Вхід | Реєстрація

Чим більше англійських фраз для офіціантів, тим кращі чайові!

Чим більше англійських фраз для офіціантів, тим кращі чайові!

Поповнення словникового запасу англійськими фразами для офіціантів. Підвищуючи рівень володіння англійською мовою, ви покращуєте якість сервісу і лояльність гостей вашого закладу.

Чому люди так люблять ходити в кафе і ресторани? Адже повечеряти можна і вдома, замовивши доставку їжі. Але похід до ресторану - це завжди подія, досить знаменна для одних, і менш значима для інших. І що б не привело гостя в ваш заклад, офіціанти повинні знати фрази для якісного обслуговування відвідувачів. Найпоширеніші англійські фрази для офіціанта наведені в цій статті, крім того в ній ви можете ознайомитися зі специфічною англійською лексикою для працівників ресторанного бізнесу і взяти для себе кілька корисних Лайфхаків.

Для офіціанта фрази англійською - це must have нарівні з ввічливістю і охайним зовнішнім виглядом. Люди приходять в ресторан або кафе не тільки для того, щоб поїсти, але і приємно провести час. Навіть якщо шеф-кухар приготує справжній кулінарний шедевр, погане обслуговування з боку персоналу може зіпсувати враження від страви і обстановки закладу. Особливо це важливо для роботи з іноземними відвідувачами. Хоч іноземці й розуміють, що не всі українці знають англійську, якщо офіціант не зможе прийняти замовлення і не приділить гостю належної уваги, швидше за все, він більше не прийде до вас. Отже, кілька англійських фраз для офіціантів є гарантією того, що ваш бізнес буде процвітати. Адже іноземний гість обов'язково оцінить навички персоналу і порадить ваше кафе або ресторан своїм співвітчизникам. Тому мудрий і далекоглядний власник ресторанного бізнесу обов'язково потурбується про те, щоб всі його працівники мали хороший рівень англійської мови. Організувавши навчання в Yappi Business English School, ви можете бути впевнені в навичках ваших підлеглих.

 

Декілька англійських фраз - для офіціанта це невелика заявочка на хороші чайові

Але що ж виходить - англійську мову вчать офіціанти, а пожинають плоди їхньої праці тільки власник ресторану? Звичайно ж ні! Переваги від доброго володіння англійською мовою відчують всі працівники закладу, і в першу чергу офіціанти. Адже саме вони найбільше контактують з клієнтом, формують імідж закладу. Як мінімум, офіціанти повинні вміти ввічливо привітати іноземного гостя на англійській мові і гідно прийняти замовлення. Але одні гості можуть бути  балакучішими ніж інші. Їм недостатньо просто прогорнути меню і показати пальцем, яке блюдо вони бажають замовити. Щоб бути готовим до роботи з вибагливими гостями, офіціанти повинні вивчити фрази, які стосуються:

  1. Продуктів, з яких приготовлені страви. Залежно від спрямованості закладу, ті чи інші продукти переважають в меню.
  2. Ступеня готовності. Такі англійські фрази відносяться до рівня прожарки м'яса і риби: blue, або extra-rare, rare, medium rare, medium, medium well, well done, two well done, або overcooked).
  3. Процесу приготування. Офіціанти повинні вміти пояснити відвідувачеві, як саме готується страва. Тому, необхідно вивчити безліч англійських дієслів, пов'язаних з готуванням, серед яких to add, to boil, to bake, to carve, to combine, to dry, to dissolve, to fry, to grill та багато інших.

Уміння спілкуватися з гостями, оперативно, розгорнуто і грамотно відповідати на питання, дозволить офіціантові отримати не тільки прихильність відвідувачів, але й хороші чайові.

Розміщено на правах реклами


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації