Вхід | Реєстрація

Чи повинен приватний підприємець, у якого є наймані працівники, вести кадрове діловодство?

У розумінні законодавства про працю, фізична особа — підприємець, яка використовує найману працю, є роботодавцем (або власником підприємства), а отже, на нього покладається обов’язок щодо ведення всіх документів передбачених законодавством про працю, а саме:

•    відомості про нарахування та виплату заробітної плати найманим працівникам,

•    журнал реєстрації наказів,

•    журнал обліку руху трудових книжок працівників та вкладишів до них,

•    табелі використання робочого часу працівників,

•    належно затверджений графік відпусток найманих працівників,

•    посадові інструкції для найманих працівників та ін.



Автор: Наталія Ляшенко, головний державний інспектор управління Держпраці у Полтавській області
11 січня 2016 | Категорія: Юридична консультація

Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації