Вхід | Реєстрація

Останні коментарі

Коментарі користувача
1 ... 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 ... 1659
Ще там йшлося про те, що ніби поставлено за мету контролювати кожну людину на поглибленому рівні її власного життя. Тоді мені воно сприймалося якимось недоумкуватим - сьогодні мені починає доходити що це реально, і навіть не складно зрозуміти те що у тих людей все виходить як задумано.

Давай усі відверто визнаємо що тенденція мобільного звязку йде до того, що завтра поголовно усі телефони будуть із багатозадачними операційними системами накшталт Андроіду. Звичайного "кнопочного" мобільника не залишиться жодного.

А якщо у когось він і залишиться, то працювати він попросту не зможе. Знаєте чому?

Класична сотова мережа GSM котра нас оточує сьогодні - зникне. Її місце повністю на 100% займе 3G. Мережу 3G нам сьогодні подають як ультра сучасний "сеншейшн", у супрводі усих яскравих реклам. Прогрес заради комфорту нашого життя і т.д. На справді, я переконаний на 100%, втілення мережі 3G це вимога часу. Мережа 3G потрібна для того щоб оперативно отримувати інформацію про кожну людину із її смартфону, і навпаки - оперативно завантажувати у смартфон оновлення, котрі "там вище" заважають за необхідне. Мережа GSM через свою дуже слабку пропускну здатність робити цього не дозволяє. Та і кнопочні телефончики - зовсім не те що дозволяє тебе контролювати.

На відміну від смартфону - маленького компьютера.

Тут тобі передня камера яка сфоткає твою фізію, тут тобі шпигунські додатки під назвою Скайпа чи Вайбера (конкуренція між самим собою - імхо). А тут тобі і сотова мережа, яка за долі секунди передасть у центра усю зібрану із твого смартфону інформацію. Куди звонив, кому що писав, із ким про що говорив, що шукаєш у інтернеті - якими запитами цікавешся, які записки замітки тримаєш, які твої аккаунти у соцмережах.

Компьютер - нюанс у тім що він не на 100% індивідуальний.
А от смартфон - це річ індивідуальна на 99% - саме те що треба.
І зовсім не випадково, я важаю, смарт пропонує все першочергове для твого життя.
Браузер для інтернет-серфінгу, банківські додатки, таксі, готелі, квитки на потяг, путівки на відпочинки..
Зберігання резервних копій у облачному сервісі...


Мені згадується уривок серіалу "Боец", коли "невідомий" почав звонити менеджеру із різних тел. номерів, промовляючи: "Я все про тебя знаю... ))) ". Може це паранойя, а може....

Змінено 19.08.2015, 10:06
3.yrec
«Весілля дорого,народити дорого,в дитячий садок теж дорого, в школу ще дорожче, а інститут то це не для всіх! померти дуже дорого! А прожити і не померти так це просто щось з фантастики! За те в євро йдемо!»
Твоя цитата мені нагадала один док. фільм - спробую коротко переказати його суть.

Декілька років тому, вислів "Глобальне потепління" викликав у людей вертіння пальцем біля виска, і тому подібну непристойну реакцію у вівдповідь. Сьогодні всі і кожен чудово розуміють про що йде розмова, і вирази обличчя вже зовсім не жартівливі.

Так от - є ще одна обставина, котра аналогічно глобалььному потеплінню зараз у людей викликає хохот, але і вона поступово доходе до розуміння - поки що одиницям.

Перенаселення.
Так от, я про той док. фільм.

Там йшлося про те, що усі статистичні показники вказують на те, що ресурс землі перенавантажений людьми. Вищі уми світу цього ламають голови над тим - як вирішити це питання - пеенаселення. Їхня політика - скоротчувати населення, але максимально гуманними способами, і вижити повинні лише найкращі. Лише найкращим має бути надане право на продовження. Всі інші повинні бути скорочені до мінімуму, в ідеалі до повного зникнення.

Що для цього робеться?

1. Саме із цією метою був розробленим та запущений у дію проект під назвою "СНІД" - зокрема, епіцентр котрого був націленим на найменш розвинуті ланки людства.

2. Ще там йшлося про те, що ця программа втілюється і серед нас - цивілізованих країн. Перше - це на рівні харчів - бюджетні харчі обов’язково будуть ГМО-шними.

3. Ще один вплив - на рівні ЗМІ, нам показують контент із відповідним впливом на нашу психологію.

4. Ну і звісно що політичні программи, фінансові розподіли, розподіли владних ланок, і т.д.

Тоді я цей фільм скачав десь на торенті - назви не пригадаю. І от зараз я починаю розуміти про що у ньому йшлося.
52.Гай Фокс
«" роботі. "Податкової" не боїшся, пане К...?»

А ти разоблачитель не боишся , что и тебя разоблачат.Вспомни слова Высоцкого : ясновидцев , как и очевидцев .......... .
Адекватникк 19 серпня 2015, 08:02 На тему: У Полтаві невідомі обписали не...
52.Гай Фокс
«Але мені все більше і більше здається, що ти у когось на "незримій" роботі. "Податкової" не боїшся, пане К...?»

Ну, якщо здається, то сам знаєш, що треба робити.. А з іншого боку, ви ж "стежите", сам писав. Ту так вичисляйте - явки, паролі, адреси. Твоя "податкова" нехай сама боїться. Ви ж тут любите розсуждать про 37-рік, то повинні ж знати, що безкарного нічого не буває. Тільки тоді держоргани служили розбудові держави і становленню її суверенітету, а не колонізації, і якщо хтось із пересічних і "попав під гарячу" руку, то ті масштаби не зрівняти з сьогоднішніми, навіть американськими. А якщо я у когось і на роботі, то у Бога і безмозглого українського народу, та ще історії. Вам цього не зрозуміти, бо готові за шекелі і іллюзії продати все що ще залищилося у нації.
Валєра, ну от навіщо ти цю галіматью сльозливу тут розводиш? Думаєш, крім тебе її ніхто не бачив раніше? І якщо хтось обминає її, щоб не знудило, то ти підбираш все пілряд. Не будь наївним і не сприймай інших такими. Але мені все більше і більше здається, що ти у когось на "незримій" роботі. "Податкової" не боїшся, пане К...?
yrec 18 серпня 2015, 22:49 На тему: Полтавці стали частіше одружув...
Весілля дорого,народити дорого,в дитячий садок теж дорого, в школу ще дорожче, а інститут то це не для всіх! померти дуже дорого! А прожити і не померти так це просто щось з фантастики! За те в євро йдемо! Слава Україні.............
Адекватникк 18 серпня 2015, 22:20 На тему: У Полтаві невідомі обписали не...
- Значит таки смотришь тСН? Завязывай, чокнешься! На Донбассе не лунный пейзаж. Тут кроме шахт и металлургических заводов, роскошные поля. Под бомбежками урожай собрали, это очень богатый край, тСН об этом не рассказывает?
- Я не знаю...прекращайте стрелять, нам нужен мир.
- Так пусть уйдут трактористы домой и не будет войны, Донбасс дома и защищается, куда он должен уйти, чтобы Украина угомонилась? Разговор зашел в тупик. Стало понятно что уголь я не пришлю, она мне ни мяса , ни картошки. За окном начались прилеты. Снаряды падали в киевском районе...значит в эти минуты - кто то погиб, кто то лишился родного дома, кто то бежит в подвал с ребенком на руках. Все, поехали скорые. Донецк готов пережить еще одну страшную ночь, сцепив зубы, сжав кулаки. Рядом завыл сигнал металлургического комбината, смена закончила работу. Падает все ближе...те, кому так нужен уголь, бомбят по полной программе. Бомбят и поражаются - почему ополченцы сами себя обстреливают? Это похоже на всеобщее помешательство. Верить в то, что сами себя, а наши хлопци нэ стрэляють, могут только люди с тяжелой формой помешательства. тСн продолжает выполнят свою кровавую работу. Источник: Посилання на www.facebook.com
Адекватникк 18 серпня 2015, 22:19 На тему: У Полтаві невідомі обписали не...
Ось одна людина написала на тему Донбасу. Повчально.
Говорила со знакомой из центральной Украины.(ДОСЛОВНО)
- Наши мальчики погибают, вот вчера , пришла на работу, говорят еще трое убитых из соседнего поселка. Я ей:
- Если бы сидел дома, работал на тракторе, был бы живой. Это же не шахтеры Донбасса пришли к Вам в поселок и убили ребят. Это они пришли на Донбасс убивать и погибли. Тут война, понимаешь?
-А разве наши мальчики там убивают?
-А что они делают полтора года на войне, как ты думаешь?
-Ну, не знаю, нам говорят другое... А если мой сын пойдет по повестке, что ты скажешь, что ...и его убьете?
-Ты же на войну его отпускаешь, он придет убивать людей на Донбасс, убьют. Тут война, как же ты не понимаешь?
-Он пойдет защищать Украину от российской армии, а не людей убивать.
- Открою тебе военную тайну, на Донбассе российской армии нет. Он пойдет убивать простых людей. Они ждут армию России, но ее нет.
-Аааа.... так они ждут армию России? Там наша земля!
- На этой земле живут 8 млн. человек, или это не считается? Твоя земля и не е.ет? Тогда почему Вы удивляетесь, что те, которых вы вычеркнули с этой земли, за людей не считаете, взяли в руки оружие?
- Ну , я не знаю.. Нам нужен мир, скажи им...
- А тут, людям , которых каждый день убивает ВСУ, обычных мирных ...мир не нужен, как думаешь? Думаешь они кайфуют от обстрелов? Им нравится жить под бомбежками и хоронить своих стариков, женщин, детей?
- Я думаю, что наши пацаны никого не убивают, это они сами себя...
- Не смотри тСН, ебнешся! В трубке сопение. После паузы речь:
- Я хочу на остров ненужных людей, ты смотрела такой фильм? Я ненужный человек.... Может ты договоришься, чтобы нам уголь привезли? Нет угля совсем на зиму. Пусть они нам уголь, а мы им мяса, молока, картошки. Что им надо, все соберем! Они же без нашего зерна с голоду подохнут!
ш0фер 18 серпня 2015, 21:32 На тему: Полтавці стали частіше одружув...
ти вже відклав? ))
Anatoliy 18 серпня 2015, 20:01 На тему: У Полтаві невідомі обписали не...
"тупе відсилання людей на бійню, якУ самі ж і затягують всіма силами, не збираючись перемагати, а стараючись лише більше надербанити"
Поправка - не "які", а "яку". Бо ще подумаєте, що на мою думку затягують бійню і дербанять послані туди люди. Ні, мав на увазі саме нашу владу.
Anatoliy 18 серпня 2015, 19:58 На тему: У Полтаві невідомі обписали не...
Останнє. З досвіду спілкування із майданівцями знаю, що багато з них не розрізняють відтінків і, як діти, намагаються все поділити на чорне і біле, тому передбачаю звинувачення у сепаратизмі і закликах до поверження законної влади. Так от: ніяких новмх майданів я ніким чином не пропагую, нам би наслідки одного переварити і перетворитися на сомалі. Нехай керують - нашому народу не вперше вибиратися з повної економічної жо пи. Але нехай припиняють війну - в особливості у тому форматі, як вона ведеться зараз (тупе відсилання людей на бійню, які самі ж і затягують всіма силами, не збираючись перемагати, а стараючись лише більше надербанити).Людей, які взялися за зброю на Донбасі ніяким чином не підтримую, тим більше тих, хто їде сюди з-за кордону.
У подібні дискусії вступаю нечасто і виключно для того, щоб вивірити власну думку, бо від потоків брехні, які ллються з екранів, періодично з’являється відчуття,що дах їде. От тепер усе.
Таки ж усім добра і миру.
Олександр 18 серпня 2015, 18:20 На тему: Полтавці стали частіше одружув...
Да, а з 1 вересня щоб розлучитися уже потрібно буде не менше 500 гривень потратити на розлучення...
Anatoliy 18 серпня 2015, 18:12 На тему: У Полтаві невідомі обписали не...
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Останнє. З досвіду спілкування із майданівцями знаю, що багато з них не розрізняють відтінків і, як діти, намагаються все поділити на чорне і біле, тому передбачаю звинувачення у сепаратизмі і закликах до поверження законної влади. Так от: ніяких новмх майданів я ніким чином не пропагую, нам би наслідки одного переварити і перетворитися на сомалі. Нехай керують - нашому народу не вперше вибиратися з повної економічної жопи. Але нехай припиняють війну - в особливості у тому форматі, як вона ведеться зараз (тупе відсилання людей на бійню, які самі ж і затягують всіма силами, не збираючись перемагати, а стараючись лише більше надербанити).Людей, які взялися за зброю на Донбасі ніяким чином не підтримую, тим більше тих, хто їде сюди з-за кордону.
У подібні дискусії вступаю нечасто і виключно для того, щоб вивірити власну думку, бо від потоків брехні, які ллються з екранів, періодично з’являється відчуття,що дах їде. От тепер усе.
Таки ж усім добра і миру.
Anatoliy 18 серпня 2015, 17:56 На тему: У Полтаві невідомі обписали не...
Усе, душу відвів...))) Обговорення залишаю. Всім добра і миру.
Anatoliy 18 серпня 2015, 17:54 На тему: У Полтаві невідомі обписали не...
36.Гай Фокс
«Перед цим вас розложили "на лопатки" щодо тлумачення перевороту і його співставлення з Майданом. »

Ви просто, як завжди, все пересмикнули. Януковича не вдарили під око - значить, він утік добровільно. Майдан почався без прапорів - значить, політичні сили участі не брали... Це все прийоми матерого зека на допиті у слідака - типу він, громадянин начальник, сам на мій кулак упав, та ще й 18 разів підряд... Президент склав повноваження, бо кілька тисяч людей ішли на штурм Білого дому, вимагаючи цього. (Наголошую - я не закоханий у Януковича, у чому мене, відчуваю, зараз звинуватять, вважаю його цілком собі козлом - але проссто аналізую факти). Яка різниця, почалися захоплення адміністрацій зразу чи пізніше? Вони були, і такі самі незаконні, як і на Донбасі - крапка. У Конституції НЕМАЄ СТАТТІ про те, що кілька тисяч людей на майдані мають право скидати президента, отже дії майдану НЕЗАКОННІ - крапка. Всі подальші дії незконної влади автоматично НЕЗАКОННІ (вибори у тому числі) - от і все. Решта - талмудистика. Теоретичну виправдальну базу можна підвести під що завгодно - у тому числі доводити, що Чикатило дівчат гвалтував і різав насправді тому, що вони вели себе неправильно, а він і ні при чому насправді - оце таким ви і займаєтеся.
Адекватникк 18 серпня 2015, 17:52 На тему: У Полтаві невідомі обписали не...
36.Гай Фокс
« Добре. Які ж тоді правові норми були порушені?»

Конституційні. Тоі що нічого робити, як приколюватись.
Адекватникк 18 серпня 2015, 17:50 На тему: У Полтаві невідомі обписали не...
33.Гай Фокс
«Взагалі-то майдан починався без прапорів і керманичів політичних партій. »

Ага так таки сам собою починався, як ступа з бабою Ягою, яка бреде сама собою. Прапори навіть Ісип у Коблеяках чіпляв, та хтось вкрав, чи ти й цього не бачив. В тебе мабуть катаракта, что що. Вже вибач, що таке питаю, але ж дістав сліпотою.
Адекватникк 18 серпня 2015, 17:45 На тему: У Полтаві невідомі обписали не...
32.Чудо Юдо
«А ось якщо дивитися на те що в Україні відбувається як лише протистояння Штатів з Росією, то у Рашки шансів повний нуль. Повнісінький! Чому? А просто тому, що якщо на грамотний "державний переворот" з підняттями народних мас і без зброї(!) від Штатів Росія може відповісти тільки черговим розв’язанням нової війни, вкотре..»

Щось ти закрутив такого.... "Якщо на грамотний "держ.переворот" з підняттям народних мас... від Штатів". Треба розуміти що це приклад, типу, якщо він від Штатів та ще з підняттям народних мас. Так він від штатів, точно такий навіть за сенаріями як це вони робили в арабських країнах і навіть в Грузії. Ну набери "Цветные революции" и почитай. А от твоє припущення, щодо підйому народних мас... Де ти бачив підйом народних мас? Підйом народних мас ще попереду. Точно так, як дончане їздили на проплачений тоді антимайдан, а потім таки піднялися по справжньому, так може буде і в Україні і ти ще побачиш справжінй "підйом мас". А оскільки маси безграмотні і не мають честного і грамотного лідера, то їх знову "кинуть"
Anatoliy 18 серпня 2015, 17:44 На тему: У Полтаві невідомі обписали не...
32.Чудо Юдо
«А ось якщо дивитися на те що в Україні відбувається як лише протистояння Штатів з Росією, то у Рашки шансів повний нуль. Повнісінький! Чому? А просто тому, що якщо на грамотний "державний переворот" з підняттями народних мас і без зброї(!) від Штатів Росія може відповісти тільки черговим розв’язанням нової війни, вкотре... То рівень професійності агентури РФ просто, вибачте за вислів, сосе у рівні професійності НАТОвської агентури :) При чому багато разів і регулярно. Росія просто інших методів, окрім варварських, не знає чим себе і загубить.»

Тобто ті, що гинуть на Донбасі чи лежать без рук і ніг, не маючи допомоги від держави, та всі інші українці, не спроможні купити штанів після виплати компослуг, мають радіти тому, "Росія себе колись-таки загубить"?!...
Anatoliy 18 серпня 2015, 17:41 На тему: У Полтаві невідомі обписали не...
32.Чудо Юдо
«Так що по всіх юридичних канонах це переворотом назвати не можна.»


Так у визначенні державного перевороту і необов’язкова участь віймькових і кровопролиття. Читайте визначення уважно.
Адекватникк 18 серпня 2015, 17:35 На тему: У Полтаві невідомі обписали не...
32.Чудо Юдо
«При цьому до нього ніхто не добрався і загрози його життю не було ще ніякого. Він просто засцяв і самовільно покинув свій пост, наплювавши на свої обов’язки.»

Ще один марсіанин. А хіба не було погроз з майдану, по ТВ і т.п. з боку навіть депутатів? Та було мільйон, не хочу навіть час гайти на пошуки для сліпих. А для чого штурмували адміністрацію президента? Просто так? Єдине з чим погоджусь, так це з тим, що Янукович таки му.дак бо він просвистів Україну не прийнявши відповідних мір до розгону так званого майдану. Чому так сталося, це окреме питання. Мабуть десь, хтось дав ляпа. Спецслужби вині, чи сам Янек - тепер гадайте. Не потрібно ж забувати і про роль жидомасонства яке для миздобулів не існує. Але так було по сценарію і він реалізований.
Адекватникк 18 серпня 2015, 17:27 На тему: У Полтаві невідомі обписали не...
28.Гай Фокс
«чи просили допомоги у Обами, щоб скинути Януковича?»

Їм і просити нічого не потрбіно було. Все було по профінансованому сценарію і вони від нього ще й заробіток мали.
Адекватникк 18 серпня 2015, 17:23 На тему: У Полтаві невідомі обписали не...
28.Гай Фокс
«Ну, якщо це дійсно було б так, то там вже давно був би мир.»

Але миру немає,тому що він не потрібен владі. Порошенко обіця прпинити війну і що? Чому не виконує обіцянок? Хтось цому не дає цього зробити!!! Хто? Може та сторона, якої не було на мінських зустрічах? Ти доросла людина і не зрозуміло чи валяєш тут дурника, чи дійсно не розумієш. Ану скажи, якби ні Обама, ні Путін (хай вже буде і по твоєму) не хотіли війни, то вона б тут була??? А якщо б і була, то скільки б вона продовжувалася? [
[ЦИТАТА|28|Гай Фокс|Коли це на Галичині її не визнавали?! Там що, за автомати хапалися, чи просили допомоги у Обами, щоб скинути Януковича?]] Ну ти таки точно з Марсу звалився. Я не буду тобі нічого вишукувати, бо здається, що це в тебе така тактика... Коли нічого відповісти ти починаєш заставляти людину доводити тобі очевидні речі... Аби вона час гаяла. Але оскільки тут і інші люди читають я все таки дещо напишу. А хіба не на Галичині першими почали захват ОДА і військових частин???? Ти мабуть про таке не чув. Хіба на Майдані не було зброї? Ну ось для прикладу Посилання на www.youtube.com
з укрТВ, бо ти ж іншій інфо і не повіриш. Щоб Коцаба не був такий "умний" його евродемократи тупо посадили. А умні і розумні журналюги, інакше не скажеш, які при Янеку кричали як їх пресують і залякують(не саджають) мовчать, ще раз вибачайте, мов гі..на в рот набрали. Вони його й справді набрали, запроданці. Навіть свого колегу бояться захищати. Демократія. Слава...
34.Адекватникк
«Ось вірне визначення - "с нарушением действующих на данное время правовых норм...".»
Перед цим вас розложили "на лопатки" щодо тлумачення перевороту і його співставлення з Майданом. Тепер ти знайшов російське визначення. Добре. Які ж тоді правові норми були порушені?
Адекватникк 18 серпня 2015, 16:48 На тему: У Полтаві невідомі обписали не...
32.Чудо Юдо
«Майдан частково підпадає під визначення державного перевороту, але не всі умови дотримано, далеко не всі»

Ось іще логік Спіноза обізвався... Не можна бути частково вагітним. Неконституційність і насильство - необхідні і достатні умови перевороту, це якщо строго по науці. Остальне, то "віддінки".
1 ... 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 ... 1659
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації