Творимо...


Автор: Професор
Кількість записів: 8

Всупереч загалу...

Дружба між Україною та Росією

Дуже короткий допис. Як відомо, між двома країнами досі діє Договір про Дружбу. При цьому у ЗМІ тиражуються зовсім протилежні настрої. Також деякі швидкоперефарбовані владотримачі часто заявляють таке, що явно тягне на ремарку "розпалювання міжнаціональної ворожнечі".

Як Ви вважаєте, чи потрібно притягувати до відповідальності вищеперерахованих, за спробу маніпулювання свідомістю значної кількості своїх співвітчизників. ?

І друге: у разі, якщо потрібно. Чи слід завважувати на тяжкі наслідки, які ці публікації та висловлювання спричинили.?

Навмисне публікую цей блог завчасно, щоб перевірити на сміливість дописувачів, а працівників чергового ЗМІ - на виконання нормативних актів власної країни.

З повагою до всіх сміливих.

Поділитися:
4 грудня 2016, 10:36 | Блог: Творимо...




1. професор / 4 грудня 2016, 10:42 Вставити цитату
А ще мене вражає, коли якийсь дрібний посадовець на рівні області чи району в промовах використовує звернення до центральних органів влади іншої країни, чи використовує гнівну критику.
Разом з цим він чомусь неспроможний висловлювати таку ж думку чи звернення до державних органів влади своєї країни... Страшно, да?..
2. Адекватник / 4 грудня 2016, 12:34 Вставити цитату
Ясно, що треба притягувати до відповілаьності. І не тільки за розпалювання ворожнечі між країнами і народами, а й за розпалювання національної ворожнечі всередині країни. Ворожнеча розпалювалася навимсне, з самого майдану,тільки сліпий цього не бачив. Але, хто ж це буде робити, коли така політика є курсом влади. Влада, чиновники, та й пересічні під розпалюванням національної ворожнечі чомусь розуміють лише образи та агресивні вислови на адресу виключно богобраного народу. В адресу решти народів можна говорити все що завгодно і де завгодно. Особливо цінуються зараз владою вислови на адресу російського народу. А взагалі дискутувати на цю тему - це марна справа. 90 відсоткам наріду подобається кричати "москаляку на гиляку" і тут нічого не вдієш. Показують приклад депутати усіх рівнів. От як бути з депутатами кобеляцької райради, які проголосували за визнання РФ країною агрессором? Хто їх про це питав і яке у них є на це право? Чи й не фраєра. І це при існуванні упомянутого договору і навіть при наявності рішень українських судів які не визнали дану агресію.
3. Адекватник / 4 грудня 2016, 12:43 Вставити цитату
1.професор
«дрібний посадовець на рівні області чи району в промовах використовує звернення до центральних органів влади іншої країни, чи використовує гнівну критику.»

Це зараз хвороба така ходить серед свідомих. Кого ж вони будут критикувати якщо Путіна не буде. Це для українців типово і нічому тут дивуватися. Вони завжди заглядають до сусіда і завжди шукають винуватим у свої бідах когось тільки не себе самих. Ну навіть давня приказка є "Хто вср...сь, невістка". Так що це невідємна складова нації. Свідомі сплять і мріють, щоб нестало Росії, а й не думають про те, що коли не стане Росії, то не стане й української нації, тобто їх самих, бо невіємною ознакою української нації, як виявилося, є ненависть до Росії і до усіх сусідніх народів, які не ворогують з Росією. Пройде не більше року і в друзях свідомих українців залищаться серед країн Європи в яку їм так мріялось, лише одні прибалти і поляки.
Звичайно треба притягувати до відповідальності , звичайно треба в першу чергу виконувати закони і Конституцію .Але на практиці це не так.Влада Уукраїни плює і на закони і на Конституцію.
Тільки от одна біда , автор перевіряє всих на сміливість , а підпису самого чомусь немає.
5. професор / 4 грудня 2016, 15:21 Вставити цитату
А який саме підпис має бути у блозі? Чи мене тут хто не знає? Так я вже багато років тут, на сайті ЕХО є мої прізвище та ім’я, а також українська адреса. Так що, при необхідності встановити особу - це дуже просто.А дописувачів, в принципі, ніхто не примушує цього робити.
Що я категорично не погоджуюсь з діями нинішньої влади - про це тут теж багато писав. Тому дивно читати таке запитання...
6. Адекватник / 4 грудня 2016, 17:27 Вставити цитату
5.професор
«
Що я категорично не погоджуюсь з діями нинішньої влади - про це тут теж багато писав.»

Ти ж здимів в Беларусь і тепер непогоджуешся. А колись майдан підтримував. Перелопатив усі твої коменти, дуже багато там вірного написано, так що я не про це, а про те, що непогоджуватися і закликати до сміливості перебуваючи у іншій державі, воно конєшно можна. А непогоджуватися, перебуваючи в Україні - не так просто. Наприклад, сорока на хвості приносила інфу, що мінтам заборонили користуватися "Однокласниками" в органах виконавчої влади заводят облік усіх працівників в яких є родичі в РФ. Усікаєш. І ніхто тебе не захистить, самі пересічні і розпнут. Повісят ярлик і розіпнут. А ярлики тут вішають єлементарно. Хочеш тобі повісю. Ти виїхав в Беларусь, тебе там завербував Путін, і ти тепер за бабло пишеш на блозі про те, що не треба розпалювати ворожнечу між народами. Ти агент Путіна і нікому тут нічого не доведеш. Це я пожартував, тож не ображайся. Але половина читаючих сприйме це всерйоз. Ти ж лікар, взяв би і вів тут рубрику, як вилікуватися українцям від телезалежності, від шизофренії, чи ще від чогось.
5.професор
«А який саме підпис має бути у блозі?»

Як можна закликати громадян до сміливості , а самому підписуватись професором чи академіком чи ще таам якимось кандидатом.Ти ж сам бачиш , що після введення реєстрації тут залишилось коментувати кілька дурнів і в тому числі і я.Нікому ці коментарі непотрібні , їх практично не читають і великого страху тут немає.Вибачай , може я щось не так написав , це останній раз , більш я тут і не пишу і не читаю, нікому це не треба.
8. професор / 4 грудня 2016, 20:07 Вставити цитату
Ні, Василю, між іншим, хоч нас пише тут тільки троє, а переглядів теми за півдня більше сотні...
Так що - те, що ми тут пишемо, обережно підглядають багато "типових громадян".
Стосовно Майдану.
Я довго сподівався, що купка випадкових "адекватників" несподівано зломить сценарій і встромить справжніх люлєй "аппазиції". На останніх виборах я голосував у 2 турі за Яника, бо "проти Тимошенко і всії оранжевої братії".
Тому - Майдан сприймав, як можливість "пограти м’язами" народові.
Щоб боялись і не насміхались...
Досить прикро, що сценарій справдився.
9. Чудо Юдо / 16 грудня 2016, 20:18 Вставити цитату
2 роки як політики РФ дозволяють собі називати українців фашистами, нацистами, садистами, поплічниками хунти і т.д., і т.п. Російські актори дозволяють собі незаконно приїжджати на територію України і нібито стріляти з кулеметів по українським солдатам. Ба, навіть найвищі чини сусідньої держави частенько не добирали слів у своїх висловах. Та й нітрохи не соромилися порушувати територіальну цілісність України і відверто підтримують незаконні бандформування на її території...

Так я це до чого... підтертися можна тим Договором про Дружбу, що і зробили керівники обох країн. Тільки й того що офіційно його не відмінили, мабуть просто забули.
Кого до якої відповідальності там, ви кажете, притягувати?..
10. Седой / 17 грудня 2016, 18:11 Вставити цитату
что значит "дозволяють собі називати українців фашистами"? А как их называть? Мозги у вас под кастрюлями от скакания разрушились. Жалко вас.
11. Адекватник / 17 грудня 2016, 18:50 Вставити цитату
9.Чудо Юдо
«Так я це до чого... підтертися можна тим Договором про Дружбу, що і зробили керівники обох країн. Тільки й того що офіційно його не відмінили, мабуть просто забули.»

Та ти шо! А ти б нагадав, щоб не забували, Рекі, наприклад, хай галас підніме, бо ще й хвабричка Пеціна працює у Ліпецьку, теж мабуть забули.
10.Седой
«дозволяють собі називати українців фашистами"? А как их называть?»

Слухай, Сєдой, а прокляті українці всі до одного фашисти, чи є й нормальні?
13. Седой / 18 грудня 2016, 18:31 Вставити цитату
а кто говорит обо всех? в России тоже есть нацики
9.Чудо Юдо
«політики РФ дозволяють собі називати українців фашистами»

10.Седой
« А как их называть?»

13.Седой
«а кто говорит обо всех? в России тоже есть нацики»

Ага. Значить можна говорити, що росіяни - нацисти. А як їх ще називати? Правильно ж?
15. Седой / 19 грудня 2016, 20:39 Вставити цитату
Как в скопированном тексте, так и в моем сообщении нет утверждения, что ВСЕ. Не передергивай. Я люблю Украину и свою малую родину, просто она сейчас больна. Надеюсь, не безнадежно.
15.Седой
«Как в скопированном тексте, так и в моем сообщении нет утверждения, что ВСЕ.»

А в моєму - є? Ось в оцьому:
14.Микола Гузченко
«росіяни - нацисти. А як їх ще називати?»
17. Седой / 19 грудня 2016, 22:49 Вставити цитату
Ок, проехали. Был неправ, но только в формулировке. Прошу простить.
18. Седой / 9 січня, 22:32 Вставити цитату
ЗАДУМАЙТЕСЬ:
ХАРЬКОВ — русский город. Он был основан в 1630-е гг. Там селились бежавшие от поляков с правобережья Днепра малороссы. Царь Алексей Михайлович построил там крепость и основал в 1656 году Харьковское воеводство. Причём здесь какая-то Украина?
СУМЫ — был основан царём Алексеем Михайловичем не позднее 1655 года. Царь разрешил поселиться там беженцам-малороссам, которых убивали поляки. Причём здесь Украина?
ПОЛТАВА — была в XVII веке центром прорусски настроенной Малороссии. За это предатель гетман Выговский (что-то вроде нынешних Кличков и Яценюков) напал на город и продал его жителей в рабство крымским татарам. Причём здесь Украина?
ДНЕПРОПЕТРОВСК — был основан Екатериной II в 1776 году и назывался Екатеринославом. Причём здесь Украина?
ЛУГАНСК — был основан в 1795 году, когда Екатерина II основала на реке Лугань чугунолитейный завод. Для работы на нём в Луганск приехали жить выходцы из центральных и северо-западных губерний России. Причём здесь Украина?
ХЕРСОН — был основан Екатериной II в 1778 году для строительства русского флота. Строительство осуществил Потёмкин. Причём здесь Украина?
ДОНЕЦК — был основан Александром II в 1869 году при строительстве металлургического завода в Юзовке. Причём здесь Украина?
НИКОЛАЕВ — был основан Екатериной II в 1789 году. В это время Потёмкин строил там корабль "Святой Николай". Причём здесь вообще Украина?
ОДЕССА — была основана Екатериной II в 1794 году на месте крепости, построенной чуть раньше Суворовым. Причём здесь Украина?
ЧЕРНИГОВ — один из древнейших русских городов, он существовал ещё в начале 10 века. В 1503 году он вошёл в состав России. В 1611 году поляки его разрушили и отобрали эту территорию у русских. Но в 1654 году Чернигов вернулся к России и с тех пор всегда был её составной частью. Спрашивается: причём здесь Украина?
СИМФЕРОПОЛЬ — был основан Екатериной II в 1784 году. Его построил Потёмкин на месте военного лагеря Суворова и рядом с татарским поселением. и т.д. И Т.П.
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Ой ти ж бозє мой... Шо, Флоренція настільки нецікавою виявилася, шо ти цілими днями тупиш в інтернеті? Простиню он яку накатав! ) Вікіпедія - вона така. Затягує. )
Прикольно про Полтаву надряпано. "Била центром прорусскі настроєной малороссії - прічьом тут Україна". Логічно. Розумієш, аміго, в 1654-му році більшість України разом з Черніговом і Києвом увійшли в склад Росії. Погортай Вікіпєдію - там воно є. Тому про всю Україну можна писати подібну хуйню. І абсолютно логічно, що все, що було збудовано, засновано і переіменовано (привіт бандерівцям) в Україні за 325 років російського панування, зроблено де-юре росіянами, бо це, блять, була тоді Росія. Науково-технічна революція, до якої ні росіяни, ні українці не мали ніякого відношення, плюс збільшення населення зробили своє діло.
Тільки ж якщо іти за цією логікою, то заснована київлянами Москва належить Україні, а разом з нею і все збудоване/засноване/переіменоване росіянами - теж. Аж до Курильських островів.
Так от щоб поменше спекулювати цією хуйнею, придумали міжнародне право, яке визначає, де Україна прічьом, а де ні прічьом. Навіть Айфон твій зроблений в Китаї, а перед цим придуманий американцями, а ти ж ним володієш, бо отримав на нього право володіння на законних підставах. Так і з територією держав. Але кому я тут це розказую? У тебе ж срєдства пораженія прадвінулісь...
20. Седой / 10 січня, 17:05 Вставити цитату
Это после Валенсии, к вопросу о Википедии
Booking.com
Здравствуйте, O_sedoy
Все хотят узнать, как прошло ваше проживание в
Hotel Liabeny
2 ночей в городе Мадрид
7 янв. - 9 янв.
Как бы вы оценили расположение этого объекта размещения?
21. Седой / 10 січня, 17:09 Вставити цитату
Ты употебил термин "территории ДЕРЖАВ" Любая держава имеет ряд признаков, один из них - денежное обращение, деньги. Назови деньги украины, когда и при каких раскопках найдены, все что позже 1991 г. - незачет :).
P.S. Материться я тоже умею
22. Седой / 10 січня, 17:33 Вставити цитату
Благодарим Вас за то, что Вы воспользовались сервисом Онлайн-регистрация. Ваш посадочный талон (формат PDF) во вложении. Пожалуйста, обратите Ваше внимание на то, что при прохождении контроля безопасности, а при международной перевозке таможенных формальностей и паспортного контроля, Вам необходимо иметь распечатанный посадочный талон. Пожалуйста, просмотрите информацию о Вашем маршруте.

Код бронирования:DZDQQU
Имя пассажира
SERGEY *******
Маршрут
Рейс SU 2501:Barajas Airport, Spain (MAD) Sheremetyevo Airport, Russia (SVO)
ОТПРАВЛЕНИЕ
09 Jan 2017 - 11:25 am
ПРИБЫТИЕ
09 Jan 2017 - 6:30 pm
Выход на посадку /Терминал
GATE /1
ВРЕМЯ ПОСАДКИ В САМОЛЕТ
10:45 am
СТАТУС
ПО РАСПИСАНИЮ
Желаем Вам приятного полета!

Искренне Ваш, Аэрофлот
23. Седой / 10 січня, 17:38 Вставити цитату
Достаточно или ПТС на новый Мерс ЖЛ и БМВ Х3 жены? В Эуропу им писвиз... Надо иметь хорошую визовую историю и виза в кармане за 39 евро на 5 лет. Американская была, больше не поеду, в Мексике и то приятнее, история ыесть. А пиндосы без роду-племени, такие же скакуны
21.Седой
«Любая держава имеет ряд признаков»

Будь-яка держава має один признак: визнані міжнародними договорами кордони і суверенітет. Іспанці он взагалі своєї валюти не мають - і нічого, бач, живуть якось без цього прізнака. І по якому принципу ти зумів визначити, що все що після 91-го - нєзачьот? А 1918-й - зачьот? А ХІ століття - зачьот? Дай ссилочку, будь ласка, в якому міжнародному договорі написано, що після 1991-го - це нєзачьот. Воно ж, розумієш, якщо ти сам собі там понапридумував якісь прізнакі - то це твої персональні фантазії, на які решта людей чхать хотіла.
23.Седой
«Достаточно или ПТС на новый Мерс ЖЛ и БМВ Х3 жены?»

Та як хочеш. Мірятися піпіськами - забавка для не дуже розумних школярів. Я тобі тут не компаньйон.
Звертаюсь до Гузченко , Ви розумний чоловік і вести таку полеміку , з людиною , яка не поважає свою Батьківщину - принаймі негоже.Я дивлюся , то у всих тут коментаторів страшенне бажання показатись розумнішн всих і вирішувати на цій сторінці питання міжнародного масштабу , і зовсім нікого не цікавлять питання місцеві , в яких ми кожний день приймаєм участь і в н7аших силах вирішувати.А проблем місцевого значення у нас ох як багато.Всим коментаторам потрібно спуститись на рідну землю.
26. Седой / 11 січня, 10:45 Вставити цитату
про "не поважає свою Батьківщину" поясняю еще раз для бестолковых. Моя Родина УССР, а то, что вы сотворили со счастливой цветущей республикой (речь не только о майдане _ это уже финал), с моей Родиной ничего общего не имеет. А Мыколе про меряние - это же ты усомнился, что я за 10 дней января посетил Барселону, Валенсию и Мадрид. Про Википедию приплел.
А местные проблемы надо решать, а не тарахтеть о них в Инете.
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Седой, в Іспанії відпочиває, а замість того щоб засмагати на пляжі всяку хуйню читає в інтернеті і онанує на новомодних російських псевдоісториків.
Відпочив би краще.

18.Седой
«ЧЕРНИГОВ — один из древнейших русских городов, он существовал ещё в начале 10 века. В 1503 году он вошёл в состав России. В 1611 году поляки его разрушили и отобрали эту территорию у русских. Но в 1654 году Чернигов вернулся к России и с тех пор всегда был её составной частью. Спрашивается: причём здесь Украина? »

Ану ка, скажи мені, де ти Росію побачив у 1503 році? Та й навіть у 1654 році не було такої країни.
24.Микола Гузченко
«Дай ссилочку, будь ласка, в якому міжнародному договорі написано, що після 1991-го - це нєзачьот.»

Скоро запишут. Ти й досі не зрозумів, що до цього йдеться? Ви ж як тоді нічого не робили, щоб держава була, так і зараз нічого не робите. В колокола треба дзвонити. Прикольно, тут у старому фільмі вся суть українства. Чи може це Путін фільм зняв? Посилання на www.youtube.com
25.саша ставицький
«Всим коментаторам потрібно спуститись на рідну землю.»

Як же ти спустишся, коли у вас у всьому Путін винен. А Путін, він у Москві живе. Нещодавно один обурювася, що на Білики дорога не погорнута і кричав як скажений, що то все Путіна продєлки, бо дорого нафту Бені продає. От тільки ціна на нафту все падає, щоб Путіну насолити, а Бенін бензин все дорожчає. Поцікався, скільки нафта коштувала десять років тому і скільки коштує зараз, і скільки бензин коштував і скільки коштує тепер.
29.Адекватник
«Поцікався, скільки нафта коштувала десять років тому і скільки коштує зараз, і скільки бензин коштував і скільки коштує тепер.»

А що нафту за долари у світі продають то нічого?
30.Чудо Юдо
«А що нафту за долари у світі продають то нічого?»

Та ти що? Сурйозно? А до чого тут світ із його даларами? Ми ж тепер ні від кого не залежні. А ти не памятаєш, як свідомі рухівці році десь так у 1990-у лазили табунами по площі Жовтневої революції, так тоді ваш майдан звався і чіплялися до кожного перехожого розказуючи, що кляті москалі поїли все наше сало, попили нахту, і попалили все вугілля. За пшеницю взагалі мовчу, бо якби не наша пшениця москалі б подоли давно з голоду. І листочки такі давали скільки у нас усього свого, українського, починаючи із золота і кінчаючи нафтою. Ось тільки проголосимо незалежність так нафтою можна буде залитися. І бензином також. Ну якщо вже ти такий сообразітєльний, так чого тоді ви кричите навіть отут в ЕХО, що турботлива влада підняла пенсії, мінімальні зарплати? Ви в чому ті пенсії рахуєте? Як на мене, то вона їх не тільки не підняла, а вже мабуть разів в три зменшила не забувши при цьому підняти ціни. Тільки та влада чомусь була злочинна, а ця - свята та божа.
31.Адекватник
«А до чого тут світ із його даларами?»

А до того що будь-яка здрава країна нині міцно зі світовою економікою пов’язана. Нездраві країни, які думають що в гробу вони світову економіку бачили сидять і полову жують, як Північна Корея, наприклад.

31.Адекватник
«Ну якщо вже ти такий сообразітєльний, так чого тоді ви кричите навіть отут в ЕХО, що турботлива влада підняла пенсії, мінімальні зарплати?»

Я у першій же новині про 3200 зарплатні висміював що це навіть не рівень 2012 року: Посилання на exo.in.ua

31.Адекватник
«Тільки та влада чомусь була злочинна, а ця - свята та божа.»

Ну цю владу святою та божою особисто я не називав ні разу, а от що попередня була злочинна - під цим підписуюсь і особисто я дуже радий що їх під сраку випхали. Шкода тільки, що не покарали...
32.Чудо Юдо
«Нездраві країни, які думають що в гробу вони світову економіку бачили сидять і полову жують, як Північна Корея, наприклад.
»

Україна зараз не вище Північної Кореї.Нинішня влада нічим не краща тієї , що творила голодомор в Україні. Зараз проводиться політика тотального знищення українців. Чи можна зрозуміти , коли поляк , Який очолив Укрзалізницю отримує більше чотириста тис грн зарплатми І прицьому людей , як скот перевозять в неопалюваних вагонах , а пенсіонер , який створював цю країну , який пропрацював на її благо біля пятдесяти років отримує пенсію в 1200 грн.А в середньому вони отримують ......порахуйте.То чи це не геноцид ?При цьому , значна частина українців , задурманена пропогандою патріотизму , готова сьогодні голосувати за БПП.Оце саме страшне , що народ задурманений.
29.Адекватник
«
Як же ти спустишся, коли у вас у всьому Путін винен. А Путін, він у Москві живе.»

Зараз уже багато хто отямився від пропоганди і зробили поки для себе висновки , що нас розводять , як лохів.
33.саша ставицький
«При цьому , значна частина українців , задурманена пропогандою патріотизму , готова сьогодні голосувати за БПП.Оце саме страшне , що народ задурманений.»

Отут ти на всі сто правий. І мізки їм вже не "перепрошить". Хана! І молоді хана. Всі плетуться на убой як вівці. Посилання на www.youtube.com
33.саша ставицький
«Нинішня влада нічим не краща тієї , що творила голодомор в Україні.»

А хіба про це не попереджали? Попереджали і тут писали, що наші недолугі поцріоти здійнявши галас про комісарів, які їх заставляли їсти у 33-му своїх дітей привели до влади тих самих комісарів. Якщо добре погуглите, то знайдете фото дідусів у кожанках деяких нинішніх українскьих воєвод. Тобто, поцріоти привели до влади не просто комісарів а їх родичів. СУГС!
34.саша ставицький
«Зараз уже багато хто отямився від пропоганди і зробили поки для себе висновки , що нас розводять , як лохів.»

Їй богу не бачу такого.
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Щоб прокоментувати матеріал, Вам необхідно зареєструватися, або увійти на сайт під своїм логіном



Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації