Кореспонденти тижневика «ЕХО» дізнавалися про роботу Новосанжарського відділення центру надання адміністративних послуг.
Щоб одержати роз’яснення, ми звернулися до керівника апарату райдержадміністрації Інни Чернухи та першого заступника голови РДА Романа Павліченка.
Інна Чернуха розповіла, що установа працює з 1 січня цього року в приміщенні адміністрації на другому поверсі.
— Центр має на меті спростити процедуру отримання документів та повністю замінити роботу ДП «Документ», — говорить Інна Миколаївна. — Також займається дозволами для юридичних та фізичних осіб. Послуги підрозділів міграційної та реєстраційної служб надаються через центри надання адміністративних послуг. Це стосується оформлення та видачі паспорта громадянина України, втраченого або викраденого документа, реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання та місця перебування особи, а також видачу довідки про реєстрацію місця проживання та місця перебування. Ця установа працює за принципом «єдиного вікна». Тобто, ніяких кабінетів, усі процедури проводяться прозоро і відкрито. Це забезпечує максимальні зручності для клієнтів і створює безбар’єрний доступ до адміністраторів та інформації. Центр співпрацює з міграційною, реєстраційною службами, юстицією та агентством земельних ресурсів. Для зручності в роботі установ заплановано налагодити електронний документообіг. Це допоможе якнайшвидше оформити всі необхідні для відвідувачів документи. Тобто, вони звертатимуться за допомогою до центру, а його адміністратори призначатимуть дату, коли клієнту необхідно буде забрати готові папери.
— Та сьогоднішнє місце розташування установи є тимчасовим, — зазначає Роман Павлович. — По-перше, в установу не можуть потрапити інваліди. По-друге, кабінет, у якому зараз знаходиться центр, не зможе вмістити більше трьох відвідувачів. Через недофінансування бюджету нам довелося відкрити його у приміщенні адміністрації. Депутати районної ради виділили кошти для облаштування окремої будівлі. Уже підібрано будинок, де центр продовжуватиме роботу. Це приміщення знаходиться поруч із міграційною службою, юстицією та агентством земельних ресурсів, що пришвидшить роботу закладу. Із ними вже налагоджені зв’язки. Клієнти зможуть знайти центр без проблем і отримати необхідні послуги. У ідеалі планується створити в приміщенні інформаційну зону, місця для очікування, забезпечити відвідувачів електронними довідниками.
Також про роботу центру розповів спеціаліст Роман Свіцченко:
— Наразі штат майже укомплектований. У центрі будуть працювати три спеціалісти. Вони зобов’язані пройти курси в службах, із якими надалі постійно співпрацюватимуть. Вважається, що центр обслуговуватиме до трьох тисяч клієнтів за місяць. Установа працюватиме за особливим графіком: шестиденний робочий тиждень, три дні з них — до 20‑ї години. Із початку своєї роботи центр надав дев’яносто різних послуг. Та, сподіваємося, що після зміни місця розташування до нас звертатиметься набагато більше клієнтів.