Вхід | Реєстрація

Центр адмінпослуг працює шість днів на тиждень

Центр адмінпослуг працює шість днів на тиждень

Журналісти тижневика «ЕХО» цікавились діяльністю новоствореної організації.

Раніше ми вже друкували інформацію про те, що з першого жовтня в одному з кабінетів, який розташований у приміщенні Кобеляцької райдержадміністрації має розпочати роботу центр надання адміністративних послуг.

Нещодавно ми навідались до новоствореного центру, аби поцікавитись результатами його діяльності. На місці нас зустріли двоє співробітників: Анна Півень та Наталія Лісна. Вони розповіли, що зараз у центрі адмінпослуг працюють лише по лінії міграційної служби. А з першого січня, згідно чинного законодавства, передбачено, що будуть надаватися послуги ще й Держземагентства та державного реєстратора.

Наразі спеціалісти новоствореної структури проходять навчання у реєстраційній службі і вивчають усі нюанси роботи, яку невдовзі їм доведеться виконувати.

— Практично за місяць до нас звернулись 18 громадян, — каже Анна Півень. — Та коли ми будемо надавати послуги, пов’язані з Держземагентством та державним реєстратором, то навантаження зросте в рази. Адже, згідно зі статистикою, наданою цими організаціями, усього за рік до них надходить вісім тисяч звернень.

Так як працівники центру адмінпослуг наразі працюють виключно по лінії міграційної служби, то, відповідно, був змінений і графік їхньої роботи.

— Віднедавна ми працюємо не п’ять днів на тиждень, а шість, — каже Анна Півень. — Так як субота у міграційній службі робочий день, то і ми також знаходимось на робочому місці. А загалом, у понеділок та середу ми працюємо до 17 години 15 хвилин, у вівторок та четвер — до 18-ої, а у п’ятницю та суботу — до 16-ої. Та, зважаючи на те, що в суботу банки працюють лише до полудня, то і ми приймаємо документи від громадян до цього часу. Після чого починаємо їх обробляти.

Запитуємо, чи цікавляться кобелячани новоствореною організацією і з якими проблемами стикаються співробітники центру.

— Громадяни, за завичкою, йдуть оформити якісь документи чи внести в них зміни до міграційної служби, — каже Анна Півень. — Це більше стосується людей похилого віку. Та працівники цієї служби направляють їх до нас. Тому, думаю, кобелячани з часом звикнуть. А з приводу проблем, то, на щастя, вони виникають не з людьми. І це — головне. Часто доводиться стикатися з різноманітними документами: про право власності на житло або ж спадщину. Тому іноді нам не завадила б консультація кваліфікованого юриста. Та ми вчимося і, сподіваюсь, усі ці нюанси невдовзі освоїмо.

Нагадуємо, центр надання адміністративних послуг знаходиться за адресою: вулиця Шевченка 15/27, приміщення Кобеляцької райдержадміністрації, 1-ий поверх, 8 кабінет. Телефон: 3–23–33.


Автор: Дарія СРІБНА, «ЕХО з регіону»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
1 листопада 2014, 13:44 | Полтавщина | Суспільство
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації