Вхід | Реєстрація

У Полтаві перевізники вимагають підвищення тарифу на проїзд

Приватні перевізники вимагають підвищення проїзду в Полтаві хоча б до 1 грн. 25 коп., бо тариф 1 грн., за їх словами, вже нерентабельний. Для того, щоб влада дослухалася до таких прохань, приватні перевізники підігнали 48 маршруток та 9 автобусів на вулиці біля адмінбудівлі. Внаслідок цього, по Жовтневій залишилася лише одна полоса з двох в кожному напрямку для руху транспорту. Близько сотні водіїв, кондукторів цих маршруток і автобусів, продемонструвавши гарну підготовку, розгорнули плакати із написами «Не робіть імідж на дешевому тарифі на транспорт», «Дайте працювати, а не виживати», «Асадчев, ми теж люди» та «Ми на грані банкрутства».
Як розказала диспетчер Тетяна: «Місто на тариф 1,25 грн. дало свою згоду, проте облдержадміністрація погоджувати тариф не хоче». «З нас вся Україна сміється. Сюди приїжджають і питають, а чому у вас рубль, якщо даже в Кременчуці 1,75 грн. Сідають в автобус і перепитують «рубль, да?» – каже одна із кондукторок-простестувальниць. «Ми вже не просто доведені до відчаю. Нам немає чого їсти. Ми дітей возимо в автобусах, потому шо за садік немає чим заплатить. Це вже вобще абсурд. Рєбьонок із шесті утра до обєда катається в автобусі. Не хватає і на комунальні послуги», – каже молода мама Ірина.
Як розповів журналістам комерційний директор ПП «Автомир» Михайло Косто, на сьогоднішній день на всіх підприємствах, які працюють у місті Полтаві, склалася важка економічна ситуація. «Ми не можемо своєчасно виплачувати заробітну плату людям. Нам просто немає з чого її платити. Усі гроші, які ми заробляємо, ми витрачаємо на паливо і на запчастини. І в цьому місяці ми не зможемо виплатити заробітну плату людям. Це призведе до того, що люди не вийдуть на роботу і транспорт в місті просто стане. Від нас це залежати не буде. На разі у нас заборгованість по зарплаті два місяці, – сказав Косто. – Ми купляємо техніку в кредит, бо в нас немає власних грошей, щоб купляти цю техніку. Гроші повинні закладатися в тариф, щоб купляти нову техніку. На жаль, ми цього не маємо, ми працюємо збитково. Всі наші підприємства працюють більше 5 років збитково». Однією з найбільших проблем міського пасажирського автоперевезення є зростання цін на дизельне паливо на 30%, тому собівартість проїзду нині становить 1,35 грн., стверджують підприємці.

Автор: За «Новинами Полтавщини»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
28 серпня 2009, 11:56 | | Фінанси
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Курс НБУ
Останні коментарі

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації