Вхід | Реєстрація

Чому ми не скидаємо Порошенка, або Гідність — чи негідність? (Оновлено)

Чому ми не скидаємо Порошенка, або Гідність — чи негідність? (Оновлено)

Ця стаття є відповіддю одразу на дві редакційні мого шановного колеги Ігоря Філоненка під назвами «Агов, хто на Майдані був!» та «Монетизація гідності». Розміщені вони були у номерах 4 та 5 відповідно. Кому цікаво — можете переглянути у друкованій або електронній версії нашого тижневика.

Чесно зізнаюся, не хотів писати цього матеріалу. Два тижні чекав, що на багато у чому риторичні запитання Ігоря Миколайовича відповість хтось інший. Але, по-перше, учасників Майдану у Новосанжарському і Кобеляцькому районах набереться не так уже й багато, а по-друге, ті з них, хто міг би дати відповідь нашому редактору, писати матеріали просто не вміють. Тому відповісти за тих, хто був‑таки на Майдані, доведеться мені. Агов, я був. І готовий опонувати шановному Ігорю Миколайовичу.

 

Для кого Революція Гідності, а для кого — ні?

Почнемо із головного. Те, про що запитував Ігоря Миколайовича неназваний співрозмовник. Те, про що більшість учасників Майдану запитують уже третій рік. Чого так мало змінилося за три роки, де ваша Революція Гідності? Ну і ще щось типу — ну ви ж почали, чого не продовжуєте, га? І де всі ваші революціонери?

По-перше, давайте визначимося із кількісними показниками. У найбільший пік Майдану на ньому перебувало близько 1 000 000 (одного мільйона) українців. Це було 1‑го грудня 2013‑го року і особисто мені ця цифра видається надто круглою і, можливо, перебільшеною. Але хай так, хай буде мільйон. Іще потрібно врахувати, що були майдани у інших містах України, а якась частина українців співчувала київському Майдану, сидячи біля телевізора або екрану комп’ютера. Враховуючи, що більшість завжди лишається ні «за», ні «проти», мільйонів тридцять українців навіть опосередкованої участі у Майдані не брали. А тому аналізувати на їх прикладі зміни після Революції Гідності не зовсім коректно. Найбільше події зими 2013–2014 все ж таки змінили тих, хто брав у них безпосередню участь. Тобто, згаданий уже мільйон або близько того. От щодо них мій шановний опонент має цілковите право проводити аналіз: революціонувала їх гідність чи все ж таки ні?

У обох редакційних колега багато аналізує термін Революція Гідності. І сумнівається у правильності такого формулювання, наводячи власні аргументи. Звісно, як любить повторювати Ігор Миколайович, кожен має право на свою суб’єктивну думку. І навряд чи хто у цій державі зобов’яже його називати події зими 2013–2014 Революцією Гідності. Якщо вона для нього такою не була — це було б лицемірством з його боку.

Ігор Миколайович у редакційній наводив визначення гідності. І я посмію слідувати його прикладу і нагадати вам, що ж таке ця славнозвісна гідність.

«Гідність — це поняття моральної свідомості, яке виражає уявлення про цінність всякої людини як моральної особистості, а також категорія етики, що означає особливе моральне ставлення людини до самої себе і ставлення до неї з боку суспільства, в якому визнається цінність особистості».

Не буду заперечувати, що гідність для кожної людини є вродженою. Але я переконаний, що в процесі життя шляхом гідних або негідних вчинків гідність можна втратити або, навпаки, примножити. За час Майдану, як на мене, багато людей чи не вперше відчули гідність.

Мені, наприклад, здалося негідним побиття студентів у ніч на 30 листопада. Я вважав (і вважаю, і так записано у Конституції), що громадянин країни має право на протест і на право голосу. А це право було порушене. І удари бійців «Беркута» кийками по голові хлопцям і дівчатам мало в’язалися із текстом формулювання поняття «гідність»: «… Цінність всякої людини, як моральної особистості…» І так здалося не лише мені, а ще мільйону людей у цій країні. І я досі щасливий, що цих людей виявилося так багато.

У чому полягала власне революція гідності? Як на мене — у тому, що більшість людей, які їхали до Києва взимку 2013–2014, дуже боялися. Так, боялися за своє здоров’я. Адже після побиття 30‑го листопада, а потім після штурму 11‑го грудня було очевидно, що Майдан — далеко не безпечне місце. Тут можна постраждати від рук спецпризначенців та звезених кримінальних елементів, так званих, «тітушок». Боялися за своє життя, адже після вбивств Нігояна, Жизнєвського, Вербицького на Грушевського, численних вбивств у Маріїнському парку 18‑го лютого стало зрозуміло, що на Майдані цілком можна загинути. Але люди однак їхали туди і виходили на протест. І рухала ними ота сама гідність, яка «означає особливе моральне ставлення людини до самої себе».

Коли Верховна Рада цілком серйозно приймала закони про заборону ходити по вулиці у будівельній касці і їздити по п’ять машин вряд, люди наступного дня виходили на акції у касках і демонстративно їздили колонами. Хтось називав це дурістю, абсурдом, а для майданівців це був прояв гідності, спротиву системі, яка намагалася їх зламати. Коли на Інститутській падали перші убиті, а хлопці й дівчата ішли бруківкою вгору, щоб витягти поранених і убитих, — це був найвищий прояв гідності. Чи відбулася згадана вже Революція Гідності? Для учасників тих подій — так. Тому що більшість із нас, навіть ті, хто до Майдану не підозрював про наявність у себе гідності, за ті зимові місяці засвоїли: «Я — людина. Я — особистість. Я — громадянин цієї країни. Я — українець. Я маю права. Ніхто не має право мене безкарно бити. Ніхто не може забрати у мене моє право. Я — не безправна піщинка, я — крапля в океані, який змінить Україну». Майдан навчив нас гідності. І для кожного це була своя маленька революція — всередині себе.

 

Чому Майдан не йде скидати Порошенка?

Далі. Чому майданівці скинули Януковича, але не біжать скидати Порошенка, не палять шини на Грушевського, і взагалі: що вони всі зараз роблять? Відповідь очевидна. Війна. Частина активних майданівців — не відбитих кровожерних убивць, якими їх малює російська пропаганда, а розумних, інтелектуальних хлопців, які мали купу конструктивних планів та ідей, загинули вже у перший рік війни на сході. Частина продовжують воювати. Ще частина учасників Майдану допомагають армії як волонтери. Цією війною активну частину українців виснажили і зв’язали їй руки. Гадаю, зробили це свідомо. Тому що не будь війни, волонтери везли б допомогу не на схід, а десь на Банкову або Грушевського. І там дійсно палали б шини (можливо, не лише вони). Саме тому нинішня війна надзвичайно потрібна не лише російській, але й українській владі. Під постійним тиском із вулиці, як це було нетривалий період у 2014‑му, депутати навряд чи нахабно прогулювали б засідання Верховної Ради, а міністри по три роки не шукали б виходу з кризи, паралельно намиваючи мільярди — на зброї, лісові, бурштині, газові, іще на чомусь. Не будь війни, президент Порошенко не брехав би настільки безоглядно і, можливо (не факт, але можливо), думав би не лише про бізнес, але і про країну, якою йому довірили керувати. Переконаний, що вже згадана мною активна частина українців не дозволила б президентові упродовж трьох років консервувати стару корупційну систему.

Але йде війна. І більшість учасників Майдану чудово розуміють, що будь-який масовий протест у столиці неодмінно використає агресор, як зовнішній — у вигляді Росії, так і внутрішній — у вигляді сил, опозиційних до самої держави Україна, яких, на превеликий жаль, також вистачає.

Україну в такому випадку цілком може очікувати повторення сценарію 1918‑го року — із черговою російською окупацією і втратою державності. Можливо, у великої частини українських політиків і відсутнє державницьке мислення, але у більшості активних і думаючих українців воно є. Саме тому в умовах війни ніхто не йде скидати Порошенка. І не думайте, що майданівці такі дурні і бачать винуватця всіх бід України лише у Володимирові Путіну, який, звичайно, все ж таки справді «х…ло». Ми даємо оцінку всім нинішнім керівникам держави і розуміємо, що у її проблемах вони винні не менше, ніж кремлівський карлик.

 

Про владу, яку привів Майдан

Продовжимо Петром Порошенком. А конкретно — звинуваченням щодо того, що саме Майдан привів його до влади. Перепрошую, але тут знову допущена груба неточність. Майдан лише прогнав Януковича. Ця вимога революції була першою, але далеко не єдиною. І після втечі Януковича Майдан не збирався розходитися, плануючи стояти доти, доки держава повністю не очиститься: не зміниться судова система, не реформують правоохоронні органи, не посадять корумпованих політиків.

Але Петра Порошенка ні диктатором, ні царем, ні президентом Майдан не призначав. Його обрали шляхом демократичних виборів. І за Петра Олексійовича проголосували 9 мільйонів 857 тисяч 308 чоловік. Виходить, що перемогу йому приніс не той мільйон, а ще точніше — 50 чи 100 тисяч, які постійно перебували, обороняли і утворювали собою Майдані, а ті дев’ять мільйонів, які на Майдані не були. Для тих, хто все ж таки не був, уточню, що серед учасників Майдану Петро Порошенко ніколи авторитетом не користувався, як, зрештою, і більшість політиків, які періодично виходили на сцену. Під час подій на Грушевського Порошенко був кілька разів публічно посланий, гм, скажімо так, у напрямку Липецька. Тому назвати його президентом від Майдану не можна навіть із великою натяжкою. Мінуси демократії, що поробиш. Якісних змін завжди хоче активна меншість, а перемогу на виборах забезпечує пасивна більшість.

Те ж саме стосується історії про роздачу аспірину, обрання Андрія Реки народним депутатом і чергового риторичного питання: де ж ваша гідність?! Вище вже писав, що у подіях Революції Гідності брали участь не так багато жителів Новосанжарського, Царичанського та Кобеляцького районів. Якщо говорити про Новосанжарський район, то це близько п’ятдесяти чоловік, які в різний час їздили до Києва. Іще сотня-дві підтримували майдан у Нових Санжарах. Гадаю, у Кобеляках та Царичанці цифри будуть не набагато більшими. Приблизно такою самою є кількість майданівців у Чутовому, Машівці, Карлівці та Козельщині. Давайте рахувати: по 100 майданівців із кожного району (хоча це ду-у-уже перебільшена цифра). Разом виходить 600 чоловік. А тепер давайте подивимось, скільки виборців проголосували за Андрія Реку під час виборів до Верховної Ради у 2014‑му році. Заглядаємо на сайт ЦВК: 18 тисяч 482 чоловіки. Співставлення цих двох цифр особисто мене наштовхує на два висновки. Перший: Андрія Олександровича зробили нардепом точно не майданівці (точніше, не стільки вони, як ті, хто на Майдані не був). Висновок другий: більшість із тих, хто брав за голосування аспірин, а потім голосував за Андрія Реку (якщо такий факт дійсно мав місце, звісно), у Революції Гідності участі не брали, а тому іронізувати стосовно їхньої гідності автору немає сенсу.

 

Про зміни і монетизацію

Як історик, Ігор Миколайович не може не знати, що революції завжди приводять до змін, але ніколи — до миттєвого економічного зростання. Тому чекати, що за три роки Україна випередить Швейцарію або Японію, було б надто наївно. Переорієнтація ринків — процес тривалий, болісний і окупний лише у віддаленій перспективі. Реформування могло б відбуватися швидше, утім стара інертна політична еліта нікуди не поділася. І активному мільйону (враховуючи втрати у війні, міграцію та розчарування, ця цифра вже є меншою) доведеться ще докласти зусиль, щоб змінити її. Але зрештою все вдасться. Не дивлячись на постійні «зради» і вигуки «все пропало!», «єврейські змови» та хитрощі «американського Держдепу», Україна змінюється. Не так швидко, як хотілося б нам. Із шаленим спротивом тих, хто цих змін не бажає, а також тих, хто продовжує у всіх бідах звинувачувати усіх, окрім нас самих, українців.

Усе буде Україна. Але виключно із нашою з вами допомогою.


Автор: Володимир ПАРШЕВЛЮК, «ЕХО»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Полтавщина | Цікаве


1. don Pedro / 17 лютого 2017, 15:20
а я думав він на "Дзвінки голоси" у Руденківку поїхав виступати, а він і тут і там, ай Валодька, ай маладэц
2. don Pedro / 25 лютого 2017, 21:23
Досить цікава думка. Мільйон активних патріотів прогнав Януковича, але майданівці не причетні до обрання нинішньої влади. А те що в парламенті сидять комбати, Савченки і Гаврилюки - то мимо глаз мабуть.
Навіть голови райдержадміністрацій - теж учасники революції, чи учасники АТО - теж ніхто не пам’ятає
3. Седой / 26 лютого 2017, 11:37
Коментар видалено за порушення пункту 2.1 Правил користування сайтом
4. Maks73 / 26 лютого 2017, 15:40
Хочу сказати, що цього разу я цілком погоджуюсь з думкою donа Pedro. Уважно прочитала написане Паршевлюком і знайшла багато протиріч. По-перше, він визнає, що участь у Майдані брала мізерна кількість людей з огляду на все населення України, решта нібито "співчувала". Отже, Майдан зробила меншість, не радячись із більшістю, тобто майданівські "цінності" були нав’язані порівняно невеликою купкою невдоволених режимом Януковича. По-друге, намагається напустити власної філософії на термін "гідність", наводячи приклади того, як ту саму гідність при Януковичу топтали, бо били студентів і забороняли їздити автоколонами. Сьогодні вчорашніх студентів убивають в АТО заради спокою доморощених чиновників-олігархів з їх "віртуальними" мільйонами, душать людей тарифами, змушуючи економити на їжі, але про це Володя ні пари з вуст. Це, виходить, людської гідності не зачіпає. По-третє, люди розуміли про небезпеку, але заради гідності йшли на Майдан. Був там і Володя. Але в зону АТО захищати ту саму гідність не пішов, оскільки через військкомат не може бути призваний, а щоб добровільно піти - треба якісь гарантії від держави. Тобто на Майдані не боявся ризикувати життям, в АТО - навпаки, навіть гідність не спонукає. Не поспішає Паршевлюк особисто прискорити завершення тієї війни, щоб нарешті вигнати і Порошенка, для нього краще возити в зону гуманітарку. Це також видається абсурдом. Далі Паршевлюк стверджує, шо майданівці Порошенка не обирали, однак не уточнює, а кого ж саме вони обирали? Чи не Тягнибока бува? Бо розуміли ж, шо виганяючи Януковича, розчищають дорогу до президентського крісла комусь іншому, але тепер відхрещується від обрання Порошенка. Напевне, якби Петро Олексійович працював краще, вони б в один голос волали: це Майдан його привів до влади! А так... Насамкінець автор пробує зробити "умозаключеніє", шо за три роки Україна не випередить Швейцарію. Це так, але хіба обов’язково, шоб після революції стало відразу гірше жити в соціальному плані?
5. Maks73 / 26 лютого 2017, 15:53
Не каже Володя і про те, шо результатами Майдану, створеного меншістю, стали анексія Криму і збройний конфлікт на Сході, тисячі убитих, поранених і біженців. Оце і є ті зімни, які приніс Майдан, інших ми не відчуваємо. Я теж була в числі "співчуваючих", а тепер самаж глузую над своєю наївністю. Бо теж вірила в перемогу справедливості, а насправді саме хвиля Майдану привела нинішню владу - найбільш цинічну і брехливу за всіх своїх попередників. Хоча вже й Володя визнає, шо в усьому винен не тільки Путін. А це вже прогрес у мисленні новосанжарського майданівця! Дивись, так поступово й до нього прийде прозріння і він усвідомить, що майданівські події колись перейменують на переворот (путч - це кому як до вподоби), як нині називають Жовтневу революцію. Хоча тоді, у 1917-му (Володя не історик і мабуть того не знає), гноблені царатом люди теж боролися за свою гідність, за право не голодувати. а мати нормований робочий день, вихідний і достойну зарплату, селяни - мати землою і самостійно розпоряджатися вирощеним. Але для Вовиних ровесників то був "державний переворот", а три роки тому - не просто революція, а ще й Гідності!
6. Maks73 / 26 лютого 2017, 16:02
До речі, днями скуплялася в санжарському супермаркеті, де дол мене підій
7. Maks73 / 26 лютого 2017, 16:12
Вибачайте, випадково натиснула не ту клавішу. Отже, в санжарському супермаркеті до мене підійшла знайома жінка і майже пошепки із здивованим виглядом запитала: а ти знаєш, шо редактор нашої газети п***с? Кажу, знаю, але це нікого не дивує, бо ми ж наслідуємо Європу, повинні звикати до таких унікумів, зараз і у владі на кожному кроці п***си. Тепер ось думаю: мабуть це єдине, в чому санжарська влада наблизилася до Європи - всадила у редакторське крісло "голубого". Чим не досягнення? Залишилось влаштувати гей-парад і все буде Ок.
8. Адекватник / 26 лютого 2017, 17:25
"За час Майдану, як на мене, багато людей чи не вперше відчули гідність". Краще б вони її відчули випивши пляшку горілки чи накурившись конопель. Ефект той же, а горя б менше було і країна б ціла була.
9. 1juriy / 26 лютого 2017, 17:54
Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
10. Гнатович / 26 лютого 2017, 23:39
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Вова,в статьях Филоненка вопросы, на которые ты тужишься дать ответы, действительно риторические, т.е. не предполагающие ответа от особей с одной извилиной, возникшей от сдавливания черепа кастрюлей, и чье понятие о мироздании ограничено обзором из-под той же кастрюли.

Редактору, судя по статьям трёхлетней давности, было примерно ясно, чем закончатся евромайданные перформансы. В этом отличие редактора и ему подобных здравых украинцев от тебя и тебе подобных энергичных идиотов, не имеющих понятия об элементарных вещах и не способных предвидеть даже ближайшие последствия собственных поступков. И, судя по этой статье, даже теперь не в состоянии соединить события и более-менее разумно оценить реалии.

Итак: " І навряд чи хто у цій державі зобов’яже його називати події зими 2013–2014 Революцією Гідності."(с)
Во-первых, револиция предполагает смену общественного строя, а не одного кондома на другого.Вы, конечно, со своей одной извилиной можете называть это действо хоть революцией,хоть поллюцией.Теперь о вашей гидности, достоинстве то бишь. Велико ли достоинство идиота быть марионеткой в чужих руках?

Как ворона, послушав лису и раздувшись от собственной значимости и гидности, просрала свой сыр, так и вы со своей гидностью просрали государство и родину. Причем ты правильно пишешь - вас достаточно было ничтожного процента от всех граждан, чтобы всех граждан лишить страны.
11. Гнатович / 27 лютого 2017, 00:11
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Продолжение.
- *"У чому полягала власне революція гідності? Як на мене — у тому, що більшість людей, які їхали до Києва взимку 2013–2014, дуже боялися."*(с) На майдан перлись категории: а)всякая пробандеровская-просвитная сволота,годами окормлявшаяся из соответствующих истоков;б)основная масса - проплаченные бездельники -"ну а шо, погулялы по кийову, на шару прывэзлы-видвэзлы, гроши заплатылы як обищялы, гы...".в)мелкое шакалье, типа волонтеров, организаторов - наработанный контингент, отирающийся за мзду на выборах и т.п., готовых за копейку в церкве пернуть.

-*"Далі. Чому майданівці скинули Януковича, але не біжать скидати Порошенка, ... Відповідь очевидна. Війна."* Пиzдишь, Вова, пиzдишь! Никто не финансирует, т.к. те, кто мог бы вложиться (и вложился), своих целей достигли. Или ты, Вова, может, полагаешь, что и палатки, и туалеты, и жратва, и подвоз и оплата баранов(зачеркнуто) свидомых громадян, сповнэных гидности, - всё это материализовалось усилием воли от избытка гидности, из ничего и из ниоткуда, без чёткой организации и щедрых финансовых влияний заинтересованных сил?

Так что не путай, Вова, детородный орган с пальцем - война отдельно, а отсутствие майдана - отдельно. А то прям насмешил:МЫ-де понимаем, что война в стране, пэцю под зад не комильфо в опасный для родины час, а то Мы-де (все такие гидные) - огого, как устроили бы туто и тамо майдан!!! Ога, Вова,ога. прям ржу нимагу
12. Гнатович / 27 лютого 2017, 01:01
*"Цією війною активну частину українців виснажили і зв’язали їй руки."(с)

Ну так это предсказуемо, использованные кондомы выбрасывают. Потому как вас, активных бестолковых бездельников, сыгравших отведенную вам роль и ставшими лишними, потенциально вредоносными и опасными,следует утилизировать. И это абсолютно укладывается в логику процесса.

*"Як історик, Ігор Миколайович не може не знати, що революції завжди приводять до змін, але ніколи — до миттєвого економічного зростання. Тому чекати, що за три роки Україна випередить Швейцарію..."; "Чого так мало змінилося за три роки"*(с) Вова, детка, не знаю, где ты учился и как. Но коль уж ты как бы журналист, то хотя бы проштудируй школьный курс обществознания. Ладно уж само слово "революция" тебе как причастному к ней греет душу, но о какой украине ты шепчешь, о каком экономичном зростанни? Вова,если еще до вашей типа революции украина была каким-никаким государством, то после украины как государства уже не существует.

Кроме известных абрибутов государственности, государству присуще наличие правительства, действующего в интересах государства и граждан. И этим,в том числе, отличается государство от колонии, каковой и есть в чистом виде нынешняя бывшая украина.**Коло?ния — это зависимая территория,находящаяся под властью иностранного государства (метрополии),без самостоятельной политической и экономической власти** Поэтому бывшую украину ждет обычная участь колоний,здесь будет "развитие",выгодное хозяевам: вывоз ресурсов, сокращение населения, рынок земли. Ну и еще, конечно, заинтересованным силам нужна война, т.к а)очаг у границ России, б)очистка территории от населения,в)отбить вложенные средства.

И зря ты, Вова, на Путина гонишь - только благодаря ему украина пока что не стала Югославией, Ливией и т.п..Ты вряд ли сможешь это понять.

Так что мечтам жизнерадостного майдауна, с искренним (почему-то верю) оптимизмом ожидающего "реформування та економічного зростання" вряд ли суждено сбыться.
13. 1juriy / 27 лютого 2017, 08:23
Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
14. 1juriy / 27 лютого 2017, 08:35
Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
15. Maks73 / 27 лютого 2017, 09:15
З превеликою насолодою прочитала коментарі Гнатовича. Є ще в нас, виходить, розумні люди! Підпишусь під кожним його словом! Його коментарі - це ще одне спростування Паршевлюкової думки, навіяної власною величчю і "гідністю", буцімто "ті з них, хто міг би дати відповідь нашому редактору, писати матеріали просто не вміють". Вміють, Вова, і писати, і мислити, на щастя - не твоїми масштабами.
16. don Pedro / 27 лютого 2017, 09:22
15.
« і писати, і мислити,»

та всі такі розумні, що куди там.
вамм, шановні, може ще й Януковича вернути? Чи може вам краще вже до нього, у Ростовську область?
Якби Яник не був лохом, і виконав вимоги Євросоюзу - підняв ціни на газ для населення і опустив вдвічі курс гривні до долара, то ми б уже з вами їздили на відпочинок до Європи, і не потрібно було б молоді, студентам виходити з протестами на Майдан, а так маємо те що маємо.
Пізно всрались, господа
17. Седой / 27 лютого 2017, 16:09
то ми б уже з вами їздили на відпочинок до Європи :)))
Мы без всяких майданов ездим, я уже треть мира проехал, гугл кричит :)
18. don Pedro / 27 лютого 2017, 18:40
17.Седой
« до Європи :)))
Мы без всяких майданов ездим»

Скоро і ми будемо їздити на відпочинок без віз. Хоч в цьому порозумілися
19. don Pedro / 27 лютого 2017, 21:44
Коментар видалено за порушення пункту 2.3, 2.9 Правил користування сайтом
20. Адекватник / 27 лютого 2017, 22:02
19.don Pedro
«Не можу зрозуміти: підстава, чи було насправді»

Яка підстава, пошарся більше, ще й не таке знайдеш. "Совок" спочиває. Тільки при "совку" будували, а тепер все розвалили і розікрали.
21. Адекватник / 27 лютого 2017, 22:09
Коментар видалено за порушення пункту 2.3, 2.9 Правил користування сайтом
22. don Pedro / 28 лютого 2017, 00:35
21.Адекватник
«Паршевлюку до нього далеко. Посилання на www.youtube.com»

мда,дємон
23. Vov / 28 лютого 2017, 13:20
Погоджуюся із словами Паршевлюка. Але від себе додам Більшість людей саме на Полтавщині не зрозуміли що таке Майдан і не розуміють до цих пір. А довести їм щось марна трата часу. Коментарі вище це добре підтверджують.
24. don Pedro / 28 лютого 2017, 14:26
Коментар видалено за порушення пункту 2.9 Правил користування сайтом
25. Адекватник / 28 лютого 2017, 18:46
15.Maks73
«З превеликою насолодою прочитала коментарі Гнатовича. Є ще в нас, виходить, розумні люди! Підпишусь під кожним його словом!»

Приєднуюсь. Але таких дуже мало.
26. Vov / 28 лютого 2017, 21:43
Коментар видалено за порушення пункту 2.9 Правил користування сайтом
27. Maks73 / 1 березня 2017, 08:14
Ви,Vova, мабуть фахівець-практик з цих питань, тому вам краще знати. Я в таких тонкощах не розбираюсь.
28. Maks73 / 1 березня 2017, 08:24
Коментар видалено за порушення пункту 2.9 Правил користування сайтом
29. Микола Гузченко / 1 березня 2017, 10:03
.Володимир Паршевлюк
«У чому полягала власне революція гідності? Як на мене — у тому, що більшість людей, які їхали до Києва взимку 2013–2014, дуже боялися.»

Власне, цих речень цілком було б достатньо для прояснення ситуації. Тут все описано - і сенс "РГ", і наслідки, і мотивація революціонерів, і розуміння поняття "гідність", і здатність автора раціонально мислити, вибудовувати логічні ланцюжки, та й інтелектуальні можливості вцілому.

А Гнатович - це, я так розумію, тимчасово просвєтльонний Сірьожа Сєдой? Перший комент - прекрасний, решта два - здебільшого вже звичний нам усім кал.
30. don Pedro / 1 березня 2017, 10:05
7.Maks73
«санжарська влада наблизилася до Європи - всадила у редакторське крісло "голубого".»

ну так а що поробиш, можливо він спец у журналістиці.
в кожного з нас різні недоліки, люди не ідеальні.
он від Володьки "душок гідності" весь час підвонює, що рядом стояти неможливо, але це не заважає йому писати гарні статті, можливо так береже "запах Майдану"
7.Maks73
«Залишилось влаштувати гей-парад і все буде Ок.»

він же "голубим" став не при нинішній владі і мабуть і не при попередниках, а це, мабуть, ще тянеться з радянських часів
28.Maks73
«Кожен вибирає партнерів по собі, чи не так?»

чув і я що таке є. як єврей тегне вгору єврея, так і "голубий" тягне вгору "голубого".
.
«не путайте геїв і п***сів. »

у них на лобі ж не написано хто є хто, можна й спутати
31. Maks73 / 1 березня 2017, 10:25
Змушена погодитись із donom Pedro, ми ще не один рік будемо пожинати плоди Майдану. Вже он Інтернет рясніє повідомленнями, шо Харківщина хоче відділитися від України. Може то просто інформаційна "качка", але на наших очах відбувається пророцтво про розвал держави. Отак потихеньку розпадеться незалежна ненька, розтягнуть її по куткам «...славних прадідів великих правнуки погані»! Це мене більше за все непокоїть.
32. Vov / 1 березня 2017, 11:25
7.Maks73
«Вибачайте, випадково натиснула не ту клавішу. Отже, в санжарському супермаркеті до мене підійшла знайома жінка і майже пошепки із здивованим виглядом запитала: а ти знаєш, шо редактор нашої газети п***с? Кажу, знаю, але це нікого не дивує, бо ми ж наслідуємо Європу, повинні звикати до таких унікумів, зараз і у владі на кожному кроці п***си. Тепер ось думаю: мабуть це єдине, в чому санжарська влада наблизилася до Європи - всадила у редакторське крісло "голубого". Чим не досягнення? Залишилось влаштувати гей-парад і все буде Ок.»
27.Maks73
«Ви,Vova, мабуть фахівець-практик з цих питань, тому вам краще знати. Я в таких тонкощах не розбираюсь.
28. Maks73 / сьогодні, 08:24»

Щось не схоже)
33. Адекватник / 1 березня 2017, 19:08
4.Maks73
«Насамкінець автор пробує зробити "умозаключеніє", шо за три роки Україна не випередить Швейцарію.»

Цей "недалекий" автор хоча б послухав декого із чинної влади, (хоч вже й єкс) здається Саакашвілі, казав про те, що Україні потрібно, чи то 20, чи то 40 років, щоб вернутись на рубіж, який був при Януковичу, а він, блін на Швейцарію замахується.
5.Maks73
«Хоча тоді, у 1917-му (Володя не історик і мабуть того не знає), гноблені царатом люди теж боролися за свою гідність, за право не голодувати. а мати нормований робочий день, вихідний і достойну зарплату, селяни - мати землою і самостійно розпоряджатися вирощеним. Але для Вовиних ровесників то був "державний переворот", а три роки тому - не просто революція, а ще й Гідності!»
І такі, як Володя, понищили памятники і нищать історію нашого народу, пропонуючи взамін якісь Крути. Посіяти сумнів в правоті справ своїх бітьків, знецінити їх завоювання і результат їх праці - це один із основних прийомів маніпуляції свідомістю в ході ведення інформаційної війни. А у нас це видається за досягнення і якесь геройство. Ніт би задатись питанням, хто веде проти нас цю війну? Наперід скажу, що Путін проти такої діяльності наших свідомих. Тоді, хто веде цю війну проти народу України і на чиєму боці воюють наші горе патріоти?
34. Адекватник / 1 березня 2017, 19:15
Коментар видалено за порушення пункту 2.3, 2.9 Правил користування сайтом
35. Адекватник / 1 березня 2017, 19:35
31.Maks73
«Змушена погодитись із donom Pedro, ми ще не один рік будемо пожинати плоди Майдану. »

Генерал Франко написав у свій час книжку "Массонерія" в якій пише, що громадянська війна нанесла Іспанії більше збитків і шкоди чим всі війни разом узяті, які вела Іспанія. Так що очухуватись будемо довго,якщо взагалі очухаємось, бо нарід і досі нічого не зрозумів. А коль так, то скоріше за все збудуться слова Тетяни Монтян, яка говорила "Государство Украина было убито на Майдане". От така картина маслом. Зараз хоча б людей врятувати, життя зберегти. Так ні, й це не доходить.
36. Гнатович / 2 березня 2017, 23:53
35.Адекватник
«А коль так, то скоріше за все збудуться слова Тетяни Монтян, яка говорила "Государство Украина было убито на Майдане"»

Почему "сбудутся"? Монтян совершенно реально оценивает нынешний статус украины - как государство украина прекратила существование после майдана, превратившись в колонию.
37. Адекватник / 3 березня 2017, 18:07
36.Гнатович
«Почему "сбудутся"?»

Не знаю, какой смысл вкладывала в эти слова Монтян, а я имел ввиду полный развал государства. Я подразумевал, что колониальное государство - это все таки тоже государство. Но скоро не будет и колониального государства в его прежних границах. Хотя, его и так уже нет в прежних границах.
38. Гнатович / 4 березня 2017, 01:37
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
37.Адекватник
«. Но скоро не будет и колониального государства в его прежних границах. Хотя, его и так уже нет в прежних границах.»

Анекдот по случаю:
— Доктор, а мне потом можно будет сало?
— Какое, нахер, сало? — Ну, в будущем... — В каком, нахер, будущем?!!
39. Адекватник / 4 березня 2017, 08:26
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
38.Гнатович
«В каком, нахер, будущем?!!»

Когда все время пребываешь в этом свидомодебилоидном информационном поле, то невольно заражаешься ихними болезнями. Поэтому иногда и получаются такие вот суждения. Вообще-то я ситуацию расценивал как трагическую с самого начало так называемой перестройки. СССР был целенаправленно развален для последующего уничтожения его составляющих - бывших республик. И не важно, кем эти республики себя потом провозгласили или возомнили, хоть свидомонезалежными, хоть наследниками фараонов, хоть копателями морей - их исход один. Такой смертный исход Украины был давно ясен даже при прочтении Гимна. А если гибель заложена на мистико-символическом плане, то об остальном уже можно и не гадать.
40. don Pedro / 4 березня 2017, 09:19
СССР житеме доти, доки живуть його діти
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації