Вхід | Реєстрація

Останні коментарі

Коментарі користувача
1 ... 1275 1276 1277 1278 1279 1280 1281 ... 1667
Читач 20 січня 2015, 16:59 На тему: Росія проти України: історія в...
77.спец кору
«я думаю шо небуде ніякої євроінтеграції, все це робиться щоб ослабити россію санкціями а потім зробити там майдан, а потім на черзі китай, а потім такзваний "мировой порядок"»

От бач, вірно написав. Такому чоловіку дійсно слава.
Гістья 20 січня 2015, 16:26 На тему: Доба в АТО: Бойовики провели 1...
«Громадське.TV» по своїй суті антигромадське.
Читач 20 січня 2015, 16:17 На тему: Росія проти України: історія в...
115.спецкор
«Так, ви праві, основна маса населення керується картинкою з телевізора, а не знаннями. Це біда ноги якої ростуть від рівня освіти населення.»

А чому ж те населення та не хоче нічого знати??? Все ж давно написано бери і читай. І от до тих пір поки населення буде таким як воно є до тих пір його і розводитимуть. І до ворожки не ходи. Хоч сто Иайданів влаштовуйте.
спецкор 20 січня 2015, 16:12 На тему: Росія проти України: історія в...
106.Ясен
«Писав не я.Кінець розмови.»

А ваша відповідь яка?
107.коментар
«Захищати Батьківщину!!! ага хе.ртам захищати крісла високопосадовців які вже скоро почнуть хитатися»

Тобто, якщо тебе визвуть у воєнкомат, то ти почнеш ухилятися від призову? Будеш переховуватися, чи що?
109.Читач
«А ну шановні поясніть чим люди керуються? Вони що фахівці в галузі економіки, чи може у них є цифри про промисловість? Відповім - нічим вони у більшості своїй не керуються крім тієї інфо що їм вбили в голови еврейські канали. 5 -Валцмана а 1+1 Коломойського. Та й інші не українські. А тепер самі собі дайте відповідь на запитання: вони вам вбили в голову те що вам краще, чи те що їм?»

Так, ви праві, основна маса населення керується картинкою з телевізора, а не знаннями. Це біда ноги якої ростуть від рівня освіти населення.
Читач 20 січня 2015, 16:11 На тему: Росія проти України: історія в...
111. шофер
«Конешно єсть - чур я перший, при умові що на буде хоча б з десток. Якщо де буде збиратися підписка на згуртування - давай знати. На повному серйозі.»

А ти часом на той Майдан не їздив? Чи тебе історія не вчить? Треба от на таких тусовках спочату визначитись чого ми хочемо і кого приведемо до влади. Є кандидатура на пост президента?
Читач 20 січня 2015, 16:07 На тему: Росія проти України: історія в...
А ще забув. Дивіться щоб новим Майданом не привели до влади Коломойського і К. Воно мабуть так і планується. У нас же немає патріотичної еліти з розумом. Наші так звані патріоти це ті хто ненавидить москалів. От якщо хтось останній де Біл чи дегенерат але проти москалів він і буде першим "патріотом".
Читач 20 січня 2015, 16:03 На тему: Росія проти України: історія в...
98.професор
«Та нинішня влада буде робити все, щоб залишати простих українців у біді ( у війні). Без загрози бути скинутою вона і пальцем у цьому напрямі не рухне. На жаль.»

Оце тільки й нормальне написано, а все інше якісь фантазії. Ну суцільний наівняк. А щодо скидання влади - це не так просто. Тепер вас порозстрілюють по справжньому табунами а не так як на тім Майдані. Щоб щось робити потрібна єдність серед народу. А у нас еврЗМІ зробили все аби було "лебідь, рак і щука".
шофер 20 січня 2015, 16:02 На тему: Росія проти України: історія в...
98.професор
«чи є люди, які не побояться поїхати бунтувати проти того, що дійсно творить нинішня влада?»
Конешно єсть - чур я перший, при умові що на буде хоча б з десток. Якщо де буде збиратися підписка на згуртування - давай знати. На повному серйозі.

А от у одиночку - здоровий глузд не дозволяє.
Читач 20 січня 2015, 15:58 На тему: Росія проти України: історія в...
101.Ясен
«звичайний новосанжарець може з легкістю влаштуватися драяти парашу за поляками, або гній виносити за 300 евро в місяць»

От і вперьод!! Так вам треба праші мити чи може краще країну свою мати нормальною?
Читач 20 січня 2015, 15:53 На тему: Росія проти України: історія в...
96.спецкор
«Цифри приблизно такі 35-37% за євроінтерграцію, 35-37% за митний союз, інші - або не визначились, або ні туди ні сюди.»

А ну шановні поясніть чим люди керуються? Вони що фахівці в галузі економіки, чи може у них є цифри про промисловість? Відповім - нічим вони у більшості своїй не керуються крім тієї інфо що їм вбили в голови еврейські канали. 5 -Валцмана а 1+1 Коломойського. Та й інші не українські. А тепер самі собі дайте відповідь на запитання: вони вам вбили в голову те що вам краще, чи те що їм?
Боб Роб 20 січня 2015, 15:53 На тему: Росія проти України: історія в...
Закінчуйте тролячі дуелі.
коментар 20 січня 2015, 15:50 На тему: Росія проти України: історія в...
Захищати Батьківщину!!! ага хе.ртам захищати крісла високопосадовців які вже скоро почнуть хитатися
Ясен 20 січня 2015, 15:50 На тему: Росія проти України: історія в...
101.Ясен
«звичайний новосанжарець може з легкістю влаштуватися драяти парашу за поляками, або гній виносити за 300 евро в місяць»

Писав не я.Кінець розмови.
Читач 20 січня 2015, 15:47 На тему: Росія проти України: історія в...
95.Ясен
«Захищати Батьківщину,це вже героїчний вчинок.Тому лишнього не говори.»

Від кого захищати і для кого? Ти що не розумієш що йде братовбивча війна?
спецкор 20 січня 2015, 15:47 На тему: Росія проти України: історія в...
101.Ясен
«звичайний новосанжарець може з легкістю влаштуватися драяти парашу за поляками, або гній виносити за 300 евро в місяць»

Шось ви мене зовсім розчарували, начали за здравіє, а закінчили....параша, гній... Що родичі вам ніякої кращої роботи не знайдуть? А ваші друзі теж, мабуть, не проти переїхати до Польщі?
коментар 20 січня 2015, 15:46 На тему: Росія проти України: історія в...
101.Ясен
«драяти парашу за поляками, або гній виносити за 300 евро в місяць»


так цеж ще з 300 евро відняти харчування і проживання, і що тоді залишеться ?
98.професор
«Це дасть можливість підвищити зарплатні учасникам АТО до обіцяних 100 у.о. на день і підвищать рівень її забезпеченості в рази . Відповідно, значна фінансова мотивація зробить свій відбір- заманити за реальні 50000 грн в АТО буде легше»


Оце так варіант.... З такими зарплатами віськовим, війна не закінчиться НІКОЛИ.
Ясен 20 січня 2015, 15:20 На тему: Росія проти України: історія в...
звичайний новосанжарець може з легкістю влаштуватися драяти парашу за поляками, або гній виносити за 300 евро в місяць
спецкор 20 січня 2015, 15:16 На тему: Росія проти України: історія в...
97.Ясен
«Польща- їздив(разів 10) до родичів,які там народились і проживають»

Оце вам пощастило, я б на вашому місці вже б давно туди перебрався. Родичі допомогли б і житлом і роботу б підшукали, живи тільки і насолоджуйся європейським життям. Ану розказуйте, на яку роботу туди (у Польщу) звичайний новосанжарець може з легкістю влаштуватися, який заробіток при цьому матиме.
коментар 20 січня 2015, 14:57 На тему: Росія проти України: історія в...
підтримую професора!

+1


СЛАВА РОЗУМУ !!!
Я дивлюся, є деякі теми. в яких по справжньому гостор обговорюються високі політичні перспективи...)

А от таке просте і прагматичне питання: чи є люди, які не побояться поїхати бунтувати проти того, що дійсно творить нинішня влада?

Бажаючі підписатись під основними ТАКИМИ вимогами:
мобілізованих - у зону АТО тільки тих, хто вже має не менше 6 місячного досвіду служби в армії або МВС.

Першочерговий призов для: прокурорів та їх помічників, начальників райвідділів, керівників таких чудових організацій як "районо" "начальник райподаткової", "воєнком" (останніх призвали вже аж... 100 чоловік ( з 5000!, головних лікарів, тощо... Всім цим видатним керівникам можна знайти тимчасову заміну серед їх підлеглих. а от щодо соціальної справедливості - вигляда заманливо...

Індексація зарплатні хоча б з 01.01.2015 року. (хоча б індексувати ті. що до розміру в 3500 грн) Разом з цим пропоную ввести військовий податок для всіх дорослих чоловіків, які підлягають з будь-яких причин НЕ СЛУЖАТь в армії (за виключенням демобілізовних резерівістів та інвалідів), наприклад - 100 грн. Передбачити кримінальну відповідальність за ухилення від мобілізації виключно у разі несплати цього податку. Це дасть можливість підвищити зарплатні учасникам АТО до обіцяних 100 у.о. на день і підвищать рівень її забезпеченості в рази . Відповідно, значна фінансова мотивація зробить свій відбір- заманити за реальні 50000 грн в АТО буде легше, аті хто не йтиме за 4 тис - не йтимуть служити й за 50 - та ще й кидатимуть зброю.

Та нинішня влада буде робити все, щоб залишати простих українців у біді ( у війні). Без загрози бути скинутою вона і пальцем у цьому напрямі не рухне. На жаль.

Так що, бажаючі і сміливі, пишіть +1 - як знак того, що Ви справді готові кудись їхати і когось кошмарити. якщо вважаєте все це дурістю і шкідливістю - малюйте -1, (бажано б з аргументами)...
Ясен 20 січня 2015, 14:16 На тему: Росія проти України: історія в...
96.спецкор
«Ви так і не відповіли про свою поїздку до Європи. Були туристом, чи проживали певний час?»

Греція,Болгарія- туристом(по 14 днів).Польща- їздив(разів 10) до родичів,які там народились і проживають,Німетчина,Чехія-короткочасна екскурсія.
спецкор 20 січня 2015, 14:10 На тему: Росія проти України: історія в...
95.Ясен
«Де переглянути відеоматеріали?»

95.Ясен
«А де ви побачили що більшість проти?»

Я ніде не стверджував, що більшість проти, читайте уважніше мої коментарі. Є статистика соціологічних опитуваннь, проведених в кінці 2013 року, зараз відшукати ці дані мабуть можливо тільки в архівах за цей період. Я при можливості, сьогодні пошукаю. Цифри приблизно такі 35-37% за євроінтерграцію, 35-37% за митний союз, інші - або не визначились, або ні туди ні сюди.
Ви так і не відповіли про свою поїздку до Європи. Були туристом, чи проживали певний час?
Ясен 20 січня 2015, 13:45 На тему: Росія проти України: історія в...
91.спецкор
« Цим тоді займалися різні медіапроекти - Інтер, 1+1, 5 канал та інші. »

Де переглянути відеоматеріали?
91.спецкор
« Де ви там побачили більшість за європейський напрямок мені не відомо. »

А де ви побачили що більшість проти?
Але все таки цим займались медіа, й це не референдум.Якщо теоретично,якийсь журнал "Юний технік"наприклад ,напише,що українці за союз з Молдовою,і що спецкор підтримає цю позицію?Думаю ні!А чому він говорить,що українці проти руху в Європу?Тому ,що сам так думає.Та ладно ,це все трьоп.[[ЦИТАТА|65|Читач|В усі віка героями вважали тих хто здійснив геройський вчинок.Захищати Батьківщину,це вже героїчний вчинок.Тому лишнього не говори.
спецкор 20 січня 2015, 13:38 На тему: Росія проти України: історія в...
93.Читач
«Нічого я не перебільшую. От ти правильно пишеш що треба обговорити. А ти чув щоб хтось щось обговорював, тільки не на рівні безграмотного обивателя. У нас же є ціла Академія наук ти чув коли виступ хоч одного вченого по ТВ. То то і воно. Здравих людей на ТВ взагалі не випускають. Там тусуються тільки Ляшки зв вилами і йому подібні. Запитай у харківян у нормальних у них уже лежить і так промисловість а у ЕС її не буде зовсім. Те саме з ЮМЗ і т.п. І чим люди у містах будуть зайняті. Чи усі подадуться у Європу. А на...х... вони там кому потрібні.»

Все вірно, обговорювати потрібно і зараз, а якби обговорення розпочали раніше, після повалення режиму Януковича, та ще й референдум провели, то очевидно і громадянської війни не було б. На мою думку, населенню потрібно все пояснювати, розжовувати, а в нас чомусь обрали інший шлях - в різних змі одних лякають Росією, інших лякають Європою чи америкою. Взагалі, питання євроінтеграції дуже складне, можливо саме тому проєвропейсько налаштовані дописувачі тут і не хочуть розпочинати його обговорення, бо не бачать ніяких позитивних змін у своєму житті ні у сьогоденні ні у найближчому майбутньому.
1 ... 1275 1276 1277 1278 1279 1280 1281 ... 1667
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації