Вхід | Реєстрація

«Освіта —як дєвка по визову: визвали, заплатили і забули!»

«Освіта —як дєвка по визову: визвали, заплатили і забули!»

5‑го лютого на нараді директорів шкіл говорили про 20‑відсоткову доплату та загальний стан освіти у Новосанжарському районі.

 

Де знайти 1,5 мільйони?

Починається нарада із виступу начальника відділу освіти Олександра Кульчинського. Він одразу, як кажуть, «бере бика за роги» і повідомляє директорам, що із врахуванням коштів, які виділила держава на освіту, на заробітну платню не вистачає 1,5 мільйони гривень. Також Олександр Володимирович підкреслює, що районна влада від освітян не відвертається. Адже із районного бюджету виділяють співфінансування у 1 мільйон 200 тисяч гривень на придбання двох шкільних автобусів та 1 мільйон 500 тисяч — на оплату енергоносіїв.
— Але на заробітну платню все одно не вистачає. Ми будемо звертатися до сільських рад, щоб вони допомогли, але ж ми розуміємо, що 1,5 мільйони — це непідйомна сума для них! — констатує начальник відділу.

Аби виступ був конкретнішим, Олександр Кульчинський називає цифри по кожній школі окремо. У більшості не вистачає по 200–300 тисяч. І лише кілька закладів, які по формульному розрахунку перебувають «у плюсах». Це — школи Малої Перещепини, Нехворощі та Лелюхівки. «Найбагатшою» виявляється Руденківська школа, у якої — +1 мільйон 557 тисяч.

Загалом по галузі не вистачає 3 мільйони 996 тисяч гривень. Половина цієї суми — заробітна платня педагогів. Розуміючи, що додаткових коштів отримати немає звідки, освітянам пропонують поговорити про економію зарплатного фонду. А саме…
— Про 20 відсотків! — підказує начальнику хтось із директорів.

 

Президент — «за», голова РДА — «проти»?

Мова справді досить очікувано заходить про 20‑відсоткову доплату за престижність роботи працівників галузі освіти. Олександр Кульчинський повідомляє, що вже підписав наказ про виплату цієї доплати у розмірі 15‑ти відсотків. І пропонує теж саме зробити директорам шкіл. Оскільки про істотні зміни умов праці роботодавець має попередити за два місяці, то 15 відсотків почнуть платити з квітня. Усі 1,5 мільйони таким чином зекономити не вдасться, адже 5 відсотків складуть близько 76 тисяч щомісяця. Проте і така пропозиція начальника викликає хвилю обурення серед директорів. Найбільш емоційним та колоритним стає виступ директора Руденківської школи Андрія Дігтяря.

— А чого до нас не прийшли керівники району? (Олександр Кульчинський відповідає, що голови РДА та районної ради перебувають на нараді. — Авт.) Ми б у них запитали, чого район у п’ятірці кращих, а зарплата директора школи — на рівні старшого сторожа у агрофірмі? (Оскільки керівників у залі немає, питання Дігтяря залишається риторичним. Директори у залі невесело сміються. — Авт.) — Хай пояснять моїм учителям, чому при 1,5 мільйонах лишку на школу вони повинні писати заяви за власний рахунок?! Ви знаєте, мої погоджуються на скорочення на 5 відсотків, але за однієї умови: ніяких поїздок на змагання, олімпіади, конкурси!

На кожен перерахований пункт директори інших шкіл кивають головами на знак згоди. А запальний спіч Андрія Дігтяря продовжується.

— Чого в нас освіта — як дєвка по визову? Під вибори позвали, заплатили і забули!
Висловлюють своє обурення і директори інших шкіл.

— Нехай наші районні чиновники покажуть свої заробітні плати! — пропонує директор Соколовобалківської школи Світлана Земляна. — Якщо чиновники повідмовлялися від доплат, тоді так само зробимо і ми!

— Давайте усі говорити! А то більшість директорів мовчить, а стосується це всіх! — додає Катерина Вергун, директор Малоперещепинської школи.

Потім слово бере директор Новосанжарського БДЮТу Тамара Кусайко і зачитує слова президента України Петра Порошенка про підняття престижності освіти.

— Виходить, президент пропонує підняти престижність, а голова РДА — зняти?!

Варто зауважити, що обурення директорів не розповсюджується на начальника відділу освіти, а стосується влади як у країні загалом, так і в районі зокрема. Олександр Кульчинський, вислухавши всіх, зауважує, що ситуацію з нестачею коштів могла б вирішити освітня реформа у межах району. Зокрема, зазначає, що пониження деяких шкіл на ступінь приблизно дає необхідні 1,5 мільйони. Проте оптимізація можлива лише після закінчення навчального року. І на це потрібна добра воля представників влади.

Наприкінці наради директори таки погоджуються написати накази про зменшення доплати. А для захисту інтересів освітян голосують за створення громадської організації «Освіта Новосанжарщини». Її головою одноголосно обирають Світлану Земляну. Також директори домовляються перед сесією районної ради зустрітися з керівниками району і донести до них свої зауваження щодо стану фінансування освіти.


Автор: Володимир ПАРШЕВЛЮК, «ЕХО»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook


1. молодий спеціаліст / 12 лютого 2016, 17:12
В І Д О М О С Т І про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру голови Новосанжарської районної ради Супруна Геннадія Івановича та членів його сім’ї за 2014 рік Розділ ІІ. Відомості про доходи:
Загальна сума сукупного доходу декларанта з усіх джерел в Україні склала 91492 грн., у тому числі:
- заробітна плата, інші виплати та винагороди, нараховані (виплачені) декларанту відповідно до умов трудового або цивільно-правового договору - 91492 грн.; тобто в середньому десь по 7500 грн. А ви, молоді спеціалісти, працюйте по 1400.
2. учитель / 12 лютого 2016, 19:58
депутати йому проголосували виплати за особливі умови роботи, то він мабуть в гірших умовах працює ніж вчителі.щей економить на заступнику.Ганьба
3. Щука / 12 лютого 2016, 20:17
.
Наприкінці наради директори таки погоджуються написати накази про зменшення доплати. А для захисту інтересів освітян голосують за створення громадської організації «Освіта Новосанжарщини». Її головою одноголосно обирають Світлану Земляну. Також директори домовляються перед сесією районної ради зустрітися з керівниками району і донести до них свої зауваження щодо стану фінансування освіти.

Автор: Володимир ПАРШЕВЛЮК, «ЕХО»
Таки очевидно питання скорочення кількості чиновників в РДА,райраді,міськраді назріло і потрібно зменшити на 75 %,а кошти що вивільняться направити на зарплати педагогам шкіл.
4. Ігорьок / 13 лютого 2016, 07:42
От ви завозмущались!А я скажу про інше.Моя племінниця недавно закінчила школу і роповідала про багатьох вчителів таке:"На уроках шкільна програма подається неповністю ,хочеш нормальний бал і хоч якісь знання йди на платні позашкільні тренінги(тут плата дуже різна,від 20 до 100 гр. за годину),від "призначення" подарунків на день вчителя ,день народження,тим більше випускний відмовляється зовсім не кожен вчитель,а ще неслабі відпустки у педагогів ,а в деяких школах один вчитель припада на два -три учня,та й 1400гр. це в молодих вчителів,а в декого ця сума в два -три рази більша(вчителі вищої" на бумазі" категорії в НВК)Задаю запитання:"Чи потрібна така кількість вчителів?","Чи потрібні взагалі вчителі-комерсанти?","Чи три місяці відпустки їм не до фі...а?"Думаю відсотків 30 вчителів,як і чиновників можна скоротити,але ж знову навантаження на бюджет ,бо підуть на службу зайнятості.
5. Щука / 13 лютого 2016, 09:01
4.Ігорьок
«Думаю відсотків 30 вчителів,як і чиновників можна скоротити,але ж знову навантаження на бюджет ,бо підуть на службу зайнятості.»

Вірно, але чиновників скоротити на 70%.І ніяких виплат через службу зайнятості.
6. Рикошет / 13 лютого 2016, 10:59
4.Ігорьок
«Думаю відсотків 30 вчителів,як і чиновників можна скоротити,але ж знову навантаження на бюджет ,бо підуть на службу зайнятості.»

Скоротити й писак-журналістів.Зараз кожен має можливість довести до громадскості той чи інший матеріал через соцмережу.Наприклад наведений вище матеріал могла подати якась з вчительок.З неї не убавилось,а ми б отримали Паршевлюка в виробничу галузь,бетон мішати на будівництво наприклад.
7. вінтік / 13 лютого 2016, 19:27
ігорьок, від твого ума аж тошнит, ти видно відмінником в школі був
8. Ігорьок / 13 лютого 2016, 19:38
7.вінтік
« ти видно відмінником в школі був»

Ні,не був.
7.вінтік
« від твого ума аж тошнит,»

Швидше за все ти щось неякісне з"їв,бережись.
1.молодий спеціаліст
« А ви, молоді спеціалісти, працюйте по 1400.»
Спочатку подумайте,чи ви спеціалісти,чи ви корисні,а потім й про зарплату треба говорити.Бо платити лише за те,що ти молодий педагог з базовими знаннями про табличку множення небудуть.
9. Вчителька / 14 лютого 2016, 10:05
Мене дужче цікавить, чи пристали районні чиновники до справедливої пропозиції Світлани Земляної? І чи не думають педагоги про те, що Світлана Земляна була б кращим головою профспілки за Кульчинську, бо вона реально відстоювала б права колег, а не підігравала б синкові.
10. Свідок / 14 лютого 2016, 10:10
А чого не пригласили на це зібрання речника Нардепа Єфіменка? Хай би занотував вимоги педагогів і передав Реці, а той майже права рука Яценюка, от і рішилося б усе в пользу вчителів. А то як перед виборами, так гасають по школах, агітують, а як зарплату "вибити" - по норах ховаються.
11. гість999 / 14 лютого 2016, 10:20
10.Свідок
« і передав Реці, а той майже права рука Яценюка, о»

Яка права рука?Куди йому убогому,так,"шнирь" на "побєгушках.
12. рабинович / 14 лютого 2016, 10:22
если так,то кто платит тот и заказывает музыку,каждый район будет иметь свою учебную программу
13. Пролетарій / 14 лютого 2016, 10:43
5.Щука
« чиновників скоротити на 70%.»

Давно говорили на одного раба три прораба.
Гнати треба в шию чиновників.
Вони не потрібні взагалі. Різні там адміністрації прокурори, міліціонери, а вчителю бач немає коштів навіть на зарплату.
Чим займаються бюрократи-чиновники?
Я бачу що користі від чиновникі що в Києві, що в нас у районі немає ніякої. Дармоїди. Лише крадуть. А нам, простим людям, не користь, а мильні бульбашки від них дістаються.
14. Чіновнік / 14 лютого 2016, 12:02
13.Пролетарій
«. А нам, простим людям, не користь, а мильні бульбашки від них дістаються.»

Так давай в наші лави.Заживьош на зарплату головного спеціаліста в 1500гр.Одна біда,я ті гривники тобі на базар відносила,на обєспічєніє спекулятивної різниці між закупкою й твоєю ціною.А так не понесу,скоротять же,не буде що нести.І що нам з торгашем обом хана?А торгаш зараз основний платник налогів.....
А ще "мудрий""пролетарій" скажи мені,що робити мені після того,як вигнали в мене в шію?Я економіст з вищою освітою й дочкою студентом,яка учиться на платній основі на руках,куди мені податися?В бізнесі,чи виробництві я непотрібна,питала.Харкотиння після тебе прибирати?Так й там конкуренція.Вчитись на бульдозериста?
5.Щука
«Вірно, але чиновників скоротити на 70%.І ніяких виплат через службу зайнятості.»
Значить тим,хто в конвертах отримував зарплату,та тим хто по шабашках шлявся не плативши ні копійки до фондів платити як безробітному будуть,а в мене змізерної зарплати стягували останні копійки і я без виплат?"Опупіла" ти щука.
"
15. Свідок / 14 лютого 2016, 12:03
Це правда. І крадуть дуже, бо сидіти на зарплаті з бюджету, примножуючи її пренміями і не відробляти як слід - це теж один з різновидів крадіжки. Даже мільйонер Бульбаха собі нещасному зарплату не врізав. А де позиція депутатів, які перед виборами клялись в любові до простого народу? Де члени бюджетної комісії, шо вони кажуть по поводу такої ситуації, коли чиновник получає все сповна, а вчителя обділяють? Запитую в Супруна: це такі завоювання Майдану - право вчителя "добровільно" зменшити собі надбавку до зарплати? Чи може наші вчителі стали більшими мільйонерами, чим Бульбаха? Але той не відмовляється від премій. З вилами на них треба йти! Збирати педагогічне віче і хай чиновники звітують перед народом, як зарплату свою відпрацьовують.
16. Ігорьок / 14 лютого 2016, 12:09
15.Свідок
« Збирати педагогічне віче і хай чиновники звітують перед народом, як зарплату свою відпрацьовують.»

А потім нехай педагоги перед батьками на центральній площі відзвітуються за свої досягнення.Побачимо кому зарплату підняти,а кого зних під жо..у.
17. Пролетарій / 14 лютого 2016, 12:51
[[ЦИТАТА|14| Чиновник. А ще "мудрий""пролетарій" скажи мені,що робити мені після того,як вигнали в мене в шию?]]
Колись мою дружину скоротили. Були сьози. Чому мене скоротили, що я найгірша...- казала. Засукали рукава і почали працювати, згодом і кафе своє відкрили. Чи пробували Ви заробити кожного місяця 1 гривну, не чекати гарантованої тисячі зарплати , а починати щомісячно заробляти з одної гривни, та ще плати містове, платити податки, відбивайся від хабарників, ви здадуєтесь про що я кажу. А ще звіти, відсутність відпустки. Хто заздрить підприємцю запрошую. Постійте на сквозняках, морозі, сонці, піймайте облизня коли за цілий день не заробиш щоб відшкодувати витраьти.
Ставайте і працюйте, а не чекайте манни з неба. Кидайте раніше ті засмальцьовані чиновницкі кабінети. Ставайте людьми праці, створюйте матеріальні блага.
18. Пролетарій / 14 лютого 2016, 13:14
Колись у далекій Америці була схожа ситуація. То їх президент зібрав найбагатших людей і сказав віддайте половину свого майна до бюджету країни. Ні,- почув у відповідь. Тоді ,- каже президент, буде вам як у Росії в 1917 році,- заберуть у вас усе. Вранці всі багачі віддали половину свого майна в дохід держави.І справи поліпшились.
Нам необхідно вимагати (списки маються в інтернеті) віддати награбоване майно назад людям, а в іншому випадку конфіскувати за ЗАКОНОМ України "ПРО ГРОШІ, МАЙНО І СПРАВЕДЛИВІСТЬ".
І буде чим платити достойну зарплату найшановнішим людям - учителям.
19. гість999 / 14 лютого 2016, 13:14
14.Чіновнік
«Так давай в наші лави.Заживьош на зарплату головного спеціаліста в 1500гр»

14.Чіновнік
«дочкою студентом,яка учиться на платній основі на руках»

Уже не стиковочка,1500 зарплата і платний ВУЗ.
14.Чіновнік
«Харкотиння після тебе прибирати?»

Після тебе ж хтось прибирає харкотиння,то чим ти краща?
20. Трішки читаю / 14 лютого 2016, 13:27
18.Пролетарій
«олись у далекій Америці була схожа ситуація. То їх президент зібрав найбагатших людей і сказав віддайте половину свого майна до бюджету країни. Ні,- почув у відповідь. Тоді ,- каже президент, буде вам як у Росії в 1917 році,- заберуть у вас усе. Вранці всі багачі віддали половину свого майна в дохід держави.І справи поліпшились.»

Чуєте Пролетарій, велике прохання до вас, назвіть хоча б прізвище президента США. По теорії ви говорите про Рузвельта. Але я нічого подібного не чув і не читав. можливо назвете джерело інформації.
21. гість999 / 14 лютого 2016, 13:30
17.Пролетарій
« згодом і кафе своє відкрили.»

Який же ти пролетарій,ти скоріше непман.
22. Чіновнік / 14 лютого 2016, 14:14
19.гість999
«Уже не стиковочка,1500 зарплата і платний ВУЗ»
Допомагають старенькі батьки і мама померлого чоловіка.Сама живу скромно.
19.гість999
«Після тебе ж хтось прибирає харкотиння,то чим ти краща?»

Ну причому тут краща,чи гірша?Я не білоручка,маю невеликий 10 сот. город,обробляю сама.Справа не в тому.В свій час я закінчила технікум,потім інститут,працювала економістом на залізній дорозі,потім скоротили і вже майже 15 років я чиновник.В коментарях вище згадують США,так можливо ця країна має розвинуту економіку,бо економісти не прибирають там харкотиння.
17.Пролетарій
«Колись мою дружину скоротили. Були сьози»

Так ви мене зрозуміти повинні,а не ваше"гнати в шію".
17.Пролетарій
« Засукали рукава і почали працювати, згодом і кафе своє відкрили»

Скажіть,який бізнес змогла почати ваша дружина зараз сама без вас,без грошей,наваючи студента?Кафе?А чи відкрилаб вона його тепер,коли їх в місті повно?Зараз підняти бізнес,та ще й без стартового капіталу -фантастика.А ще нагадую,що зі зменшенням кількості чиновників,вам краще жити не стане,в кафе я нехожу,а на ринок понести не буде що,так і у вас виручки небуде.
21.гість999
«Який же ти пролетарій,ти скоріше непман.»

А що ви знаєте про НЕП?Багато складових тієї реформи будуть корисні в наш час.
Взагалі люди стали звіріти і сходити з розуму.Кожен хулить ближнього,незважаючи на свої недоліки.Бо виробник виживає за рахунок різниці собівартості і ціни,комерсант за рахунок різниці між закупкою і реалізацією,а бюджетник за рахунок податків,але забезпечує різницю комерсанту,а той ціну виробнику.
23. Свідок / 14 лютого 2016, 15:40
Хочу відповісти Чіновніку. Очевидно, у попередніх коментарях малися на увазі не ті рядові чиновники, які одержують мінімальну зарплату плюс невеликі надбавки до неї, а перших осіб у районі - мільйонера Бульбаху, бездєльніка Супруна і їм подібних, у яких далеко не мінімальна платня. Так шо ви тут ні до чого. У вас мінімальна зарплата, у них - по чотири таких мінімальних, то це ви вважаєте справедливим і правильним? Вони більше за вас працюють чи шось вирішують, за шось відповідають? Просто займають кабінети і протирають штани у кріслах. Заперечте мені якшо володієте конкретними фактами. Я особисто їхньої роботи не бачу.
24. Філософ / 14 лютого 2016, 17:43
Ви тут перемиваєте кістки вождям лише тому що невтиснулись на їхнє місце.Скажіть хто з вас не захоче стати головою райради наприклад з зарплатою в 10 тис. гр.?Начинаєте тут скоротити,гнати і т.д.,а насправді в вас говорить сліпа заздрість.Це по-хохляцькі коли став сусід успішним,так хату давай йому спалимо.Пролетарій,свідок,гість 999 й інші,ви що будучи чиновником відмовились від зарплатні,надбавок,премій?впевнений ні,й самі по жизні шару шукаєте.чесні знайшлись,найо@бте один одного як умієте.Вождів цих видно,тому й обпльовуєте,а самі як глисти,прилипли й смокчите.
25. Не філософ / 14 лютого 2016, 17:57
24.Філософ
«Ви тут перемиваєте кістки вождям лише тому що невтиснулись на їхнє місце.»

24.Філософ
«Пролетарій,свідок,гість 999 й інші,ви що будучи чиновником відмовились від зарплатні,надбавок,премій?»

Це все вірно, але.... плять, коли ті чиновники кладуть хьер на людей і за те що повинні робити згідно своїх обовязків вимагають бабло, то... Це я взагалі, а не про конкретних згаданих тут.
26. гість999 / 14 лютого 2016, 18:10
24.Філософ
«Скажіть хто з вас не захоче стати головою райради наприклад з зарплатою в 10 тис. гр.?»

Я не захочу,бо в мене місячний дохід більший ніж 10 тис.
24.Філософ
« обпльовуєте,а самі як глисти,прилипли й смокчите.»

Даю 100% що прилипли і смокчуть ДО МЕНЕ,а не я.
27. Пролетарій / 14 лютого 2016, 19:06
Я не хочу бачити збіднілими наших вчителів.Думаю,що і вони цього не бажають. Але серед вчителів як і серед лікарів є дуже забезпечені люди. Розшарування пішло по всіх категоріях громадян.
28. Пролетарій / 14 лютого 2016, 19:26
Я мав розмову з керівником фіскальної служби який відверто зізнався, що якщо виженуть я нічого не вмію. А ти все вмієш, - говорив він мені. Я йому сказав, що не треба цуратися чорнової роботи, не потрібно боятися змін і справа піде. Думай головою і працюй. І результат не забариться. Памятаєте у класика, Миколи Гололя ("Мертві душі") - навіщо ж голова дана.
Пробуйте працювати самостійно, а не виконувати нікому не потрібні доручення вищих службовців, чекаючи мізерної зарплати в апараті чиновників. У вас усе получиться.
29. гість999 / 14 лютого 2016, 19:38
28.Пролетарій
« Я йому сказав, що не треба цуратися чорнової роботи, »

28.Пролетарій
«Пробуйте працювати самостійно, а не виконувати нікому не потрібні доручення вищих службовців, чекаючи мізерної зарплати»

5+
30. просто думки / 14 лютого 2016, 21:53
Кульчинський теж представник діючоі влади, чиновник, який хоч щось та повинен зробити для освіти, а не тільки собі зарплату збільшувати як у прошлому році. А розставляти кокетливо пальчиками і якоби не при ділах це щось нагадує
31. тратата / 14 лютого 2016, 22:05
Мамі з синком зараз в освіті дуже кльово, гроші в профсоюзі є, синок з співмешканкою відпочивають вБуковелі, бо дуже поморились від освітянських проблем і бачили вони ті проблеми в гробу в білих тапочках.....
32. Філософ / 15 лютого 2016, 15:30
26.гість999
«Я не захочу,бо в мене місячний дохід більший ніж 10 тис.»

17.Пролетарій
« кафе своє відкрили. »

Так і знав,що тут коментують власники заводів і пароходів.Але ваші коментарі зовсім не схожі на позицію забезпечених людей.Ось це припустимо:
28.Пролетарій
«Я мав розмову з керівником фіскальної служби який відверто зізнався, що якщо виженуть я нічого не вмію. »

Не вірю,начальник фіскалки ніколи такого нескажить хазяїну кафе,а якщо скажить,то близькому другові.Якщо друг пише про це в коментарях,то він падлю..ка,або брехун вибирайте.Взагалі кожне ваше слово просякло заздрістю.Ви пишете про вождів району як про якорь для суспільства.А самі без косяків?А?Власнику кафе?Скільки ти платиш бармену,офіціанту?Оформлені всі?А санкнижки є?Горілочку без акциза двигаєш?Правду не скажеш ніколи!Тому відповідь не чекаю.А ти супермен з доходом понад 10тис. гр. в місяць,економісту з вищою освітою говориш щоб йшла плювки за тобою збирати,що її дитина не повинна в вузі навчатись бо ненависна чиновниця отримує зарплату 1500гр.Хто ти?Що ти заспіваєш?В житті багато що вирішує везіння!й невдахи завжди будуть заздрити й фантазувати про себе змістовних.
25.Не філософ
«за те що повинні робити згідно своїх обовязків вимагають бабло, то.»

По-перше ти також філософ.По-друге згоден на 100%,за хабарі чиновників треба не з роботи знімати,а вішати на центральній площі.Але це тому що хабарник а,не тому що чиновник.
Про Бульбаху-міліонера,мені такий маразм давно не приходилось чути.Ну міліонер і що?Ви втратили відчуття реальності!Я маю некруту іномарку 2011 р.в.вартістю 10-12 тис.дол.,будинок 100м.кв.,нової забудови тис. 30-35 зелених переведемо в гривні ,й вуаля,я міліонер,як і третина новосанжарців.Якже заздрість вам засра..ла мізки!!!
33. читач / 15 лютого 2016, 16:55
ну копія Адольф Гитлер. (на третьому фото)
34. гість999 / 15 лютого 2016, 17:01
32.Філософ
«Так і знав,що тут коментують власники заводів і пароходів»

Ага,пароход називається МТЗ-80,а на"заводі" тримаю свиней(правда чималенько),з-під яких власноруч тягаю гамно.
35. Філософ / 15 лютого 2016, 17:22
Тоді оце:
26.гість999
«Я не захочу,бо в мене місячний дохід більший ніж 10 тис»

26.гість999
«Даю 100% що прилипли і смокчуть ДО МЕНЕ»

Неправда.
Якщо сам персонально вичищаєш у свиней,то навряд чи нехочеш отримувати ті гроші без лазяння по гім..ах.Та й на свинях в підсобному господарстві заробити 10 тис. кожного місяця недумаю.Що до МТЗ-ешки,так і тут скільки тієї оранки.Хоча все може бути.
А щодо прилипли й смокчуть ,це вже брехня повна.Ти що за свиней податок платиш?Ні? й правильно!Чи може податковій акти виконаних робіт на оранку показуєш?І теж ні!Й це правильно робиш.Заробив,це твоє.А податок нехай той...з кафе платить.Він з податківцями на короткій нозі.Правда ж?
36. гість999 / 15 лютого 2016, 18:00
35.Філософ
«Якщо сам персонально вичищаєш у свиней,то навряд чи нехочеш отримувати ті гроші без лазяння по гім..ах.»

Хочу,але не на посаді голови райради,з мене досить і свинячого г...а.
35.Філософ
«Та й на свинях в підсобному господарстві заробити 10 тис. кожного місяця недумаю.Що до МТЗ-ешки,так і тут скільки тієї оранки.»

Чому ж оранки вистачає,мої паї з дружиною,та наших покійних батьків,майже 30 га.
35.Філософ
«А щодо прилипли й смокчуть ,це вже брехня повна»

Ні,не брехня.Недавно кинувся здати соняшник,то знаєш яку різницю в ціні з мене зняли так звані "трейдери"?А що робити,на горбу ж не понесу у Власівку.А "мєнти" озвірівші вкрай?Не вспієш виїхати з КРН-кою на дорогу,вже летять,давай бабло,бо "не габарит".Так шо...
37. Філософ / 15 лютого 2016, 18:29
36.гість999
«Чому ж оранки вистачає,мої паї з дружиною,та наших покійних батьків,майже 30 га»

Значить все таки фермер,тоді може щодо прибутку й правда,питань немає.
36.гість999
«Ні,не брехня.Недавно кинувся здати соняшник,то знаєш яку різницю в ціні з мене зняли так звані "трейдери"?А що робити,на горбу ж не понесу у Власівку.А "мєнти" озвірівші вкрай?Не вспієш виїхати з КРН-кою на дорогу,вже летять,давай бабло,бо "не габарит".Так шо»
Це вже інша справа!Тепер ти вже говориш не про чиновників з їхньою "надзарплатою",а про деяких п"явок,яким зарплати мало й вони беруть хабарі.Це зло з яким треба боротись,тут я з тобою згоден.Скажи мені трейдери зняли с тебе різницю в ціні,й живуть за рахунок цього,це погано!А той власник кафе купив пляшку горілки ,а потім продав мені в два дорога,як тобі це?Чим він від трейдера відрізняється по суті?Один паразитує на тобі ,інший на мені.Але пролетарій вважає що:
13.Пролетарій
«Гнати треба в шию чиновників.»

13.Пролетарій
«. Дармоїди»

Так і хочеться сказати:"Так ти ж гельмінт похлєще чиновників,бо ті живуть за рахунок сплачених мною передбачених законом податків,а ти за рахунок спекуляції наді мною".
38. Не податківець / 15 лютого 2016, 19:04
36.гість999
«Недавно кинувся здати соняшник,то знаєш яку різницю в ціні з мене зняли так звані "трейдери"?»

Чуваче, так хто ж тобі дохтур, шо ти соняшник за "чорний нал" здаєш? Чи я не правий? так тоді різниця в ціні не може бути дуже великою. А якшо ти по чорному работаєш, то сиди і не тринди тут.
39. гість999 / 15 лютого 2016, 19:26
38.Не податківець
« А якшо ти по чорному работаєш,»

В нас в країні 99% працює по чорному,починаючи з президента(ти бачив скільки гарант податків сплатив за минулий рік?)А я буду спонсорувати їхні щорічні дебільні вибори?Та то вже х.уя!
40. Не податківець / 15 лютого 2016, 19:55
Ну насчот президента я з тобою погоджуюсь. До речі,заглядав днями на сайт полтавської ОДа. Там є чувачок, Андрюша Пєсоцький. Первим замом трудиться. Ну чєлавєк презідєнта одним словом. Так от у Андрюші за 2014 рік прибуток на рік 27 тисяч гривень. І є беха пятьрочка і лехус 2012 года. А ще по моєму три квартіри і два дома. І сімя у Андрюші небагата. На двох ще тисяч сорок назаробляли.
І вони хочуть шоб ізза таких як Анлрюша люди податки платили чесно. А саме главне - Андрюша всі провірки пройшов. Главне для нинішніх поців, шоб чувак на злочинний режим не работав.
41. Кум / 16 лютого 2016, 05:59
40.Не податківець
«І вони хочуть шоб ізза таких як Анлрюша люди податки платили чесно. »

Пєсоцький - зять Свєти Свищової, була така тварь в Полтаві, тоже в замах голови ОДА ходила. А тепер, наскільки я знаю, вона організовує ярмарки в Сорочинцях і теж не тупу копійку має (особливо в часи Ющенка-Януковича). Так що в них це сімейне по обшморгуванню... В кінці 2015р на посаду голови обласної ради рвався, правий сектор стопонув
42. Юрист / 24 лютого 2016, 19:03
На цьому сайті систематично порушуються Правила користування цим же сайтом. Адмін тут взагалі буває? Ви або Правила відредагуйте, або реагуйте на образи честі і гідності людей!
43. Кіноман / 24 лютого 2016, 20:46
42.Юрист
«На цьому сайті систематично порушуються Правила користування цим же сайтом. Адмін тут взагалі буває? Ви або Правила відредагуйте, або »

"Вы слишком много знаете. Вас будут хоронить с почестями после автомобильной катастрофы" (див. "17 мгновений весны")
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації