Вхід | Реєстрація

Чи законно в Ганжівці добувають глину?

Чи законно в Ганжівці добувають глину?

У неділю з глиняного кар’єру, який знаходиться на території Золотарівської сільської ради, почали вивозити ґрунт. Наступного дня там зібрались мешканці громади, щоб завади цим роботам, оскільки стало відомо, що люди, які вивозили глину, не мали договорів на їх проведення.

5 вересня в глиняний кар’єр, що поряд із Ганжівкою, з’їхались депутати Золотарівської сільської ради та ганжівчани. Там у цей момент працювали екскаватор і бульдозер. Водії пояснили, що працюють на будівельну фірму, яка проводить ремонт автодороги Полтава — Олександрія. Місцеві жителі почали вимагати, щоб ті надали дозвіл на відповідні роботи. Такого документу у чоловіків не виявилось.

Золотарівський сільський голова Сергій Кобель, який також був на зібранні, розповів, що на одній із сходок громади, яка стосувалась територіального об’єднання, директор агрофірми «Урожай» Василь Гордійко згадав, що дорожники, які ремонтують трасу М-22, можуть почати звозити на територію колишнього звалища коріння дерев, що залишається під час розчистки обочин. За те, що громада дозволить їм проводити ці роботи, дорожники обіцяють загорнути звалище.

— Потім з’ясувалось, що будівельна фірма планує брати глину із нашого кар’єру, — говорить Сергій Кобель. — Це також розповів Василь Гордійко. Аби вантажівки не розбивали асфальтне покриття, він дозволив розчистити ґрунтову дорогу поряд зі своїми полями. Знову ні я, ні депутати не бачили представників фірми. Ми повідомили про ситуацію голову райдержадміністрації.

Місцеві жителі, які зібрались, щоб припинити вивіз глини, називають ці дії дорожників незаконними. На їх думку, якби глина з ганжівського кар’єру вносилась у кошторис, то сільську раду про це повідомили заздалегідь.

Сільський голова викликав наряд поліції. Поліцейські призупинили роботу техніки до з’ясування обставин.

Наступного дня голова РДА Таміла Шевченко підтвердила, що їй відомо про ситуацію з глиняним кар’єром. Вона відповіла:

— Я не маю повноважень надавати дозвіл на проведення подібних робіт. Тому не можу вплинути на хід подій. Звичайно, що без відповідних документів та дозволів будівельна фірма не повинна добувати глину. Усе має відбуватись у рамках закону.

7 вересня у телефонній розмові Сергій Кобель повідомив:

— У понеділок до мене телефонували з райдержадміністрації і поінформували, що з ганжівського питання в області відбулась зустріч із начальником облдержгеокадастру. Сільській раді запропонували укласти договір із одеською фірмою «Ростдорстрой», яка виконує ремонтні роботи траси М-22, про благоустрій території сміттєзвалища. Тобто, щоб їхня техніка засипала колишній смітник. Також «Ростдорстрой» має провести ямковий ремонт автодороги у селі Ганжівка. Та з остаточною відстанню ще не визначились. Це буде своєрідна плата за користування надрами. Мене запевнили, що із кар’єру вивозитиметься лише верхній шар ґрунту, котрий був видобутий раніше і особливої цінності не несе. Його можна використовувати лише при будівництві дороги. Заглиблення в материнську основу не відбуватиметься. Без дозволу громади техніка не працює.

Зі слів посадовця, сьогодні відбудеться сесія сільської ради, на якій буде розглянуте питання щодо укладення тристоронньої угоди про співпрацю між Золотарівською громадою, Службою автомобільних доріг та «Ростдорстроєм». Депутати мають вирішити, чи надавати дозвіл на організацію співробітництва для проведення благоустрою та ремонту дороги.

Свій коментар надав і Василь Гордійко.

Він сказав:

— Дійсно, у проекті й кошторисі з ремонту дороги М-22 не закладений забір ґрунту із ганжівського кар’єру. Планувалось, що для цього використовуватиметься насип, який знаходиться в Козельщинському районі. Та  виявилось, що у ґрунті великий вміст чорнозему, який не придатний для будівельних робіт. Тоді й обрали ганжівський кар’єр. Це питання обговорювалось із заступником начальника облавтодору Анатолієм Мягкохлібом. Тим паче, що ґрунт у кар’єрі особливої цінності не становить. Крім благоустрою території колишнього звалища та поточного ремонту ганжівської дороги, нам обіцяють відпрофілювати й підсипати обочини автошляху з Р-52 до Мідянівки. Вважаю, що на такі умови варто погоджуватись.


Автор: Олександр ДІДЕНКО, «ЕХО»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
12 вересня 2016, 22:50 | Кобеляки | Суспільство
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації