Вхід | Реєстрація

Співробітники СБУ приїхали у Підгорянську сільраду

Співробітники СБУ приїхали у Підгорянську сільраду

У четвер 5 лютого по обіді у Підгорянській сільській раді з’явились співробітники СБУ та обласної прокуратури.

Ближче до другої години дня біля адмінбудинку зібралось близько трьох десятків людей. Перед входом чергували п’ятеро міліціонерів. Усі інші люди були жителями Кобеляк та району. Серед них — голова Кобеляцької райради Василь Мирошнеченко, заступник голови РДА Олександр Шуліка, бутенківський сільський голова Микола Скрильник, кілька депутатів районної та міської рад. Усі присутні жваво обговорювали подію, яка незадовго до цього сталася у будівлі. Говорили про те, що співробітники СБУ нібито задокументували факт отримання хабара одним із посадовців сільради. Називали суму в 4,5 тисячі доларів США. Зайвої пікантності ситуації додавала та обставина, що громадянин, який нібито давав хабар, є кумом посадовця. Крім того, люди говорили, що між цими громадянами були боргові зобов’язання. Той, хто давав гроші, є боржником посадовця.

— Та про це ж увесь район знає, — голосно обурювався депутат райради Микола Антонов. — Як можна так людину підставити. Як же він у очі кобелячанам дивитиметься?

Люди почали вимагати, аби когось із них пустили в будівлю. Але працівники СБУ, посилаючись на службову необхідність, не дозволили зайти в приміщення ні голові райради, ні заступнику голови РДА. Згодом до будинку під’їхав адвокат Олександр Похил та ще троє людей у цивільному. Серед них — відомий місцевим жителям співробітник СБУ Володимир Пшеничний. Адвокат почав стукати у двері, вимагаючи, аби його впустили в будівлю. Кілька хвилин на нього ніхто не реагував. Люди почали обурюватись.

— Це безпредєл. Я 25 років у міліції проробив. Адвоката повинні впустити, — голосно сказав Микола Скрильник.

— Янукович уже поїхав, а справа його живе. Чого закон порушують? Чого адвоката не впускають, — говорили інші.

Урешті-решт Олександра Похила впустили у будівлю. Усі інші залишились чекати на вулиці. Оперативно-слідчі дії продовжувались до 18-ої години.


Автор: Ігор ФІЛОНЕНКО


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Кобеляки | Кримінал


1. Лув / 5 лютого 2015, 19:53
Немає в мене більше кума. Помните анекдот?
2. Правда / 5 лютого 2015, 20:11
Все правильно Вор должен сидеть в тюрьме!А що просив взятку то є факт і не один.А Скрильник сильний захисник у самого рило в пушку.
3. 12345а / 5 лютого 2015, 20:24
Є такий собі Пастухов (шістка Дороша (дворова кличка Мутняк),який позичив 4000 т. зелених рік назад в сільського голови і не хотів віддавати.Жаба давить,грошей шкода.Зрештою написав заяву,притянули сбушників та інш. Висновок Не позичай грошей-не буде ворогів та та не будуть мєнти тягати
4. Кобеляки / 5 лютого 2015, 20:30
2.Правда
«Все правильно Вор должен сидеть в тюрьме!»

Далеко-далеко не завжди. Видно вам у такій, чи подібній ситуації бувати не довелось.
Ці хлопці, якщо в них рушиться "план", можуть і будь-кого з рідних зачинити.
Але якщо А. дійсно невинно драв з людини - то це дуже погано і гріх.
5. народне слово / 5 лютого 2015, 21:13
Так він не тільки в сільського голови позичив ,але і в інших людей і також не віддав ,та він щось придумає ,якось підставить.
6. Гість 1111 / 5 лютого 2015, 21:16
посадовець-це державний муж-а не мірошник-він не може давати гроші в борг(він не має ліцензії на право кредитування---та що говорити--на незнанні дурних законів погорів посадовець.....

а що-до КУМА- тохто і що його спонукало на такий вчинок(можливо кум куму полюбляв....)
7. Гість 7776 / 6 лютого 2015, 10:56
це мутна робота-наводка-комусь воно вернеться рикошетом
8. полтавчанин / 6 лютого 2015, 11:41
це толю взяли?
9. Лув / 6 лютого 2015, 12:02
Полтавчанину: так точно, затримали Анатолія Миколайовича
10. гість999 / 6 лютого 2015, 12:47
Підставили "бригадіра",стопудово.
11. Гість 7776 / 6 лютого 2015, 13:33
чий-же вин бригадир-якщо ментовский-то пипец--свої своїх почали пожирати....

P.S. НЕДАРОМ ВЧОРА ПІВ РАЙОНА І БУВШИХ І ТЕПЕРІШНІХ НАЇХАЛО-- СВАГО СПАСАТИ-ТА НЕ ТУТ ТО БУЛО ---ЦЕ ви ТІЛЬКИ В СЕБЕ ДОМА пацани круті-- а ТАМ--всі ВИ ПІШАКИ....
12. доктор / 6 лютого 2015, 13:36
Це піар,говорить один чоловік.
13. колян / 6 лютого 2015, 14:37
Перш ніж збинувачувати того хто давав потрібно розібратися а де заробив А.М. на всі блага життя Наскільки мені відомо то Няйко навсе здатен правдою та неправдою добиватися всьго.Основна ціль була земля друзів і не тільки його.
14. хірург / 6 лютого 2015, 18:19
Цирк на дроті! Чому там дивуватися, як кажуть: "Які їхали - таких і зустріли."
15. Гість 0000фф / 7 лютого 2015, 09:28
в масштабах району-- це мелка пешка-- вже всі забули...
16. 1111м / 7 лютого 2015, 10:49
Так забули але як брав так і буде брати для таких пі... як він закони не писані.ЯКби було все нормально ніхто не приїжав і цирку не було нічого пацани розберуться
17. Олександр Іс / 7 лютого 2015, 10:55
Потрібно бути обережнішим
18. Сергій Га / 7 лютого 2015, 10:58
Це точно
19. Іван Дя / 7 лютого 2015, 11:02
Не в бровь а в глаз!
20. Маска / 7 лютого 2015, 11:49
17.Олександр Іс
«»
18.Сергій Га
«»
19.Іван Дя
«»
А де ж Олександр Пи?:)))
21. Яна / 7 лютого 2015, 15:37
Завтра 08.02.2015 о 13.00.збираються на мітинг для підтримки свого голови жителі Підгори та Кобелячани.
22. Гість 0000фф / 7 лютого 2015, 16:00
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
І за який ХЕР його підтримувати-підскажіть...
23. Бі Ля / 7 лютого 2015, 16:01
А де збираються???
24. Читаач / 7 лютого 2015, 16:48
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
22.Гість 0000фф
«І за який ХЕР його підтримувати-підскажіть..»

Та це не про вас. Вас туди не запрошували, не запросять і не раді будуть там бачити.
Ви, гарантія, з числа тих - як Пастухов - хто не лише кума, а й рідну матір продасть.
І допомогти комусь - вам це напевно не властиво.
25. Гість 0000фф / 7 лютого 2015, 17:01
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
24.Читаач
«22.Гість 0000фф
«І за який ХЕР його підтримувати-підскажіть..»

Та це не про вас. Вас туди не запрошували, не запросять і не раді будуть там бачити.
Ви, гарантія, з числа тих - як Пастухов - хто не лише кума, а й рідну матір продасть.
І допомогти комусь - вам це напевно не властиво.»



допомогти людині-це не обов1язок а зокономірність-- но...допомогають за доброту- за людяність-завсе те хороше- що він зробив для людей (а не окремо відібраній компаніі приближённых друзей-кумов-собутильников-любителей погулять с молоденькими...)

прошу-скажіть ЧИМ він хороший...можливо...
якщо хороший --то голосуємо ЗА підтримку
якщо ні-будь здоровий...
26. Яна / 7 лютого 2015, 17:32
Біля Підгорянської сільської ради.
27. Яна / 7 лютого 2015, 17:35
Дякую вам читач за підтримку.
28. Читаач / 7 лютого 2015, 18:29
25.Гість 0000фф
«будь здоровий..»

Будьте здорові.
Впевнений, що хоч що б було сказано - від вас відповідь була б одна.
29. валера / 7 лютого 2015, 19:35
З Бутенок буде бус вид вокзалу 12-30,з Дрижини Ваха везе людей,з Котовського Гога везе 4 машини.Футболисти своих не кидають.
30. гість2 / 8 лютого 2015, 00:52
ХАЙ Ваха розбереться зі своїми ділами в тому числі і з фінансовими а потом суне свій ніс в Підгору . А великий правдолюб Антонов нехай краще розкажуть як з Няйком кіпіш піднімали для того щоб Білоуська поставили головою асоціації фермерських господарств.ФЕРМЕРА Х.....
31. полтавчанин / 8 лютого 2015, 09:46
Антонов-это тот сутенёр- что девушек поставлял...(что он как тот навозный жук--где ГАМНО там и ОН....
32. Гість 7776 / 8 лютого 2015, 10:24
30.гість2
« А великий правдолюб Антонов»

Ти-Редиска.... а где правда про тех ДЕВОЧЕК... кошмары не снятся????
33. Читаач / 8 лютого 2015, 11:39
31.полтавчанин
«Антонов-это тот сутенёр- что девушек поставлял»

Це вже цікава версія, якщо правда.

Коли й куди Антонов поставляв дєвочок, може в Підгорянську сільраду прямо, через що й "погорів" А.М.?

А може він поставляв їх у райраду, після сесії, для тих депутатів, яких "склоняв" на неправедну сторону?
34. Яна / 8 лютого 2015, 16:42
Сьогодні ми побачили і почули дуже багато людей які говорили тільки хороше про А.М.Я вважаю,що всі гадості які тут пишуть про дійсно чесну людину-це такі самі неудачники і заздрісники як Пастухов.Підставити людину це дуже просто.Та як потім друзям,кумам,знайомим в вічі дивитися не соромно?
35. Кобеляки / 8 лютого 2015, 16:57
34.Яна
«Сьогодні ми побачили і почули дуже багато людей»

Людей було багато? Де зараз А.М.? Хто виступав?
36. Правда / 8 лютого 2015, 19:59
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
34.Яна
«Сьогодні ми побачили і почули дуже багато людей які говорили тільки хороше про А.М.Я вважаю,що всі гадості які тут пишуть про дійсно чесну людину-це такі самі неудачники і заздрісники як Пастухов.Підставити людину це дуже просто.Та як потім друзям,кумам,знайомим в вічі дивитися не соромно?»

Та що хорошого можна про нього сказати чмо воно явне якщо даже кум підставив а як він кума за горло давив за гроші чого не пишеш?Як землю забрав через яку Пастухов весь в долгах бо відкати Няйкові не встигав за землю платити.Я стороння людина мені ні Няйко не Пастухов не потрібен але є факти.І дай Бог щоб мені не захотілося ці факти надати зацікавленим зараз органам думаю їм буде цікаво але головне результативно
37. шпрот / 8 лютого 2015, 21:00
Толя взятки брав і вимагав,і не малі,їхав дах.Відповідь:беруть всі і ще більше.Пастухова підтримав Дорош,а він живе "по понятіях".Висновок:Толя заївся.
38. Читач2 / 8 лютого 2015, 21:24
шпрот ! А ти давав Няйку взятки? Так чого не прийшов на сходку з Правдою і не розказав? Таке враження, що Правду звуть Пастухов.
39. Правда / 8 лютого 2015, 22:53
Та ні мене звати не Пастухов а якби знав прийшов би а як треба то й скажу де треба ще й докази надам Правду можуть знати тільки Пастухов та Няйко хай вони й розбираються а то щось Антонова дуже бентежить доля Няйка не дуже я вірю в дружбу знаючи Антонова чистої води з корисливих намірів видно урветься земелька Толікова.А Данчиха чогось рве і мече тоже не чиста на руку чи що? Видно заплуталася в поборах за воду чи як?Боїться урветься хлібне місце тоже.А може всі гуртом боїтеся що повернеться Лісова.Чому ж гідна кандидатура не чета декому
40. слухач / 8 лютого 2015, 23:04
І до циганки не треба ходити: Правда 100% була(В) на сходці. А може ще й гроші на заставу дасть.
41. Яна / 9 лютого 2015, 00:04
А ви ШПРОТ взятки давали? Так ми сьогодні всіею громадою ждали таких як ви.І нажаль не дочекались,бо такі як ви тільки оббріхувати людей можете і не більше.
42. Яна / 9 лютого 2015, 00:54
Так ви ПРАВДА скажіт і надайте докази у відповідні органи чого вам боятись? А ВИ ПРАВДА в дружбу не вірите.І Я знаю чого,боу вас таких друзів як АНТОНОВ ПРОСТО НЕМА.
43. Просто Вася / 9 лютого 2015, 10:04
Підгоряни вже збирають півмільйона застави голові:
Посилання на exo.in.ua

Невже ж такий хороший?
44. Бі Ля / 9 лютого 2015, 10:17
Є таке висловлювання: "Скажи мне кто твой друг и я скажу кто ты". Отже цікаво почути що цих кумів (Няйка, Антонова, Пастухова) обєднувало. Вони разом пили горілку і один із них іншому зробив запад ло. Чи це просто українська ментальність?
45. Чудо Юдо / 9 лютого 2015, 11:42
Насправді доказати, що людина брала хабар вельми нелегко. Про хабюарника потірбно матеріали збирати пару місяців, "пасти" його, засланих козачків не один раз відправляти, мати аудіозаписи. Думаю, няйко, як і всі інші працівники його сфери, мав грішки. А якщо копати то накопати можна на будь-кого. Якби був невинний акі дитятко - не було б за що брати. Самого факту передачі грошей з рук у руки мало.

44.Бі Ля
«Вони разом пили горілку і один із них іншому зробив запад ло. Чи це просто українська ментальність?»

Горілку пити то одне, а коли в хід ідуть великі гроші - то вже зовсім інше. Тут і кум - не кум.

Тому ніхто ніколи не рекомендує вести бізнес вкупі з родичами - гроші розісруть.
46. полтавчанин / 9 лютого 2015, 13:23

Коментар видалено за порушення пункту 2.8 Правил користування сайтом
47. Бі Ля / 9 лютого 2015, 16:33
45.Чудо Юдо
«Насправді доказати, що людина брала хабар вельми нелегко. Про хабюарника потірбно матеріали збирати пару місяців, "пасти" його, засланих козачків не один раз відправляти, мати аудіозаписи. Думаю, няйко, як і всі інші працівники його сфери, мав грішки. А якщо копати то накопати можна на будь-кого. Якби був невинний акі дитятко - не було б за що брати. Самого факту передачі грошей з рук у руки мало.»

Ну бі ля і розписав. Усе там зроблено і задокументовано і випасено з козачками. Не такі вже ж вони і дурні. Тут просто ЕХО ввело в оману бо поінформувало що то хабар. Ну на те воно і ЕХО. Насправді сорока на хвості принесла що ікнримінують не хабар. Ст. 368 а вимагання ст189. а це трішки різні речі. Ну якщо по-селянськи то хабара дають за якусь послугу а вимагати можна і просто так. Начебто там не обліковано надавалась земля. А взагалі вирисовується великий мутняк. Захисники Няйка роблять собі піар на майбутні вибори от подивимось хто буде претендувати на голову сільради і дужче проясниться. . Якщо глибоко копати то можна докопати і до того питання яке Маска визнає неіснуючим. А ще кажуть що учасникам масовки (зборів) по 100 грн башляли. Якщо правда, то хто?
48. Гість 0000фф / 9 лютого 2015, 18:06

Коментар видалено за порушення пункту 2.4 Правил користування сайтом
49. Маска / 9 лютого 2015, 18:27
47.Бі Ля
«Якщо глибоко копати то можна докопати і до того питання яке Маска визнає неіснуючим.»
Ну, ти, блін, як Ілліч, "живее всех живых". Не розумію тільки логіки твоїх нікнеймів. Тепер уже якесь "бля":))). Як і не зрозумів, при чому тут я.
47.Бі Ля
«А ще кажуть що учасникам масовки (зборів) по 100 грн башляли. Якщо правда, то хто?»
Хто каже? Може йому давали, щоб казав? Теж хочеш підробити, бо тут заробітки впали?
50. Віра / 9 лютого 2015, 18:30
Та хтож мітить Данко Олександра Андріївна власною особою.Все мало та й мало коли ж вони наїдяться
51. Маска / 9 лютого 2015, 18:30
49.Маска
« Коментар містить ненормативну лексику»

От бачиш, Читач, і програма вважає твій новий нік матюком :)))
52. Бі Ля / 9 лютого 2015, 18:32
48.Гість 0000фф
«ВАМ -ЩО -РОБИТИ НІЧОГО-ЩО ВИ ЗАЙМАЄТЕСЯ ПЛІТКАМИ....»

Ну вас бі ля не поймеш. Є такий анекдот коли кум застав кума з жінкою і каже: то куме не добре. А він: вас не поймеш куме. Кума каже добре, а ви - недобре.
Коли пишуть коменти "не по суті" Маска каже - то не добре. Коли по суті статті - знову не так.
53. Бі Ля / 9 лютого 2015, 18:39
49.Маска
«Хто каже? Може йому давали, щоб казав? Теж хочеш підробити, бо тут заробітки впали?»

Може й таке бути. Я ж нічого не стверджую.
НІкнейм - це не по українськи, ти що американець?
54. Бі Ля / 9 лютого 2015, 18:43
51.Маска
«От бачиш, Читач, і програма вважає твій новий нік матюком»

А ти ж матюками не пиши, а пиши бі-ля. Хоч це і не матюк. Тобі не дивно що матюки не видаляють а от не матюки видаляють. А кажуть матюки кацапи придумали разом з татарами. Бачиш, яка програма проросійська і нічого.
55. Маска / 9 лютого 2015, 18:45
53.Бі Ля
«...ти що американець?»
А там що, "по-американськи" написано?
56. Вість / 9 лютого 2015, 18:55
Казали грошей на заставу назбирали так де ж толік? уже дома вареники їсть чи як?
57. Бі Ля / 9 лютого 2015, 19:07
55.Маска
«А там що, "по-американськи" написано?»

Ну ти що з Марса впав. Мене в школі вчили що name - це по-українськи імя. Не полінувався заради тебе в словник полізти. І от що накопав, аж до жидомасонства.
nickname - прозвище; nic - одурити, надути, вкрасти;
Оld-nic - диявол. (Тобто Люцифер)
58. Бі Ля / 9 лютого 2015, 19:15
Там помилка у мене,треба nicк і Оld-nicк, а то знову критикувати будеш.
59. Главбух / 9 лютого 2015, 19:16
Ще довго він вареників неїстиме
60. Главбух / 9 лютого 2015, 19:30
Наступна Світлана Пальона(яка під час свого волонтерства погасила свої кредити в сумі 160 тисяч гривень)
61. Маска / 9 лютого 2015, 19:44
58.Бі Ля
«...Оld-nicк, а то знову критикувати будеш.»
Не буду... Тим більше, чомусь згадався смак рому... Мабуть, таки точно підступність жидомасонства :)
62. шпрот / 9 лютого 2015, 19:56
Масці:яке відношення Толя має до обраного народу?Пасквіль то про Толю
63. микола григорович / 9 лютого 2015, 20:04
Розвели балаган про Ізраїль.Де конструктив,де ідеї,як допомогти людині.Самі слухи.
64. Маска / 9 лютого 2015, 20:14
62.шпрот
«Масці:яке відношення Толя має до обраного народу?»
Прошу вибачення, ніякого. Цей флуд -- реакція на висновки "теорії" одного тут "гуру".
63.микола григорович
«Розвели балаган про Ізраїль.»
Написав вище. Пробачте.
65. татарин / 9 лютого 2015, 20:16
А Пальона відбила бабки на обратних рейсах?На базарі чув,що назад забиті їдуть по повній.Для чого їм мир?А якщо прийде кара?
66. Главбух / 9 лютого 2015, 20:47
А Ісип скільки заробив на торговому центрі "Рим"50 магазинів по 30000доларів в сумі 1.5 милионів доларів!!!А вам слабо???
67. гість33 / 9 лютого 2015, 20:53
РИМ-концерн.
68. Кредо / 9 лютого 2015, 21:31
Все дуже просто завурушились бо самі бояться що можеть така участь настигнути як і Толька і риють землю носом але все це даремно.Але якщо є зайві гроші у цих такзваних багатіїв допоможіть якійсь дитині тяжко хворій і це дійсно буде благородно.
69. нежданний гість / 9 лютого 2015, 22:31
47.Бі Ля
«Насправді сорока на хвості принесла що ікнримінують не хабар. Ст. 368 а вимагання ст189. а це трішки різні речі»


А по-простому, в даному випадку - це "откат".
70. Оздоровлений / 9 лютого 2015, 23:43

Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
71. Главбух / 10 лютого 2015, 09:53
Це вони вносят заставу за Толяна шоб він землі свої на них переписав))
72. шофер / 10 лютого 2015, 10:27
70.Оздоровлений
«а краще раз переглянути Посилання на www.youtube.com»
а розкажи шо там було?
73. чавус / 10 лютого 2015, 20:49
Щоб знав,Батько завжди святий
74. Муся / 11 лютого 2015, 20:28
Ну що там Няйка вже викупили чи як?
75. 777ла / 11 лютого 2015, 21:26
Привезли вже вашого хабарника
76. Таміла / 11 лютого 2015, 23:26
777ла, не зарікайся від тюрми і суми, не радій чужому горю, бо є принцип бумерангу
77. traktorist / 12 лютого 2015, 15:26
76.Таміла
«, бо є принцип бумерангу»

Цей принцип не спрацює,коли бумеранг не кидати.І простій людині,яка заробляє собі на життя своїми мозолями,боятися нічого.Наприклад мені ніхто ніколи хабаря не пропонував,та й я нікому не давав(хіба що кабанчику інколи підкину більше дерті,щоб він мені віддячив м"ясцем".
78. 777ла / 12 лютого 2015, 20:02
Та хто там радіє констатую факт всього навсього.А в питанні тюрми та суми то це стосується кожного
79. хххх / 14 лютого 2015, 12:24
Як би там не було жалко людину. У Верховній раді більше набагато беруть і ті взятки та ніхто з них не сидить. А цю людину жалко. Він же тоже батько.Невже у цього П немає дітей.Де його людська совість і як таким тепер жити і людям в очі дивитися.
80. traktorist / 14 лютого 2015, 12:41

79.хххх
« А цю людину жалко. Він же тоже батько.Невже у цього П немає дітей.Де його людська совість і як таким тепер жити і людям в очі дивитися.»

Оце пизд.нуло.Тоді давайте затвердимо на законодавчому рівні,що ті,в кого є діти мають право вимагати хабаря без відповідного покарання.
81. шофер / 14 лютого 2015, 14:34
79.хххх
«У Верховній раді більше набагато беруть .... та ніхто з них не сидить.»
як ви кажете - набагато більше? Набагато більше - це у порівнянні із ким..... ?!
Мабуть порівняно із тим про кого тут розмова - аге ж? Ну це логічно ))

От так і вискакують необережні ляпи "ОЙЙЙ" )))
Спалили ви свою "бюджетну недорогу" людину - агент хххх ))
82. Світлана / 14 лютого 2015, 16:49
65.татарин
«А Пальона відбила бабки на обратних рейсах?На базарі чув,що назад забиті їдуть по повній.Для чого їм мир?А якщо прийде кара?»

Дорогенький, поїхапли зі мною і затарися по повній!Чи слабо?
83. Світлана / 14 лютого 2015, 16:50
60.Главбух
«Наступна Світлана Пальона(яка під час свого волонтерства погасила свої кредити в сумі 160 тисяч гривень)»

А ти це документально можеш доказати???
84. татарин / 14 лютого 2015, 19:31
Поїхав би,але таритись не хочу,не по людськи на чужому горі.А по поводу слабо,то не до мене.Там в людей і без мене проблем вистачає,їм би миру вже.
85. шенгури / 14 лютого 2015, 19:41
Михайловичу здоров’ячка,щастя і довгих років на свободі без ворогів.
86. Таміла / 14 лютого 2015, 19:47
татарин, що везуть на зворотньому шляху? Не вірю, що на блокпостах пропустять з якимось товаром. А казати можна все.
87. татарин / 14 лютого 2015, 20:10
Я не веду слідство,прочитав Главбуха,почув від Мінял,базарних,запитав в коментах чи це правда.А Пальону,я навіть не знаю.Це швидше за все цікавість
88. Донбас / 14 лютого 2015, 20:35
86.Таміла
«татарин, що везуть на зворотньому шляху? Не вірю, що на блокпостах пропустять з якимось товаром. А казати можна все.»

За бабло що хоч пропустят. Сам бачив.
89. traktorist / 15 лютого 2015, 07:13
85.шенгури
«Михайловичу здоров’ячка,щастя і довгих років на свободі без ворогів.»

А Михайлович це хто?Чи ще когось зачинили?
90. Маска / 15 лютого 2015, 10:23
89.traktorist
«85.шенгури
«Михайловичу здоров’ячка,щастя і довгих років на свободі без ворогів.»

А Михайлович це хто?Чи ще когось зачинили?»
Обмовка по Фрейду?:))) Так і "накаркати" можна ж! А взагалі-то Шенгури у нас в районі рулять:)
91. Гість 1111 / 15 лютого 2015, 15:52

Коментар видалено за порушення пункту 2.4 Правил користування сайтом
92. Маска / 15 лютого 2015, 16:59
91.Гість 1111
«ЧИМ-(ЧИ КИМ) вони РУЛЮЮТЬ....»
Писати "капсом" -- ознака дурного тону. Якщо по питанню, то: 1)юстиція, 2)освіта, 3)міліція. Крім того, що безпосередньо стосується статті -- це кум голови.
93. traktorist / 15 лютого 2015, 17:22
90.Маска
«Обмовка по Фрейду?:)))»

92.Маска
« 3)міліція.»

А-а,ти в цьому смислі,та ні,тут вроді тихо.Поки що...
94. Таміла / 15 лютого 2015, 17:36
Маско, мимо з приводу міліціі і кума!!!
95. Маска / 15 лютого 2015, 17:42
94.Таміла
«Маско, мимо з приводу міліціі і кума!!!»

Нічого не мимо. Крім того, я ще забув КХП.
96. Таміла / 15 лютого 2015, 17:45
Мимо-з міліціі звільнений, на КХП старий керівник повернувся, Антонов не КУМ! Інформація 100 %
97. Маска / 15 лютого 2015, 18:58
96.Таміла
«з міліціі звільнений, на КХП старий керівник повернувся, Антонов не КУМ!»
Як я відстав від подій!...:))) Але, що стосується міліції, то, принаймні, 50% ще залишилося. КХП -- і справді, то було юне непорозуміння:))) Не знав, що вже не працює. А те, що кум -- не кум, вже нагадує Санта Барбару...
98. traktorist / 15 лютого 2015, 19:12
97.Маска
«. КХП -- і справді, то було юне непорозуміння:))) »

Воно і освіта-непорозуміння,правда далеко не юне.
99. шенгури / 15 лютого 2015, 19:40
Извиняюсь,Николаевичу.
100. Маска / 15 лютого 2015, 20:05
98.traktorist
«правда далеко не юне»
Для мами він завжди юний.
101. Главбух / 16 лютого 2015, 08:48
А машина Мазда яка зарегістрована на тебе?Що скажеш???
83.Світлана
«А ти це документально можеш доказати???»

102. Главбух / 16 лютого 2015, 08:52
А як на оптовом заберала скриньки з грошима а через 30 минут верталася і купляла шашлик і бухло і всяке інше в сумі на 700 гривень за людські гроші які люди збирали для військових
101.Главбух
«А ти це документально можеш доказати???»»

103. няшка / 16 лютого 2015, 08:56
да це і я бачила як вона шикує!А тиждень назад 500 доларів міняла в Приватбанку откуда гроші?????
104. мяшка / 16 лютого 2015, 09:03
103.няшка
«да це і я бачила як вона шикує!А тиждень назад 500 доларів міняла в Приватбанку откуда гроші?????»

Як казав Ю.Нікулін в відомій комедії:-"оттуда"!
105. Пахан / 16 лютого 2015, 09:22
СБУ докаже
83.Світлана
«
А ти це документально можеш доказати???»

106. Юля / 16 лютого 2015, 17:19
Та пробувала я проявити ініціативу поїхати в зону АТО та тільки як я поняла вони аж злякались моєї допомоги видно бояться.... Тільки цікаво чого?
107. Правда / 16 лютого 2015, 17:22
Це правда бо і я пропонувала свою допомогу мені відмовили сказали що справляються.Чомусь дивно що всі волонтери відмовляються від нашого супроводу до зони АТО ??????????????
108. Таміла / 16 лютого 2015, 17:32
Правда, а що мається на увазі "всі волонтери"? Іх можна на пальцях порахувати. Це перше. А друге-що робити в зоні АТО? Головне зібрати допомогу, а відвезти і один може...Чого такий інтерес до поіздки???
109. Правда / 16 лютого 2015, 18:22
По перше ти не з свого карману туди везеш допомогу а те що ми простий народ дамо По друге ви ж розказуєте як вам там тяжкоЦе у вас інтерес у мене громадська позиція
110. Маска / 16 лютого 2015, 18:37
106.Юля
«Та пробувала я проявити ініціативу поїхати в зону АТО та тільки як я поняла вони аж злякались моєї допомоги видно бояться.... Тільки цікаво чого?»
107.Правда
«Це правда бо і я пропонувала свою допомогу мені відмовили сказали що справляються.Чомусь дивно що всі волонтери відмовляються від нашого супроводу до зони АТО ??????????????»
От навіщо зараз розпускати всякі слухи і неперевірену інформацію? Роблять люди корисну справу -- нехай роблять, респект їм за це. Якщо Ви особисто, а зрозуміло, що ці два комента написані на одному компі, дійсно маєте щире бажання бути волонтером -- дійте самостійно. Організовуйте команду,шукайте, збирайте, везіть. І ніхто Вам не буде заважати, якщо це дійсно щиро і добросовісно. До речі, якби я сам туди їхав, то не мав би бажання брати з собою людей, у щирості намірів яких не впевнений. Це в Буковель поїхати на лижах покататися.
111. Маска / 16 лютого 2015, 18:51
110.Маска
«Це в Буковель поїхати на лижах покататися.»
Це НЕ в Буковель поїхати на лижах покататися.
112. мерин / 16 лютого 2015, 18:55
та все ясно волонтерство вигідне раз так вчепились у нього всі хитрюги там волонтерять
113. Микола / 16 лютого 2015, 23:17
На революціях та на війнах завжди заробляли як великі так і мізерні ділки. Волонтерства без вигоди не буває. Навіть той що дає волонтерам відкупляється, від чого самі розумієте.
114. Маска / 16 лютого 2015, 23:34
113.Микола
«Навіть той що дає волонтерам відкупляється, від чого самі розумієте.»
А ти давав?
115. Пахан / 17 лютого 2015, 07:22
Вони роблять корисну справу в основном для своїх кишень набивають їх баблом!
110.Маска
«От навіщо зараз розпускати всякі слухи і неперевірену інформацію? Роблять люди корисну справу -- нехай роблять, респект їм за це. Якщо Ви особисто, а зрозуміло, що ці два комента написані на одному компі, дійсно маєте щире бажання бути волонтером -- дійте самостійно. Організовуйте команду,шукайте, збирайте, везіть. І ніхто Вам не буде заважати, якщо це дійсно щиро і добросовісно. До речі, якби я сам туди їхав, то не мав би бажання брати з собою людей, у щирості намірів яких не впевнений. Це в Буковель поїхати на лижах покататися.»

116. шапка / 17 лютого 2015, 10:43

Коментар видалено за порушення пункту 2.7 Правил користування сайтом
117. микола / 17 лютого 2015, 18:10
Я не фінансую війну, не боюся владу.
118. Маска / 17 лютого 2015, 19:13
117.микола
«Я не фінансую війну, не боюся владу.»
Це зрозуміло. А в тебе там воює хтось із рідних чи знайомих?
119. шапка / 17 лютого 2015, 19:50
Завтра їду із Свєтою в Дебаиьцеве
120. Килюшик / 17 лютого 2015, 23:49
Гречаного і Максюту забери з собою і там залиш
121. для Світлани / 17 лютого 2015, 23:52
Фінансовий звіт (приход-расход) - в студію, пліз
122. маска / 17 лютого 2015, 23:59
Пизно надумали,точка накрилась.Идь на Барабашку,спрос на памперси е.Вси от военкома ховаются
123. маска / 18 лютого 2015, 00:00
Пахан уточни цвет бабла
124. микола / 18 лютого 2015, 00:05
Я батько 3дітей, ще їм немає 7років і погано чую
125. микола / 18 лютого 2015, 18:04
Сьогодні почув що Дебальцево здали. Американці відмовилися нам помагати. Усіх хто їздив на антимайдан будуть судити. Няйка витяг якийсь адвокат єврей з Кобеляк, заставу що за нього вносили вернуть усім людям, бо суд так рішив. Антонова ловить СБУ. Це що все правда. Криша не видержує. Нічого не помінялося. Все стає ще гірше. Ну коли ми заживемо як у тій Європі.
126. Мономах / 18 лютого 2015, 18:28
125.микола
«Ну коли ми заживемо як у тій Європі.»

Не скоро, Миколо, а може й ніколи не заживемо. Для цього потрібно не майдани влаштовувати і угоди підписувати, а працювати і смалець в голові мати. На халяву не вийде. Ми, от, навіть на рівні району не можемо нормального мера обрати. Хоча, по великому рахунку, він нічого і не вирішує.
127. Мономах / 18 лютого 2015, 18:30
125.микола
«Усіх хто їздив на антимайдан будуть судити.»

А тих, хто їздив на майдан судитимуть? Хоча б морально.
128. микола / 18 лютого 2015, 18:54
Згодан з Вами Мономах. Революція при Ющенкові нічого не навчила. Тепер за цю зрежисовану таку дорогу ціну платимо. Ну чому українці такі дурні, невже тому що українці.
129. Мономах / 18 лютого 2015, 20:28
128.микола
«Ну чому українці такі дурні, невже тому що українці.»

Це питання питань. Давайте його гуртом досліджувати, замість сперечатись із пустого в порожнє.
130. полтавчанин / 18 лютого 2015, 21:00
Няйка витяг якийсь адвокат єврей з Кобеляк, заставу що за нього вносили вернуть усім людям, бо суд так рішив. Антонова ловить СБУ

При чім хоч тут АНТОНОВ?
131. Мирослав / 18 лютого 2015, 22:35
А це не сам Антонов пише, піариться. Хто він такий. Я як професійний журналіст зауважу, що де не почитаю скрізь він згадується по типу 25 кадра. Хто за перець.
132. Маска / 18 лютого 2015, 22:53
131.Мирослав
«А це не сам Антонов пише, піариться. Хто він такий. Я як професійний журналіст зауважу, що де не почитаю скрізь він згадується по типу 25 кадра. Хто за перець.»
А я, як професійний не журналіст, зауважу, що хреновенький з тебе вийшов професійний журналіст, бо у чотирьох простеньких реченнях ти примудрився зробити шість пунктуаційних помилок і одну орфографічну.
133. Мирослав / 19 лютого 2015, 07:59
Молодець, але інколи потрібно опуститися до рівня тих з ким спілкуєшся для того щоб тебе зрозуміли.
134. Маска / 19 лютого 2015, 09:15
133.Мирослав
«...інколи потрібно опуститися до рівня тих з ким спілкуєшся для того щоб тебе зрозуміли.»
Але це ж ти вже до мене! І знову дві коми... Якщо ти дійсно журналіст, то уявляю, як тебе коректори люблять :))) А щодо твого питання, то Антонов -- це конструктор літаків...:)))
135. Гість 0000фф / 19 лютого 2015, 09:38
як професійний не журналіст, зауважу, що хреновенький з тебе вийшов професійний журналі

професійні журналісти знають його-- (проходив як свідок по трагедії дівчат в Світлогірському)

так-що хрін ти редьковий а не журнал
136. хххх / 19 лютого 2015, 16:38
Оставте в покої того Няйка та Антонова .Дивіться що Ви всі творите, а потім щось набалакуйте на інших. Зразу за собою треба дивитись.
137. маска / 19 лютого 2015, 21:25
Дівчата, давайте мужиків відривати трошки від політики і цієї писанини. Я з кумою читаю і не пойму чого одна бурса переписується. Кума каже один Антонов мужик остальні так собі мужчинки. Сидят умнічают. Антонов правильно написав всі ви тут хріни редькові.
138. Маска / 19 лютого 2015, 22:15
Ти чого мій нік забрала. Я його перша стала використовувати.
139. Маска / 19 лютого 2015, 23:57
140. Микола / 20 лютого 2015, 18:28
Оце дівчата дописалися, думав вони думки не поділять а вони тут члени ділять. Що з народом робиться. І це мабуть обидві вчительки.
141. Пахан / 22 лютого 2015, 08:16
101.Главбух
«83.Світлана
«А ти це документально можеш доказати???»»

Світлана Сергійко(Палена)тобі не стидно дивитись в очі людям!Всі кобеляки знають що ти погасила свій кредит в розмірі (160 тис гривень)за час свого волонтерства!Гроші які люди збирали для солдат ти привласнювала собі!Де твоя людська совість перед Солдатами???Хотя знаючи тебе де немає вигоди туди ти носа свого несунеш а тут як знахідка найшла де урвати ласий шматок!Пора тобі на нари)
142. Москаль / 22 лютого 2015, 08:23
Да таких людей як вона треба гнати з Кобеляк мітлою!Доречі їй мітла личить як нікому!!!
143. Вадос / 22 лютого 2015, 08:26
Согласен.
144. глядач / 22 лютого 2015, 09:55
Пахан, підкажіть у якому банку дають кредит у розмірі 160 тис. грн? І потім гроші збирають через фонд, керівник якого фермер, Пальона аж ніяк гроші там не візьме. Щось не віриться у правдивість Вашоі інформаціі...
145. Гість 1111 / 22 лютого 2015, 12:48
га-га-га---і хто ж той Фермер???
146. глядач / 22 лютого 2015, 12:56
На сайті районноі ради є вся інформація про роботу фонду "Захисти Вітчизну". Знайомтесь!
147. Пахан / 22 лютого 2015, 12:58
Глядач.кого ти лічиш?Кредитів можна набрати скільки хочеш а якщо ти з нею в дєлє товсе ясно!ти піди у людей в городі попитай за Пальону ти не тільки за 160тис узнаєш!У неї ці долги 7год уже тянуться!Чи ти хочеш сказати шо вона погасила свої борги як писала студентам курсові???(як на написанні курсових заробити 160тис гривень ссилка Palyna.com.ua
148. глядач / 22 лютого 2015, 13:38
Пахан, не в дєлє я, але хотілося б знати чого Пальона і К по два рази на тиждень мотаються на схід. Чого б це:патріотизм чи...?
149. Пахан / 22 лютого 2015, 14:36
Вигода там єсть!Без вигоди Пальона і палець об палець невдарить Це знають всі її знайомі
150. глядач / 22 лютого 2015, 15:32
Говорили-балакали, а конкретноі відповіді я так і не отримав. Вигода вигадана?
151. Маска / 22 лютого 2015, 15:48
150.глядач
«Говорили-балакали, а конкретноі відповіді я так і не отримав. Вигода вигадана?»

Та ніяких конкретних пред"яв і не може зараз бути. Тільки час все розставить по місцях. А зараз відомо, ким розгорнута кампанія по дискредитації волонтерів як основного джерела постачання арміїї. Прикладається максимум зусиль, щоб люди в них зневірились і не допомагали нашим хлопцям. Буцімто так війна швидше скінчиться.
152. Мономах / 22 лютого 2015, 15:52
151.Маска
«Буцімто так війна швидше скінчиться.»

Так війна, чи АТО? Ти ж наче пунктуально завжди розсуждаєш.
153. Маска / 22 лютого 2015, 16:12
152.Мономах
«Так війна, чи АТО? »
Так, війна. Але не зі своїм народом, про що ти тут всіх переконуєш, а із російською агресією і їхніми поліцаями. Можливо, відповів штампом, банально, але мої переконання ти розумів і раніше. А щодо волонтерства, то краще допомагати їжою і одягом, ніж "торнадо" і "Т-90".
154. Мономах / 22 лютого 2015, 16:29
153.Маска
«Так, війна. Але не зі своїм народом, про що ти тут всіх переконуєш, а із російською агресією і їхніми поліцаями.»

Значить все таки війна. І, уточню, громадянська. І гинуть чомусь не поліцаї, і не коломойські, а українці і росіяни, тобто словяни, в тому числі і мирні люди. От візьми статистику за ВВВ скільки на Добасі загинуло мирних жителів під час окупациї і скільки зараз. А "важен результат" говорив колись Рабинович. Може ти памятаєш, як ще тільки все починалось в Маріуполі загинув єврей і в неті гуляв ролик, як Коломойський звонить Царьову і погрожує: "там еврея убили". А той: "А что он там делал". Так то приклад як своїх захищати і цінувати треба. Тож якби ти був українкць у тебе б буди інші переконання. Тему волонтерсва я начебто не зачіпав. А щодо "воєнторгу" так думаю там не меншенайманців і озброєння із країн ЄС. В будь якому випадку влада відкрито просить аж кричить щоб їм надали військову допомогу і озброєнння.
Шалом. Пішов на перекур.
155. МоняМаха / 22 лютого 2015, 16:50
Раніше всі хвастали прислів’ям Хохол родився-єврей заплакав, а насправді що виходить. Ми хочемо в Європу, а чомусь війну ведемо, народ мобілізуємо, інформаційну стратегію будуємо не по європейському а по совковому, бо нічого крім того що навчили в свій час в СРСР не вміємо. Необхідно брати приклад з Ізраїля. Створювати професійну армію, новітнє озброєння, й не спішити до Європи яка нас кинула та пам’ятати що головний ворог це Росія.
156. Маска / 22 лютого 2015, 17:04
154.Мономах
«А щодо "воєнторгу" так думаю там не меншенайманців і озброєння із країн ЄС.»
Не менше, ніж звідки?
157. Микола Гузченко / 22 лютого 2015, 18:35
154.Мономах
«думаю там не меншенайманців і озброєння із країн ЄС.»

Мало лі, хто там що думає.
Мене завжди дивували воплі щодо найманців та іноземні війська з української сторони.
Уявімо, що вони дійсно є (шкода, що це не так). А чому, цікаво мені знати, влада не може найняти людей для допомоги збройним силам? Офіційні вояки теж отримують з/п. Чому дружні держави не можуть допомагати офіційній владі у боротьбі з бандугрупуваннями? Є якісь норми, які це забороняють? Держави не можуть допомагати іншим державам?
Найманці і військові РФ зі сторони сепаратистів - інша справа, ібо бойовики воюють проти української держави (не влади, а саме держави). Допомога сепаратистам = агресія проти держави.
158. Світлана / 22 лютого 2015, 19:31
Дуже приємно,що в нас є розумні люди,які розуміють,що проїхати через блок пост і провезти щось-не можливо!!!Бо можеш не грошей заробити,а тюрьми якось не хочеться!!!
159. Світлана / 22 лютого 2015, 19:34
Поїхали слідуча поїздка з неділі.Чекаю
160. Світлана / 22 лютого 2015, 19:35
Цікаво,а ви хто.В Дебальцево була вчора,вас не наблюдала і близько.
161. Мономах / 22 лютого 2015, 19:54
156.Маска
«Не менше, ніж звідки?»

Ну не включай дурачка. З РФ. Краще вичисли, хто під моїм ніком писав.
162. Мономах / 22 лютого 2015, 19:56
157.Микола Гузченко
« А чому, цікаво мені знати, влада не може найняти людей для допомоги збройним силам? »

А я тобі коли казав, що не може? Може. Але справа в тім, до чого вона тебе приведе, ця влада. Хоча скоро і сам побачиш.
163. Мономах / 22 лютого 2015, 20:03
155.МоняМаха
«Необхідно брати приклад з Ізраїля.»

Правидльно ти Моня розсуждаєш. Тільки тепер напиши скільки в ізраїдьському кнесеті українців, чи росіян засідає. А ще напииши, кого ти знаєш із ізраідьських президетів за національністю українця, чи росіянина, чи навіть англічанина. Попутно справся скільки Ізраїлю заплатили німці за так-званий Холокост їхніми ж хабадниками і організований.
164. мешканец1 / 22 лютого 2015, 20:05
153.Маска
«Так, війна. Але не зі своїм народом, про що ти тут всіх переконуєш, а із російською агресією і їхніми поліцаями. Можливо, відповів штампом, банально, але мої переконання ти розумів і раніше. А щодо волонтерства, то краще допомагати їжою і одягом, ніж "торнадо" і "Т-90". »

Маска, у тебя фамилия не Яценюк случайно?
165. микола / 22 лютого 2015, 20:41
Едем Донбасс кормить,там нас из Светланушкой всякий знает.Она кобелякская Матушка Тереза.Я её ценю за доброту
166. микола / 22 лютого 2015, 20:41
Едем Донбасс кормить,там нас из Светланушкой всякий знает.Она кобелякская Матушка Тереза.Я её ценю за добротум
167. Богдана / 22 лютого 2015, 21:20
Так кидайте роботу і йдіть волонтерить!!!
168. компанія / 22 лютого 2015, 21:59
От де людям робити нічого - сидять базарні плітки пінять. Про себе краще б розповіли, про свої справи і т.н., а то інших брудом поливаєте. Змотайтесь двічі на тиждень на Донбас, відчуйте це на собі, привезти щось звідти спробуйте, а потім і говоріть. Одне точно - абсолютно безсовісні люди на волонтерів наклепи зводять. З розумом і сумлінням дружити треба. Потрібно не чутками голови собі заморочувати, а особисто запитати, а то за ніками поховалися, а тоді якраз видно буде, хто дурниці говорить.
169. Мономах / 22 лютого 2015, 22:18
168.компанія
«Змотайтесь двічі на тиждень на Донбас, відчуйте це на собі, привезти щось звідти спробуйте, а потім і говоріть. Одне точно - абсолютно безсовісні люди на волонтерів наклепи зводять.»

А ти гер волонтер(ка) що перетрудився, чи перетрудилася. Не їздь, якщо страшно. От тільки ти туди і відтуди раз чи два на місяць, а люди там почтійно живуть. І ти сприяєш тому щоб їх убивали. Гріх однако.
170. мерин / 23 лютого 2015, 20:57
Тошно слухати про безкорисливих волонтерів Не треба туди їздити без вас найдуться люди які поїдуть зовсім безкорисливо А то таке діло роблять прямо всі повинні на колінах приклонятися ви ж возите не своє а людське а відвезти великого розуму не треба Пальоній як оказується треба амуніцію фонарики и все те що можна перепродати консервацію ж не продасиш
171. Гість 1111 / 23 лютого 2015, 21:08
170.мерин
« Пальоній як оказується треба амуніцію фонарики и все те що можна перепродати консервацію ж не продасиш»



і що.... консервацію не бере.... не вірю....
172. Пахан / 24 лютого 2015, 10:37
А у Філіні треба ж їй за шось отдихати!Пальона в нас тепер мажор по (Філінах) отдиха бачив її там 2 рази вілазила одтуда як жаба!А раньше гроші бігала позичала в усіх а зараз наволонтерила бабла і стала (VIP)персоною
173. федя дрига / 24 лютого 2015, 14:36
Сьогодня 13-10 в сторону Кобеляк летіло 2Боїнги.Д.Ваха казав,бачив таких недавно у Венгрії,а т.Зіна -що то НАТО полетіло на АТО з подарками.Т.Валя казала,що брехня,хіба бомбити сєпаров.В 13-50 обидва вернулись на Марківку.Думаю дали духопелу.Д.Саша Афганець каже,що то навчання.Т.Дуся каже,що ми не так багато живем,щоб паливо вхолосту витрачати.Розкажіть,хто ще їх бачив,що то за птахи і для чого?
174. кацап / 24 лютого 2015, 14:37
Не могу понять. У вас что государство не обеспечиает армию, или это дополнительная помощь от благодарных земляков. И кто такакя Палёная, это прозвище бухалтера вещевого и продовольственного склада которую на чём-то спалили.
175. васюнчик / 24 лютого 2015, 14:40
Пальона,це поганяло,чи прізвище.Якщо кличка,то на чому вона спалилась.
176. Мохамед / 24 лютого 2015, 15:26
174.кацап
«Не могу понять. У вас что государство не обеспечиает армию, или это дополнительная помощь от благодарных земляков. И кто такакя Палёная, это прозвище бухалтера вещевого и продовольственного склада которую на чём-то спалили. »

Ну вот, видишь, снова ты не можешь понять, а брался рассуждать. У нас действительно государство не обеспечивает армию. Она ему и на х.. не нужна. Да и нет у нас государства уже, а те кого с ним отождесвляют для того и пришли чтобы ггосударства не было, чтобы его разграбить и продать врагам. Не своим, а вргам украинского народа. Попутно решается глобальная задача уменьшения численности населения, что хотели сделать и у вас. А ты, Путин, Путин..
Насчет Паленой я не знаю кто она, но точно не завсклад, как ты думаешь. Скорее всего она общественный волонтер, котрый попутно греет руки.
177. Даша / 24 лютого 2015, 16:51
173.федя дрига
«Сьогодня 13-10 в сторону Кобеляк летіло 2Боїнги.Д.Ваха казав,бачив таких недавно у Венгрії,а т.Зіна -що то НАТО полетіло на АТО з подарками.Т.Валя казала,що брехня,хіба бомбити сєпаров.В 13-50 обидва вернулись на Марківку.Думаю дали духопелу.Д.Саша Афганець каже,що то навчання.Т.Дуся каже,що ми не так багато живем,щоб паливо вхолосту витрачати.Розкажіть,хто ще їх бачив,що то за птахи і для чого?»

То Пальона тушонку продала та купила собі 2 самольота шоб от СБУ тікати
178. Миру Мир / 24 лютого 2015, 19:20
Кожен може стати волонтером покинути все і возити солдатам допомогу ЧОМУ активна громада Кобеляк активісти не створили комітет по волонтерській допомогі Не створили комісію по контролю за збором та відправкою допомоги Можна встановити звязок із солдатами офіцерами Вони сказали б хто скільки чого отримав скільки і що їм треба НІХТО не веде ніякого реєстру допомоги ні грошей ні продуктів ні одягу І тоді б не виникало питань до волонтерів нікого б не поливали лай ном Питання в тому що ніхто нічого не хоче робити а хочуть дуже порозсуждать поумнічать порахувати чиїсь гроші обісрати когось і заховатись в кущах КОЖЕН ВОЛОНТЕР РИЗИКУЄ ЖИТТЯМ І ЗРОЗУМІЛО ВСІМ ЩО З ЦІЄЇ ДОПОМОГИ ВОНИ ЩОСЬ СОБІ БЕРУТЬ ТОМУ ПОТРІБНО НАРОДНИЙ КОНТРОЛЬ РАЗОМ З ЦИМ ТРЕБА РОЗРОБИТИ СХЕМУ ОПЛАТИ ПРАЦІ ВОЛОНТЕРУ ВОДІЮ ТА ВИТРАТИ НА ПАЛЬНЕ Я ЦИМ ЗАЙМАТИСЬ НЕ БУДУ БО Я ДОБРЕ ВИВЧИВ людей
179. глядач / 24 лютого 2015, 19:31
Миру мир, все написане -свідчення Вашоі некомпетентності: у районі є штаб по координаціі допомоги учасникам АТО, є благодійний фонд, є облік(реєстр), пальне заправляється за рахунок фонду.
180. кацап / 24 лютого 2015, 19:42

Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
181. шофер / 24 лютого 2015, 21:03
175.васюнчик
«Пальона,це поганяло,чи прізвище.Якщо кличка,то на чому вона спалилась.»
Це її прирона властивість, а поскільки їй це властиво ще із глибокого родового коріння, то поганяло переросло у прізвище - у 99% прізвищ саме так і сформовані. От наприклад у людини є прізвище - бздопердя. Ти повіреш шо така хрень нездорова може бути випадковою? Ясен пєнь ето жжж не спроста - за нею шось є ))))
182. федя дрига / 24 лютого 2015, 22:11
Так,що нихто не знае за Боинги?Як за ПАльону,так все знають
183. Мохамед / 24 лютого 2015, 22:25
182.федя дрига
«Так,що нихто не знае за Боинги?Як за ПАльону,так все знають»

Казав один що начебто "сушка" летіла але він тільки звук чув.
184. Миру Мир / 24 лютого 2015, 22:32

Коментар видалено за порушення пункту 2.4 Правил користування сайтом
185. самсон / 24 лютого 2015, 22:42
Филон закриває ЕХО,чи продає?$ класно вжарив,завтра в Кобеляках буде у Славіка по 45.Знову в квітні будуть мільйони.Все,що по ящику-отвлікающі маньоври
186. Сергій Іванович / 24 лютого 2015, 23:03
Фонд є але ревізійної комісії немає. Плануємо її створити. Головою будемо ставити Андрейка О.Т. Щодо крадіжок зазначеної вами особи інформація недостовірна. Компетентними органами не підтверджена. На сьогодні нами розглядається як боротьба конкурентів-волонтерів які вирішили один одного "поїдати" таким чином. Також досягли домовленості з представником правоохоронних структур про перевірку усіх волонтерів на детекторі брехні на предмет крадіжок чи привласнення ввіреного майна.
187. Миру Мир / 24 лютого 2015, 23:52
Яка там вже ревізійна комісія Я ТАК І ДУМАВ ВСЕ УЖЕ ВКРАДЕНО ДО НАС
188. Даша / 25 лютого 2015, 08:48
186.Сергій Іванович
« Сергій Іванович »

Якщо провыряти на детекторы то пів Кобеляк посадят!А волонтерів таких як Світлана треба провірити обовьязково
189. самсон / 25 лютого 2015, 12:42
Тільки що Славік продав білицькому Багацькому Вові по 45 аж 400$,а Ви по 40?
190. Маска / 25 лютого 2015, 13:50
"Без лоха и жизнь плоха..." :))) В той час, коли Сальтон продавав "Одесі" ті долари, пропозиції переважали попит у Києві у проаорції 75% на 25% на середній відмітці 38,5. Схоже, дно подолано. Укріплення почалось. Славік тепер жаліє, що у Вовочки на більше гривні не вистачило :)))
191. наймит / 25 лютого 2015, 19:52
Маю тяжко тягти лямку за миску зупу.В Європі миють дупу за євро і доляри.Дайте пашпорт я поїду в Сибір,там братній нарід і робочі вакансії є.Гроші буду слать сім’ї,щоб не рубали ліс,а топили газом.Годі воювати,всі сірі люди хочуть миру.
192. Маска / 25 лютого 2015, 21:29
За який ви мир коли сидите і мовчите. Найсіріші тут ми бо ми постійно критикуємо владу захищаємо росію.
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації