А нульова франшиза таки краще

А нульова франшиза таки краще

Всі власники транспортних засобів в Україні мають поліси "автогражданки". Що таке страхування ОСАГО знає кожен, хто сідає за кермо. Безумовно в даному випадку мова йде виключно про законослухняних водіїв. І зараз попадаються відчайдушні люди, які ризикують виїжджати на дорогу, не маючи страхового полісу. Їм наплювати, як на себе, так і на іншихх учасників дорожнього руху. Та і вимоги законодавства такі люди не поспішають виконати.

Але, все-таки, таких відчайдушних водіїв стає все менше. Ще одна частина учасників дорожнього руху, намагаючись заощадити на страхуванні, купують дешеві поліси від нікому невідомої компанії. Часто така «липа» продається прямо на дорогах. Коштує страховий поліс від компанії-однодневки на 30 відсотків дешевше. А про майбутні неприємності безвідповідальні любителі «шари» стараються не задумуватися.

Є ще один варіант заплатити за страховку ОСАГО дешевше. Тут мова йде про франшизу. Вона буває нульовою, а також вартістю в п'ятсот або тисячу гривень. Франшиза в данном випадку це той ущерб, який страхова компанія відшкодовувати не буде. В принципі, замість неї це має зробити сам учасник дорожнього руху. Деяка логіка в існуванні франшизи є. Скажімо, водій своєю машиною зруйнував дзеркало або спричинив інше незначне пошкодження іншого транспортного засобу. І, щоб не "заморочуватися", не чекати страхового агента, не витрачати час на збір документів, складання європротоколу, просто зразу на місці заплатив гроші потерпілому. Такий поліс коштує трохи дешевше. Поліси з франшизою часто купують власники транспортних компаній, яким доводиться страхувати багато машин. І, природно, вони хочуть заощадити на витратній частині.

Але в цьому випадку можуть додатково постраждати інші учасники дорожнього руху. Ті, чию машину «ударили». Вони далеко не завжди розуміють значення терміна франшизи. І потім з розчаруванням дізнаються, що їм заплатили не всю суму шкоди. Крім того, у випадку з ненульовою франшизою, людям неминуче приходиться вступати в якісь переговори. А це далеко не завжди приємно та ефективно. Добре, якщо водій-виновник визнає свою помилку і готовий самостійно відшкодувати частину шкоди. А якщо ні? Роль людського фактора ніхто не скасував. Можуть пообіцяти і не виконати.

Тому нульова франшиза краще. Нехай  це буває довше, нехай треба збирати більше паперу. Але і займатися цим будуть професіонали-страховики. Вони можуть і метод прямого урегулювання використати. Але, знову ж, для цього потрібно не думати про копієчную економію, а купувати повноцінні поліси у перевірених, з хорошою репутацією, страховиків.


Автор: Степан Луговой
Поділитися:
23 жовтня, 18:28 | Регіон: Полтавщина | Категорія: Фінанси | Сторінка для друку

1. oleg / 7 листопада, 18:24 Вставити цитату
Досі незрозуміла та фішка коли вартість залежить і від міста рееєстрації в МРЕО. Ось наприклад тут порахувати Посилання на parasol.ua, рахую яка буде вартість поліса якщо машина зареєстрована у Днепрі отримую одну вартість, а ящко у Києві то отримую вже на 100-300 грн дорожче. Чому так і який сенс у цьому? прив’язка до зарплат?
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Щоб прокоментувати матеріал, Вам необхідно зареєструватися, або увійти на сайт під своїм логіном



Останні коментарі

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації