Вхід | Реєстрація

Два квадрокоптери і телескоп за 300 тисяч

Два квадрокоптери і телескоп за 300 тисяч

На початку жовтня у Царичанській опорній школі відбулося урочисте відкриття STEM-класу. Це сталося завдяки участі шкільної молоді у молодіжних проектах в рамках програми DOBRE.

Відкриття такого класу спрямоване на розвиток STEM-освіти (наука, технологія, інженерія, математика). Відтепер учні у власному навчальному закладі мають 2 квадрокоптери, потужний телескоп з оптичною конструкцією Шмидта-Кассегрена та комп’ютерним наведенням на об’єкти, інтерактивну дошку, ноутбук та проектор, карту зоряного неба та макети машин. Це — значимі інструменти для навчання, а для вчителів — можливість зробити його живим і креативним. Вони впевнені, що придбана техніка необхідна для розвитку дітей, адже вона допоможе освоїти нові професії для молоді, розширити кругозір, здобути корисні навички.

На урочистий захід до учнівського загалу прибули почесні гості-представники програми DOBRE: експерт з питань громадянського представництва Юлія Ткачук, менеджер з комунікації Віталій Чумак, програмний спеціаліст Дніпровського офісу Вікторія Зубкова та голова Царичанської ОТГ Геннадій Сумський, працівники селищної ради.

Урочисте відкриття STEM — класу розпочалося з флешмобу на подвір’ї школи. Учні вибудували слово «СТЕМ». Цю конфігурацію фотографували 2 квадрокоптери.

Навчально-соціальний проект «Молодь Царичанської громади за майбутнє: робототехніка для освіти та відпочинку» був підтриманий програмою DOBRE, що фінансується Агенством США з міжнародного розвитку (USAID). Сума гранту становить близько 300 тисяч гривень на умовах спіфінансування з місцевою владою в розмірі 15 відсотків. Нещодавно на базі Царичанської опорної школи закінчився цикл робочих зустрічей-майстерень «Програма розвитку територіальної громади через STEM-освіту вчителів та учнів». На зустрічах були присутні представники громадськості, вчителі, лідери учнівського самоврядування, батьки. Присутні обговорювали заходи, ресурси, можливості, перспективи STEM-освіти в громаді.

 

Можливості STEM-освіти і навчання в її класі

На відміну від класичної освіти, у STEM-освіти є багато переваг: дитина вчиться бути самостійною, обрати власні рішення. Вона не просто знайомиться з новими напрямами розвитку точних наук та інженерії, а вчиться реалізовувати вивчене на практиці.

З новим обладнанням, яке з’явилося у STEM-класі, учні і вчителі зможуть використовувати квадрокоптери для навчання (створення фігур у просторі, відображаючи математику прорахованих кутів тощо; фотозйомка території в натурі; рішення математичних завдань проходитиме в тривимірних прикладах; вивчення фізики польотів); у спостереженнях за природою (визначати місце перебування, шляхи міграції тварин та птахів у реальному часі, поки вони слідують за власним маршрутом міграції; визначати стан лісу); у визначенні засмічених берегів для подальшого очищення та сміттєзвалищ для подальшої ліквідації; для фотографування та відеозйомок; проведення випробування безпілотного літального апарату, який може роздавати доступ до мережі інтернет, літаючи над віддаленими населеними пунктами громади (створення інтерактивної карти, карти місцевості з позначенням відомих та цікавих об’єктів; розвиток масмедіа, запис подій громади). У планах-мріях школярів підготувати фільм-промацію громади, створити інженерний квадроциклічний табір, де можна навчитися будувати квадрокоптери та управляти ними, створити проекти з картографії та геодезії, співпрацювати з Львівським факультетом картографії та Вроцлавським університетом, здійснювати моніторинг навколишнього середовища та технічних об’єктів на території громади.

У ході відкриття STEM-кабінету, коли голова ОТГ Геннадій Сумський і директор школи Таїсія Рашевська перерізали символічну стрічку, від учителів точних предметів Олексія Самарського і Антона Єлисєєва були озвучені доповнення про те, що наявність кабінету STEM-центру допоможе розширити мережу гуртків цього спрямування («Програмовані роботи в космосі», «Вивчаємо планети» та інше), а також дозволить виконати певні практичні вправи (спостереження за зірковим небом; побудова макету місяцехода за допомогою спеціальної програми), розширить обізнаність учнів у світі нових професій, пов’язаних із астрономією.

Старшокласники подарували експерту Юлії Ткачук імпровізоване серце як вияв вдячності за підтримку. У кабінеті STEM-освіти присутні зацікавлено оглядали потужний телескоп. Почесні гості цікавились будовою апарату.

 

Відгуки про значиму подію

Юлія Ткачук, експерт з питань громадянського представництва програми DOBRE:

— Сьогодні молодь у Царичанці обрала STEM-клас для розвитку STEM-освіти. Це один із стратегічних напрямків, що обрала їхня громада. Тут ми побачили, що молодь долучається до всіх процесів, що відбувається на їхній території.

Антон Єлисєєв, учитель інформатики:

— Нами будуть використовуватися літальні апарати за призначенням у плані розвитку робототехніки, авіамодельних гуртків і всього, що може нести корисне навантаження.

Світлана Мітлицька, учениця 10 класу Царичанської ЗОШ:

— Є свідчення про життя на інших планетах. Якщо ми вичерпаємо ресурси на нашій планеті, поїдемо жити на іншу. А для цього потрібна астрономія. Ми будемо вивчати її, знаходити щось нове, відкривати галактики і планети.


Автор: Олена МАРЕНИЧ


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації