Вхід | Реєстрація

Співробітники ДАІ оцінили стан доріг «в мінус»

Співробітники ДАІ оцінили стан доріг «в мінус»

Подібні перевірки відбуваються двічі на рік.

Дуже часто порушення Правил дорожнього руху водії обумовлюють незадовільним станом вулично-шляхової мережі. Зокрема, дорожнім покриттям, відсутністю освітлення, необхідних дорожніх знаків чи пішохідних доріжок. Особливої актуальності ця проблема набуває щовесни.

Минулого тижня працівниками ДАІ спільно з комунальниками було проведено планове обстеження міських доріг, яке вони здійснюють двічі на рік.

Щорічно під час заходу перевіряється стан дорожнього покриття, наявність дорожніх знаків та розмітки. Особлива увага при проведенні весняного комісійного огляду приділяється облаштуванню доріг із високим рівнем аварійності.

Тож минулого тижня на перевірку міських автошляхів виїхали начальник відділення ДАІ Кобеляцького РВ УМВС Олег Олефіров та інспектор ДАІ Дмитро Червоний. До участі в заході також запросили майстра комунального підприємства «Міська сервісна служба» Олександра Каіру.

Олег Олефіров розповів журналістам «ЕХО», мовляв, щорічно після обстеження міських доріг члени комісії направляють вимоги про усунення виявлених порушень до міської ради. Адже саме вона є власником кобеляцьких автошляхів.

— Та відповідь ми завжди отримуємо одну, що при надходженні коштів, усі порушення будуть ліквідовані. І так — щороку, — розповів Олефіров.

Спочатку члени комісії направилися на вулицю Калініна. Одразу ж виявили безліч порушень. Починаючи від відсутності люків, до необхідності замінити дорожні знаки, так як деякі з них уже давно поіржавіли. Далі перейшли на вулицю Пушкіна. Зупинилися біля перехрестя, що поблизу стадіону «Колос». Одразу ж члени комісії зазначили про велику кількість вибоїн на дорозі. Інспектори ДАІ починають заміряти ширину та глибину кожної вибоїни. Глибина однієї з них сягала дев’яти сантиметрів, а іншої — п’яти.

— Та тут треба все перехрестя заміряти, а не кожну яму, — жартує Олександр Каіра.

По вулиці Полтавській глибина вибоїн подекуди сягала одинадцяти сантиметрів, а їхня ширина — навіть трьох метрів. Інспектори ДАІ розповіли, що, згідно стандартів, глибина вибоїни може становити чотири сантиметри для дороги державного значення і шість — для міського.

— Хоча, якщо водій на швидкості втрапить у таку яму, глибина якої відповідає цим стандартам, то може і скат пробити, і колесо загубити, — кажуть інспектори.

Обстеживши декілька доріг, ми цікавимося в Олега Олефірова, як він оцінює стан міських автошляхів за десятибальною шкалою. Він, посміхаючись, відповів, що в мінус декілька балів.

— Ситуація з дорожніми знаками в місті ще більш-менш нормальна, адже нещодавно комунальна служба деякі поновила. А от з дорожнім покриттям — плачевна, — сказав він.

Усього члени комісії обстежили 25 міських вулиць. І на кожній із них інспектори ДАІ виявили певні порушення і склали приписи. Олександр Каіра розповів, що за останні два місяці працівники комунального підприємства «Міська сервісна служба» замінили в місті двадцять знаків. Та, згідно результатів перевірки, їх необхідно поновити вдвічі більше, ніж це було зроблено.


Автор: Дарія СРІБНА, «ЕХО з регіону»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
30 квітня 2014, 09:12 | Кобеляки | Суспільство
1. шофер / 30 квітня 2014, 21:18
По губах помазали, а в рот не поклали... он яка хороша стаття, і он як жестоко недописана:

Дуже часто порушення Правил дорожнього руху водії обумовлюють незадовільним станом вулично-шляхової мережі. Зокрема, дорожнім покриттям ... згідно стандартів, глибина вибоїни може становити чотири сантиметри для дороги державного значення і шість — для міського.
Ну так підвели б до логічного пояснення, що на убитій дорозі, водій має повне 100%-ве право об*їзжати ями так, як заважає правильнішим на свій власний розсуд, навіть якщо це буде перетин суцільної смуги. Бо ніякі правила дорожнього руху, не мають права примушувати вас убивати своє авто. Головне правило - не створювати аварійної ситуації, при маневруванні між калдобинами.

А тому коли ДАЙ-чник починає вас "грузити" за те що ви перетнули суцільну смугу, чи виїхали на зустрічну полосу, а ви були вимушені об*їхати гуцикалки, ні у якому разі не відмовляйтеся від протоколу!!! Навпаки - пишіть, але за умови, що ви достанете рулетку, зробете фотку, і внесете у протокол розміри вибоїни. Бо такий протокол буде працювати на вашу користь, і проти тих, хто довів дороги до такого стану.

Все це треба було написати у статті!
Ехх... студєнти.
2. шофер / 30 квітня 2014, 21:25
згідно стандартів, глибина вибоїни може становити чотири сантиметри для дороги державного значення і шість — для міського.
Ах да, кстаті, а коли це побільшали стандарти для ям? Харашо помнеться мені, шо буквально 3 года назад, ці стандарти були шо то в рамках 2..3 см. це точно. Атвячаю, ето 100% недавнє свіженьке пакращення.
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації