Вхід | Реєстрація

"Хутін — пуйло!"

Саме такий напис з'явився на автомобілі одного кобелячанина.
Днями біля однієї з будівель в центрі міста ми побачили досить незвичний легковий автомобіль. На одній стороні якого зроблений напис "Спасибо деду за победу". На капоті лише два слова — "на Берлін". А з іншої сторони — досить популярні сьогодні слова "Хутін — пуйло!". Ми підійшли до водія, аби поцікавитись, хто є автором такої роботи і що він мав за мету, оформлюючи такими написами свій транспорт.
Чоловік представився Олексієм. Він розповів, що працює водієм таксі. І оформленням автомобіля він займався самостійно.
— Якось я побачив подібний напис на одній фурі, — каже чоловік. — Тільки слова "Хутін — пуйло!" були написані правильно, без цензури, — посміхається він. — От і я вирішив зробити щось подібне, аби висловити свій протест проти того, що сьогодні відбувається в Україні. Тільки з цензурою. Бо подумав, що цей напис можуть прочитати діти чи батьки. А напис "Спасибо деду за победу" приурочив до 9 Травня. Скоро ж свято.
Олексій розповів, що напис зроблений з клейкого матеріалу. І виготовлення літер у нього зайнято не так уже й багато часу. Близько двох годин він їх малював, годину вирізав і півтори години клеїв на автомобіль. Ми поцікавились у чоловіка, як реагують на нього пересічні кобелячани. Він розповів, що люди, в основному, посміхаються і негативних відгуків він поки що не чув. Досить часто вони просто підходять і фотографуються.
— Одні люди лише цікавились, чи не боюсь я якихось сепаратистів, — каже Олексій. — Та я сказав, що мені боятись нічого. Я живу у своїй країні і свободу слова в ній ще ніхто не відміняв. А хтось питає, чому на капоті зроблений напис "на Берлін"? Адже сьогодні актуальніші були б слова "на Москву". І мабуть, вони праві, — посміхнувся чоловік. Після чого він дозволив себе сфотографувати і поїхав на своєму креативному автомобілі у власних справах.


Автор: Дарія СРІБНА


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Кобеляки | Цікаве


1. мешканец / 4 травня 2014, 17:25
В книге Носова "Незнайка на Луне" был описан остров, на который отправляли провинившихся коротышек. Там была какая-то своеобразная атмосфера, которая коротышек превращала в баранов. Так у меня последнее время ощущение складывается, что Украина - это и есть тот самый остров. И если все ещё недавно говорили, что мордобой в Раде - это признак демократии, то посмотрите, куда вы с этой демократией пришли.
2. шофер / 4 травня 2014, 18:55

Коментар видалено за порушення пункту 2.1 Правил користування сайтом
3. Гість183 / 4 травня 2014, 18:57
На лобі забув ще собі наколоти - ЙУХ
4. Микола Гузченко / 4 травня 2014, 19:00
2. шофер
«приписдок»

Ти знову нік поміняв, муділа?
5. Маринка / 4 травня 2014, 19:18
Я підтримую хлопця! Правильно! Скажіть, а хіба не так повинні думати сьогодні українці? А хто підтримує дії путіна, той і сам такий, як він - пуйло.
6. Іван Чобітько / 4 травня 2014, 20:22
Славних Прадідів Великих - правнуки погані. Відповідь не
пуйлистам словами Т.Г. Шевченка

Доскакались дострибались,
що без Криму вже остались!
Скачте й далі любі друзі,
скоро й Сходу в вас не буде !!!
7. светка / 4 травня 2014, 20:36
Олексій ти молодець, я за тебе! Тільки остерігайся такого презерватива як "мешканець", може тобі нашкодити, але я з тобою!!!!
8. исаак / 4 травня 2014, 20:38
молодца,приезжай со своей машиной в Киев,заработаешь кучу денег
9. ИванПенза / 4 травня 2014, 22:10
Две недели живу в Кобеляках. Благодаря родственикам прочитал после знакомства с газетой коментарии в интернете. Такое впечатление, что у вас один штат в газете, другой среди коментаристов. Непонятно, неужели у вас действительно есть идиоты которые думают как здесь пишут. Интеллигенция РФ понимает что наш Президент защищает свою страну и не желает чтобы Украина поменяла стратегический курс в другую сторону. Нем не нужны под боком войска НАТО и неконтролируемая, а может и "взрывоопасная" страна. Вы должны понять что пакт Ребентропа Молотова относительно будущего Украины уже подписан. Страна будет разделена таким образом чтобы минимизировать потери, которые должны быть минимальными. Европе тоже не нужна такая большая страна в центре, которая непонятно куда придет и непонятно кому будет угрозой или головной болью, поэтому они и согласились разделить ее с нами пополам.
10. ИванПенза / 4 травня 2014, 22:13
Да мой дядя читая это говорит, а санкции. Отвечая - это политическая игра, санкции нам не вредят. Вы что не видите что в условиях мирового кризиса и жестких санкций у нас падение уровня жизни намного меньше нежели у вас поддерживаемых.
11. шофер / 4 травня 2014, 22:36
ИванПенза в ваших коментариях №9 - 10, пишусь под каждым словом.

Украине придется разделиться, потому что её географическое положение состыкует несостыкуемых. В то же время нельзя просто взять и заявить людям Украины, что вот эта часть отныне Россия, а вот эта часть Европа. Для избежания бунта и прочих непредсказуемых последствий, это нужно делать только в формате "типа войны". Типа одни захватили, другие не имели сил сопротивляться.

За себя сказать могу 100%, что я уже давно догадываюсь что эта страна поделена сильными мира сего, и сегодня происходит завершение, кульминация длительного воздействия на эту страну, которое длилось годами. Воздействия и подставными политиками, и СМИ, и всем всем всем.

Слишком много похожего на игру, в поведении как нашей временной власти, тик и в представителях Америки и ЕС. Слишком много слов не подтверждающихся действиями, слишком много разговоров и бездействия. Потому что все это игра.

В итоге, Украина будет разделена, примерно пополам. Интуиция мне подсказывает что линия раздела пройдет по границам Житомирской и Винницкой областей со стороны Киева.

Да это траур, но его не избежать.
12. шофер / 4 травня 2014, 22:39
4.Микола Гузченко
«Ти знову нік поміняв, муділа?»
"освіжитєль воздуха" ти знову тут?
Яким чином тебе стосується все те що тут відбувається?
Заліз туди, звідки ти вилізло.
13. Бувалий / 4 травня 2014, 22:54
Іване! У Вашій теорії не все сходиться. Яка в принципі різниця для Путіна, де проходитимк кордон з НАТО: по Донбасу, по Дніпру чи ще далі. Хіба що для підняття власного внутрішнього рейтингу та для задоволення неоімперських амбіцій збирача земель. Те, що Україна буде в НАТО -- питання часу. Хіба що повернеться стара влада. Це і є для Путіна зараз головна ціль, розхитати українське суспільство на грунті невдоволення нинішньою і повернути стару або нав*язати їй подібну владу і тримати її на короткому повідку, як це було раніше. Недоумкуватий плебей Янукович як ніхто інший підходив для цього. Тоді Україна, як і раніше, буде буфером між натівською Європою і Росією.
14. Тамара / 4 травня 2014, 22:57
Не лайтеся хлопці. Микола писав що в Данії пасе свиней. Хай пасе, а нам потрібно думати як державу рятувати. Буду вдячна всім хто повідомить адресу чи контактні дані Івана Пензи. Іване якщо ви сміливий чоловік, чи співчуваєте нам, то можете звязатися зі мною давши згоду через "ник". Безпеку та анонімність гарантую.
15. шофер / 4 травня 2014, 23:05
13.Бувалий
«Яка в принципі різниця для Путіна, де проходитимк кордон з НАТО: по Донбасу, по Дніпру чи ще далі.»
Різниця у тому, що територія України, окрім політичного значення, походу є цінним харчовим ресурсом. Трудовим також - населення як майбутні робочі воли на цих землях. А от же і ділити його, для чесності та порядності, треба порівну.

Якби розподіл не був узгодженим, тут зараз повсюди було би попелище, від розборок між ЕС та Росією. А так всілякі там санкції, ну і ще щось там... типу закликів припинити війну, світова підтримка, ізоляція Росії, і тому подібна блефота для заспокоєння народу.

Самі подумайте - як?!, прти Росії можут вводити якіст там санкції та ізоляції, коли весь світ залежний від енергоресурсів Росії? Невже ви не докумекуєте, що як би війна була внатурі, якби розподіл не був узгодженим, як би все це було не грою а насправді, то Росія вже давно перекрила би і газ і нафту, не дрогнув рукою.
16. шофер / 4 травня 2014, 23:24
Скажу навіть так - всі попередні влади, котрі які ясна річ були підставними, йшли на таку "підставну роль" не тому що були зрадниками, а тому що розуміли, що розподіл України неминучий, і бути патріотичною владою у них просто немає можливості. А якщо розподілу не уникнути, то ось такий метод, який відбувався до цього, і котрий відбувається зараз, найменш болючий. Це спеціальна технологія, підготовки суспільства та впливу на нього, яка продумовувалася та розроблялася вищими умами, серед вищих кругів світу цього - Обама, Меркель, Путін... коротше кажучи "Клуб Білдерберга".
17. Бувалий / 4 травня 2014, 23:40
15. шофер
«Якби розподіл не був узгодженим, тут зараз повсюди було би попелище, від розборок між ЕС та Росією.»
Попелище було б, не доведи, Господи, на всій північній півкулі.
15. шофер
«Невже ви не докумекуєте, що як би війна була внатурі, якби розподіл не був узгодженим, як би все це було не грою а насправді, то Росія вже давно перекрила би і газ і нафту, не дрогнув рукою.»
Ну і куди б вона їх дівала? Яка сама зараз молиться, щоб ціна на нафту не впала нижче 100. Тим більше, американські ресурси зараз використовуються по мінімуму. А так вони були б у Європі.
16. шофер
«Це спеціальна технологія, підготовки суспільства та впливу на нього, яка продумовувалася та розроблялася вищими умами, серед вищих кругів світу цього - Обама, Меркель, Путін... коротше кажучи "Клуб Білдерберга".»
Чи вистачить України на всіх? Тут іде боротьба за Україну вцілому. А там, як вийде.
18. шофер / 5 травня 2014, 00:13
17.Бувалий
«Ну і куди б вона їх дівала? Яка сама зараз молиться, щоб ціна на нафту не впала нижче 100. »
Із ящика відома офіційна інформація що російські енергоресурси для ЄС становлять більше третини.

17.Бувалий
« Тут іде боротьба за Україну вцілому. А там, як вийде.»
Не схоже це на боротьбу. Не бачу сторони яка чинила би супротив проти Росії...

17.Бувалий
«Попелище було б, не доведи, Господи, на всій північній півкулі.»
Як варіант может бить і так. Ясно одне - Україна буде віддана у жертву, заради уникнення світової війни із багатомільйонними жертвами, і непередбачуваними наслідками.

Звісно все це чергове припущення. Та серед усих версій які крутилися на моїй думці, і про котрі говорять серед люду, це саме ймовірне - добровільний і відносно мирний розподіл України.

Тоді ясно і те, чому Україну так томили довгі роки - корупцією, зрадницьким владами і т.д. Все за для того, щоб тутешні люди втомилися, і врешті решт були радими віддатися вже будь кому, аби лише не бути Україною. А відсоток міграції у інші країни, походу, був одним із індикаторів того, що народ готовий похерити свій патріотизм, а от же дозрів до запланованих великих змін.
19. шофер / 5 травня 2014, 00:25
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Так само стає ясно і те, чому Путін душив Україну як міг (не тільки ціною на газ), коли здавалося б вона йому потрібна цілком і повністю. Він що ідіот? Та ні... Просто він знав, що цілком і повністю Україна все одно йому не буде, а буде те що відведнно, незалежно від позиції цього народу.

Ясна річ, що як би розподіл не був узгодженим, Путін ні у якому разі не чинив би таке западло, і ще за довгі роки, приютив би нас солодкими цукерками - тим же газом, недорогим бензином і т.д.. Але якщо все і так було вирішено - смисл іти на такі витрати? Навпаки - заробити на тому що ще поки що лишилося, що зветься Україна, процвітати чому все одно немає сенсу. Бо її скоро все одно не буде.

Простіше кажучи, добили ржавенького жигуля, відірвалися на ньому по повній, бо все одно вирішили здавати його не металобрухт.
20. Бувалий / 5 травня 2014, 00:52
18. шофер
«Із ящика відома офіційна інформація що російські енергоресурси для ЄС становлять більше третини.»
Це мало?! Можна тільки уявити, що було б з Росією, якби Європа сама відмовилась від цього.
18. шофер
«Не схоже це на боротьбу. Не бачу сторони яка чинила би супротив проти Росії...»
Та як же? А "бандерівці-правий сектор-національна гвардія (по-російськи, та і, мабуть, по-твоєму -- фашисти), спонсовані ззовні США"? А американські спецзагони, "спіймані" радіоперехватами? Будь же послідовним, а то сам собі суперечиш!
18. шофер
«Все за для того, щоб тутешні люди втомилися, і врешті решт були радими віддатися вже будь кому, аби лише не бути Україною.»
Не суди всіх по собі.
21. Бувалий / 5 травня 2014, 00:59
19. шофер
«Ясна річ, що як би розподіл не був узгодженим, Путін ні у якому разі не чинив би таке западло, і ще за довгі роки, приютив би нас солодкими цукерками - тим же газом, недорогим бензином і т.д.. »
Так був же газ по 268,50. Спеціально для режиму Януковича. Бо вже спільно думали про вибори 2015.
22. шофер / 5 травня 2014, 01:22
20.Бувалий
«Це мало?!»
Це серйозний відсоток..

20.Бувалий
«Можна тільки уявити, що було б з Росією, якби Європа сама відмовилась від цього.»
Хіба що уявити, бо на ділі це неможливо - у тому то і справа.

20.Бувалий
«18. шофер
«Не схоже це на боротьбу. Не бачу сторони яка чинила би супротив проти Росії...»
Та як же? А "бандерівці-правий сектор-національна гвардія»
Бендерівці сторона супротиву?! Ха-ха-ха... я пад сталом )))

20.Бувалий
«А американські спецзагони, "спіймані" радіоперехватами? Будь же послідовним, а то сам собі суперечиш!»
Повторюся - версія добровільного розподілу, із підігруванням "у войну", одна із версій, як припущення, котра на сьогодні, як на мою думку, сама ймовірна із огляду на події котрі відбулися на сьогоднішні, із перебігом котрих стає трохи ясніше і ясніше - все логічно. Не все і не одразу було ясно - шо тут такого?

20.Бувалий
«Не суди всіх по собі.»
Не судю, хоча хотілося б. Бо я доси тут, і тут залишуся скільки буду себе пам*ятати. Ймовірність втечі до сусідів 1% від сили.

21.Бувалий
«Так був же газ по 268,50. Спеціально для режиму Януковича.»
Да було таке діло. Як його пояснити - х.з. Скорше за все за цим стоїть ще щось таке, чого ми так само не знаємо, але все одно вписується у спланований сценарій.

-------------------------------------

А тепер заспокійливе.

На фоні всих подій, я завжди звертаю увагу на банківські структури. Люди цих установ, вряд чи можуть жити у темряві, і не проінформовані про подальші події - погодьтеся. Так от, якщо банки продовжують видавати довгострокові кредити, на багато років, не суть у котрій валюті, не суть на яких умовах, то це ознака того що основа, кістяк, розрушеними все таки не будуть, і є всі підстави повернення кредитів, навіть великих. Спробуйте знайти у цьому нелогічність - все логічно.
23. Ясен / 5 травня 2014, 09:11
16. шофер
« Вставити цитатуСкажу навіть так - всі попередні влади, котрі які ясна річ були підставними, йшли на таку "підставну роль" не тому що були зрадниками, а тому що розуміли, що розподіл України неминучий, і бути патріотичною владою у них просто немає можливості.»
А що ж в твоєму розумінні є тоді зрада?Ну якщо бути підставною владою з розумінням того,що очолювана тобою країна 100% розпадеться,не є зрадою.Немогли вони бути патріотичною владою!Чому?В малесенькій Естонії і в більших Фінляндії і Польщі влада може бути патріотичною а у нас ні?Дійсно зараз іде процес ,який загрожує цілісності України,а ми говоримо спокійно,що по якихось там областях пройде кордон впливу.Нам потрібна сильна,дієва й професійна патріотична влада.Котра не розпускала б нюні, й не розводила б руками.Зараз спитаєш ,хто може стати такою владою стати?Не знаю.Але знаю одне,серед очевидних лідерів президентських перегонів таких немає.
24. Алексей / 5 травня 2014, 09:28
23.Ясен
«А що ж в твоєму розумінні є тоді зрада?Ну якщо бути підставною владою з розумінням того,що очолювана тобою країна 100% розпадеться,не є зрадою.Немогли вони бути патріотичною владою!Чому?В малесенькій Естонії і в більших Фінляндії і Польщі влада може бути патріотичною а у нас ні?Дійсно зараз іде процес ,який загрожує цілісності України,а ми говоримо спокійно,що по якихось там областях пройде кордон впливу.Нам потрібна сильна,дієва й професійна патріотична влада.Котра не розпускала б нюні, й не розводила б руками.Зараз спитаєш ,хто може стати такою владою стати?Не знаю.Але знаю одне,серед очевидних лідерів президентських перегонів таких немає.»


В том то и дело, что в Финляндии, Польше, Эстонии и других подобных государствах основное население это Поляки, Эстонцы, Фины, а Украина, как ни крути, многонациональное государство, даже те, кто кричит и бьет себя в грудь на Западе - что он Украинец, он другой, по отношению к украинцам Востока. А один человек не может быть лидером для всех, если команда состоит из говна. Хороший пример в этом отношении Путин, как бы его не клеймили, в России он лидер для большинства, и Якутов успокоит и Калмыков поддержит и с Нохчами договориться, но за его спиной стоит сильный государственный аппарат, который быстро реагирует на требования и потребности держа весы в более - менее равновесии. В Украине такого нет, потому что все псевдо лидеры зависимы от других в большей степени, чем ответственны перед своим народом и своей совестью. Как результат - от перемены мест слагаемых ничего не поменяется. Вот и будем, как в одноименном фильме - только шапки менять.
25. traktorist / 5 травня 2014, 09:48
Так,Путін дійсно природжений лідер і непоганий керівник,який зробив із Єльцинської Росії-доходяги потужного гравця на світовій арені.Зробив Росію країною,з якою рахуються і навіть бояться,чого Україні зараз так не вистачає.Але ж він "пуйло",а цей факт переважить тисячу інших!
26. Степанявичус Вилмас / 5 травня 2014, 09:48
Братья украинцы, в нашей стране совсем другая информация. Все говорят что Путин проглотил наживку. После войны с Грузией в Англии было решено что с таким агрессором как Россия надо покончить. В 21 веке никто войной не пойдет против ядерной державы. Поэтому разрабатывали все по технологии как для развала СССР. Для Украины подготовил сценарий революции. Рассчитали на то, что Путин вмешается раньше, когда официально к нему обратиться Янукович. Однако он заигрался в президенты, а также согласился на мировую, которую Запад от него не ожидал. Но потом ему довели сценарий с запасным вариантом в котором основной силой был правый сектор с боевыми подразделениями и он сбежал. Пкутина необходимо было спровоцировать на активные действия. И он начал свою игру с Крымом и финансированием южных регионов Украины. Санкции основное оружие развала России начали вводить поэтапно, чтобы не дать России понять всего задума, а также отвлечь Путина на внутренние проблемы. Человек который заменит Путина уже в его окружении и будет к средине 2015 года приведен к власти. Часть информации и у нас засекречена, но эту одно из авторитетных изданий озвучило. Держитесь. Успехов. Прибалтика с Вами.
27. Чудо Юдо / 5 травня 2014, 09:59
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Як же ж Шофер із Іваном активно стараються всіх запевнити у тому, що Путін і ЄС все давно вирішили і розподіл України неминучий.
А чи не проплачені лі ви агенти царя-батюшки часом?:) А то одні бігають з гранатометами по Донбасу, а інші в інтернеті пишуть українцям, що все неминуче, не борсайтесь навіть.
Жарти, звісно, але... Якщо Путька біснується через те, що із України дав драпа його холуй Янукович і тепер у нього вже немає держави-маріонетки-прослойки між ЄС та РФ то нехай піде скине стресс постукавшись головою об стіну. Я прекрасно розумію, що він вирішує питання безпеки своєї країни, але ж, блін, мені абсолютно пофігу які він там питання вирішує - чому саме за мій рахунок це має відбуватися? Бо на фоні світової політики начебто все ясно і красіво: Путін захищає РФ від НАТО під боком, шляхом проплачування бунтів і бойовиків-головорізів в Україні - йому не потрібна сильна Україна. Але на фоні мене - простого українця, за чий рахунок все це відбувається, - то цілком нормальна моя реакція: "Хутін - Пуйло!".
28. Ясен / 5 травня 2014, 10:48
27.Чудо Юдо
«Як же ж Шофер із Іваном активно стараються всіх запевнити у тому, що Путін і ЄС все давно вирішили і розподіл України неминучий.»

27.Чудо Юдо
«"Хутін - Пуйло!".»
А хто заперечує,Хутін ще те Пуйло!Але чому в Україні стало лозугом :"Чим більше Пуйло,тим вища посада".А в Європі оті Пуйла,працюють десь на свинарниках,а не стають керівниками держави.Про розподіл нічого ще невирішено,але й невиключено (нажаль) такий розвиток подій.Я не розділяю думки про "обрєчьонность"України.
29. шофер / 5 травня 2014, 10:55
27.Чудо Юдо
«Як же ж Шофер із Іваном активно стараються всіх запевнити у тому, що Путін і ЄС все давно вирішили і розподіл України неминучий.»
Можу навіть добавити. Якщо розподіл України справді неминучий, а чуйка підказує мені що скорше за все так воно і буде, то велике щастя що цей розподіл буде узгодженим, під видом "тіпа войни". І не дай Боже, щоб цей розподіл був суперечливим, у процесі війни справжньої.

пс. Зберегти Україну неділимою хочеться нам всим.
Та тільки мало лі шо нам хочеться.
Вона вже розділилася - Крим стартував першим.
30. Алексей / 5 травня 2014, 10:58
26.Степанявичус Вилмас
«. Человек который заменит Путина уже в его окружении и будет к средине 2015 года приведен к власти. Часть информации и у нас засекречена, но эту одно из авторитетных изданий озвучило. Держитесь. Успехов. Прибалтика с Вами.»

Не смешите людей, то что вы написали - это полный бред. Пусть авторитетное издание лучше расскажет - как продали Крым, обосрались с "патриотическими настроениями в Южных областях, перестали контролировать боевиков правого сектора и многое другое. Такое ощущение, что разведку и чиновничий аппарат России считают за детский сад. Авторитетные прибалты, которые не имеют ни грамма самостоятельности, зависимы ото всех, в том числе и от промышленных предприятий Украины, будут авторитетно рассказывать людям! Еще раз повторюсь - Путин хоть и гавно, но за его спиной стоит реальная машина власти, которая работает на все 100. Даже если убрать Путина, то завтра будет другой Владимир Владимирович, который будет раскручивать машину власти только вперед.
Это и есть большое отличие от того, что происходит у нас на Родине.
Наши как обычно придут, все развалят, всех разгонят и начинают заново и так все 22 года независимости. А каждое такое вмешательство откидывает назад, а не двигает вперед. Путин пришел к власти по преемственности, тихо и мирно убрал всех Ельцинских ставленников и спиногрызов, постепенно заменил весь чиновничий аппарат. Даже Сердюка Пердюкова поставил грамотно, чтобы на его примере показать как наказывают коррупционеров. Для меня этот проект под названием "Украина 2014" ясен и понятен - США и Россия ведут войну между собой, но на территории Украины, а это пропасть для всех.
31. шофер / 5 травня 2014, 10:59
27.Чудо Юдо
«А чи не проплачені лі ви агенти царя-батюшки часом?:)»
конєшно ти вгадав, от і тільки що прийшла СМС-ка що карточку поповнили на червонець - значить работаєм дальше
32. подоловець / 5 травня 2014, 12:05
Пацани а я вєрю тому Лабусу. Может чтоб победить Росию и сдали наш Крим. Ведь єто обуза для росіі. Санкции + бабло на крим + еще чего не знаем і кранти росиянам.
Ведь если би мне кто-то сказал в 1990 что Союз развалят, я б больним того назвал.
33. Ясен / 5 травня 2014, 15:06
32.подоловець
«Ведь если би мне кто-то сказал в 1990 что Союз развалят, я б больним того назвал»

В 1990 про розвал СССР вже знали всі!
27.Чудо Юдо
« Путін захищає РФ від НАТО під боком, шляхом проплачування бунтів і бойовиків-головорізів в Україні - йому не потрібна сильна Україна.»
А для чого Путіну сильна Польща,чи сильна Турція?Чому на тих рубежах він не захищає РФ від НАТО?Не зрозуміло ,при сучасних військових технологіях ,немає значення де той кордон з НАТО,в Україні,чи Польщі.Аж ні вигрібає по повній моя країна.От і виникає думка:"А чи не початок це(борони Боже)відновлення "Совка"?Якщо це так,то усі попередні спори -єрунда.Однаково будем нахилені Шофер,Чудо,Ясен,та всі інші.Ні нам не обслинювати треба яке там Хутін Пуйло,а недопустити те Пуйло в Україну.(надіюсь ще не пізно)
31. шофер
«конєшно ти вгадав, от і тільки що прийшла СМС-ка що карточку поповнили на червонець - значить работаєм дальше»
Не сміши дєсять рублєй ето же так мало.
34. Алексей / 5 травня 2014, 15:41
33.Ясен
«А для чого Путіну сильна Польща,чи сильна Турція?Чому на тих рубежах він не захищає РФ від НАТО?Не зрозуміло ,при сучасних військових технологіях ,немає значення де той кордон з НАТО,в Україні,чи Польщі.Аж ні вигрібає по повній моя країна.От і виникає думка:"А чи не початок це(борони Боже)відновлення "Совка"?Якщо це так,то усі попередні спори -єрунда.Однаково будем нахилені Шофер,Чудо,Ясен,та всі інші.Ні нам не обслинювати треба яке там Хутін Пуйло,а недопустити те Пуйло в Україну.(надіюсь ще не пізно)»

Тут все просто - Нынешняя ситуация в Украине - ответ России за Сирию. Путин естко повел себя в зоне интересов США, теперь получает ответ в зоне своих интересов, а граница НАТО, хоть под Брянском пусть проходит, вон Калининградская область полностью НАТО окружена и ничего, живет и процветает!
35. Бувалий / 5 травня 2014, 16:28
33.Ясен
«От і виникає думка:"А чи не початок це(борони Боже)відновлення "Совка"?»
Один із очевидних і перспективних для Путіна варіантів, як збирача земель руських. Рейтинг росте, самовдоволення тішить, перспектива в*їхати в історію на білому коні як визволитель і "объеденитель" російськомовних. Не приховують же зараз бажання Росії бути в межах імперії початку минулого століття. Навіть із закавказзям і Середньою Азією. До речі, Донбас і зараз мислить, як "совок", тож це і використовують.
36. Бувалий / 5 травня 2014, 16:37
34.Алексей
«Калининградская область полностью НАТО окружена и ничего, живет и процветает!»
Як непотопляємий авіаносець. А могла б бути балтійськм курортом.
37. подоловець / 5 травня 2014, 19:13
Почитал и понял, конец будет печальним, только для кого, вот в чем вопрос.
38. подоловець / 5 травня 2014, 19:16
Ясен ти я понял іногда очкі носіш, да.
39. шофер / 5 травня 2014, 20:48
От і виходить приблизно такий сценарій:

1. Через підставну владу, країну роками ослаблюють, душать її всима доступними методами.

2. Далі Путін захвачує певну територію, на котрій зокрема рохташована промислова частина, тим самим ще більше ослаблюючи економіку.

3. Європа та Америка тіпа таке як підтримують Україну, вводячи проти Росії всякі там санкції, лякаючи аналогічними військовими навчаннями, але по суті ніякого опору - адже все це для показухи, для заспокоєння Українців.

4. В той же час, ЄС та Америка, замість захисту дають Україні мільярдні кредити, призначення котрих, у сумі із попередніми заборгованостями, остаточно загнати Україну у боргове рабство.

5. Далі, "не проходіт і пол года", в Україні оголошується дефолт. Те що Росія "відвоювала" на початку сценарію залишається їй, а остальне переходить у власність ЄС за борги.

От і відбувся розподіл.
40. шофер / 5 травня 2014, 20:55
Звертаємо увагу і на сусідні фідльми:

1. Посилання на www.youtube.com

2. Посилання на www.youtube.com

3. Посилання на www.youtube.com
41. подоловець / 5 травня 2014, 21:25
Нам нада либо войну амєріке обявить і сдаться бістро в плєн, ілі моліться всєй страной Богу, чтоб он либо Путіна лібо Росію того.
42. терплячий / 5 травня 2014, 22:33
А боротися за свою країну чому ніхто не пропонує??? Тільки й чутно П-у-т-і-н... З-д-а-т-и-с-я...А хто він такий??? КГБіст проклятий!!! Що така особа може зробити хорошого для людей? Дбає лише про власне "его", бо всим іншим природа обділила цього недолугого коротунчика!!!
43. шофер / 5 травня 2014, 22:38
39. шофер
«4. В той же час, ЄС та Америка, замість захисту дають Україні мільярдні кредити, призначення котрих, у сумі із попередніми заборгованостями, остаточно загнати Україну у боргове рабство. »
Да забув уточнити - кредити ці будуть дещо особливими.
Особливість їх полягатиме у тому, що насправді ніяких кредитів і не буде.
МВФ полиняє від сили хіба що у тому, що Сєнічка із Турчиновим отримають від них смачні гонорари за виконані ролі.

Жорстоко - правда? Але так воно і є.
44. шофер / 6 травня 2014, 00:34
а ось ще одна наклейочка про Путіна - бачали? :)
Посилання на podrobnosti.ua
45. Ясен / 6 травня 2014, 07:32
38.подоловець
«Ясен ти я понял іногда очкі носіш, да.»
Чим спровоковані такі глобальні умозаключення?Хоча відразу видно незабутній стиль справжнього майстра пера.
46. Алексей / 7 травня 2014, 07:58
36.Бувалий
«Як непотопляємий авіаносець. А могла б бути балтійськм курортом.»

Там и сейчас курорт отменный, очень много различных санаторно-курортных заведений, правда и страдает данный регион от этого сильно, так как доступность для Европы шаговая, цены низкие, то там высокий уровень наркомании и ВИЧ. Поляки и лабусы знают свое дело.
47. Гiсть / 7 травня 2014, 08:28

Коментар видалено за порушення пункту 2.5 Правил користування сайтом
48. Алексей / 7 травня 2014, 08:36
47.Гiсть

Коментар видалено за порушення пункту 2.5 Правил користування сайтом

А вы бы шли отсюда, как сказал великий украинский классик Шекспир - в 19-м сонете: "гуляй, Вася!!!
49. Гiсть / 7 травня 2014, 09:49

Коментар видалено за порушення пункту 2.5 Правил користування сайтом
50. Гiсть / 7 травня 2014, 10:45
Шавки гавкают а караван идет
А за пуйла ответите
51. Алексей / 7 травня 2014, 11:28
50.Гiсть
«А за пуйла ответите»

Вот 10 го мая приходи на турнир по волейболу и отвечай! Не умеешь нормально - русской речью, або українською мовою спілкуватися, покажи хоть руками и мячом.
52. терплячий / 7 травня 2014, 13:54
"Пуйло!" воно і є "Пуйло"! Чи "гість" проти?
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації