- ludmila65
30 березня, 10:12
На тему: Кобеляцька міська рада: потрібно міняти будівлю - toksik
30 березня, 04:26
На тему: Придніпрянські луки: висловилися всі, шукають «крайнього» - Ltava
21 березня, 07:54
На тему: До 1 квітня луки поряд із Оріллю не розорюватимуть - alexderjav
13 березня, 11:18
На тему: Кожен п’ятий є непридатним до служби - Ltava
11 березня, 16:33
На тему: Штрафи зросли
Подати документи для державної реєстрації громадського об’єднання можна через фронт-офіс
Державна реєстрація громадських об’єднань проводиться територіальними органами Міністерства юстиції України незалежно від місцезнаходження останнього в межах Автономної Республіки Крим, області, міст Києва та Севастополя.
Державна реєстрація проводиться за заявою заявника шляхом звернення до суб’єкта державної реєстрації.
Для державної реєстрації створення громадського об’єднання подаються такі документи:
- заява про державну реєстрацію створення юридичної особи;
- примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення засновників про створення юридичної особи;
- реєстр осіб (громадян), які брали участь в установчому з’їзді (конференції, зборах);
- відомості про керівні органи громадського формування (ім’я, дата народження керівника, членів інших керівних органів, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), посада, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку);
- відомості про особу (осіб), яка має право представляти громадське формування для здійснення реєстраційних дій (ім’я, дата народження, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку;
- установчий документ юридичної особи.
При цьому Порядком державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 09.02.2016 № 359/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09.02.2016 за № 200/28330, та наказом Міністерства юстиції України «Про запровадження пілотного проекту у сфері державної реєстрації громадських формувань» від 17.06.2016 № 1717/5 передбачена можливість подачі документів для державної реєстрації через центри надання адміністративних послуг та місцеві центри з надання безоплатної вторинної правової допомоги як фронт-офіси.
Контактні дані центрів надання адміністративних послуг тацентрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги Полтавської області, а також перелік та зразки документів, необхідних для державної реєстрації, розміщені на веб-сайті Головного територіального управління юстиції у Полтавській області (http://www.just.gov.ua/news/6712/, http://www.just.gov.ua/news/6762/, http://www.just.gov.ua/content/42/).