Вхід | Реєстрація

Останні коментарі

Коментарі користувача
1 ... 942 943 944 945 946 947 948 ... 1660
Максим Кармелюк 9 лютого 2016, 00:54 На тему: Старі граблі і нові лоби...
Заповажаймо себе, українці!
Архімандрит 9 лютого 2016, 00:53 На тему: Логіка по-російськи...
21.Максим Кармелюк
«Жити потрібно своїм розумом , а не зазирати в рота то американцю, то росіянину, то китайцю, то евросоюзівцю. Досить позики збирати по всьому світу.»

Розумно. Тільки тут одна заковика, щоб жити своїм розумом, треба, як мінімум, його мати.
Архімандрит 9 лютого 2016, 00:50 На тему: Пишіть про хороше!...
14.Максим Кармелюк
«Думки матеріалізуються. »

Розумно. Так воно і є. В звязку з цим пропоную подумати про наслідки матеріалізаації Гімну України. Хоча, що тут думати, вже все й так очевидно.
Ігорьок 9 лютого 2016, 00:48 На тему: Старі граблі і нові лоби...
8.Максим Кармелюк
«А в містах України вулиці повинні носити імена найславетніший людей які своєю працею, патріотизмом створювали українську націю, аби з гордістю ми називалися українцями зі своєю наукою, культурою, мовою, піснями, танцями.Це до першого перегляду історичної справедливисті.У нас так буває.Тому вул.Вишнева непогано.
»
Максим Кармелюк 9 лютого 2016, 00:48 На тему: Логіка по-російськи...
Жити потрібно своїм розумом , а не зазирати в рота то американцю, то росіянину, то китайцю, то евросоюзівцю. Досить позики збирати по всьому світу.
Архімандрит 9 лютого 2016, 00:46 На тему: Логіка по-російськи...
Найприкольніше те, що 3 лютого один із творців геополітики у свої 93 роки прителіпався аж із-за океану в Росію на зустіч з Путіним. Те, що він сказав для преси повинно розчарувати свідомих, бо сказав він стосовно України ось що: "Я не устаю повторять: результатом переговоров по Украине должно стать то, чтобы она стала мостом между Востоком и Западом, а не форпостом в борьбе Запада с Востоком или Востока с Западом. Это требует новой формы мышления." А раз він так сказав, то так і буде. Думаю і Путін з ним конфліктувати не буде, не кажучи вже про Обаму. Так що виробляйте нову форму мислення. Вас кинули ті, кому ви лизали. Чим тепер ви будете виправдовувати оті тисячі жертв. За що ви їх кинули на бойню? Посилання на www.youtube.com
Максим Кармелюк 9 лютого 2016, 00:40 На тему: Пишіть про хороше!...
Цитата зі статті: "А шукати хороші новини — усе важче і важче".
Думки матеріалізуються. Якщо думати про хороше то хороше і буде. Отже буде про що й писати.
Досить засиллю інформації про злочинність. Більше пишіть і показуйте про науку, природу, культуру, мову, виховання молодого покоління, про родину, про спорт, про суспільно корисну працю, про наших достойних дітей, що зростають патріотами своєї держави.
Максим Кармелюк 9 лютого 2016, 00:29 На тему: Старі граблі і нові лоби...
7.Петлюрівець
« а інші називати нейтрально — Квіткова, Серпнева,»

Це в дачних колективах так називають: яблунева, вишнева, малинова і т.п.
А в містах України вулиці повинні носити імена найславетніший людей які своєю працею, патріотизмом створювали українську націю, аби з гордістю ми називалися українцями зі своєю наукою, культурою, мовою, піснями, танцями.
Аріхімандрит 9 лютого 2016, 00:20 На тему: Логіка по-російськи...
"Цитата" з паршевлюка (знайшов в кого логіки шукати):"Якщо єврею з Одеси хочеться жити в Ізраїлі — він їде до Ізраїлю, якщо поволзький німець сумує за історичною батьківщиною — він їде до Німеччини. Якщо росіянин хоче жити в Росії — хай їде до Росії! До чого тут наш Крим?!" До цього треба дописати: "Якщо українцю хочеться до Європи чи він занеє сумує не знаючи, що живе в Європі, нехай їде до Європи". А то вони змушують їхати туди усіх підряд не спитавши при цьому навіть їхньої думки. Єврей (з прикладу) живе собі в Одесі і якщо він сумує за Ізраілем, то він туди їде, а не тяге усіх евреїв і неєвреїв. Точно так поволзський німець не тягне до німеччини усіх поволжськмх німців, а тим більше не німців. І це нормально і логічно. Не логічно те, що менша частина великих укрів надумала перетягти за собою згідно чужого сценарію розахованого на пограбування країни і її народу, усіх інших громадян України.
Аріхімандрит 9 лютого 2016, 00:11 На тему: Логіка по-російськи...
17.Петлюрівець
«Хоча цілком логічно було б, аби російські міністри піклувалися про майбутнє власної держави, а не сусідньої./Цитата/Архімандрит ,це також Ехо пише про тебе , у тебе логіка проросійська, а звідси і всі помилкові судження...»

Логіка може бути лише одна - логічна.
17.Петлюрівець
« Хоча цілком логічно було б, аби російські міністри піклувалися про майбутнє власної держави, а не сусідньої»

Лише оце одне твоє речення і є логічним. Лавров і керується в соїх судженнях інтересами своєї країни. Він добре розуміє геопоітичний сценарій про який ти і уяви не маєш, хоча він не новий а старий як світ. Усі ж так звані історики знають як 2х2, якщо вони навіть нічого більше не знають, що історія повоторюється. Зараз вона "повторюється" по тому самому сценарію, який був непередодні ВВВ. Проти Росії чиниться агресія з боку США руками тепер вже не німців, бо вони стали набагато розумнішими, а руками пришелпуватих українців. Для цього і була розіграна так звана патріотична карта. Колись німців "накачували" ідеями зверхраси, тепер українців зробили великими украми. І вони, ці великі укри, не на це клюнули і попали в жидомасонську розводку.
Петлюрівець 8 лютого 2016, 23:10 На тему: Логіка по-російськи...
Логіка по-російськи
Ситуація перша. Громадянин України у центрі Севастополя виходить на вулицю з трикольоровим прапором російської держави і кричить: «Я — росіянин! Росія! Росія!!!» За логікою російських ЗМІ, цей чоловік — патріот Росії, її майбутній свідомий громадянин і взагалі молодець. Зрозуміло. Тепер інший погляд. Громадянин України в центрі своєї столиці, міста Києва, виходить на вулицю з жовто-блакитним прапором своєї держави і кричить: «Я — українець! Україна! Україна!!!» За російською логікою, цей чоловік також мав би бути патріотом, свідомим громадянином і молодцем. Проте — ні. Він — бандерівець, фашист, нацист і, скоріш за все, екстреміст. Чому? Чим він різниться від першого? Хіба лише тим, що він любить свою країну, а той — сусідню…
Ситуація друга. Міністр закордонних справ Росії (це важливо!) Сергій Лавров заявляє, що Україну може врятувати лише федералізація. Ось так. Міністр закордонних справ ІНШОЇ держави вирішує, що може врятувати Україну. І всі в Росії починають обговорювати цю заяву, коментувати її і очікувати, коли ж та дурненька Україна прислухається до поради і почне процес федералізації. Давайте тепер уявимо, що нинішній міністр закордонних справ України Андрій Дещиця заявить щось, приміром, таке: «Російську Федерацію потрібно розпустити і створити на її основі десяток окремих незалежних держав. Тільки це врятує Росію». Що про це у такому випадку скажуть росіяни? «Дядя, тебя же никто не спрашивает!» — щось таке, напевне. Так у чому ж різниця? Чому їхній дядя Лавров вирішує, що нам робити з власною країною? Напевне, річ у тому, що Росія — це наддержава, якої боїться весь світ (принаймні, росіянам так здається) і їй до всього є справа. Хоча цілком логічно було б, аби російські міністри піклувалися про майбутнє власної держави, а не сусідньої./Цитата/Архімандрит ,це також Ехо пише про тебе , у тебе логіка проросійська, а звідси і всі помилкові судження...
Архімандрит 8 лютого 2016, 22:46 На тему: Сепаратисти серед нас...
28.Петлюрівець
«Бо коли ти не хочеш жити в Україні, розмовляти державною мовою, тобі не подобаються умови проживання, до того ж, шалено обожнюєш Путіна, то вихід є. Збираєш речі, їдеш на вокзал і купуєш квиток до Москви. Інше питання, чи будуть тобі там раді?/Цитата/ Архімандрит ця редакційна Ехо стосується тебе....»

Та ні, вона стосується тебе. Бери квиток і уперед, хоч в брусель, а хоч в Хайфу. А мені неподобається лише те, як ду.рні своїми руками нищать країну в якій я народився і виріс і її народ. І при цьому вони навіть не підозрюють, внаслідок свого невігластва, як і хто їх розводить. А ця редакційна наглядно демонструє рівень розуміння політичних реалій нашою молоддю, представником якої є автор статті.
Архімандрит 8 лютого 2016, 22:35 На тему: За три тижні — 1398 хворих...
17.1 гість
«Мені шкода таких як "Архімадрит"! Немає віри в свій народ, своїх дітей та, зрештою, і в себе! »

А мені шкода таких як "1гість", які живут ілюзіями і не бачат того що з нами відбувається.
17.1 гість
«Ви одночасно говорити про можливість досягти висот власним розумом і там же "на високому рівні"могли виникнути улюдини проблеми..»

Я пишу обєктивно, а не те, що комусь, чи навіть мені, хотілось би прочитати.
17.1 гість
«Висновок для тогочасних думаючих-навіщо мені ті висоти, щоб потім були проблеми?, а назад- в світ недумаючих вже повертатися нецікаво і що?»

А ні що. Одні спивалися, інші кидали інтелектуальну роботу і йшли на робітничі професії, де до речі заробляли на порядок більше ніж наприклад в НДІ.
17.1 гість
«Хто вам сказав, що у нас немає людей на посади міністрів?»

В телевізорі побачив, що одні іноземці там.
Петлюрівець 8 лютого 2016, 22:28 На тему: За три тижні — 1398 хворих...
17.1 гість
«Мені шкода таких як "Архімадрит"! Немає віри в свій народ, своїх дітей та, зрештою, і в себе! Такі люди застрягли десь в своєму надуманому світі, що існував років тридцять тому! »

Згоден з вами.Шкода...
1 гість 8 лютого 2016, 22:21 На тему: За три тижні — 1398 хворих...
Мені шкода таких як "Архімадрит"! Немає віри в свій народ, своїх дітей та, зрештою, і в себе! Такі люди застрягли десь в своєму надуманому світі, що існував років тридцять тому! Ви одночасно говорити про можливість досягти висот власним розумом і там же "на високому рівні"могли виникнути улюдини проблеми...Висновок для тогочасних думаючих-навіщо мені ті висоти, щоб потім були проблеми?, а назад- в світ недумаючих вже повертатися нецікаво і що?..Хто вам сказав, що у нас немає людей на посади міністрів? Потрібно туди назначити суто "технарів" своєї справи, а не політиків, ото і все...
Петлюрівець 8 лютого 2016, 22:01 На тему: Сепаратисти серед нас...
Насправді, ті люди, яких називають сепаратистами, — серед нас. Вони ходять вулицями нашого міста, працюють, навіть дихають із нами одним повітрям. І, ніби за сумісництвом, є неофіційним рупором Кремля.
Про те, що в Кобеляках є люди, які агітують за сусідню нам «братську» країну, я дізналась нещодавно. Щоправда, вони не бігають по місту з російським триколором, але за будь-якої можливості розповідають, як добре, що російський президент зглянувся над нещасними українцями і прийшов нас захистити. Кажуть, як буде чудово, коли слідом за Кримом і решту українських земель приєднають до Росії. І навіть записують відповідні відеозвернення до громадян про нелегітимність нинішньої влади та викладають їх у мережу Інтернет.
І це, у моїх очах, виглядає дико. Адже в умовах, коли ми стоїмо на порозі війни, українці, навпаки, мають забути про всі розбіжності в політичних, мовних та інших питаннях і об’єднатися. А не допомагати розвалювати нашу країну навпіл. Словом, і без цього проблем вистачає.
Бо коли ти не хочеш жити в Україні, розмовляти державною мовою, тобі не подобаються умови проживання, до того ж, шалено обожнюєш Путіна, то вихід є. Збираєш речі, їдеш на вокзал і купуєш квиток до Москви. Інше питання, чи будуть тобі там раді?/Цитата/ Архімандрит ця редакційна Ехо стосується тебе....
Архімандрит 8 лютого 2016, 21:55 На тему: За три тижні — 1398 хворих...
14.1 гість
« А для "Архімадрита" хочеться сказати-при "совкові" також жилося не мед думаючим людям! Бруду і всякої гидоти, що зараз є в політиці і тоді вистачало, але тоді все було завуальовано, закрито для простого смертного!»

В огорді бузина а в Києві дядько. При чому тут "завуальовано, закрито". Тоді ніхто і не говорив, що все відкрито і все можна. І тут мова йшла не про це, а про медицину і освіту і в цьому конексті я писав. Так от тоді освіта була доступна кожному, хто не дурень і хто хотів чогось досягти. Проблеми могли виникати вже на високому рівні, ну так десь на рівні Академії наук. А до того рівня вчись і дерзай і досягай. Якби була голова на плечах і бажання. Зараз голова взагалі не потрібна, а потрібні гроші. Така країна приречена. А вішати лапшу про якусь національну державу водночас не даючи всім людям доступу до знать - це смішно. У нас он вже немає людей на посади міністрів і навіть нижче, так яка це вільна Україна? Це колонія з колоніальним керівництвом.
доктор Менгелле 8 лютого 2016, 21:47 На тему: За три тижні — 1398 хворих...
14.1 гість
« А для "Архімадрита" хочеться сказати-при "совкові" також жилося не мед думаючим людям! Бруду і всякої гидоти, що зараз є в політиці і тоді вистачало, але тоді все було завуальовано, закрито для простого смертного!»

Згоден.Але і зараз прозорості та моральності у всьому не зовсім вистачає.Як щоб п. Антонов взяв ці принципи на озброєння у своей політичній діяльності то народ пішов би за ним .
1 гість 8 лютого 2016, 20:45 На тему: За три тижні — 1398 хворих...
Потрібні і щеплення і хороша, нехай платна, але доступна медицина! А освіта-початкова обов’язкова і безкоштовна, далі- доступна платна!Твердження, що освідчені люди-це "погано"-дурня! Це нормально, більше того-саме до цього потрібно рухатися! А для "Архімадрита" хочеться сказати-при "совкові" також жилося не мед думаючим людям! Бруду і всякої гидоти, що зараз є в політиці і тоді вистачало, але тоді все було завуальовано, закрито для простого смертного!
фима 8 лютого 2016, 20:38 На тему: Полтавські поліцейські вимагал...
Хитрый-трус,Бес-бывалый,Козырь-балбес.
толя 8 лютого 2016, 20:20 На тему: Микола Антонов: «Люстрація - ц...
Невже Антонов останній шляхтич в Кобеляках?
толя 8 лютого 2016, 20:14 На тему: Полтавські поліцейські вимагал...
Допоміг Ісаю в черговий раз вийти сухим з води,на мою думку,Павло Гунжель.
гість999 8 лютого 2016, 20:12 На тему: Микола Антонов: «Люстрація - ц...
14.Тамара
«Та не показувала а заставляла, ну народжений юзати літати не зможе.»

Це ви про що,шановна?Потрудитесь изъясняться яснее.
богдан 8 лютого 2016, 20:09 На тему: Полтавські поліцейські вимагал...
Так сидить Хитрий,чи ні?На яких дядьків вони ще наїжали?А квартирні кражі в Бутенках,вони теж заказували?
Тамара 8 лютого 2016, 20:03 На тему: Боєць внутрішніх військ відмов...
Наш пастор Оксана в миру юрист, тоже багатьох свідків Єгова спасла.
1 ... 942 943 944 945 946 947 948 ... 1660
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації