Вхід | Реєстрація

Помилки водіїв, що призводять до поломки автомобіля

Існує низка фатальних помилок, здатних поставити під загрозу роботу важливих вузлів та механізмів транспортного засобу. Якщо ігнорувати їх і недбало ставитися до підготовки автомобіля до експлуатації, це може спричинити повний вихід із ладу недешевих систем.

Основні помилки під час експлуатації ТЗ.

  1. Недостатній прогрів двигуна перед початком їзди в холодну пору. Потрібно розуміти, що для безперебійної роботи силового агрегату йому потрібно дати попрацювати 2-3 хвилини на нейтральній передачі, щоб забезпечити рівномірне змащування деталей, що рухаються.
  2. Несвоєчасне перемикання передач. Важливо стежити за поточними обертами перед перемиканням швидкостей на механічній трансмісії. Подібний підхід не тільки підвищує економію палива, але і зменшує негативні впливи на системи і збільшує термін служби двигуна.
  3. Недостатнє натискання на педаль акселератора на автомобілі з АКПП. За таких впливів відбувається пробуксування диска зчеплення. Навіть передові механізми захисту не здатні гарантувати коректну роботу коробки за таких впливів.
  4. Перемикання коробки передач у режим паркування на світлофорах. Експерти категорично забороняють допускати такі дії, оскільки це може спровокувати передчасний вихід із ладу коробки передач.

Декілька рекомендацій. Крім недоліків, які допускаються автовласниками, є цілий спектр «звичок», здатних підвищити ризик критичних неполадок.

Наприклад, хтось не стежить за індикаціями на щитку приладів. Природно, окремі сигнали носять інформаційний характер (спустошення резервуара зі склоомиваючою рідиною), інші вказують на брак технічних складів – наприклад, мастила.

Серед інших типових помилок згадуються такі:

  • несвоєчасна діагностика автомобіля перед початком руху. У такому випадку ви можете просто упустити момент проколу колеса або недостатнього руху, внаслідок чого покришка буде проколота при першому виїзді;
  • при їзді під гірку рекомендується гальмувати шляхом зниженої передачі, оскільки це зменшить негативне навантаження на диски та гальмівні колодки;
  • заміну моторного мастила потрібно виконувати суворо у встановлені сервісні інтервали. Якщо йдеться про авто з пробігом понад 200 000 км, ці терміни слід скоротити до 8 000-10 000 км пробігу;
  • небажано допускати опускання рівня палива в баку до мінімуму. Якщо їздити таким чином протягом тривалого часу, ймовірність засмічення та пошкодження паливного фільтра чи інжектора стрімко зросте;

Слід вчасно оновлювати фільтруючі елементи під капотом та проводити технічне обслуговування та профілактику машини, що суттєво покращить її загальний стан та продовжить термін служби.

13 грудня 2022 | Категорія: Побут

Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації