Вхід | Реєстрація

Різновиди контейнерів для морських перевезень

Різновиди контейнерів для морських перевезень

Морські міжнародні вантажоперевезення надзвичайно популярні - це дешево, надійно, зручно. Незважаючи на відносно невисоку швидкість доставки, кількість клієнтів морської логістики все зростає. Перевезення морем залишається найпопулярнішим, випередивши автомобільне та залізничне. Танкерами і сухогрузами товар можна возити насипним і накатним способами, але найбільш затребуваним і популярним є морські контейнерні перевезення - вантажі упаковують в різні контейнери, в залежності від розміру партії, типу товару і призначення. Також можливі збірні вантажі, коли в одному контейнері везуть товар, що належить різним клієнтам. Такий підхід дозволяє спростити вантажно-розвантажувальні роботи, зберігання та подальше транспортування. Найбільш популярні контейнери, які використовуються в морських перевезеннях, представлені нижче.

Статистика заснована на 5-річному досвіді відомої компанії розсташована тут.

Стандартний 3-футовий контейнер

Найменший з контейнерів, використовуваних в морських вантажоперевезеннях. Володіє жорсткими стінками з усіх чотирьох сторін. Його габарити складають 1980х1225х2128 мм, а місткість - близько 5 м3 вантажу (максимальне навантаження 2400 кг). Може використовуватися для транспортування різних дрібногабаритних товарів - одягу, взуття, продуктів харчування, сировини. Також часто використовується для перевезення речей при переїздах.

Стандартний 5-футовий

Цей контейнер приблизно в 2 рази більше 3-футового по місткості. Габарити контейнера - 2510х1950х2120 мм, місткість також істотно більше - до 11 м3 корисного навантаження. Обмеження по масі - до 4050 кг. Дуже популярний контейнер для середніх партій товарів, особливих обмежень по типу перевезених вантажів немає, це може бути легка промисловість, продукти харчування, сипучі продукти і т.д.

Стандартний 10-футовий 

За конструкцією не відрізняється від інших універсальних контейнерів, відрізняються тільки розміри. Габарити контейнера - 2887х2330х2350 мм, він практично квадратної форми. Корисне навантаження складає до 10800 кг, об'єм - до 17 м3. Такі контейнери практично універсальні, оскільки в них перевозять найрізноманітніші вантажі - від сировини до готової продукції, одяг, взуття, посуд, продукти харчування, вироби з металу, високотехнологічні вантажі (електроніку, побутову техніку), збірні вантажі. Часто використовуються в якості поштових контейнерів для міжнародної кореспонденції.

20-футовий

На відміну від більш дрібних контейнерів, цей буває в кількох різних виконаннях - закритий, з відкритим верхом і платформа. Перший використовується для різних дрібних і середніх за розмірами товарів різного призначення. Контейнери з відкритим верхом використовуються для негабаритних по висоті вантажів. Зверху контейнер закривається натяжною тентом, навантаження здійснюється за допомогою кранів. Контейнер-платформа найчастіше застосовується для різних негабаритних вантажів, спецтехніки. Розміри всіх різновидів контейнера подібні і становлять 5508х2387х2320 мм. Місткість такого контейнера - 28-33 м3, вантажопідйомність - 20-22 тонн. 40-футовий контейнер

Один з найпопулярніших форматів контейнерів, морські перевезення вантажів найчастіше проводяться саме з використанням таких контейнерів. Як і 20-футові, можуть бути закриті, з відкритим верхом і в вигляді платформи. Крім того, є і 40-футові контейнери зі збільшеною ємністю - місткість 76 м3 замість стандартних 65-68. Розміри контейнера 12032х2347х2684 мм, корисне навантаження - до 27000 кг.

Розміщено на правах реклами


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
14 липня 2016, 15:15 | Полтавщина | Суспільство
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації