Вхід | Реєстрація

Копелець застелить Кобеляки тротуарною плиткою

Копелець застелить Кобеляки тротуарною плиткою

Міський голова зібрав кобеляцьких підприємців і запропонував спільними зусиллями облаштувати тротуари райцентру.


Автор: «ЕХО»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
29 листопада 2015, 20:22 | Кобеляки | Політика


1. серая мышка / 30 листопада 2015, 08:32
Сан Саныч, так держать!!!!!!
2. 1111 гостя / 30 листопада 2015, 09:02
Згоден--скільки і кому здавати
3. паолрб / 30 листопада 2015, 09:37
копелець заробить на тротуарной плитке!а з людей здере бабло(в карман)!!!!!!!!!!а по бюджетуздасть отчет! сбу не спить))))))))))))
4. Читаючий Закон / 30 листопада 2015, 10:13
Нормальне рішення. В Полтаві таке було зроблено ще при покійному А. Кукобі - і відповідно є позитивний результат. І якість буде. В Полтаві ще й таким чином вирішено було питання з освітленням біля цих об’єктів. Логічно і розумно: працюєш в місті, отримуєш вигоду / доходи в місті - зроби і ти місту відповідний позитив.
5. подорожній / 30 листопада 2015, 10:30
Справа добра. В кого є підозра, щодо відмивання бюджетних коштів, будь ласка контролюйте.доки ж наші люди будуть ламати ноги на старих тротуарах.Поки є гроші потрібно робити. Заслуга тут не Копельця. Це гроші зароблені всією громадою Памятайте про це і не стійте осторонь.Тоді буде діло і в нашому місті буде приємно жити.Якщо рік назад коштів не було, або платежі казна непропускала, то зараз треба користуватись моментом і щось робити. Але одночасно не забувати і про жилелів міста , які потребують допомоги.Не треба говорити, що Копелець щось робить.Він в першу чергу повинен робити те, що потрібно громаді, а ми постійно повинні контролювати і зробити так, щоб кошти використовувались ефективно.
6. Трампампам / 30 листопада 2015, 10:33
До Копельця питань немає. Чи хоче вкрасти чи хоче щось добре зробити - покаже час. Питання до підприємців: А до цього чого ви не надто шановні так проблемами Кобеляк не переймалися? Вам хтось заважав?. От і виходить що вас нада зібрати, нагнути. глину вимісити, бо по другому ви не любите. Якесь зборище латентних гомосєків.
7. Миролюб / 30 листопада 2015, 11:48
Здається, що головне у цьому доброму починанні - це не лохонутися на плитці, тобто щоб плитка через рік-два не перетворилася на купу піску. Якщо робитимуть цю плитку наші комунальники, то можна навіть не тратити на це гроші.
8. Миролюб / 30 листопада 2015, 11:53
Пропоную рацуху, даром. Хто не дасть грошей, у того перед магазином покласти плитку за кошти міськради, але не ставити там , як каже Копелець, "грибок" і зазивати в лавку покупців, а викласти мозаїкою "цей підприємесь гроші на плитку не дав", або щось інше, прикольніше і прямо не принижуюче. Можемо провести тут конкус на кращий напис. Давайте, пропонуйте.
9. Ігорьок / 30 листопада 2015, 12:44
8.Миролюб
« викласти мозаїкою "цей підприємесь гроші на плитку не дав", або щось інше, прикольніше і прямо не принижуюче.»

за таку рацуху негріх й заплатити.Супер!
10. Митрофан / 30 листопада 2015, 15:57
Хороший початок , тільки потрібно починати з ремонту тих камінних бордюр , які побудував Копилець , будучи головою райадміністрації , вони зараз розвалюються.Також слід сказати , що Копилець фермер і нехай викладе за СВІЙ РАХУНОК тротуар перед міською радою.А взагалі повинен бути в місті генплан , де весь благоустрій повинен передбачатись , а в нас махновщина , щоб якось показати свою роботу , керівні особи морочать людям голову.Чому підприємці повинні робити ці дурниці за свій рахунок , вони чемно плртять податки , за які і повинен проводитись благоустрій міста.А так знову підприємці будуть обдирати обнищавших українців , знову накручуватимуть ціни , які вже й так накручені до безтями.Всі отакі починання керівних товаришів , досить негативно впливають на вміст наших кишень.А потім , чомусь благоустрій стосується тільки центру , ачуть від центру - і починається...... .
11. ІБроварки / 30 листопада 2015, 16:37
10.Митрофан
«.А так знову підприємці будуть обдирати обнищавших українців , знову накручуватимуть ціни , які вже й так накручені до безтями»

Фактично плитка викладеться за наші кошти.Витрати на плитку підприємці вернуть через підвищення цін. Це зрозуміло як Божий день.Ще й "Ехо" розпише як вони з розумінням віднеслись до проблем міста
12. Семен / 30 листопада 2015, 17:12
З відео - всемогутній керівник радянських часів зібрав нараду без ніякої конкретики , скільки ж кому квадратів покласти тієї плитки?Не проїхав до кожного , подивився , чи взагалі потрібна там та плитка , а всемогутнім спокійним голосом наказав покласти і все .Підтримки , скільки не допитувався , не почув.Що до підприємництва , то в нас його і немає.Звичайна собі спекуляція.Для інтересу дивився скільки деякі товари коштують у Полтаві і порівняв з УКобеляками - накрутка сто відсотків , тобто в Кобеляках вдвічі дорожче , ніж у Полтаві.Отак і живем , вимостимо все плиткою . УРА !!!!
13. Колька / 30 листопада 2015, 17:59
А коли навпроти міської ради буле плитка ? В першу чергу приклад повинен бути з себе , а не диктувати свою волю іншим .І наступне , чому брати в Кременчуці ? Адже у нас також її виготовляють і гроші б у нас залишились . Тут щось не то і мабуть попахує корупцією .
А на місці підприємців я б йому сказав відверто : "Я плачу податки , в тому числі і в бюжет міста , будьте добрі займайтесь благоустроєм за бюджетні кошти тобто за наші"
14. светка / 30 листопада 2015, 23:03
Колька я не підприємець, а звичайна працівниця лікарні, але з тобою солідарна, сплатив підприємець податок за ці кошти хай міська влада і кладе за рішенням сесіі плитку.
15. коля педченко / 1 грудня 2015, 00:57
СанСанич-молодець,що почав із спекулянтів.Ще б і Підкову облагородив,там бабло також водиться.А спекулянтам можна було б метрів по сто і вулиць накинуть,а не тільки біля магазину.
16. коля педченко / 1 грудня 2015, 01:05
Містяни були б тільки за.А депутатів вибрали,дійсно,інертних,безініціативних.Сидять хвости піджали.Їм накинути парк облагородити власним коштом.Гроші хай дадуть заможні,бідні відпрацюють трудом.
17. Ігорьок / 1 грудня 2015, 06:24
14.светка
«Колька я не підприємець, а звичайна працівниця лікарні, але з тобою солідарна, сплатив підприємець податок за ці кошти хай міська влада і кладе за рішенням сесіі плитку.»

Бідненькі ЄП,це такий же тягар))).Ну нічого піднімуть ціну на пуховики не в два ,а в три рази.Нічого бабульки їх скоро раком поставлять,не куплятимуть в проклятих дрожді і все.
18. яночка / 1 грудня 2015, 21:05
Сан Санич - це людина з Великоi букви!!!!!!Дайте людинi щось зробити, а тодi критикуйте!!!!
19. максим / 2 грудня 2015, 09:27
Отакі Яночки були і в Іипа . заглядали прямо в .... .
20. інночка / 2 грудня 2015, 11:45
Слава Сан Саничу! Смерть ворогам!!!
21. гостинець / 2 грудня 2015, 12:45
18.яночка
«Сан Санич - це людина з Великоi букви!!!!!»

Дай Бог.Якби не з трьох.
22. mimo / 2 грудня 2015, 16:02
копелець заробить на тротуарной плитке!а з людей здере бабло(в карман)!!!!!!!!!!а по бюджетуздасть отчет! сбу не спить))ПРИЙДЕ ВЕСНА,КОПЕЛЕЦЬ МАТИМЕ СВОЇ ПОСІВНІ ПРОБЛЕМИ-В КОБЕЛЯКИ ПРИЇЖДЖАТИМЕ ТІЛЬКИ ЗА ПЛАТНЕЮ,ТАК ЩО ХОЧЕТЕ МАТИ НОВІ ТРОТУАРИ БУДУЙТЕ В ЗИМКУ!!!!!
23. серая мышка / 2 грудня 2015, 16:21
Люди, откуда столько злости?
24. Микола / 2 грудня 2015, 17:24
по томучто мы хахлы такие и есть, токо умеем срать друг на друга, и на майдани за бабло стоять и бить себя в грудь я патриот.
25. Микола / 2 грудня 2015, 17:31
мене интересно почему щас нет майдана на верно бабло не платят, где патриоты, что лучше стало жить что писионер теперь собирает дрова в лесопосадках, как все другие нуда мыж в Европу идем нас там ждут очень.
26. Петлюрівець / 2 грудня 2015, 18:00
24.Микола
«по томучто мы хахлы такие и есть, токо умеем срать друг на друга, и на майдани за бабло стоять и бить себя в грудь я патриот.»

Ми не хахли, а ось ти ХАМ !
27. Чужак / 2 грудня 2015, 18:08
Шановні ви краще б квартиру для лікаря якогось купили щоб в Кобеляки приіхав жить і працювать ато по тій плитці скоро нікому буде ходить щи ще якусь проблему вирішили Краса міста не в плитці а в рівні життя і доступності послуг для його жителів А ви квіточки Зрозумілий рівень голови колгоспу банкрута
28. Опаньки / 2 грудня 2015, 18:25
18.яночка
«Сан Санич - це людина з Великоi букви!!!!!!Дайте людинi щось зробити, а тодi критикуйте!!!!»

Правильніше писати: "Дайте людині щось заробити".
29. Опаньки / 2 грудня 2015, 18:35
16.коля педченко
«.Гроші хай дадуть заможні,бідні відпрацюють трудом.»

Ага Колько, таке вже колись було. Панщина і оброк називалось. Тільки ти і твій СамСамич рамси поплутали. Зараз не феодальне суспільство.
30. Миролюб / 2 грудня 2015, 18:52
24.Микола
«по томучто мы хахлы такие и есть, токо умеем срать друг на друга, и на майдани за бабло стоять и бить себя в грудь я патриот.»

«Розбрелися та й забули волю рятувати, Полигалися з жидами, та й ну рунувати». Це писав Тарас Шевченко.
"Не люблю українців… Так мало поміж ними знайшов я характерів, а так багато дрібничковості, тісної заскорузлості, дволичності і пихи, що справді не знаю за що мав би я їх любити…
Чи може, маю любити Україну як расу, ту расу обважнілу, розгнуздану, сентиментальну, позбавлену гарту і сили волі, так мало здібну до політичного життя на власному смітнику, таку плодючу на перевертнів найрізнороднішого сорту..."
Це писав Іван Франко у своїй знаменитій передмові "Дещо про себе самого" у далекому 1897 році.
«У цього народу є нічим і ніколи не прикрита ахіллесова п’ята. Ці люди абсолютно позбавлені вміння прощати один одному незгоди навіть в ім’я інтересів загальних, високих. У них немає державного інстинкту... Ти знаєш, вони не вивчають історії. …. Тому серед них так багато зрадників... От ключ до скриньки, де схована їхня загибель. Нам ні для чого знищувати їх усіх. Ти знаєш, якщо ми з тобою будемо розумні, вони самі знищать один одного». Це писав Олександ Довдеженко
«Тоді вас люди називали псами,
Бо ви лизали німцям постоли,
Кричали "хайль" охриплими басами
І "Ще не вмерла..." голосно ревли.
Де ви ішли – там пустка і руїна,
І трупи не вміщалися до ям, —
Плювала кров’ю "ненька Україна"
У морди вам і вашим хазяям.
Ви пропили б уже її, небогу,
Розпродали б і нас по всій землі,
Коли б тоді Вкраїні на підмогу
Зі сходу не вернулись "москалі".
Це писав Василь Симоненко.
Та хто тільки не писав про пришелепуватих миздобулів.
«А віз і нині там».
31. не така як всі / 2 грудня 2015, 20:16
Люди добрі- схаменіться! Ви ж скоро підете вбивати брат брата! Що ви робете! Ті хто не хоче працювати,будуть писати гадості на все і на всіх! Ті хто працюють-мовчки робитимуть свою роботк
32. Колчак / 2 грудня 2015, 20:32
31.не така як всі
«Люди добрі- схаменіться! Ви ж скоро підете вбивати брат брата! Що ви робете! »

Тільки проснулася? Ми вже два роки вбиваємо один одного, ще й кричимо ура, тю... Слава...! Чи може ти й досі думаєш, що то Путін вбиває?
33. Петлюрівець / 2 грудня 2015, 22:15
32.Колчак
«Тільки проснулася? Ми вже два роки вбиваємо один одного, ще й кричимо ура, тю... Слава...! Чи може ти й досі думаєш, що то Путін вбиває?»

Російський фюрер Путін закинув своіх командос на Донбас , розгорнув пропоганду русского міра, дав гроші та зброю місцевим зрадникам в т. ч. стрілецьку,танки,міномети,і т. д.Ще й тримає там регулярні підрозділи рос. арміі...І Путін не вбиває ? Ти що людина без розуму ?
34. Колчак / 2 грудня 2015, 22:33
33.Петлюрівець
«Ти що людина без розуму ?»

Це ти без розуиу і незрозуміло навіщо ти за інтернет гроші платиш. Ось із твого тель-аві-дєнія інфо, послухай, що пропонував нардеп, але твоїй владі потрібна була війна, а не мир. Посилання на www.youtube.com А ось твій правосєк не думаючи головою говорить про те, що у них була зброя ще до майдану. Посилання на www.youtube.com А ось твої європейці розповідають, хто розстріляв твою небесну сотню. Посилання на www.youtube.com Скопіюй, бо свободолюбивий адмін видалить.
35. Сусід / 3 грудня 2015, 11:49
Чи не забагато уваги цьому жукывському хамлу
36. Петлюрівець / 3 грудня 2015, 12:00
34.Колчак
«але твоїй владі потрібна була війна, а не мир.»

Колчак ти за Киівську Русь-Украіну , за рідну землю від Карпат до Чорного моря і за людей що тут живуть чи за Московію і Путіна з його бидломасою " Крим наш","Украины как государства нет, не было и недолжно быть "?
37. гостинець / 3 грудня 2015, 13:19
36.Петлюрівець
«Колчак ти за Киівську Русь-Украіну , за рідну землю від Карпат до Чорного моря і за людей що тут живуть чи за Московію і Путіна з його бидломасою " Крим наш","Украины как государства нет, не было и недолжно быть "?»

Ну шо,Колчак,ще раз в бетонну плиту головою й.бнешся,чи може досить?Ну немає в таких мозгів,на любі твої доводи почуєш "слава Україні" або "смерть ворогам".
38. Петлюрівець / 3 грудня 2015, 14:31
37.гостинець
«
Ну шо,Колчак,ще раз в бетонну плиту головою й.бнешся,чи може досить?Ну немає в таких мозгів,на любі твої доводи почуєш "слава Україні" або "смерть ворогам"»

Скільки ж вас тут таких з мозгами що готові кричати : Росія, Росія, Путін пріді !!!??? Та всі краіни хочуть жити в цивізованій сім’і народів , і болгари і чехи ,словаки і угорці, молдавани і грузини,естонці,литовці і латиші і ін....Хоча навіть для Росіі не закритий шлях до Єросоюзу, але ж ні хочеться відновлення єдіной , вєлікой і недєлімой Россіі, тюрми для інших народів в т. ч. і украінського
39. гостинець / 3 грудня 2015, 14:41
38.Петлюрівець
« Та всі краіни хочуть жити в цивізованій сім’і народів »

Ага,особливо в сім" з нами,на чолі з Порошенком.
40. Петлюрівець / 3 грудня 2015, 17:13
39.гостинець
«Ага,особливо в сім" з нами,на чолі з Порошенком.
»

Цивілізована сім’я народів це не Совєтський союз, а поняття умовне, спільнота де кожний народ є вільний у своіх діях ...І взагалі вся планета Земля є наш спільний дім людства, але кожному народу Всевишній дав свою землю для проживання.А путінська Росія зараз окупувала частину нашоі територіі...Розумієш не Америка, не Китай, не Польща, не Німеччина , а Росія краіна загарбник, імперія Зла...Мордор з орками.
41. Колчак / 3 грудня 2015, 22:10
36.Петлюрівець
«
Колчак ти за Киівську Русь-Украіну , за рідну землю від Карпат до Чорного моря і за людей що тут живуть чи за Московію і Путіна з його бидломасою " Крим наш","Украины как государства нет, не было и недолжно быть "?»

Я за Київську Русь і за Київ мать городов руських. Не даром же з нього почали словян нищити. Це називають магічними і містичними діяннями. Ти ж, як кабаліст, повинен це знати. Я і за людей, які поки що тут ще живут. Ну, а щодо України, то ти також занєш її долю, ось тобі ссилка збережи бо видалять. Мужик розповіді із занням вашої кабалістичної справи.Посилання на www.youtube.com
42. Колчак / 3 грудня 2015, 22:12
37.гостинець
«
Ну шо,Колчак,ще раз в бетонну плиту головою й.бнешся,чи може досить?»

Може й досить. Але я не стільки для нього пишу, бо розумію, що "горбатого могила виправить", як для людей. Може хоч хтось щось зрозуміє.
43. Колчак / 3 грудня 2015, 22:18
40.Петлюрівець
«Цивілізована сім’я народів це не Совєтський союз, а поняття умовне, спільнота де кожний народ є вільний у своіх діях»

Саме умовне, бо де ти бачив народ вільний у своїх діях. Ніякий народ не вільний у своїх діях, бо кожному народу промивають мізки ЗМІ, які йому (народу) не належать.
40.Петлюрівець
«І взагалі вся планета Земля є наш спільний дім людства, але кожному народу Всевишній дав свою землю для проживання.»

О, оце ближче до вашого космополітичного мислення. А з іншого боку ти правий, бо Бог таки дав кожному народу свою землю для проживання і заміть, що цю землю у українскього народу не сьогодні завтра відбере не Путін і навіть не росіяни.
44. Петлюрівець / 4 грудня 2015, 00:39
43.Колчак
«
О, оце ближче до вашого космополітичного мислення. А з іншого боку ти правий, бо Бог таки дав кожному народу свою землю для проживання і заміть, що цю землю у українскього народу не сьогодні завтра відбере не Путін і навіть не росіяни.»

Ну господін Колчак знову за своє : колись хтось вібере землю певно американці чи ні євреі ? Та ти поясни чого зараз путінська Росія уже загарбала Крим і половину Донбасу ? Чого росіяни підтримують зараз Путіна як у свій час німці підримували Гітлера, але потім розкаялися ? Але пам"ятайте є ще інша Росія, Росія порядних людей,Росія Нємцова,Росія Каспарова,Сахарова і ін.Зміни прийдуть і в самій Росіі...уже не довго...
45. Колчак / 4 грудня 2015, 08:27
44.Петлюрівець
«Ну господін Колчак знову за своє : колись хтось вібере землю певно американці чи ні євреі ?»

Та не колись, а вже не сьогодні так завтра і конєшно ж не американці, а ті кому належить америка. Американці ж доляри не друкують, вони навпаки вже трильйони винні. Подивись який у США борг.
46. Колчак / 4 грудня 2015, 08:29
44.Петлюрівець
« Та ти поясни чого зараз путінська Росія уже загарбала Крим і половину Донбасу ? »

Ну ти й впертий, чи тупий, чи прикидаєшся. Ось тут «мужик в піджаке» пояснює ще чотири роки тому, як Україну будуть дерибанити. Посилання на www.youtube.com
Тут він каже і про Крим і про те, що на нього мають конкретні види турки з татарами, а далі дослівно, для особливо тупих, пояснює: «Разумеется Россия его будет защищать потому что Россия воевала столько за Крым, передала братскому народу его, тогда братскому, а они его взяли и прос…ли». Ти зрозумів чи ні? Для того, щоб такі як ти не продали чи просто не прос..ли задарма землю , яка, якщо тобі так хочеться, була відвойована Росією і за яку Росія вела у свій час купу війн, за яку пролито багато крові, в тому числі і крові у ВВВ, і крові й українців. Для того щоб новітні турецькі завойовники не зробили з кримчанами те, що вони робили з армянами, це по максимому, а по мнінімуму, аби не було в Криму того, що є на Донбасі, коли народ Криму попросився на свою історичну родину для свого спасіння від дятлів, Росія стала на його захист і повернула собі територію, яка історично їй і належала. Тобто, вона захистила народ Криму від винищення і забрала у примаханих територію колись даровану їм «злочинним совєтським режимом» дії якого Верховна Рада обрана примаханим нарідом визнала злочинними. Ти поняв, що Крим дістався дурням від злочинної влади? Ну тіпа хтось вкрав, а потім тобі подарували. Ти володів чужим майном, а це не чесно. Крім того «правнуки погані» хотіли збути крадене туркам - ісконним ворогам козаків, тобто «прадідів великих» і якби ті прадіди проснулися то порубали б шаблюками пришелепуватих правнуків. Ти зрозумів?
47. Колчак / 4 грудня 2015, 08:29
Нагадаю, що сценарій оголошено мужиком чотири роки тому і якби ти був такий правильний, то треба було кричати караул і прийняти міри проти його реалізації. Отже робимо висновок, що і ти і твоя влада навмисне не приймали мір до захисту Криму і свідомо не перечили оголошеному сценарію його анексії та ще й хотіли влаштувати там різню українського населення як це роблять на Донбасі. Тільки на Донбасі немає як модно говорити «внутрішньої опозиції». А в Криму була і є у вигляді Меджлісу і т.п. і там би не було такої єдності до спротиву хунті як на Донбасі а була б велика різня.
Не кажи що того ніхто не чув. Там у Адміністрації президента, в СБУ, у різних аналітичних інститутах тиняються табуни нероб отримуючих велику зарплату з кишені платників податку і до їхніх обов’язків входить читати і слухати подібне, доповідати для прийняття розумних рішень. От оцей сайт вони ж нєбось читають і напрягають адміна видаляти коменти, а навіщо? Краще б щось корисне робили для народу.
48. Колчак / 4 грудня 2015, 08:44
44.Петлюрівець
«Чого росіяни підтримують зараз Путіна як у свій час німці підримували Гітлера, але потім розкаялися ? Але пам"ятайте є ще інша Росія, Росія порядних людей,Росія Нємцова,Росія Каспарова,Сахарова і ін.»

А оце вже питання не до мене а до росіян. У тебе ж є інтернет зайди в соцмережі й поспілкуйся з росіянами і запитай у них. Дивись може пошлють куди. Можеш запитати у европейців, і вони тебе пошлють, особливо німці. Я думаю, що росяни підтримують свого президента тому, що бачать, як він щось конкретне робить для їхньої батьківщини і для них особисто. Крім того вони набагато краще розбираються у політиці він наших зомбонеуків. Може це ще й тому що там телепередачі спрямовані на збереження країни а не на руйнацію як у нас. А з немцовими, сахаровими і т.п. росіяни самі розберуться. Росія не немцових і сахарових, а Росія тих народів, які проживають на території Російської Федерації. У немцових і сахарових є своя історічєская родіна за яку вони віками боролися створюючи дискомфот усьому світу, от нехай туди і мандрують, а не встановлюють свої порядки для народів що населяють росію і російський народ повинен би відстояти свій суверенітет.
49. Чудо Юдо / 4 грудня 2015, 09:34
46.Колчак
«Для того, щоб такі як ти не продали чи просто не прос..ли задарма землю , яка, якщо тобі так хочеться, була відвойована Росією»

Ахаха!
Логіка справжнього рашиста: "щоб не відібрали інші відберу я! Украду у сусіда, щоб не украв хтось інший!"
Та щоб тобі із людьми за таким принципом жилося :)
Поменше дивись відеолайна всякого
50. Чудо Юдо / 4 грудня 2015, 09:40
46.Колчак
«Ти поняв, що Крим дістався дурням від злочинної влади? Ну тіпа хтось вкрав, а потім тобі подарували. Ти володів чужим майном,»

Мабуть таки дуже головешкою Колчак стукнувся.
Що ти верзеш?
Може українці почнуть вимагати від РФ ті землі, якій їй були за часів СРСР відписані? А може копнути глибше, де там чия земля куди перейшла? Так тоді від якого часу відпихатися? Від часів Петра? Від Грозного? Від Київської Русі? Чи може розподіл територій часів древлян згадаємо?
Завтра всім сусідам вимагати від Росії ті землі, які вони колись собі украла? Так від неї ж тоді нічого не залишиться! У неї все завойоване, відібране у інших. І так не лише у Росії, так історично з усіма країнами складається.
Ти ще приведи у приклад відео, де якийсь рашистський пришелепкуватий псевдоісторик розповідає що українців не існує, бо територія України весь час змінювалася, внаслідок війн та політичних передряг.
Господи, що в головах цих людей?
51. Колчак / 4 грудня 2015, 10:26
49.Чудо Юдо
«
Логіка справжнього рашиста: "щоб не відібрали інші відберу я! Украду у сусіда, щоб не украв хтось інший!"»

Саме так виходить. І то не моя логіка, ти ж відео подивився, то логіка лідера зареєстрованої в Україні партії "Великая Украина", щось на Велкую Россию змахує. А те, що українці на ура визнали усі дії радянської влади злочинними, то виходить що і дарування Криму Україні при Микиті було злочинним.
52. гостинець / 4 грудня 2015, 10:38

Коментар видалено за порушення пункту 2.3, 2.9 Правил користування сайтом
53. Колчак / 4 грудня 2015, 10:44

Коментар видалено за порушення пункту 2.9 Правил користування сайтом
54. Колчак / 4 грудня 2015, 10:54

Коментар видалено за порушення пункту 2.9 Правил користування сайтом
55. степан / 4 грудня 2015, 11:06
Ви подивіться , що ви обсуждаєте , а то почали за здравіє . а закінчили за упокій.
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Курс НБУ
Останні коментарі

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації