Вхід | Реєстрація

Реклама — двигун торгівлі, сайт — запорука успіху

Реклама — двигун торгівлі, сайт — запорука успіху

У наш час ці два поняття є майже тотожними. Оскільки досить складно продавати товари, не рекламуючи їх. А щоб вашу продукцію побачили якомога більше потенційних покупців, необхідно помістити її зображеня в Інтернеті.

Давно минули ті часи, коли новоспечені комерсанти, озброївшись картатими сумками, їздили поїздами в Польщу, щоб придбати там одяг, взуття, побутову техніку та інші речі широкого вжитку і продати усе це на ринку свого міста. Тоді, у 90-і роки минулого століття, їх торгові точки, палатки, були єдиними місцями, де можна було купити необхідні речі. І тому споживачі, які мали середній та нижче середнього достатки, були приречені купувати все саме в цих комерсантів. Ні, був інший варіант. Сівши в автомобіль або автобус, покупець відправлявся в інше місце, на більший ринок.

Із того часу минуло більше двадцяти років одні комерсанти відкрили магазини, інші створили цілі торговельні мережі, треті так і залишились працювати на ринку, а четверті подались в Інтернет. Так, саме у всесвітню мережу. І такі підприємці найбільш вдало ведуть свій бізнес, оскільки крім місцевих клієнтів, вони знаходять багато нових в Інтернеті.

 

Магазин відвідають сто клієнтів, — а сайт — тисяча

Одним із таких комерсантів є Андрій Степовий. Чоловік розпочинав свій бізнес разом із іншими «челноками». Саме так у 90-і називали новоспечених підприємців. Із часом Андрій відкрив власний магазин і йому здавалось, що це вершина бажання.

— Я придбав приміщення в сто квадратних метрів, — говорить підприємець, — у мене навіть одягу і взуття не вистачало, щоб повністю його зайняти. Та відразу клієнти з ринку перейшли до мене. По-перше, у магазині було тепло і зручно приміряти одяг. По-друге, усі зразки були на манекенах. Поряд зі мною почав торгувати мій син аксесуарами до мобільних телефонів. Тільки він одразу ж замовив у "NETWORK-STUDIO" для себе сайт. Я спершу сказав, що це даремно витрачені кошти. Навіть посварився з ним. Та за місяць побачив, що син узяв собі в помічники реалізатора, так як не встигав відправляти всі замовлення, які надходили йому протягом дня на сайт, та обслуговувати клієнтів на місці. Тоді я вибачився і попрохав дати мені адресу компанії-розробника. На сайті http://site-studio.biz/ua/Stvorennja-saitiv.html я переглянув пропозиції, почитав відгуки і вирішив скористатись їх послугами.

Зі слів підприємця, за півроку він збільшив асортимент товарів двоє, оскільки кількість замовлень збільшується з кожним днем. А витрачені кошти на сайт, повернулись за місяць. Тепер Андрій каже:

— Раніше я рекламував свій магазин у місцевих газетах, тому що знав: реклама — це двигун торгівлі. Зараз усвідомив, що його запорукою є Інтернет. Оскільки ваш магазин за день можуть відвідати сто клієнтів, а сайт — тисяча.


Автор: Євгеній Олександров
Розміщено на правах реклами


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
11 березня 2017, 12:20 | Полтавщина | Фінанси
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Курс НБУ
Останні коментарі

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації