Вхід | Реєстрація

Останні коментарі

Коментарі користувача
1 ... 1277 1278 1279 1280 1281 1282 1283 ... 1666
Читач 19 січня 2015, 18:08 На тему: Росія проти України: історія в...
Отут ідуть дебати хто за ЄС а хто проти. Але хто рахував? А чи думали ті хто кричить Слава.. і спить і бачить себе крутим європейцем про те що елементарна логіка підказує що спочатку потрібно було провести референдум і визначити скільки за ЄС а скільки проти? Невже це важко збагнути? Саме так повинно бути у цивілізваній країні. Якби хунта була впевнена що більшість "ЗА" ЄС вона так би і зробила, хоча б для того щоб свою ж... прикрити. Але не зробила. Робіть висновок, у кого в голові не солома. А свідомі кричіть "Ганьба тролям!"
Читач 19 січня 2015, 18:00 На тему: Росія проти України: історія в...
48.гість999
«Та хіба тільки кияни так думають..»

Не тільки кияни, але мова про киян і їх "внесок" вони ж у себе дома вештались по Майдану а могли б у хаті сидіти.
гість999 19 січня 2015, 17:30 На тему: Росія проти України: історія в...
46.читач
«велику роль на майдані зіграли самі кияни, тапер вони кажуть аби знали шо так вийде то ніхто не виходивби і не допомагалиб, »

Та хіба тільки кияни так думають...
Волоська Ольга 19 січня 2015, 17:15 На тему: Росія проти України: історія в...
37.спецкор
« Бажання змінити щось на краще у них було, але... до млина ще треба й вітру.»

В цьому і суть зради. В українців є такий вислів: "Злізь з коня - не муч скотину". Що означає - зрозумів, що не можеш, не вмієш або не хочеш - іди займисьб чимось кориснішим. Так ні - продовжують отримувати незароблену заробітну плату і навіть не соромляться. А в цей час гинуть люди. Їхня кров - на руках таких от нездар.
читач 19 січня 2015, 16:48 На тему: Росія проти України: історія в...
розказував мені не один киянин, що велику роль на майдані зіграли самі кияни, тапер вони кажуть аби знали шо так вийде то ніхто не виходивби і не допомагалиб, зараз каже в деякій мірі повторюеться те саме, багато людей підтримують і допомогають війні, тільки нічого з цього хорошого не вийде, жаль тих людей які думають що вони захищають батьківщину, а реально вони захищають крісла високопосадовців.
спецкор 19 січня 2015, 16:43 На тему: Росія проти України: історія в...
44.Маска
«хто заважатиме -- не звертайте уваги.:)))»

Ви нікому не заважаєте. Не хвилюйтесь.
26.Маска
«Це вже був апогей маразму... :)))»

Я ваші емоції прочитав. Ніяких ваших глибоких думок і доводів, вибачте, не почув.
Маска 19 січня 2015, 16:27 На тему: Росія проти України: історія в...
39.спецкор
«...ми тут для того щоб почути один одного.»
Та ви вже точно почули один одного. Ви тут спілкуйтесь, а хто заважатиме -- не звертайте уваги.:)))
гість456 19 січня 2015, 15:31 На тему: Росія проти України: історія в...
41.Ясен
«Можливо маємо різне коло спілкування.В ДНР невиключено більше прихилбників малоросії,а на Полтавщині,а тим більше на територіях західніше нашого регіону,люди за рух у Єаропейському напрямку.»

Не факт.
спецкор 19 січня 2015, 15:25 На тему: Росія проти України: історія в...
32.Ясен
«Але більшість українців все ж за рух у Європейському напрямку»

41.Ясен
«Можливо маємо різне коло спілкування.»

До чого тут коло спілкування? Ти стверджуєш, що більшість українців за європейський напрямок. Я це розумію в маштабі держави Україна, а не в маштабі села Лелюхівка. Визнай що збрехав. Чи для тебе брехня є аргумент?
41.Ясен
«Я був в Греції,Польщі,Болгарії,Чехії,Німетчин»

Я так розумію, що був туристом. Якщо жив і працював, то поділись враженнями детальніше.
Ясен 19 січня 2015, 15:11 На тему: Росія проти України: історія в...
37.спецкор
«Сам у Європі не бував»

Я був в Греції,Польщі,Болгарії,Чехії,Німетчині.Лише Болгарія,на мою трішки страждає від євроінтеграції,але це тимчасово.Греки ,недивлячись на зубожіння(формальне) держави живуть значно краще нас,поляки теж значно краще,хоча багато шабаюють в сусідній Німетчині,сама Німетчина без коментарів,рівень життя навіть работяг-нелегалів вищий від нашого середнього.
35.Гість197
«Ясен
«Більшість українців, не громадські діячі,не активісти»
Тому й війна,тому і довго..»

Оце да!!!Так у нас війна бо українці більшістю не бігають з рупорами,не ганьблять один одного ,не гетькають.Ну,ну.А я простодушно думав,що війна у нас довго бо впливовим дядькам це бізнес,бо держава відсторонилась від війська,а сусідня Росія зовсім не брат нам і має великий військовий ресурс.
35.Гість197
«Особисто мій 200-500 грн. щомісяця, теплі речі,продукти. Вибачте все, що можу»
Пишіть правду будь ласка.Я також пересилаю час від часу посилки з амуніцією і харчами своїм друзям і куму які в АТО,й буду це робити ,бо я повинен підтримувати їх,а вони підтримали б мене.Я в цьому впевнений.
37.спецкор
«Чиста брехня. І ти це знаєш»
Можливо маємо різне коло спілкування.В ДНР невиключено більше прихилбників малоросії,а на Полтавщині,а тим більше на територіях західніше нашого регіону,люди за рух у Єаропейському напрямку.
Читач 19 січня 2015, 15:08 На тему: Росія проти України: історія в...
39.спецкор
«ми всі разом знайдемо правду»

"...и правда сделает нас свободными". Здається так в Біблій написано. Але правду треба шукати не тут а в книгах.
спецкор 19 січня 2015, 14:44 На тему: Росія проти України: історія в...
38.Читач
«Оце "заварили". Тут і не втовпишся»

Та ти не соромся. Якщо маєш, що написати, то пиши. Веди себе тактовно і грамотно, май повагу до інших учасників дискусії і ми всі разом знайдемо правду. Кричать - то крикуни, а ми тут для того щоб почути один одного.
Читач 19 січня 2015, 14:39 На тему: Із Кобеляцького району мобіліз...
Конгеніально!(помилився)
Читач 19 січня 2015, 14:37 На тему: Із Кобеляцького району мобіліз...
27.гість456
«Треба,Юра,треба йти.Ну не Петрові Олексійовичу ж йти на фронт»

Правильно. Йдіть братва, хто на фронт, хто е Європу, чи меньше вас тут залишиться тим вільніща земля буде для хазарят. На те й розрухунок. Вони й на бойню не надто витрачаються самі де Біли на свій же убой і бабло збирають. От дійсно Слава, коненіально. Ну з свідомими все ясно, а невже до решти це не доходить?
Читач 19 січня 2015, 14:26 На тему: Росія проти України: історія в...
Оце "заварили". Тут і не втовпишся. Але загалом це добре, народ починає думати а не лише кричати Слава...
спецкор 19 січня 2015, 14:04 На тему: Росія проти України: історія в...
32.Ясен
«Але більшість українців все ж за рух у Європейському напрямку»

Чиста брехня. І ти це знаєш.
32.Ясен
«А за європейців-безграмотних рабів,це неперевершено,такого ідіотизму тут ще небуло»

А, про безграмотних рабів, тобі ніхто раніше не сказав, а сам ти не цікавився. Ти мабуть думаєш, що всі європейці живуть у власних шикарних будинках, їздять на крутих авто, і кожен місяць відпочивають на курортах, бо в них зарплата по 20000 євро. І ти мабуть уже себе побачив у такому раю. Ну буде для тебе відкриття, що там рабують на пузатого дядю пожоще чим у нас. Сам у Європі не бував, але мої друзі в різний час були на роботах у різних європейських країнах і вони мені розповідали про європейське життя у всій красі. Після спілкування з ними я відкинув навіть думки про якісь заробітки у Європі.
33.Волоська Ольга
«
Зрадники ті, хто їздив на майдан, а, отримавши посаду, за яку хтось заплатив ціною здоров"я чи й життя, дозволяють собі приходити на роботу в 10 - 00 год, займатись невідомо чим, збирати наради по серйозних питаннях і приходити на них абсолютно не підготовленими, розводити руками і навіть не пробувати вирішувати щоденні проблеми громадян. При цьому не соромитись отримувати немалу заробітну плату. Ну і т.д. і т.п. А далі додумуйте. І вирішуйте.»

Я теж раніше був такої думки. Але заряз я схиляюсь більше до думки, що ці люди просто неуки. Бажання змінити щось на краще у них було, але... до млина ще треба й вітру.
Гість197 19 січня 2015, 13:43 На тему: Росія проти України: історія в...
33.Волоська Ольга
«А далі додумуйте. І вирішуйте.»

Що додумуйте,що вирішуйте? Прізвищ особисто я не знаю, але пояснить хтось, щось може?
33.Волоська Ольга
«Зрадники ті, хто їздив на майдан»

Я підтримував Майдан, підтримую "Свободу", "Правий Сектор" і всих патріотів,що обороняють і готуються обороняти нашу державу.Великий уклін волонтерам,а ще всим тим простим людям,що без слів допомогають Героям на передовій. Слава Україні!
Гість197 19 січня 2015, 13:16 На тему: Росія проти України: історія в...
34.Ясен
«
А в чому прояв вашої волонтерської діяльності?»

Особисто мій 200-500 грн. щомісяця, теплі речі,продукти. Вибачте все, що можу!
34.Ясен
«Більшість українців, не громадські діячі,не активісти»

Тому й війна,тому і довго...
Ясен 19 січня 2015, 12:51 На тему: Росія проти України: історія в...
31.Гість197
«Чим більше "громадських рухів" тим краще»

Не згоден,категорично.Громадський рух повинен бути будівельником держави і суспільства.В більшості випадків,громадські діячі є якраз руйнівниками.Але я говорю не про громадський рух взагалі,активність людей це цілком позитивне явище,а про наш,відчизняний винахід-громадських провокаторів.
31.Гість197
«а волонтером зараз є кожен громадянин»

А в чому прояв вашої волонтерської діяльності?От і ні!Більшість українців, не громадські діячі,не активісти,сєпари,чи тролі,а люди,які працюють,відпочивають,виховують дітей і т.д.
Волоська Ольга 19 січня 2015, 12:39 На тему: Росія проти України: історія в...
22.Гість197
«Публічна людина це Ви, та ще й голова с/р, а я дійсно майже з кущів (заїдеш не виїдеш) тому і запитав хто зрадник в РР,адміністрації,обласній раді, ОДА і т.д. і т.п.»

Зрадники ті, хто їздив на майдан, а, отримавши посаду, за яку хтось заплатив ціною здоров"я чи й життя, дозволяють собі приходити на роботу в 10 - 00 год, займатись невідомо чим, збирати наради по серйозних питаннях і приходити на них абсолютно не підготовленими, розводити руками і навіть не пробувати вирішувати щоденні проблеми громадян. При цьому не соромитись отримувати немалу заробітну плату. Ну і т.д. і т.п. А далі додумуйте. І вирішуйте.
Ясен 19 січня 2015, 12:39 На тему: Росія проти України: історія в...
24.спецкор
«В Європі основна маса населення - безграмотні раби. І ми туди»

Ні,ні ви не туди,вам в монголоросію!Але більшість українців все ж за рух у Європейському напрямку.А за європейців-безграмотних рабів,це неперевершено,такого ідіотизму тут ще небуло.
22.Гість197
«а я дійсно майже з кущів»

Що робив там?
29.Гість197
«Одні сепаратисти і зомбовані тролі»

Не одні,а один:
24.спецкор
«спецкор»

25.нина
« нина»

21.Бусел
« Бусел»

18.Читач
«Читач»

Гідра одним словом.
Гість197 19 січня 2015, 12:35 На тему: Росія проти України: історія в...
30.Ясен
«"Братія" не мовчить,зараз сотні "громадських рухів"»

30.Ясен
«.Виключенням є волонтерський рух.»

Чим більше "громадських рухів" тим краще,а волонтером зараз є кожен громадянин, якщо він не сєпар чи троль.
Слава Україні! А зір дійсно поганий,старію.
Ясен 19 січня 2015, 12:17 На тему: Росія проти України: історія в...
10.Волоська Ольга
« А братія мовчить собі,»

Чому?"Братія" не мовчить,зараз сотні "громадських рухів" з повноваженнями вищими за генпрокуратуру,амбіціями гетьманськими,засобами беркутівськими,ще й як не мовчать,інквизиція видозмінена.Гасла тих громадських активістів дуже схожі:"Геть Петренка!Ганьба Кузьменку!І т.д."Майже у всіх випадках дії деструктивні.Виключенням є волонтерський рух.
19.Гість197
«Скажіть не братії, хто конкретно зрадник?»

Їх немало у владі,але не меньше і в громадських організаціях.Хоча я їх швидше назвав безтолковщина і провокатори.А хто поіменно,то Госте197,не тягніть ні кого за язика,ви сам все бачите,якщо не сліпий.
Гість197 19 січня 2015, 12:14 На тему: Росія проти України: історія в...
Одні сепаратисти і зомбовані тролі. Словом - фільм жахів .
Маска 19 січня 2015, 12:05 На тему: Бойова нічия із «Кальвадосом»...
Пояснення для автора. Ковзанка зі штучним льодом -- це майданчк, лід якого створений за допомогою холодильних установок. Не розкидайтеся термінами, суттю яких не володієте.
1 ... 1277 1278 1279 1280 1281 1282 1283 ... 1666
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації