Поповнення словникового запасу англійськими фразами для офіціантів. Підвищуючи рівень володіння англійською мовою, ви покращуєте якість сервісу і лояльність гостей вашого закладу.
Чому люди так люблять ходити в кафе і ресторани? Адже повечеряти можна і вдома, замовивши доставку їжі. Але похід до ресторану - це завжди подія, досить знаменна для одних, і менш значима для інших. І що б не привело гостя в ваш заклад, офіціанти повинні знати фрази для якісного обслуговування відвідувачів. Найпоширеніші англійські фрази для офіціанта наведені в цій статті, крім того в ній ви можете ознайомитися зі специфічною англійською лексикою для працівників ресторанного бізнесу і взяти для себе кілька корисних Лайфхаків.
Для офіціанта фрази англійською - це must have нарівні з ввічливістю і охайним зовнішнім виглядом. Люди приходять в ресторан або кафе не тільки для того, щоб поїсти, але і приємно провести час. Навіть якщо шеф-кухар приготує справжній кулінарний шедевр, погане обслуговування з боку персоналу може зіпсувати враження від страви і обстановки закладу. Особливо це важливо для роботи з іноземними відвідувачами. Хоч іноземці й розуміють, що не всі українці знають англійську, якщо офіціант не зможе прийняти замовлення і не приділить гостю належної уваги, швидше за все, він більше не прийде до вас. Отже, кілька англійських фраз для офіціантів є гарантією того, що ваш бізнес буде процвітати. Адже іноземний гість обов'язково оцінить навички персоналу і порадить ваше кафе або ресторан своїм співвітчизникам. Тому мудрий і далекоглядний власник ресторанного бізнесу обов'язково потурбується про те, щоб всі його працівники мали хороший рівень англійської мови. Організувавши навчання в Yappi Business English School, ви можете бути впевнені в навичках ваших підлеглих.
Декілька англійських фраз - для офіціанта це невелика заявочка на хороші чайові
Але що ж виходить - англійську мову вчать офіціанти, а пожинають плоди їхньої праці тільки власник ресторану? Звичайно ж ні! Переваги від доброго володіння англійською мовою відчують всі працівники закладу, і в першу чергу офіціанти. Адже саме вони найбільше контактують з клієнтом, формують імідж закладу. Як мінімум, офіціанти повинні вміти ввічливо привітати іноземного гостя на англійській мові і гідно прийняти замовлення. Але одні гості можуть бути балакучішими ніж інші. Їм недостатньо просто прогорнути меню і показати пальцем, яке блюдо вони бажають замовити. Щоб бути готовим до роботи з вибагливими гостями, офіціанти повинні вивчити фрази, які стосуються:
- Продуктів, з яких приготовлені страви. Залежно від спрямованості закладу, ті чи інші продукти переважають в меню.
- Ступеня готовності. Такі англійські фрази відносяться до рівня прожарки м'яса і риби: blue, або extra-rare, rare, medium rare, medium, medium well, well done, two well done, або overcooked).
- Процесу приготування. Офіціанти повинні вміти пояснити відвідувачеві, як саме готується страва. Тому, необхідно вивчити безліч англійських дієслів, пов'язаних з готуванням, серед яких to add, to boil, to bake, to carve, to combine, to dry, to dissolve, to fry, to grill та багато інших.
Уміння спілкуватися з гостями, оперативно, розгорнуто і грамотно відповідати на питання, дозволить офіціантові отримати не тільки прихильність відвідувачів, але й хороші чайові.