Вхід | Реєстрація

На ОКП «Полтаватеплоенерго» розповіли про авансові платежі, борги та онлайн сервіси

На ОКП «Полтаватеплоенерго» розповіли про авансові платежі, борги та онлайн сервіси

Заступник генерального директора зі збуту «Полтаватеплоенерго» розповів навіщо потрібні авансові платежі та як зайняти чергу через інтернет

21 липня заступник генерального директора зі збуту «Полтаватеплоенерго» Роман Кашин розповів про стан розрахунків споживачів за послуги підприємства.

— Минулий опалювальний період був першим, коли в Полтаві було застосовано так званий сезонний тариф, — розповідає Роман Кашин, — коли споживачі сплачували тільки протягом опалювального періоду. Станом на сьогодні, рівень розрахунків за спожиті послуги з централізованого опалення та гарячого водопостачання за минулий опалювальний сезон становить близько 98%. Якщо порівнювати із позаминулим опалювальним періодом, то там рівень розрахунків становив 99-100%. Рівень оплати дещо знизився через збільшення вартості тарифів, але це зниження, як бачите, не значне.

Також заступник гендиректора повідомив, що, на сьогодні, загальний рівень заборгованості населення перед підприємством-теплопостачальником складає майже 60 мільйонів гривень, тому робота з ліквідації наявної заборгованості споживачів на підприємстві проводиться постійно. На підприємстві наголошують: споживач, який хоч одного разу пройшов через процедуру примусового стягнення заборгованості, розуміє, що краще не утворювати боргів ніж потім ліквідуючи заборгованість нести додаткові витрати відповідно до чинного законодавства (інфляційні збитки, 3% річних, відшкодування судового та виконавчого збору).

Для того, щоб подолати утворення заборгованості на кінець опалювального сезону, «Полтаватеплоенерго» рекомендує вже зараз здійснювати авансові платежі. Це також дозволить зменшити фінансове навантаження на споживачів в опалювальний період. Тому з травня цього року в рахунках на оплату послуг підприємства у міжопалювальний період окремо зазначена сума авансова платежу, яка дорівнює 50% від місячних нарахувань в опалювальний період. Працівники підприємства проаналізували нарахування, які проводились вже після закінчення опалювального періоду. Аналіз показує, що майже 30% споживачів прислухалися до порад підприємства і здійснюють авансові платежі.

Роман Кашин запевнив, що їх проведення жодним чином не вплине на право споживача отримувати житлову субсидію та не змінить її величину.

Окрім того, заступник генерального директора розповів, як здійснюється нарахування з централізованого опалення власникам теплових лічильників.

— Відповідно до правил надання послуг з централізованого опалення та постачання холодної та гарячої води, в разі обладнання житлового будинку загальнобудинковим тепловим лічильником, — пояснює Роман Олександрович, — нарахування проводиться за показниками лічильника пропорційно до опалювальної площі кожної квартири. В разі обладнання квартирним лічильником, користувачі сплачують за його показниками та додатково за опалення місць загального користування.

«Полтаватеплоенерго» нагадала перелік служб, які працюють зі споживачами, а також телефони деяких із них:

    «Абонентська служба підприємства» (вул. Генерала Духова, 1), тел. 510-455;
    Служба контролю за якістю теплопостачання та експлуатацією теплових лічильників (вул. Генерала Духова, 5), тел. 510-481;
    «Попередній запис на відвідування абонентської служба підприємства» за телефоном довідкової служби підприємства тел. 510-455;
    цілодобовий он-лайн сервіс на офіційному сайті підприємства «Особистий кабінет споживача»;
    цілодобовий он-лайн сервіс на офіційному сайті підприємства «Надіслати нам листа».

За допомогою он-лайн сервісу «Особистий кабінет споживача» абоненти підприємства можуть отримати інформацію про стан свого особового рахунку, здійснити передачу показників лічильників, а також здійснити оплату за послуги підприємства.

Завдяки сервісу «Надіслати нам листа» кожен полтавець може поставити підприємству питання, на яке гарантовано отримає відповідь телефоном або на електронну скриньку.

Варто окремо зазначити перелік питань, вирішення яких не можливо здійснити за допомогою сервісів чи телефоном та обов’язково вимагають особисто візиту споживача до абонентської служби підприємства:

    зміна власника, опалювальної площі, кількості зареєстрованих осіб;
    реєстрація/перереєстрація пільги;
    розподіл/об’єднання особового рахунку;
    надання довідки про стан розрахунків.


Автор: Дарина СИНИЦЬКА, «Полтавщина»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
23 липня 2015, 09:58 | Полтава | Суспільство
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Курс НБУ
Останні коментарі

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації