Вхід | Реєстрація

Героїв Крут порівняли з кіборгами ДАПу

Героїв Крут порівняли з кіборгами ДАПу

29‑го і 31‑го січня у Нових Санжарах згадували учасників бою під Крутами, який відбувся у 1918‑му році.
Нагадаємо, що 29‑го січня 1918‑го року біля станції Крути відбувся бій між 4‑тисячним загоном Червоної Армії під командуванням Михайла Муравйова та українським підрозділом козаків і курсантів чисельністю близько 800 осіб. Значну частину підрозділу складали київські студенти, які не мали бойового досвіду і вперше тримали в руках зброю. Після 5‑годинного бою захисники Крутів були змушені відступити, зазнавши суттєвих втрат (зокрема, чота студентів, 30 чоловік, потрапила у полон, а потім була страчена більшовиками — Авт.). Проте швидкий наступ на Київ було зупинено. А бій під Крутами увійшов в українську історію як символ безстрашності захисників молодої української держави.

29‑го січня героїв Крут згадували у Нових Санжарах. Участь в акції-нагадуванні взяли бібліотекар Тамара Паттієва та громадські активісти Роза Туманова і Юрій П’ятак. Близько півгодини, незважаючи на мороз, учасники акції тримали плакати із нагадуванням про бій під Крутами та скандували гасла на честь захисників Української Народної Республіки.

31‑го січня у центральній районній бібліотеці (ЦРБ) організували захід для учнів Новосанжарського НВК. Бібліотекар ЦРБ Тамара Паттієва розповіла дітям про бій під Крутами, його значення в історії України. І провела паралель із сучасністю, порівнявши захисників Крутів із захисникам Донецького аеропорту.

— Після бою у січні 1918‑го українці змушені були відступити, а потім і на сімдесят років втратили незалежність. Після боїв у Донецькому аеропорту у січні 2014‑го Україна змогла вистояти! — зауважила Тамара Паттієва.

Наприкінці заходу до учнів звернувся поет Віталій Чепіжний. Він прочитав свій сонет на тему історичних подій початку 20‑го століття. А потім закликав дітей виростати справжніми громадянами і не повторювати помилок своїх пращурів, які на короткий час здобули, але не змогли утримати українську незалежну державу.


Автор: Володимир ПАРШЕВЛЮК, «ЕХО»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook


1. ukr2017 / 4 лютого 2017, 16:21
Таке почуття,що їм доплачують
2. ukr2017 / 4 лютого 2017, 16:22
Патієва наче була комунсткою,поті здається не одну партію міняла і завжди була глашатим
3. Чудо Юдо / 4 лютого 2017, 18:09
3.Седой
«я с красным носомпью зеленое виски. ты даже его не пробовал, я думаю :)»

Не люблю віскі. Єдине що до вподоби - Tennessee Honey, інші щось не дуже. Чомусь зупинився на коньяку.
Так що, Сєдой, 21 грудня святкуєш?

4.Maks73
«Якщо річниця бою під Крутами для когось "розумне свято", то дійсно: Боже, верни їм розум!»

Ну пре їх відзначати річниці того, як молодих хлопців кинули на гарматне м’ясо під комуністів 99 років назад - нехай відзначають.
4. Адекватник / 4 лютого 2017, 18:45
7.Чудо Юдо
«
Ну пре їх відзначати річниці того, як молодих хлопців кинули на гарматне м’ясо»

Так само як і сучасних кинули, не просто ж так тепер їх порівнюють. Що ті, що ці - гробіки. Це ж треба таку назву придумати та ще й переконати лошар нею хизуватись.
5. ukr2017 / 5 лютого 2017, 11:46
9.Maks73
«Хай це робить молоде покоління, а не хамелеонки Паттієви, бо через неї та їй подібних не дуже віриться у щирість таких заходів і знецінюється слово "патріотизм". Я не вірю перевертням і тим, хто на догоду сучасній ідеології щойно "прозрів".»

Я повныстю згоден,тыльки такы перевертні довели до ручки Україну.То вони виганяють дітей до Шевченка памятника з трангспоратами волю Савченко, потім від неї відхрещуються, то плюють на минуле своє і своїх рідних, що можна чекати від таких пристосуванців. Вони не тільки маму продадуть, вони вже Україну продали
6. Адекватник / 5 лютого 2017, 13:46
"Мир и успокоение на Украине могут притти лишь в результате полной ликвидации Киевской буржуазной рады, в результате замены ее новой, социалистической Радой Советов, ядро которой уже образовалось в Харькове".
(Нарком И.Сталин. «Правда» №9 13 января 1918 г.)
7. Адекватник / 5 лютого 2017, 13:56
" А что, если война на Украине, приняв затяжной характер, превратится, наконец, в войну всего честного и благородного в России против нового ига с Запада?
А что, если немецкие рабочие и солдаты в ходе такой войны поймут, наконец, что заправилами Германии руководят не цели «обороны немецкого отечества», а простая ненасытность обожравшегося империалистического зверя, и, поняв это, сделают соответствующие практические выводы?
Не ясно ли из этого, что там, на Украине, завязывается теперь основной узел всей международной современности..." (И.Сталин «Известия» № 47 14 марта 1918 г.)
8. Адекватник / 5 лютого 2017, 14:03
10.ukr2017
«
Я повныстю згоден,тыльки такы перевертні довели до ручки Україну.»

"Ничто не ново под Луной". "..своременный троцкизм есть не политическое течение в рабочем класе, а безпринципная и безидейная банда вредителей, диверсантов… банда заклятих врагов рабочего класса, действующих ПО НАЙМУ у разведорганов иностранных государств. Их сила состоит в том, что партбилет дает им политическое доверие и открывает им доступ во все наши учреждения….» (Сталин)
9. don Pedro / 5 лютого 2017, 17:51
Героям Слава
10. Maks73 / 6 лютого 2017, 14:01
І Надюші Савченко також!
11. Адекватник / 7 лютого 2017, 17:50
18.Maks73
« А Паттієва кажете, шо ми незалежні...»

Так каже більшість українців. СУГС! Миздобули. Тут на відео пришелепуватий українець здобуває собі незалежність. Посилання на gif3.mycdn.me
12. Адекватник / 7 лютого 2017, 18:52
19.Адекватник
«Тут на відео пришелепуватий українець здобуває собі незалежність.»
Ссилка щось глючить Посилання на goo.gl
13. Чудо Юдо / 8 лютого 2017, 13:06
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Як же уже дістали причитати ці старі пердуни.
Один сидить на пенсії і не знає чим у житті занятися, інтернет знайшов для відради. Вишукує цитати Сталіна і ліпить їх у коменти. Знайшов, блядь, ідола.
Другий увірував у Великую Мировую Революцию і ця трава його досі не відпускає.

А що, у вас внуків немає їх нянчити? Займіться корисною справою. Чи ви уже так задрали своїх дітей, що вони вам і внуків не дають в руки?
14. Адекватник / 8 лютого 2017, 13:56
22.Чудо Юдо
«А що, у вас внуків немає їх нянчити?»

Через таких як ти, для внуків у цій країні вже не буде ніякого майбутнього.
22.Чудо Юдо
«Вишукує цитати Сталіна і ліпить їх у коменти. »

Ті цитати про те, що історію хтось вдало повторює. А кращого знатока того періоду ти не знайдеш. Ну, крім тебе та Ющенка з Вятровичем. Тут спору нєт.
15. Maks73 / 8 лютого 2017, 17:42
А ще предки "цього створіння" будували заводи і фабрики, залізниці й автошляхи, адміністративні й житлові будинки - все те, чим новітні демократи користуються й досі і чого не можуть навіть ремонтувати й утримувати, не примноживши це добро за 25 років незалежності й на копійку, а тільки розваливши і розікравши. Майже кожного дня їду в Санжари і бачу розвалля на місці шкірзаводу, запрошую Vovу туди на екскурсію. Єдине, шо навчилися молодші "створіння", так це лягати під умови МВФ, перед якими стоїмо жебраками з простягнутою рукою. Тож не вважаю доцільним впадати в крайнощі й очорнювати все, шо було за радянських часів. Зараз теж не всі досхочу наїдаються, багато хто змушений виїздити за кордон шукати кращої долі, помирають від страшних хвороб, бо нема грошей на лікування, навіть на ліки в аптеці, а сини й чоловіки багатьох гинуть на Сході. Невже й у цьому винні комуністи? Хто заважав розбудувати Україну як сильну економічну державу? Теж Росія чи свої, в кого "пальцы веером"? Сьогодні теж - аби Президенту і його свиті війна не була вигідною, загрожувала його збагаченню, він давно б її припинив. Так шо не відбілюйте сьогодення і не плюйте в минуле. Якшо є мозок - включіть його й побачите в новітніх правителях і Сталіна, і Берію, і Єжова з Кагановичем, яких давно пора судити за сьогоднішній геноцид над своїм народом. Ви напевне ніколи не були за кордоном, тож не уявляєте, як погано живе наш народ. Навіть порівняно з Польщею, яка за останні 25 років змогла стати в число розвинених європейських держав. А нам, як поганим танцюристам, все щось заважає...
16. Адекватник / 8 лютого 2017, 18:16
26.Maks73
«Тож не вважаю доцільним впадати в крайнощі й очорнювати все, шо було за радянських часів»

"Мало страдаешь от неисполнимых желаний, когда приучаешь свое воображение чернить прошлое" (Ф.Ницше) В цьому фішка.
26.Maks73
« Якшо є мозок - включіть його й побачите в новітніх правителях і Сталіна, і Берію, і Єжова з Кагановичем»

Не побачиш, бо ті будували державу, а ці її розтягують. Был ли Сталин тираном и деспотом? Конечно!
Для развития деспотизма строились:
школы, больницы, роддома, детские сады, театры, стадионы, библиотеки, сельские клубы, университеты, фабрики, заводы, каналы, электростанции, атомные реакторы, корабли, танки и самолеты.
А для укрепления тирании и культа личности Сталину были нужны:
ученые, инженеры, архитекторы, строители, пилоты, машинисты, врачи, учителя, студенты, военные, шахтеры, металлурги, комбайнеры, трактористы, художники, писатели, токари, фрезеровщики, агрономы, механизаторы, изобретатели.
Ему не требовалось для этого:
политологи, вице-спикеры, спичрайтеры, пресс-атташе, омбудсмены, спамеры, полицаи, мэры, префекты, трейдеры, брокеры, хакеры, стрингеры….

«Чтобы строить, надо знать, надо овладеть наукой. А чтобы знать, надо учиться. Учиться упорно, терпеливо. Учиться у всех; и у врагов, и у друзей, особенно у врагов. Учиться, стиснув зубы, не боясь, что враги будут смеяться над нами, над нашим невежеством, над нашей отсталостью» (И.Сталин?)
17. Адекватник / 8 лютого 2017, 20:07
26.Maks73
«давно пора судити за сьогоднішній геноцид над своїм народом.»

Вони до нашого народу не належать. Посилання на iamir.info
18. don Pedro / 9 лютого 2017, 08:59
Та що ви вчепилися за того Сталіна та й взагалі за комуністів. Вождь уже покійний, а партія взагалі не існує. В Росії комуністи також пасуть задніх. Часи змінилися, змінилися цінності, світ змінився.
Ви б ще Ніколая второго згадали, та що при ньому будували, та хто тоді як жив. Пару цитат з того періоду теж не помішали б.
19. Адекватник / 9 лютого 2017, 10:46
29.don Pedro
«Та що ви вчепилися за того Сталіна та й взагалі за комуністів.»

Вепилися не за Сталіна, а за те, що він говорив чи писав - а це, як говорять в Одессі, різні речі. Якщо немає Римської імперії, так це ж не означає, що неможна про неї згадувати і цитувати імператорів, чи читати, наприклад, Сенеку. Так далеко зайти можна. Христа он також давно немає, а на Біблії сам президент чомусь клянеться.
20. Адекватник / 9 лютого 2017, 13:03
31.ukr2017
«поступають по комуністичному,це тільки законами прикриваються декомунізації»

Вже тут раз пояснював, що поступають вони може й по комуністичному, але цілі у них ріхні. Ті будували, а ці - руйнують та розтягують.
21. Vov / 9 лютого 2017, 14:53
25.Адекватник
«Це предки таких як ви хліб забирали, а ви ще забирати будете. Ще ж не вечір. Ще все попереду.»


Як я розумію більше нічого і відповісти?)

Змінено 09.02.2017, 14:56
22. Адекватник / 9 лютого 2017, 16:12
33.don Pedro
«не треба тобі зациклюватися на Сталінові та на комуністах, а якщо щось порівнювати, то вже заразом і те що було при ніколаю, Петру та при Івані.»

Я й не зациклююсь ні на чому. Сталін - це наше найближче минуле, притому, переможне минуле повязане с ВВВ, память про яку зараз намагаються стерти і перкрутити. Це минуле моїх батьків і дідів, які відбудували вщент зруйновану державу і Полтавщину. Ти хоч сходи в якийсь музей і подивись, якою була Полтава до 1917 року і якою вона стала в 39-му, якою в 45-му, якою в 88-му і куди йде зараз. Це ж безпосередньо стосується сьогодення. Чи ти думаєш що це просто так вятровичі взялися за ті часи? Не просто так. Майбутнє виростає з минулого. Від того, яке тобі набрешуть минуле, буде залежати до якого майбутнього поведуть. Вже ведуть. Так що можна і про Миколу і по Петра писати, але не в першу чергу. Хоча вятовичі і до Петра добралися. Якби вони його не чіпали, то ми б може про нього й не згадували. От у Кобеляках Ісип поставив памятник козакам Мазепи. Що то він хотів цим сказати - не понять. Це тіпа памятник тим козакам, які тікали від Петра? Насправді ж це символ поразки і в містичному плані він сприяє черговій поразці. Саме на це зараз і роблять ставку наші тіпа патріоти керовані розумними кабалістами. Ти що не розумієш, що Сталін - це символ перемоги усього радянського народу в тому числі й українського. А Бандера, Мазепа - це символи поразки. Як корабель назвеш, так він і попливе. І це не я придумав, це сто раз підтвердженно практикою і історією. І не спроста нам такий Гімн всучили. Та що я тобі буду тут пояснювати, коли ти нічому не віриш а вчитись не хочеш.
23. Чудо Юдо / 10 лютого 2017, 10:38
39.Адекватник
«Сталін - це символ перемоги усього радянського народу в тому числі й українського. А Бандера, Мазепа - це символи поразки.»

Якби Другій Світовій виграв Гітлер - то він би був символом перемоги. Але йому не судилося. Тому символом перемоги став інший тоталітарист.

Хоча щодо символів поразки тут я згоден. У нас шкільну історію навіть будуть на поразках: "Ох, які ми бідні та нещасні, ми все воювали-воювали, а ніяк не могли відвоювати..." Це дійсно тупість. Слава Богу хоч Хмельницького згадують, у якого майже вдалося виграти.
А от Сірка, наприклад, у шкільній програмі майже немає. А у цього шибанутого, якраз перемога за перемогою були. Але він не іде в масть до образа "воювавших та не відвоювавших", тому поза історією.
24. Адекватник / 10 лютого 2017, 11:12
40.don Pedro
«Тобі мабуть піонерський галстук в"язали ще при Сталінові, от і залишилась ностальгія по тих днях, можливо в тебе якісь приємні спогади лишилися з того часу. »

Піонерський галстук мені вязали не при Сталіну а при Микиті. Але у мене вистачило ума відрізнити одного від другого. І не треба путати ностальгію, яка притаманна усім, і тверезу оцінку тієї і сучасної дісності.
40.don Pedro
«А Володя з зовсім іншого часу. Його дитинство і юність попали на голодні 90-ти роки.»

Ну і що з того, щойого дитинство і юність папали на голодні 90-і? Він же вміє читати і якщо у нього є розум міг би почитати і порівняти. Я такж жив у голодні 90-й і саме тому можу і маю право рівняти наприклад 70-і і 90-і. Хто обєктвніше може порівняти ті роки - той, хто прожив і ті і інші, чи той, хто жив лише в 90-х, а про 70-і 80-і в кращому разі читав в дешевих газетках? Відповідь, думаю, очевидна.
25. Адекватник / 10 лютого 2017, 11:28
Попрямував він далі. Незабаром його очам відкрилася жах¬лива картина. Змарнілі, обідрані люди жебракували на дорозі, ведучи за собою малих, немічних, голодних дітей. «Що змусило вас так жити?», — запитав їх. І люди розповіли, як жили вони колись у прекрасному місті, поряд з яким була повновода ріка, зеленів чудовий ліс, повний різноманітної живності. Та сталось так, що для своїх потреб люди вирубали всі дерева. Кудись зни¬кла вся живність, мисливці вже нічого не приносили з полюван¬ня. Згодом пересохла й річка, що витікала десь із лісу. На місто весь час налітав буревій, родючі землі перетворились на пустирі. Не стало ні їжі, ні води. Прекрасне місто почало перетворюватись на пустелю, в якій люди не змогли б жити. «Спробуймо всі разом відродити ліс і річку, та і все місто!», — вигукнув молодший син. За його прикладом люди почали насаджувати дерева, згодом до лісу повернулися тварини і птахи. Десь у глибині лісу задзюрчав струмок, поступово перетворюючись у річку, переповнену рибою. Ожила природа навколо міста, щедро обдаровуючи всіх своїми плодами. Повернулось до людей життя, не боялись вони вже за майбутнє своїх дітей.
26. Адекватник / 10 лютого 2017, 11:29
З того часу в цих землях усі живуть у мирі, любові, достатку, бо молодший син й інших навчив батьківської мудрості.
Докотилася звістка про долю синів до самого батька. «Лише один з моїх синочків правильно зрозумів мою настанову», — із жалем промовив він.
А люди й досі в тих землях пам’ятають про життя одного із синів, ще й своїм дітям переказують, а про життя іншого й згад¬ки не лишилося.
27. саша ставицький / 10 лютого 2017, 11:58
Шановні адекватні і неадикватні , невже ви думаєте , що своїми коментами ви змінитесвітову політику , направлену на знищення людей ?Дорогенькі , спустіться на землю і вирішуйте проблеми в Н Санжарах , Кобеляках , Царичанці Козельщині....Ваші коменти нагадують переливання з пустого в порожнє.
28. don Pedro / 10 лютого 2017, 14:06
44.Адекватник
«Піонерський галстук мені вязали не при Сталіну а при Микиті. Але у мене вистачило ума відрізнити одного від другого. І не треба путати ностальгію, яка притаманна усім, і тверезу оцінку тієї і сучасної дісності.»

Та це все зрозуміло. При Микиті пройшло дитинство, а при Лєоніду Іллічу - юність і самий активний період життя. Я навіть тобі трохи завидую, що ти пожив при "Епосі застоя", це дійсно були гарні часи, Паршевлюку цього не зрозуміти. Тоді навчали, що за своє щасливе дитинство і життя ми повинні подякувати Леніну, Сталіну, ну і звичайно правлячій партії. В цьому немає нічого поганого і все логічно.
44.Адекватник
«Ну і що з того, щойого дитинство і юність папали на голодні 90-і? Він же вміє читати і якщо у нього є розум міг би почитати і порівняти. Я такж жив у голодні 90-й і саме тому можу і маю право рівняти наприклад 70-і і 90-і. Хто обєктвніше може порівняти ті роки - той, хто прожив і ті і інші, чи той, хто жив лише в 90-х, а про 70-і 80-і в кращому разі читав в дешевих газетках? »

В том то й соль, що його навчали, що за своє злиденне існування він повинен "подякувати" тій же партії і тому ж таки Сталінові. Картинки прикладались обов"язково - фотографії голодомору, розповіді про репресії, гулаг, та інше...
Що тобі не зрозуміло тут. Він винить у своєму злиденному існуванні "попєрєдніків". Причому усіх заразом, аж до Ніколая. І таких багато, х так навчали. Ти це повинен зрозуміти.
45.Адекватник
«От і я кажу що у нього інше, спотворене уявлення про ті часи. »

Нічого не спотворене. Ти застав "Золотий вік" соціалізму, а Паршевлюк уже попав на попилище.
46.Адекватник
«приведу тобі одну притчу »

реальної історичної події з таким розвитком, що хтось віддавав свій хліб, своє багатство людям, я так розумію не існує, ну окрім життя Христа, звичайно
49.Адекватник
«про життя одного із синів, ще й своїм дітям переказують,»

а апостоли ще й записали
29. Адекватник / 10 лютого 2017, 16:18
53.don Pedro
«Нічого не спотворене. Ти застав "Золотий вік" соціалізму, а Паршевлюк уже попав на попилище.»

Ти ж незабувай, що той вік настав десь через чверть століття після справжнього попелища, яке лишилося після війни. А тут, блін, самі знову зробили попелище ще й ним хизуються.
30. саша ставицький / 11 лютого 2017, 08:59
Хлопаки , чи ви не знаєте . хто у Ніандертальців був вождем , чи це був не єврей і як це впливало на нинішню політику в Україні.?
31. don Pedro / 11 лютого 2017, 10:33
55.Адекватник
« А у Вови ж є інтернет - вчи, що забажаєш.»

Знову ти не до кінця все зрозумів. В школі з 90-х навчають, до при Лэоніду Іллічу жирували за рахунок майбутніх поколінь, і покоління Паршевлюків і молодші покоління на вас обижені, але ж ти цього не знав і тому дивишся на них як на дуріків, які нічого не розуміють. Інтернет лише підтверджуе
56.Адекватник
«А тут, блін, самі знову зробили попелище ще й ним хизуються.»

Будемо значить будувати Нову державу
57.Адекватник
«от наші НКВД-геращенки можуть на карандаш взяти.»

На роботу б краще взяли
57.Адекватник
«Ти подивись і себе там не шукай, бо воно пля само тебе туди запише»

Страшнувато й дивитись. Ну його
32. саша ставицький / 11 лютого 2017, 17:08
До власників - відкрийте спеціальну сторінку для коментів ПРО ВСЕ , Бо тут яку тему не обгорворюють , а зводиться до Сталіна , біблії , євреїв і СРСР.Дайте людям проявитись і вирішити світові проблеми Кобеляк.
33. don Pedro / 11 лютого 2017, 20:17
62.Адекватник
«Пізно пити Боржомі. У єврейськохристянському писаннії записано чорним по білому "всякое царство, разделившееся само в себе, опустеет...". Так що вони знають що руками свідомих роблять.»

нічого не пізно
63.саша ставицький
«До власників - відкрийте спеціальну сторінку для коментів ПРО ВСЕ , Бо тут яку тему не обгорворюють , а зводиться до Сталіна , біблії , євреїв і СРСР.Дайте людям проявитись і вирішити світові проблеми Кобеляк.»

ми по темі статті обговорюємо
вона відношення до Кобеляк не має
34. Адекватник / 12 лютого 2017, 13:11
65.саша ставицький
«Ви обговорили наприклад про фінансові порушення в коледжі , чи щось інше , що стосується Кобеляк , а то переливаєте з пустого в порожнє.»

Що вам все не так. Ти читай якщо не статтью так хоча б загловок статті "Героїв Крут порівняли з кіборгами ДАПу" При чому тут коледж? Проблеми коледжу наслідок крут і майдану.
35. саша ставицький / 12 лютого 2017, 16:41
Ну рішайте проблеми героїв крут.Хоч чим - небудь ,да зайняті.Вас історія не забуде.
36. don Pedro / 12 лютого 2017, 21:15
Страннуватий якийсь ти, Саша
37. саша ставицький / 12 лютого 2017, 21:22
це точно дон Петро
38. саша ставицький / 13 лютого 2017, 13:33
Сивий ти , чи седой - незнаю , але те , що ти погано вчив мову , то це факт.А решта , мені байдуже , хоч і лобами бийтеся , доводячи один одному , хто з вас дурніший чи розумніший.
39. Седой / 13 лютого 2017, 18:18
странно, как раз "решта" для тебя и должна быть не байдужа :)) А до моего уровня украинского тебе есть дело. Учитэл укрмовы? Кстати, мой английский лучше украинского, порадуйся, Саша :)
40. Адекватник / 14 лютого 2017, 19:32
73.don Pedro
«молодий вік найбільш схильний до різного роду задурювання розуму різними націоналістичними ідеями, і тут взагалі немає різниці за що (за які цінності)вийшло наше покоління молоді на Майдан, за що гинули хлопці під Крутами, чи під Донецьком, вони просто інструмент в інших руках»

Ти на всі сто правий. Але, які б вони молоді не були, чомусь ніхто пальці в розетку не сує.
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації