Останні коментарі

Коментарі користувача
1 2 3 4 5 6 7 ... 1149
vov сьогодні, 19:54 На тему: Творча «трійка»...
18.Vlada82
«Якшо ви не підтримували Партію регіонів, то чого мовчали, коли Супрун пригрівав її членів біля себе і фактично провів їх у новий склад райради, зробивши депутатською більшістю? »


Розмова була не про це, а мій перший коментар стосувався того, що великай друг Федоренка - Зінченко використовував схожі маніпуляції (він навіть «трійки» не скликав, а сам все писав), щоб відмовити у друкуванні статей. Так тоді чомусь (хоча зрозуміло чому) Федоренко мовчав. А зараз розповідає про якісь незаконні відмови. Тим більше саме при його великому правлінні в райраді райдержадміністрацію вивели з числа засновників.

Якщо він вважає це незаконно - будь-ласка хай звертається до суду (Зінченко батькові так і писав).

Тому якщо у Вас є що відповісти з цього приводу - відповідайте, а ні - то краще мовчіть... Не переводьте на інші теми, які ні до статті, ні до мого першого коментаря не мають жодного відношення.

Уточню лише одне - до Батьківщини особисто я жодного відношення не маю. ПР я також ніколи не підтримував, а навпаки виступав послідовно проти.Тому Ваші коментарів стосовно цього вважаю відвертою маніпуляцією і спробою відвести від основної теми розмови.

А щодо позиції батька, то запитайте про це краще в нього при зустрічі, у якій я маю великий сумнів.
ukr2017 сьогодні, 19:43 На тему: Творча «трійка»...
22.vov
«Одні маніпуляції. Чому Ви не говорите чому така ситуація склалася, що «Світлиця» повністю залежна від районної ради і пляше під його дудку?»

Які маніпуляції.Не треба бути якимось генієм.Всім давно все відомо,а ви наче під дурачка косите. Головне бабло яке отримує газета і редактор Жаботинський від райради.І це зрозуміло із статті Федоренка.Зрозуміло,що і газеті кінець,коли закриється райрада
vov сьогодні, 19:10 На тему: Творча «трійка»...
19.Vlada82
«Питання в системі, яку сотворила нова постмайданівська влада, хоча думалося, шо все буде навпаки і цензори від влади назавжди кануть в небуття за Януковичем. Але сьогодні Супрун підставляє не тільки Жаботинського, якого тупо використовує на свою користь (вибори колись же будуть!), а й його молодих колег. »


Одні маніпуляції. Чому Ви не говорите по якій причині така ситуація склалася, що «Світлиця» повністю залежна від районної ради і пляше під його дудку?

Змінено 17.02.2018, 19:56
vov сьогодні, 19:08 На тему: Творча «трійка»...
18.Vlada82
«Та я ж також про статтю Федоренка, про заборону його публікацій і про можливий наклеп у його ненадрукованій статті (цю проблему, якшо ви уважно читаєте всі коментарі, першою порушила Луна). Другий ваш коментар - це не відповідь на конкретне запитання, а узагальнений висновок. Якшо ви не підтримували Партію регіонів, то чого мовчали, коли Супрун пригрівав її членів біля себе і фактично провів їх у новий склад райради, зробивши депутатською більшістю? Тепер хочете, шоб ця райрада навела порядок у райлікарні і в питаннях з Гирею? Тоді ви точно маніпулюєте фактами - одні свідомо замовчуєте, інші намагаєтесь критикувати, привертаючи до них увагу громадськості. Наприклад, у коментарі №15 погоджуєтесь, шо Супрун увів цензуру і це для багатьох, і для вас також є очевидним фактом. Але критичних публікацій на цю тему я від вас чомусь не бачила. Адже руками Жаботинського Супрун чинить беззаконня, а Жаботинський мусить викручуватися і висмоктувати з пальця надумані і що головне - протизаконні підстави, щоб відмовити Федоренку. Якшо ви позиціонуєте себе громадським активістом, борцем за правду, то говоріть не лише про Гирю, а й про подібні проблеми на весь голос. Так здобудете більше поваги. А до того вважаю недоречним називати своє ім’я, ви ж теж свого не називаєте, ховаєтесь за ніком vov, хоча я давно знаю і вас, і вашого батька. Так вийшло. Я поважаю людей сміливих, принципових і непохитних, особливо мужиків, які діють за усталеними принципами, а не на догоду однопартійцям чи якимось друзям (чим тоді такі відрізняються від «банди» Януковича?, і не йдуть на компроміс із власною совістю. Вибачайте, Саша, ящо в моєму коментарі десь захочете знайти образу для себе. Нікого образити не хотіла, але й лукавити перед вами не буду - пишу як думаю.»


А відповідь на своє питання я так і не побачив. Як же добре промивати кістки, маніпулювати фактами і брехати про інших людей, під чужим ніком?

Змінено 17.02.2018, 19:59
ukr2017 сьогодні, 16:26 На тему: Творча «трійка»...
9.ЛУНА
«Я лично никого из действующих лиц не знаю.»

Если никого с действующих лиц не знаешь, чего тогда здесь паришься или нужно просто своего пятака вставить .Как почитать все ранние коментарии, так Луна никого не знает,но обо всех все знает от подружек
Vlada82 сьогодні, 15:50 На тему: Творча «трійка»...
Ще одна хотіла додати. Ви як розумний хлопець усвідомлюєте, шо питання тут зовсім не у Федоренкові, Зінченкові чи ще комусь, хто вам не подобається особисто. Питання в системі, яку сотворила нова постмайданівська влада, хоча думалося, шо все буде навпаки і цензори від влади назавжди кануть в небуття за Януковичем. Але сьогодні Супрун підставляє не тільки Жаботинського, якого тупо використовує на свою користь (вибори колись же будуть!), а й його молодих колег. Мені жаль і Лєни Соколової, і Жені Сидоренка, які починають свою журналістську кар’єру з протизаконня, безпринциповості і прислужництва. Як можна вірити таким журналістам? Як можна шукати в них захисту? Ви упевнені, шо завтра вони не вчинять з вами так само, як і з Федоренком? Варто у свою статтю кинути пару критичних зауважень на адресу Супруна і все - стаття приречена тліти в Жаботинського під сукном. Чи не тому в Світлиці немає і вашої статті про Гирю, бо в ній ви волали до Супруна зробити нарешті хоч щось корисне для району? Втім, запитувати у вас про це - всеодно шо ткнути пальцем у небо. Забула, шо ви на всі запитання вже дали універсальну відповідь у своєму першому коментарі.
Vlada82 сьогодні, 15:39 На тему: Творча «трійка»...
17.vov
«Я дав конкретні відповіді»

17.vov
«коментар стосувалася статті Федоренка»

Та я ж також про статтю Федоренка, про заборону його публікацій і про можливий наклеп у його ненадрукованій статті (цю проблему, якшо ви уважно читаєте всі коментарі, першою порушила Луна). Другий ваш коментар - це не відповідь на конкретне запитання, а узагальнений висновок. Якшо ви не підтримували Партію регіонів, то чого мовчали, коли Супрун пригрівав її членів біля себе і фактично провів їх у новий склад райради, зробивши депутатською більшістю? Тепер хочете, шоб ця райрада навела порядок у райлікарні і в питаннях з Гирею? Тоді ви точно маніпулюєте фактами - одні свідомо замовчуєте, інші намагаєтесь критикувати, привертаючи до них увагу громадськості. Наприклад, у коментарі №15 погоджуєтесь, шо Супрун увів цензуру і це для багатьох, і для вас також є очевидним фактом. Але критичних публікацій на цю тему я від вас чомусь не бачила. Адже руками Жаботинського Супрун чинить беззаконня, а Жаботинський мусить викручуватися і висмоктувати з пальця надумані і що головне - протизаконні підстави, щоб відмовити Федоренку. Якшо ви позиціонуєте себе громадським активістом, борцем за правду, то говоріть не лише про Гирю, а й про подібні проблеми на весь голос. Так здобудете більше поваги. А до того вважаю недоречним називати своє ім’я, ви ж теж свого не називаєте, ховаєтесь за ніком vov, хоча я давно знаю і вас, і вашого батька. Так вийшло. Я поважаю людей сміливих, принципових і непохитних, особливо мужиків, які діють за усталеними принципами, а не на догоду однопартійцям чи якимось друзям (чим тоді такі відрізняються від «банди» Януковича?, і не йдуть на компроміс із власною совістю. Вибачайте, Саша, ящо в моєму коментарі десь захочете знайти образу для себе. Нікого образити не хотіла, але й лукавити перед вами не буду - пишу як думаю.
vov сьогодні, 14:18 На тему: Творча «трійка»...
16.Vlada82
«На які ваші запитання я не відповіла?»


До речі з ким я спілкуюся?
16.Vlada82
« Дайте, будь ласка, конкретні відповіді на кожне з моїх запитань, тоді продовжимо дискусію.»


Я дав конкретні відповіді і якщо вони Вам не подобаються, то я не винен) В загальному мій перший коментар стосувалася статті Федоренка, а Ви вже почали сюди і ПР і все інше вмішувати.
Vlada82 сьогодні, 14:03 На тему: Творча «трійка»...
13.vov
«а зараз самі його фактично підтримуєте»

В чому я підтримую Януковича? Саша, ви знову лукавите. Я писала, шо при Януковичу вирішили карати за наклеп, а за часів майдану цю ідею визнали антинародною. І ви в тім числі, оскільки підтримували ідею майдану. З чим тепер звертатися в суди, на які ви киваєте? Відповідальності ж у нашому законодавстві за наклеп фактично немає! Ось і все. На які ваші запитання я не відповіла? Ви знову переводите стрілки. Дайте, будь ласка, конкретні відповіді на кожне з моїх запитань, тоді продовжимо дискусію.
vov сьогодні, 13:58 На тему: Творча «трійка»...
12.vov
«Та тільки Супрун йому заборонив»

Це і так очевидно. Питання чому не написав про це Федоренко? Чи це було схоже на наклеп і таку статтю Ехо не надрукувало?
vov сьогодні, 13:53 На тему: Творча «трійка»...
9.ЛУНА
«Как это :"Печатайте все что я хочу и не спрашивайте о доказательствах"?Обгадить кого то в газете ,а потом пускай уже доказывает жертва что все вранье?Я лично никого из действующих лиц не знаю.Но уверена, что редакция до публикации должна проверить достоверность изложенной информации,а не публиковать слухи.Конечно если эта газета не "желтый лист".И подход здесь должен быть одинаков для Федоренка,Висыча,Гири,или Жаботинского.Надо уже давно принять закон о ответственности за достоверность опубликованной информации.Тогда всякие писаки,блогеры будут думать прежде чем писать всякую гадость.»


Або як варіант надати людям нормальну можливість звертатися з позовами до судів за наклеп. Нинішня проблема в тому, що судовий збір високий, а також повний бардак у судівській гілці влади. Та й робота виконавчої служби бажає кращого.
vov сьогодні, 13:37 На тему: Творча «трійка»...
11.Vlada82
«Але це була ідея Януковича і потім цей законопроект прихильники майдану оголосили антинародним, який нібито запроваджує цензуру. »


У минулому коментарі мене звинувачували у підтримці Януковича, а зараз самі його фактично підтримуєте) Так що перш ніж обговорювати інших, краще в деркало подивіться

Змінено 17.02.2018, 13:39
vov сьогодні, 13:34 На тему: Творча «трійка»...
11.Vlada82
«Це єдине, з чим я можу погодитись з Луною. В тім то й річ, що в даному випадку для Жаботинського всі повинні бути рівними. Я теж за достовірність фактів і не маю великого бажання захищати Федоренка, але ж бачите, шо трійка зібралася зацінити тільки його статтю, по інших авторах вони не засідають і безборонно їх друкують. А шоб перестрахуватися, пишуть у Світлиці, шо редакція може вміщувати матеріали, не поділяючи точки зору авторів, і шо автори самі несуть відповідальність за точність наведених фактів. Але як бачимо, не у випадку з Федоренком. До речі, я була обома руками за впровадження відповідальності за наклеп, у тім числі шоб і журналісти відповідали. Але це була ідея Януковича і потім цей законопроект прихильники майдану оголосили антинародним, який нібито запроваджує цензуру. Так шо робіть висновки. І жаль, шо vov уникає чесних відповідей на мої прямі запитання: чому вони з батьком мовчать щодо того, шо Супрун зріднився з бувшими регіоналами, чому не печатають свою статтю про Гирю у Світлиці і чи всі публікації позаштатних авторів Жаботинський перевіряє на предмет достовірності? Виходить, Саша боїться чи не наважується сказати правду: Жаботинський надрукував би виступ Федоренка безболісно, як надрукувало ЕХО, бо навряд чи там була якась велика крамола. Та тільки Супрун йому заборонив. Отут і вся розгадка. Отака любов до демократії і свободи слова у нинішньої влади, яку після майдану привели у крісла в тім числі й Саша Вісич із батьком. Я ще тоді казала: рано чи пізно відповідальність за не зовсім правомірні дії(згадаймо хоча б публічну наругу над тими ж чиновниками)настане для всіх - для когось моральна, а для когось і кримінальна. Це лише питання часу.»


Ви так і не відповіли нга моє питання. Я на Ваше відповів, хоч відповідь моя Вам і не сподобалася)
Vlada82 сьогодні, 10:58 На тему: Творча «трійка»...
9.ЛУНА
«И подход здесь должен быть одинаков для Федоренка,Висыча,Гири,или Жаботинского.»

Це єдине, з чим я можу погодитись з Луною. В тім то й річ, що в даному випадку для Жаботинського всі повинні бути рівними. Я теж за достовірність фактів і не маю великого бажання захищати Федоренка, але ж бачите, шо трійка зібралася зацінити тільки його статтю, по інших авторах вони не засідають і безборонно їх друкують. А шоб перестрахуватися, пишуть у Світлиці, шо редакція може вміщувати матеріали, не поділяючи точки зору авторів, і шо автори самі несуть відповідальність за точність наведених фактів. Але як бачимо, не у випадку з Федоренком. До речі, я була обома руками за впровадження відповідальності за наклеп, у тім числі шоб і журналісти відповідали. Але це була ідея Януковича і потім цей законопроект прихильники майдану оголосили антинародним, який нібито запроваджує цензуру. Так шо робіть висновки. І жаль, шо vov уникає чесних відповідей на мої прямі запитання: чому вони з батьком мовчать щодо того, шо Супрун зріднився з бувшими регіоналами, чому не печатають свою статтю про Гирю у Світлиці і чи всі публікації позаштатних авторів Жаботинський перевіряє на предмет достовірності? Виходить, Саша боїться чи не наважується сказати правду: Жаботинський надрукував би виступ Федоренка безболісно, як надрукувало ЕХО, бо навряд чи там була якась велика крамола. Та тільки Супрун йому заборонив. Отут і вся розгадка. Отака любов до демократії і свободи слова у нинішньої влади, яку після майдану привели у крісла в тім числі й Саша Вісич із батьком. Я ще тоді казала: рано чи пізно відповідальність за не зовсім правомірні дії(згадаймо хоча б публічну наругу над тими ж чиновниками)настане для всіх - для когось моральна, а для когось і кримінальна. Це лише питання часу.
Adekvatov сьогодні, 08:33 На тему: Творча «трійка»...
9.ЛУНА
«Надо уже давно принять закон о ответственности за достоверность опубликованной информации.»

Тогда в Украине придется закрыть все СМИ.
Если алкоголь крадут те, кому он нужен,то знаки те, кому они мешают.
ЛУНА сьогодні, 00:07 На тему: Творча «трійка»...
Как это :"Печатайте все что я хочу и не спрашивайте о доказательствах"?Обгадить кого то в газете ,а потом пускай уже доказывает жертва что все вранье?Я лично никого из действующих лиц не знаю.Но уверена, что редакция до публикации должна проверить достоверность изложенной информации,а не публиковать слухи.Конечно если эта газета не "желтый лист".И подход здесь должен быть одинаков для Федоренка,Висыча,Гири,или Жаботинского.Надо уже давно принять закон о ответственности за достоверность опубликованной информации.Тогда всякие писаки,блогеры будут думать прежде чем писать всякую гадость.
6.Beri Mor
«Будь-ласка.Українців зробили піддослідними кроликами,на яких випробовують вакцини»

Таки да. Здобули. СУГС! Вже навіть западенці починають щось розуміти, а до селени як до.... Посилання на cont.ws
4.Beri Mor
«А в тебе хіба можуть бути варіанти?Звичайно Путін винен :))»

Він самий, хто ж іще. Гад і агресор. ПТН-ПНХ. СУГС!
3.Selena2017
«Такої уваги давненько не бачила.»

Увага Афігенна. Тут тобі під статтею й реклама вакцин від «parhom» і ціни, якби тільки хворіли, на здоровя рекламодавців і фармацевтів.
don вчора, 20:46 На тему: Творча «трійка»...
7.vov
«До речі з ким я спілкуюся?»

Із своєю совістю
6.Beri Mor
«6. Beri Mor / сьогодні, 19:24»


Пані Супрун і мене жахає, що й казати. Та тільки чому такі цифри наводяться і по інших, на нашу не схожих, країнах?
5.Selena2017
«Якщо багатий на свої - поділись.»

Будь-ласка.Українців зробили піддослідними кроликами,на яких випробовують вакцини,під наглядом послідовника доктора Й.Менгеле-пані Супрун.До майдану постачалися сертифіковані вакцини провідних європейських фірм,а зараз "бадягу",від якої навіть негри дохнуть.
4.Beri Mor
«А в тебе хіба можуть бути варіанти?З»


Якщо багатий на свої - поділись.
vov вчора, 17:06 На тему: Творча «трійка»...
4.Vlada82
«В тім то й діло, шо до майдану ви мовчали. Це по перше. По друге я не сумніваюсь, шо по Гирі багато є доказів, але ж я так розумію, шо в редакції їх нема і ніхто у вас їх не вимагав, а це в даному разі суттєво. Вам повірили на слово, а чого тоді не вірити Федоренку? І чого ви не напечатали свій виступ проти Гирі у Світлиці? Якшо ви такі принципові й за демократичну та правову державу (отут разом давайте згадаємо, які цінності відстоював Майдан), то напишіть норму Закону, відповідно до якої Федоренко повинен надавати редакції якісь докази, отоді й побачимо, хто з нас маніпулює. Зінченко по вашому піддержував ригіоналів, а чого ж тоді їх Супрун пригрів у своїх списках від ВО Батькеівщина, а ви цього наче й не помітили? Жаботинський тоже прийшов якраз після Майдану і за логікою повинен не порушувати принципи демократії і свободи слова, і показати, шо він луччий Зінченка. Але порушує так само. Тоді чому ви пресуєте Гирю, згадуєте Зінченка, але виправдовуєте Жаботинського і мовчите за його неправову поведінку? Дайте будь ласка відповіді на мої запитання якшо взялися коментувати статтю Федоренка, і переконайте читачів цього сайту у своїй об’єктивності.»


Щодо відповідей на Ваші питання - я вже відповів у першому коментарі) Просто читайте уважно) Але для особливо... можу і повторити, при Жаботинському деякі статті Федоренка друкувалися. Конкретно по цій статті нічого сказати не можу, але аналогічні, мого батька у свій час Зінченко також не друкував (була надрукована одна, але і те з «боєм» і декільками його "пасквілями", на які знову ж таки відповіді не друкував). Тому відносно Зінченка Жаботинський все ж таки кращий, але ненабагато.

До речі з ким я спілкуюся?
1 2 3 4 5 6 7 ... 1149

Останні коментарі

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації