Вхід | Реєстрація

Про міського голову, євреїв та продаж землі

У «ЕХО» надрукована стаття про випилювання дерев у місті. Міський голова звалює все на радянську владу, яка задарма або за гроші держбюджету садила дерева і Кобеляки були зеленим містом. Раніше, пояснює міський голова, «саджанці і бензин коштували копійки». Зараз один саджанець ялинки коштує десятки доларів, надрукованих, не виключаю, на папері, зробленому з колишніх радянських ялинок.
Нові українці зробили дефіцит з усього і навчилися робити долари навіть з повітря.
Тепер у мене запитання: а чому раніше саджанці і бензин, як,  до речі,  і все інше,  коштувало копійки? Запитання не лише до «еліти», а й до молоді, якій пора «прозрівати» і не дуже радіти тому, що вона обрала «Рерsі». Старше покоління отримує хоч якісь пенсії, а вам, судячи по настрою «еліти», і таких не дістанеться, якщо доживете до старості.
На початку 90‑х нас переконували:  в Україні все є, «москалі» нас експлуатують і об’їдають. Потрібно, аби зажити як у Швейцарії, відсторонити від влади «партократів» і здобути незалежність. Ну відсторонили, і навіть щось здобули. Тільки те «щось» чомусь схоже на рабство. Тепер нам пояснюють, що раніше бензин коштував копійки. Куди ж ми тоді йшли і до чого прийшли? Зарплати з пенсіями начебто не побільшали, хоча «еліта» стверджує, що раніше пенсії були мізерні, 50 –70 крб., а зарплати 100–120 крб. А тепер підрахуємо, бо більшість рахувати, здається, не здатна. За маленьку пенсію у 70 крб. можна було купити 1000 літрів бензину, це близько тонни. Продав десяток яєць за 70 коп. — купиш 10 літрів бензину аби доїхати у будь-яке село району. Мабуть, здивуєтеся, бо ніколи не рахували? А розумники скажуть, ну й навіщо був той бензин потрібний? Так від ціни енергоносіїв залежить усе інше. Зараз така кількість бензину коштує приблизно 7000 грн. От і робіть висновки, яка повинна бути зарплата і пенсія, аби хоча б досягти рівня «застою». Такі зарплати і пенсії зараз лише у «еліти», тому вона і вішає локшину пересічним про те, як зараз людям добре живеться. І навіть знаходить підтримку і розуміння у народу. Ще нам говорили: Радянський Союз витрачав шалені гроші на озброєння і утримання Збройних Сил. Щоб запобігти зайвих витрат і покращити добробут народу ми вщент знищили оборонну промисловість і армію, як, до речі,  і багато чого іншого. Але виявляється, грошей нам не вистачає. А що воно таке «гроші»? Фінансисти і економісти, де ви? Знаю, надто «розумні» звалять усе на єврея Маркса та на Леніна, у якого родичі мали прізвище Бланк. Так і Ейнштейн же був євреєм, і Ньютона звали Ісаак, а закони фізики чомусь діють. То може не закони і їх автори винні, а ті, хто їх на свій лад тлумачить? Нам пояснюють, — бензин дорогий тому, що така, бачте, світова ціна на нафту. При цьому, коли ціна на неї у світі зменшується, ціна на бензин в Україні зростає. І, що найдивніше, до багатьох людей цей лохотрон чомусь не «доходить».
Районний суд за сотню карасів засудив людину до 2‑х років позбавлення волі, правда, умовно. А за те, що у Київському водосховищі загублено сотні тон риби ніхто відповідальності не поніс. Як і за те, де поділося 7 млн. українців за роки «незалежності».
Представники МВФ поважно, з виглядом хазяїв, повчають нашу «незалежну» «еліту», що для отримання кредиту потрібно підвищити тарифи до рівня світових. Та ніхто не згадує, що наші зарплати і пенсії від світових у сотні разів менші. Продажна або нічого не розуміюча «еліта» уважно слухає рекомендації і повчає нас з вами, «малюючи» переваги вступу до Євросоюзу. Ми ж вже були у союзі, але «націонал-патріоти» стверджують, що тоді нас гнобили, а от у Євро будемо вільні, ще й отримаємо якісь інвестиції. Що воно таке, оті інвестиції, ні пересічні, ні більшість «еліти» не розуміють. Мудрі греки, яких у свій час «розвели», вже ставлять питання про вихід з Євросоюзу. Одна із українських газет публікує думку самих греків: «Ми підрахували, що на кожному євро субсидій від ЄС наша країна втратила три… селянам давали разову допомогу, щоб вирвати виноградники і зрубати оливкові дерева… Сенс цих ігор у тому, щоб знищити маленького виробника, підсилити позиції монопольних компаній і привести країну до залежності від імпорту… Ми не змогли чинити опір чужим інтересам і відстояти свої». У Греції лунають заклики вийти з ЄС і знову стати суверенною країною. Наша ж «еліта», як Іван Сусанін чи Мойсей, вперто бажає нас кудись «завести».
Міський голова на сторінках тижневика бідкається: «… гілки загрожують життю людей.» А на мою думку, життю людей загрожують не гілки, а наша «еліта» і олігархи.
«НУНСи», протестуючи проти договору оренди флоту, чомусь не згадують, що саме вони і їх лідер Ющенко втлумачували у голови пересічних ідею навіть не оренди, а продажу землі. Може оренда бухти для флоту і утиск суверенітету, але хто б здіймав галас, тільки не та політична сила, яка намагалася продати всю українську землю (читай —  Україну). І тільки дякуючи обставинам, які змусили депутатів продовжити мораторій на продаж землі, Україна ще хоч частково належить українцям. Дурням пояснювали: без власності на землю неможливо надати кредит. Хоча при здоровому глузді за кредит потрібно розраховуватися прибутком із землі, а не самою землею, як було задумано. Частина реформаторів — знавців банківських справ і проблем ЖКГ потрапила і до нового уряду.

Автор: Валерій Коробчинський


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
21 травня 2010, 10:58 | Кобеляки | Політика
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації