Вхід | Реєстрація

Про відсутність Інтернету повідомляйте на «гарячу» лінію

Про відсутність Інтернету повідомляйте на «гарячу» лінію

Доки триватимуть ремонтні роботи, абонплата за послугу не нараховуватиметься.

Якщо у абонента, який підключений до дротової мережі «Укртелеком», не працює телефон або відсутній Інтернет, то платити за послугу усе одно потрібно? Із цим питанням до редакції звернувся кобелячанин, який є абонентом товариства.

Відповідь надав Олександр Пестременко, спеціаліст центру обслуговування абонентів Полтавської філії ПАТ «Укртелеком». Як пояснив спеціаліст, коли виникають проблеми з телефонним або інтернет-зв’язком, потрібно телефонувати в контакт-центр за номером 0 800 506 800:

— Диспетчер прийме заявку. З моменту дзвінка на «гарячу» лінію абонплата за послуги не нараховується. Тобто, якщо не працює Інтернет, абонент не платить за цю послугу. Теж саме і з телефоном. Коли ж зв’язок буде відновлений, користувачу, зазвичай, телефонують із контакт-центру і цікавляться якістю виконаних робіт. Автоматично відновлюється і оплата за послугу.

Олександр Пестременко нагадав, що з 1 жовтня абонплата за телефон зросла на 5,5 гривні. Тепер міські жителі сплачують за цю послугу 62 гривні, у сільській місцевості — 54,52.

Тарифи на швидкісний Інтернет залишились без змін. Тарифний план «Базовий» (до 2 Мбіт/с) коштує 130 гривень на місяць, «Вільний» (без обмеження швидкості) — 150.

Для прикладу, можна підрахувати, скільки коштує один день користування Інтернетом від «Укртелекому» в місті. Абонент користується тарифом «Вільний». За телефон він платить обов’язково, навіть якщо не має самого апарату. Припустимо, у абонента не працює ні телефон, ні інтернет-зв’язок.

62 гривні + 150 гривень = 212. У листопаді 30 календарних днів, тому 212 гривень / 30 = 7,06.

Отож, за кожен день користування Інтернетом абонент сплачує 7 гривень 6 копійок.

 

Допоможе смартфон

Якщо трапилось, що у вас зник інтернет-зв’язок, а скористатись всесвітньою мережею вкрай необхідно, на допомогу прийде сучасний стільниковий телефон, який підтримує Інтернет через мобільні мережі. Більшість смартфонів працюють на операційній системі Android та iOS. Їх можна використати в якості точки доступу для комп’ютера.

Розглянемо покрокову інструкцію на прикладі Android.

Підключаємо смартфон до комп’ютера за допомогою USB-кабеля. Заходимо в «Налаштування» телефону. У розділі «Бездротовий зв’язок і мережі» обираємо пункт «Більше…». Потім в меню, що відкрилось, — «Режим модему». У наступному меню ставимо галочку навпроти пункту «Підключення через USB».

Є й інший спосіб, який допоможе з вашого смартфона зробити точку доступу WI-FI. Заходимо в «Налаштування» телефону. У розділі «Бездротовий зв’язок і мережі» обираємо пункт «Більше…». Потім в меню, що відкрилось, — «Режим модему». У наступному меню зупиняємось на «Точка доступу WLAN». Обираємо «Налаштувати точку доступу WLAN». У поле SSID мережі вписуємо назву точки доступу. У полі «Безпека» обираємо пункт «Немає» і натискаємо кнопку «Зберегти». Хоча можна на точку доступу встановити пароль. Для цього у полі «Безпека» виберіть WPA2 PSK, де з’явиться поле для введення пароля. Після цих налаштувань, повертаємось в меню «Точка доступу WLAN». Справа вгорі знаходиться вмикач функції. Його треба активувати. Тепер ваш смартфон роздає WI-FI зв’язок. Його можна знайти на ноутбуці у списку доступних WI-FI мереж (у правому нижньому куті екрана).

Пам’ятайте, що користуючись таким Інтернетом, ви «споживаєте» свій мобільний трафік. Не залишайте без необхідності смартфон у режимі модема.

 

Тарифи знову зростуть?

Минулого тижня в засобах масової інформації з’явилась новина, що оператор фіксованого зв’язку «Укртелеком» збирається знову підвищувати розцінки з 1 січня.

Зокрема зазначалось, що Нацкомісія з питань регулювання зв’язку та інформатизації вже прийняла за основу рішення про збільшення граничних тарифів на загальнодоступні телекомпослуги з 1 січня 2018 року, ініційоване «Укртелекомом». Протягом місяця рішення буде узгоджуватися з представниками профспілок та роботодавців, а також з держорганами.

У прес-службі Нацкомісії уточнили: «для абонентів міст зв’язок подорожчає на 7,3 %, а для сільських абонентів — на 14,5. Таким чином, тариф Домашній Безліміт для містян коштуватиме близько 74 гривень, для жителів села — 70. Тариф Домашній Базовий — близько 67 гривень для міста і близько 63 для села.


Автор: Олександр ДІДЕНКО


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
3 листопада 2017, 13:38 | Кобеляки | Суспільство
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації