Вхід | Реєстрація

Перемога бабла, телевізора та американців

Учергове попереджую тих людей, які мають інші погляди на політику і життя, та звичайних недоброзичливців. Усе, що написане нижче, є суб’єктивною авторською точкою зору. Причому, ніхто вам нічого не нав’язує і ні за кого не агітує. Щодо нав’язування — то не до мене, то — до телевізора. Звичайному провінційному журналісту до всемогутнього ящика — як до Києва рачки.

Отже, для початку хочу подякувати і одночасно поспівчувати безіменним героям виборчого фронту. Чомусь думаю, що кандидати, переможці та й інші про них уже забули. Мова йде про тих членів ДВК, котрі попри всі труднощі, незгоди та сумний досвід беруть на себе відповідальність і везуть бюлетені в ОВК. Один із них телефонував у понеділок. І пропонував: «Приїдьте в Карлівку і сфотографуйте та напишіть, у яких кошмарних умовах ми гибіємо в черзі». Чесно відповів чоловіку, що не приїду. Тому що не зможу йому нічим допомогти. А про те, що на ОВК — кошмар, не сумнівався й на секунду. Отже, дякую вам люди за те, що у вас ще збереглося почуття відповідальності і віра у необхідність того, що робите.

Саме на таких, як ви, ще тримається ця нещасна країна. На тих, хто працює, воює і голосує. Навіть усвідомлюючи, що їх безсовісно дурять.

А тепер про суб’єктивні висновки щодо результатів позачергових виборів до парламенту. На них виграли бабло, телевізор та американці. Тим, хто вже повірив у торжество демократії, розрив із «совком», кардинальні зміни у свідомості українців та остаточний поворот у бік Західного світу, пропоную включити «моск» і подумати. А подумайте, шановні, якими були б результати виборів, якби у них взяли участь жителі Криму і Донбасу. Зайшли б у ту Раду і комуністи, і «регіонали». І хто знає, яка б сила здобула більшість. Так що, не потрібно «ля-ля» про докорінні зміни і рішучий розрив із минулим. Тоді вже або визнавайте, що Крим і Донбас остаточно втрачені, або не видавайте бажане за дійсне.

Тепер щодо того, хто ж, точніше, що перемогло на виборах до парламенту. Перемогло бабло вкупі із «зомбоящиком». Уточнюю: у більшості випадків (не у всіх, звичайно) перемогли ті мажоритарники і партії, які вкинули більше «бабосів» у виборчу кампанію. Не буду голослівним, наведу приклади. Причому, це ще не остаточні цифри. Так, згідно з даними, які наводить Дмитро Швидченко, начальник моніторингового відділу Нацради з питань телебачення, із 29 вересня по 5 жовтня кандидати в депутати розмістили на загальнонаціональних каналах 47 годин 40 хвилин реклами. Як відомо, на телеканалі «ІCTV» одна хвилина політреклами коштує 124552,8 гривні, на «Інтері»  — 158600, на «СТБ» — 190920, на «5 каналі» — 33259, на «Новому» — 47988. Для порівняння: бронежилет для армії коштує 5 тисяч, шолом — 3.

Абсолютним лідером із витрачених грошей і часу реклами є «Народний фронт» Яценюка. Це того самого «найефективнішого» Прем’єр-міністра, який радить українцям «затягнути паски», попереджає про «замороження» зарплат і пенсій і в якого роздягнена армія. На другому місці — «Блок Петра Порошенка», на третьому — «Опозиційний блок». Зауважте, я не критикую, а просто констатую факти.

Ідемо далі. Візьмемо трійку лідерів виборчих перегонів серед мажоритарників по нашому округу №149. Трійка наступна: Андрій Река, Віктор Лотоус та Микола Чернецький. Трійка цікава, особливо з огляду на те, що місяць тому більшість кобелячан, новосанжарців та інших жителів округу навіть не підозрювали про існування Лотоуса та Чернецького. Андрія Реку, звичайно, знали. Він виграв, він — молодець. Вітаю його з перемогою. Але запитання залишаються. Чи зміг би Андрій Олександрович перемогти, не зважаючи на всю його популярність і заслуги, аби «Народний фронт» не «влив» купу бабла у передвиборчу агітацію? Наприклад, я впевнений, що не зміг би. Приклад: згідно з інформацією, отриманою від засновника «ЕХО», найбільше грошей на піар-компанію витратив саме Андрій Река. За ним ідуть Чернецький та Лотоус.

Тепер — про американців. Результати українських парламентських виборів найбільше задовольняють США та Євросоюз. Американці дуже люблять (і не приховують цього) саме нашого Прем’єра Арсенія Петровича. І саме завдяки йому дають бабло Україні. А ось європейці дуже не люблять (і також цього не приховують) політичну партію «Свобода». І ось націоналісти вже пролітають мимо парламенту. І, напевно, лідер «свободівців» Тягнибок у чомусь правий, волаючи, що його політичну силу «злили». Можливо, це й так. «Свобода» свою місію виконала і стала не надто потрібною. Пам’ятаєте редакційну про підгузки? Думаю, що «злили» «Свободу» навіть не завдяки фальсифікаціям на виборах. Їм просто «бабла» на кампанію не дали. Натомість, дали владу, аби українці побачили, які «підготовлені» кадри рулять обл- та райдержадміністраціями.

Ось такі суб’єктивні висновки. Хоча по всемогутньому телевізору вам інше скажуть.

«На коня» — трішки оптимізму. Усе, що відбулося і відбувається, є закономірним історичним процесом. Нічого унікального в Україні не відбувається. Думаю, що все закінчиться добре. Інший варіант: держава розпадеться на ще менші шматки, аніж зараз.

А на остаточне завершення статті — запит виборця до Андрія Реки. Андрію Олександровичу, будь-ласка, прозвітуйте публічно про ваші витрати на виборчу кампанію, указавши й джерела наповнення відповідного фонду. Крім того, нагадую, що аспірин від Вашого друга і однопартійця Головка отримали не всі кобеляцькі пенсіонери. А є ще й Білики, Бутенки, Сухинівка і так далі.


Автор: Ігор ФІЛОНЕНКО, «ЕХО з регіону»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
31 жовтня 2014, 09:18 | Полтавщина | Редакційна


1. Щодо Реки / 31 жовтня 2014, 10:32
Ігор таки молодець! Ану, цікаво, чи прозвітує "чесний, порядний, публічно відкритий" Река? І чи скаже правду у своєму звіті?
2. шофер / 31 жовтня 2014, 11:36
Походу, у виборчих бюлетенях не було графи "Не підтримую жодного кандидата". Хіба це не порушення прав людей? І такі вибори визнає перспективна та показушна "європа".

пс. Стаття у десяточку, емоцій тільки забагатувато.
3. служащий / 31 жовтня 2014, 12:59
Для чого було писати цю статтю, чи для відбілювання свого патрона. Ігорь ви ж людям повідомте,що Ви працювали в штабі Реки.За його офіційними даними ви в його команді.Так це все дешиво
4. Бусел / 31 жовтня 2014, 12:59
Капитан Очевидность...)))
5. шофер / 31 жовтня 2014, 17:28
Кожного разу коли проходять вибори, суспільство ділиться на дві частини – оні радіють, інші гнуть мат та прути. Зараз я хотів би звернутися до других. Давайте спробуємо уяснити наступне – ті, кого ви хотіли би бачит при владі, керувати країною ніколи не будуть. Чому? Тому що люба влада буде або проросійською, або проєвропейською. Вільної народної влади, не буде ніколи. Чому? Тому що сьогодні, сила сверх стоящих людей, вже занадто неподоланна, навіть для повстання всього народу України – слід це уяснити. Ці сверхстоящі люди, одні на сході, інші на заході, і слід ясно розуміти що між ними йде війна. Війна за владу над ресурсами землі - одним із таких ресурсів є Україна, та її паховий народ. Конфлікт між цими сторонами загострений настільки, що прорватися чесній народній владі тупо нереально. Теоретично, якщо до влади прийдуть реальні патріоти вівд народу – миттєво спалахне війна, метою якої буде знищення народного повстання, яке проти підставної влади, захищатиме своїх патріотів.

А тому, все на що ми можемо розраховувати, так це на вдалих господарів із више. До недавна, ми були під господарством Росії, зараз попробуємо пожити під господраюванням європи. Ще трохи мине часу, буде що порівнювати. У цьому порівнянні пізнається істина – комусь ця істина була ясно зрозумілою ще рік тому.

п.с. Матюкатися ще можна більш менш за вибори сільського, районного, максимум місцевого рівня. Але впливати на керівництво державного масштабу... нам не дано. Слід це проковтнути. Тому що ні європа, ні Росія, нам нашої держави не віддадуть. Вони одне одного готові повбивати за Україну, а ви мрієте щоб Україна належала її людям. Мечтать не вредно.
6. шофер / 31 жовтня 2014, 17:46
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
на телеканалі «ІCTV» одна хвилина політреклами коштує 124552,8 гривні, на «Інтері» — 158600, на «СТБ» — 190920, на «5 каналі» — 33259, на «Новому» — 47988. Для порівняння: бронежилет для армії коштує 5 тисяч, шолом — 3.
Таке скверне порівняння ми спостерігаємо не тому що арсенюк такий сякий, а тому що на вибори йому гроші дали, а на желети та шоломи - ні. Не він вирішує як розпоряджатися грішми. От і все. Солдати гибнуть на сході не тому що вони пофігу арсенюку, а тому що вони пофігу в прешу чергу європі. Навіть якщо сам арсенюк щиро ридає за тих хлопців, то своє ридання він вимушений тримати у глибокій одинокій таємниці. Бо допомогти нічим не може. Ну сотню шоломів від себе він може і профінансує, але всю війну все одно - ні... До того ж він ясно усвідомлює, що перебіг війни, від його фінансування не залежить.
7. Мішугене / 31 жовтня 2014, 17:50
Шофере,браво,автору респект традиційно.Патріотів до влади допускати не можна в жодному разі,надто добре вони римуються із ідіотами.У владі повинні бути циніки.Яценюк із Порошенком на таких схожі.Отже в держави Україна є шанси на виживання. А ось у служащого або гомосексуальний потяг до редактора або банальна жаба давить.
8. Кобеляки / 31 жовтня 2014, 20:33
А я думаю, що такі, як Яценюк доведуть Україну до прірви. Задуми ніби-то й непогані, але примарні, бо наївно думали, що "моська" звалить "слона". І все його на жаль не на часі.
З такою агресивною державою, як Росія і з таким собакою, як Путін сьогодні ніхто на жаль не справиться - ні Європа, ні США, ні тим більше наша знедолена Україна.
І підсумок зовсім нікудишній: диктатора звалили, але втратили Крим, розвалили та й мабуть втратили Донбас, і що найгірше поклали в гроби тисячі найпродуктивніших хлопців України з обох сторін.
Чи можна було це передбачити ще в лютому? Так - якщо був би далекоглядний український смалець в голові у Яценюка і йому подібних. Отак!
А Білорусія рови не риє, стін на кордоні не будує, у неї територій не відбирають, вояки її не гинуть і підприємства масово не закриваються, як хоча б у нас у Кременчуці чи Пирятині.
Так хто тоді мудріший і далекоглядніший для своєї землі???
9. свій / 31 жовтня 2014, 20:56
Люди добрі! Про що мова? Стаття ця-вилив емоцій івсе!Війна на сході-це болюче, але дуже необхідне "щеплення" патріотизму тим регіонам, які живуть вірою в доброго "царя"! Путіну-хана! Ну, максиму ще рік! Росія почне розвалюватися на шматочки (це ж очевидно), згадайте історію...чим кінчалася доля імперій?...Білорусам до нашого патріотизму, як до Києва..., у них там все на диктатурі "батька". А чим кінчається будь-яка диктатура?... Вірно!...А Україна виживе, буде цілісною (і Крим через рік-півтора)проснеться і вернеться в лоно України. І років через 7-10 ми гордо називатимем хто ми і звідки, і іноземці вже за це нас будуть поважати! Я-оптиміст! Кажуть, що думки стають реальністю! Так давайте всі до цього йти! І хоча б наші діти знатимуть, що таке жити в процвітаючій країні!!!
10. шофер / 31 жовтня 2014, 23:24
8.Кобеляки
«наївно думали, що "моська" звалить "слона" ...... З такою агресивною державою, як Росія і з таким собакою, як Путін сьогодні ніхто ..... тим більше наша знедолена Україна.»
Абсолютно правильно. Саме тому я завжди задаюся питанням - чому Путін доси не захватив усю Україну? Тоді коли він реально може нас захопити за місяць - від сили два.

Як варіант, припущення поки що у мене лише одне - Сильні світу цього, коли зрозуміли що вони зіткнулися лоб у лоб, зрозуміли що війна все одно не потрібна нікому, навіть їм. А тому, таємними домовленостями, вони цю Україну просто поділили. Але ж не все так просто..... Якщо їхній виконавець рошен, зараз просто от так візьме та вийде до людей, і скаже що Україна має бути розділеною, його просто закопають живцем. Щоб цього не відбулося, розподіл відбувається у форматі війни, аби люди важали що влада зробила все можливе, але результат ось такий - втрата частини території.

Тому так воно і виходить - тіпа война. Тіпа ми справді чинимо проти Росії якийсь відчутний для неї супротив і т.д. Насправді ж, Росія просто потроху підкидає на схід таку кількість військ, яка приблизно балансує на межі із нашими силами, щоб був вид приблизно рівнозначного протистояння. Під час якого, мало помалу, дозріваає розподіл України, до якого, головним чином, психологічно дозрівають власне самі українці, щоб нікого не закопувати за цей розподіл.
11. шофер / 31 жовтня 2014, 23:32
По цій же причині, і наша армія не отримує повноцінної підтримки із боку влади - війна все ж таки для показухи...

Безумовно і санкції проти Росії, газові конфлікти, всі неурядиці, все відбувається насправді, але мета - показушна, аби прикрити домовленості та злагоджені відносини між сходом та заходом. Путін чудово розуміє, що ці неприємності тимчасові, а саме головне - виправдані. Бо за рахунок такого театру, вдалося запобігти світової холодної війни за Україну.
12. Кобеляки / 1 листопада 2014, 12:07
Війна на сході-це болюче, але дуже необхідне "щеплення" патріотизму тим регіонам, які живуть вірою в доброго "царя"! Путіну-хана! Ну, максиму ще рік! Росія почне розвалюватися на шматочки (це ж очевидно), згадайте історію...чим кінчалася доля імперій?...Білорусам до нашого патріотизму, як до Києва..., у них там все на диктатурі "батька". А чим кінчається будь-яка диктатура?... Вірно!...А Україна виживе, буде цілісною (і Крим через рік-півтора)проснеться і вернеться в лоно України. І років через 7-10 ми гордо називатимем хто ми і звідки,

Не думаю, що така війна, де багато поразок - це необхідне щеплення. І Росія на жаль не розвалиться скоро, та й Путін нас ще мучитиме довго-довго. Імперії-то розвалюються, а яка і коли - нікому не відомо.
Щодо Білорусі - то якби Україні такого "диктатора" хоча б років на 10, щоб встати з кодін.
Дай Боже, щоб Крим попернувся, але ж до гіршого не йдуть, а що говорити - в Росії, тим більше у Білорусії люди живуть краще й набагато заможніше.
На превеликий жаль для нас.
13. Кобеляки / 1 листопада 2014, 12:13
І років через 7-10 ми гордо називатимем хто ми і звідки

Можливо. От тільки цілком вірогідно, як писав Некрасов: "Жаль только жить в это время чудесное уж не придется ни мне, ни тебе."
14. traktorist / 1 листопада 2014, 14:22
13.Кобеляки
«І років через 7-10 ми гордо називатимем хто ми і звідки»

І цю байду я чую ще з 91-го року.
15. професор / 1 листопада 2014, 20:16
Від себе можу додати особистий аналіз таких тверджень

Росія розвалиться - усі імперії розвалювались.

Так. Цілком можливо.
Але звідки така впевненість у строках?

Приміром, та ж гітлерівська Германія розвалилась аж після того, коли повоювала з рівнозначним за силою, але багатшим за резерв ресурсів противником - СССР.

Якщо взяти за відправну точку 1939 рік - то нам ще чекати щонайменше 6 років, і сподіватись, що Росія таки почне воювати з НАТО.

Україну аж ніяк не можна зрівняти з СССр тих часів. І голий патріотизм "совєтам" не допоміг. А людського ресурсу "на загибель" у 30 млн вояк україна не має.


Яценюк може допомогти "виключно" з своєї кишені.
Помиляєтесь. В Україні і досі існує система управління, коли "кишеня" врученої установи цілком тоотожна кишені того, хто нею управляє.
На даний момент - кишеня Яценюка- Україна в цілому.

Стратегія 2020 - знов нагадала "квартиру кожому до 2000 року!".
Ні про що. Як для простих громадян.

А от позитивний дзвіночок - це заява Штатівців І Європоссів про "або боріться з корупцією і звільняйте чиновників десятками тисяч, або гроші від нас побачить хтось інший...!"

От з цього може бути діло. І хай воно буде приписане заслугам Яцика, Рошенка чи новійц Раді - але - аби було!
16. шофер / 1 листопада 2014, 21:25
15.професор
«Росія розвалиться - усі імперії розвалювались.»
О да - останнім часом такі прогнози та переконання можна почути дуже часто.

Але:

1. Слід розуміти що це психологічна самовтіха, для компенсації відчуття безвихідності. І чергова зомбоустаовка із ящика.

2. Якщо Росія і справді розпадеться - ви переконані що ваше життя та життя ваших дітей стане кращим? Якщо ти собаці брат, то хіба Росія у тому винувата?
17. Кобеляки / 1 листопада 2014, 23:01
15.професор
«Від себе можу додати особистий аналіз таких тверджень»


Мабуть-таки Ви маєте рацію. І неаби-яку.
18. шофер / 1 листопада 2014, 23:04
Давайте домовимося - якщо продовжувати розмову на цю тему (і не тільки на цій сторінці), то тільки після повного перегляду ось цих ссилок:

1. Посилання на versii.com

2. Посилання на ukrday.com

Переглядаючи фільм за другим посиланням:

1. Особливо зверніть увагу на моменти 14:30, та 16:20 - там мова про дещо дуже знайоме, із того що зараз відбувається у нашій країні сьогодні, але було сказане ще аж он коли раніше.

2. Зверніть увагу також на те що А - сам фільм розповідає відома людина, автор книги, Б - приводячи у приклад для доказу своїх слів реальні невидумані події. Ну і сам ресурс Український.
19. свій / 2 листопада 2014, 09:23
Цікаво ви-професоре, міркуєте! Ну, що ж, тоді і я викладу свої сподівання: Чому Росія розвалиться? Та тому, що Путін своєю поведінкою розв’язав руки Китаю і Японії. Але тих стримують (ненадовго)реакції інших (вагомих) країн. Я певен, що закулісні переговори щодо цього вже ведуться...За Калінінград взагалі говорити нічого-там в будь-який момент готові відвернутися від "великої і могучої"!Такого як Яценюка зараз, можливо, й потрібно, але ненадовго! (Це ж саме й Порошенко). Де ви бачили, щоб євреї вболівали за хохла??? Потрібно зараз вже готувати українську талановиту, професійну зміну нашим політикам. Ну і за Путіна... Він, певно, зубами буде триматися за владу, але як би йому не хотілося-довго він не втримається, тому і там запасний варіант з пластикою і віллою десь на острові вже "тліє" в його голові. А про те, що люди живуть в Росії добре, то я готовий "поспорити". Якщо взяти Москву, Петербург і ще вибірково щось на сході-ото і все! А за 100 км від Москви вже таке "захалустя", що у наших селах краще, ніж там.Струхлі дерев’яні будиночки з чорними вікнами (бо білі гардини потрібно прати), без огорожі з бур’янами (а не з квітами, як у нас). Чоловіки і половина жінок-повальні п’яниці і живуть від випивки до випивки. Молодь намагається вирватися із сіл хоча б кудись, бо скніти там вони не хотять. У наших Кобеляцьких школах, лікарні набагато краще, ніж у їхніх обласних...Там про людей взагалі ніхто не дбає і не дає можливості людям "із народу" виправимти ситуацію. Так що, робіть висновки самі, а краще поїдьте та й подивіться...
20. шофер / 2 листопада 2014, 10:52
19.свій
«Струхлі дерев’яні будиночки з чорними вікнами (бо білі гардини потрібно прати), без огорожі з бур’янами (а не з квітами, як у нас). Чоловіки і половина жінок-повальні п’яниці і живуть від випивки до випивки ..... краще поїдьте та й подивіться...»
Єсть таке діло. Але у такому становищі більше винні самі тамошні люди, а ніж держава Росія. Самі ж говорите - вікна чорні бо гардини треба прати. Невже хочете сказати що пенсій на пральний порошок не хватає? А до речі, пенсіями отих пияк ви не цікавилися? Так поцікавтеся.. Не із інтернету та преси, а самі поїдьте ))
21. traktorist / 2 листопада 2014, 16:27
19.свій
«Де ви бачили, щоб євреї вболівали за хохла???»

Можна подумати що хохол хохла залюбить до смерті.
22. шофер / 3 листопада 2014, 16:56
Ну шо, дівчата та хлопчата - ось вам результат перемоги бабла та зомбоящика: Посилання на for-ua.com

Вдумайтеся - Україна, у ДНР та ЛНР закупить вугілля - О ... !
23. Олександр / 3 листопада 2014, 20:52
15.професор
«Росія розвалиться - усі імперії розвалювались.

Так. Цілком можливо.
Але звідки така впевненість у строках?»

Імперії існувати вічно не можуть...Про роки він невказував, он імперія Романових 300 років існувала, імперія СССР блисько 70 і т.д.
24. Олександр / 3 листопада 2014, 20:54
18. шофер
«Давайте домовимося - якщо продовжувати розмову на цю тему (і не тільки на цій сторінці), то тільки після повного перегляду ось цих ссилок:

1. Посилання на versii.com/

2. Посилання на ukrday.com

Переглядаючи фільм за другим посиланням:

1. Особливо зверніть увагу на моменти 14:30, та 16:20 - там мова про дещо дуже знайоме, із того що зараз відбувається у нашій країні сьогодні, але було сказане ще аж он коли раніше.

2. Зверніть увагу також на те що А - сам фільм розповідає відома людина, автор книги, Б - приводячи у приклад для доказу своїх слів реальні невидумані події. Ну і сам ресурс Український.»


Америка! У всьому вана Америка. Все стандартно.
25. шофер / 4 листопада 2014, 09:07
24.Олександр
«Америка! У всьому вана Америка. Все стандартно.»
Вислів "Росія агресор" такий самий стандарт сучасного ящика. От тільки стандарт стандарту рознь ))
26. шофер / 6 листопада 2014, 10:20
груз для размышления на досуге: Посилання на gazeta.ua

ещё одно мнение навскидку: Посилання на gazeta.ua
27. Богдан / 12 грудня 2014, 20:37
8.Кобеляки
«Так - якщо був би далекоглядний український смалець в голові у Яценюка і йому подібних. Отак!»


Український смалець може бути в українській голові, а при чому тут Яйценюк? От якби в тебе був то ти б розумів що Яйценюк усе передбачив тілки не для тебе і не для українців.
28. ГістьСайту / 12 грудня 2014, 22:05
А ось свіженьке про Яйценюха Арсенія Петровича:
Посилання на youtu.be
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації