У будь-якому випадку, ми вже сьогодні можемо спостерігати тенденцію до збільшення попиту на велосипедну їзду. Якраз саме їздити на роботу на велосипеді (!) стало не просто модно, а і досить комфортно. Адже крім користі для здоров’я, це дозволяє зекономити на бензині, який стрімко виріс в ціні.
Про плюси і мінуси велосипедного спорту ми поцікавилися у людей, що майже кожного дня їздять на роботу на велосипеді, маючи при цьому інші види транспорту.
Артем Письмак, юрист управління агропромислового розвитку:
«Для мене велосипед — перш за все, засіб пересування. Хоча я маю три машини і мотоцикл, та все ж надаю перевагу саме йому. Якщо ж, звісно, погодні умови дозволяють. Я вже давно займаюся спортом. І дуже часто просто не вистачає часу на тренування. Та ще й робота в мене «сидяча». А велосипед — це і є зайвий спосіб потренуватися, поки їду з дому на роботу та по інших справах. Виходить, поєдную приємне з корисним. А ще, коли їдеш на велосипеді, помічаєш всю красу навколо себе в повному обсязі, на машині всього не побачиш:)».
Юрій Бутко, викладач музичної школи:
«Я маю автомобіль, та перевагу надаю велосипеду. Кожного ранку їжджу на великі відстані, кілометрів на 70. А влітку, коли йду у відпустку, і по всі 120 накручую. Можу в Полтаву або Кременчук заїхати. Скільки я їжджу — не їздить ніхто! Моє авто спортивного типу і бере дуже багато бензину. Тому користуюсь машиною рідко. Тим більше, що я живу поруч з роботою. Поки заведеш машину, прогрієш, виїдеш — це дуже довгі процедури. Для мене головне — спортивне задоволення. Навіть економія бензину тут ні при чому».
Ігор Лашко, підприємець:
«Рік назад я пересів з автомобіля на велосипед. Хоча в молодості я кожного дня проїжджав по 200 кілометрів. Якщо немає роботи зв’язаної з машиною, то їду на велосипеді. А в основному, в гарну погоду їжджу близько 100 кілометрів на день. Перш за все, це здоровий спосіб життя. Економія пального для мене на другому місці. Хотілося б залучити побільше молоді до велоспорту, чим я і займаюсь. Щоб менше ходили до двох годин ночі по танцях та розпивали спиртні напої, хай краще займаються спортом. Тоді часу не буде ні пити, ні курити. Ті, хто займається в моїй команді, всі ведуть здоровий спосіб життя».
Олександр Казирід, підприємець та викладач фізкультури:
«Їжджу на велосипеді ще з дитинства. Маю автомобіль, та користуюсь ним лише в крайньому випадку. А на велосипеді їжджу кожного дня. Мінусів їзди на ньому фактично немає, а плюсів багато. Перш за все — заняття спортом. На другому місці — економія. Та й водії відносяться з повагою. Адже вони розуміють, що це транспортний засіб, який на проїжджій частині потрібно пропускати».
Олексій Колінько, тренер спортивної школи:
«Автомобіль маю давно. З метою економії бензину не так давно придбав велосипед. Так як я займаюсь спортом і це нерозривно зв’язано з моєю роботою, у велосипедній їзді бачу одні плюси. Перш за все — тренування м’язів та адреналін. Як і кожен спортсмен, люблю різні види спорту. От тільки ще не стрибав з парашутом:)»
В деяких країнах для велосипедистів існують спеціальні доріжки та паркувальні зони. На жаль, в Україні ця тенденція мало де спостерігається. Хоча кількість бажаючих добратися на роботу на велосипеді значно зросла.