Вхід | Реєстрація

Про Перемогу і поета Бориса Олійника

Про Перемогу і поета Бориса Олійника

Тихо, непомітно і символічно напередодні останнього дозволеного святкування Дня Перемоги пішов у вічність справжній, а не бутафорський, патріот України, Герой України, поет, наш земляк із Полтавщини Борис Ілліч Олійник.

Але лишились його літературні доробки і рядки з останньої поетичної збірки, так і не надрукованої владою. І як би не «затирала» влада ту його збірку, друкуючи тисячі примірників псевдопатріотичного непотребу, як би не ухилялися від популяризації його творчості «патріоти» і літератори всіх мастей, але «рукописи не горять». Рано чи пізно вони воскреснуть. Не дивлячись на те, що мало хто зараз відважиться надрукувати, наприклад, таке:

«Вчергове здавши крамарям Соборну,

Волаємо з каналів і газет,

Що це ж і є, мовляв, сама свобода,

І незалежність, й суверенітет».

 

Або таке:

«І віддати їм останнє –

Землю ще не продану.

І тоді, нарешті, станем

Вільні між народами».

Але про Перемогу… Тепер влада замість Перемоги придумала якесь примирення, бо так, бачте, у Європі, на яку їм дуже хочеться рівнятися. Рівнятися у чому? Якщо Європа, вибачте, «лягла» під Гітлера, хто за три дні, хто за тиждень, то нехай вона і примирюється. Уся економіка Європи працювала на Гітлера. А дякуючи нашим батькам і дідам, відбулося не примирення, а підписання Акту про беззастережну капітуляцію фашистської Німеччини. Для моїх батьків і дідів це була Перемога. Дякуючи їх героїзму, Верховне командування вермахту змушене було підписати той Акт. Тепер Перемогу, засвідчену Актом, поступово і непомітно відбирають. І вже не тільки молодь, а навіть старші люди кажуть «яка різниця, нехай буде примирення, полеглих все одно не повернеш». Не повернеш, але треба шанувати пам’ять про них і хоч трішки поважати самих себе. А ще треба поважати працю тих післявоєнних поколінь, які відбудували і наново збудували те, що наші «свідомі патріоти» вважають недолугим, але не цураються грабувати і використовувати. Де ж ваша гідність, заради якої кинули у прірву країну? Немає ніякої гідності. Один знайомий, котрий ще недавно кричав на Майдані щось про ворожих фіно-угрів, тепер мовчки поїхав у Фінляндію на заробітки. Дива якісь. Інший знайомий, не діждавшись «безвізу», подався до Ізраілю, мовляв, там хоч і землі, такої як у нас, немає, але заробітки більші і життя краще. Чому? Кажуть, що там люди розумніші. Мабуть же розумніші, хоча б тому, що цінують свою історію і не відрікаються від неї, якою б вона не була. От, кажуть, нещодавно до кнесету внесли законопроект про встановлення державного свята Дня перемоги над фашизмом. А у нас не перемога, а якесь примирення. Може, то таке з релігії виходить? Їм їхній Бог не велить примирюватися. А нам наш, мовби Бог і по сумісництву єврей із Назарету, велить не те що примирюватися, а взагалі другу щоку підставляти. І що тут вдієш? Але, як би там не було, забувати про Перемогу, то, на мою думку, великий гріх. А ще більший гріх не протидіяти, мовчати, погоджуватися з «обрізанням» нашої історії. Героїчну історію народу «обрізають», а трагічну, навпаки, возвеличують або «роздряпують» до кривавої рани. Для чого це робиться? Може, хто знає? Борис Ілліч знав, тому і писав ще після першого майдану:

«Скипає пам’ять від ганьби і болю…

І серед ночі в сизім тумані,

З архангельською віщою трубою

Встає сурмач, убитий на війні.

Скликає тужно на Велику Раду

З усіх фронтів — полеглих од меча.

І шерхне шепіт над полками:

«Зрада», —

І рветься крик із горла сурмача:

«За що ж ми браття голови зложили?

Невже за те, щоб ситі байстрюки

Пустили наші мощі і могили

Лабазникам нечистої руки?!»

 

Судячи з розвитку подій, його так ніхто і не почув.

 

Р.S. З гетьманами непевної доби

Самі собі ми присуд учинили:

Затерти власні імена й могили,

Щоб ви й не знали, де лежать раби.

Борис Олійник


Автор: Валерій Коробчинський


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook


1. don / 11 травня 2017, 16:19
Валера, пізно всрався, сьогодні уже прийняли безвіз для України, виходь вечером дивитись на салют.
Р.S. а рукописами можеш підотерти одне місце
2. ukr2017 / 11 травня 2017, 21:01
Якщо було 22 червня 41-го і його поки що не відміняли і Ветрович не підміняв,то у війни був і кінець 45, і цей факт признаний у всьому світі.Як пожна святкувати примирення,коли в Акті Німеччина визнала свою поразку, і нашим українцям які на неї працювали виплатили марками контрибуцію,то ми повинні примиритись з нацистами теж і не згадувати.А якщо мали на увазі УПА і Червону Армію,то окремо встановлюйте собі свято і святкуйте.8 травня брали Берлін наші діди,а де була УПА, і не Бервія і Шухевич підписував Акт капітуляції наші маршали.Видно Європа наше примирення купила своїм безвізом,чи умовами МВФ
3. Гнатович / 11 травня 2017, 23:10
1.don
«сьогодні уже прийняли безвіз для України»

Слава те~ Господи!
Может съ@нетесь уже, наконец, отсюда
4. Адекватник / 13 травня 2017, 13:08
1.don
« сьогодні уже прийняли безвіз для України, виходь вечером дивитись на салют. »

Щось салюту ніхто не бачив. Може вже усі розїхались?
5. don / 13 травня 2017, 17:07
З червоним прапором лохонулись на дев’яте, ще й з салютом за безвіз провтикали, що у того керівництва в головах
6. Адекватник / 13 травня 2017, 19:14
4.Адекватник
«З червоним прапором лохонулись на дев’яте»

Чого це вони лохонулись? Вони все правильно зробили, вийшли з копією бойового прапору і це дозволено робити навіть дегенеративним декомунізаційним законом, якого не визнали навіть у Європі.
5.don
« ще й з салютом за безвіз провтикали, що у того керівництва в головах»

А про салют, то ж ти писав, причому тут влада? Треба було свідомим усіх мастей зібратися і пуляти салюти, щоб усі бачили, що у вас безвіз. Чи ви й на таке нездатні?
7. don / 13 травня 2017, 22:02
6.Адекватник
«я і пуляти салюти, щоб усі бачили, що у вас безвіз. Чи ви й на таке нездатні?»

Я пару пітард кинув сосідові у двір, привітав з безвізом собаки гавкали цілу ніч
8. ЛУНА / 14 травня 2017, 08:11
Какой день примерения?Кто с кем примирился?20миллионов с нашей стороны людей погибло,украинцев,казахов ,грузин,русских.Тогда еще не было путин пнх,местных деятелей ,за которых стадионы говорили "спасибо",и тех ,которым еще будут плевать в спину.День Победы,9-го,или 8-го,а может в Верх.Раде кому то двинет в голову 10-го,но это День Победы. Безвиз,так у сирийцев он получился мгновенно,а мы за него еще и землю «евродрузьям» продадим.
9. Чудо Юдо / 14 травня 2017, 12:52
7.don
«Я пару пітард кинув сосідові у двір, привітав з безвізом собаки гавкали цілу ніч»

Так то ти, гад, був???!
10. Чудо Юдо / 14 травня 2017, 13:14
6.Адекватник
«Чого це вони лохонулись? Вони все правильно зробили, вийшли з копією бойового прапору»

А можна я пройдуся на такому параді з копією бойового штандарта зенітних військ Люфтваффе, це ж також нічо страшного?
11. Адекватник / 14 травня 2017, 15:06
10.Чудо Юдо
«А можна я пройдуся на такому параді з копією бойового штандарта зенітних військ Люфтваффе,»

Можна, якщо Люфтвафе переможе. Якби воно перемогло, то ти б з ним і ходив, як зараз ви ходите за американськими і гейропейськими прапорами. Ти зовсім тупий? Під тим прапором була здобута Перемога.
12. Адекватник / 14 травня 2017, 15:08
10.Чудо Юдо
«А можна я пройдуся»

До речі, а чого ви й досі тут тусуєтесь? Вже ж безвіз, мандруйте нах, збирайтесь у вирій і вперед.
13. Гай Фокс / 14 травня 2017, 18:08
11.Адекватник
«Під тим прапором була здобута Перемога.»
А потім багатьом тим же переможцям під тим же самим прапором «віддячили» ГУЛАГами, тюрмами та іншими "преміями". Чи, може, забув, на чий портрет тоді молились? А з ним теж Перемогу здобували...
14. don / 14 травня 2017, 21:14
12.Адекватник
«До речі, а чого ви й досі тут тусуєтесь? Вже ж безвіз, мандруйте нах, збирайтесь у вирій і вперед.»

Тепер ми будемо їздити відпочивати у Европу, або просто з’їздити скупитись можна, з тоталітарним режимом покінчено назавжди
15. земеля / 14 травня 2017, 22:05
Дон, смотри а то на радостях утонешь. Мы за тебя переживаем.Береги себя.
16. don / 14 травня 2017, 22:16
Я розумію твій збентежений настрій і твою заздрість патріотам. А для інших додам, що це перемога Майдану, і в першу чергу ми повинні подякувати Небесній Сотні, а вже потім тим хто відстоював єврапейські цінності на Майдані
17. Чудо Юдо / 14 травня 2017, 23:59
11.Адекватник
«Під тим прапором була здобута Перемога.»

Питання стоїть не про це, а про те що на прапорі дивізії заборонена комуністична символіка, а ви, шановний, кажете що це не має значення. Ну так я привів аналогічний привід - це ж також прапор воєнного підрозділу, ну і що що там десь у кутку свастика намальована?

12.Адекватник
«До речі, а чого ви й досі тут тусуєтесь? Вже ж безвіз, мандруйте нах, збирайтесь у вирій і вперед.»

Та ні, шановний, ви мене з кимось поплутали. Я звідси нікуди не збирався, мені і тут непогано.
А як всі такі як я виїдуть то тут і залишаться хіба що пенсіонери із совком в голові. А, ну ще і найманці з чужої країни, які за бабло постріляти приїхали.
18. саша ставицький / 15 травня 2017, 08:30
Україну дебілізували.Ви хоч подивіться , що по всій Європі , в яку вас так тягне , стоять памятники з комуністичною символікою - з гербасми СРСР і ніхто їх не чіпає , а внас ті , хто розграбував країну дуже бояться колмуністичної ідеології .а спитаєш , як5а вона та комуністична ідеологія , то більшість не має ніякого поняття . в кращому випадку можуть сказати за репресії і голодомор .
19. Адекватник / 15 травня 2017, 09:00
17.Чудо Юдо
«Питання стоїть не про це, а про те що на прапорі дивізії заборонена комуністична символіка, а ви, шановний, кажете що це не має значення.»

Символіка "має значення". Більше того, "символи правлять світом". Тому так і турбуються ваші кагани про знищення символіки. Знищать символи, далі все само «автоматом» знищиться і перекочує у їхню власність. Зараз сіють в головах молодняка, а виходить, що і в головах старших дурнів, сумнів відносно правильності справ і боротьби їхніх дідів і батьків. Як тільки це буде зроблено, так лошар і візьмут голими руками. Тільки не лошар, а землю, лошари нікому будуть не потрібні.
20. ukr2017 / 15 травня 2017, 09:51
У Франції,квартира в якій півроку перебував Ленін досих пір не знесена,памятна дошка висить і ніхто не чіпає,навіть на ній піаряться.Європейці скоро їхатимуть і шукатимуть памятники ,аби зфоткатись з жертвами майдану
21. земеля / 15 травня 2017, 10:07
Последний коммент вынудил и меня взяться за перо.Я живой свидетель и что помню о 70-х (это 25 лет после войны) на бытовом жизненном уровне. Так на вскидку, ибо когда начинаешь об этом говорить то кто об этом не знает, думают что вру. Если бы тогда кто-нибудь сказал, что в больницу надо ложиться со своей зеленкой и бинтом , да еще и платить - отправили бы в дурдом. Или,в каждое село ходил регулярно автобус,независимо есть ли пассажиры ( кстати асфальт тоже появился в это же время).Или,любой человек , независимо от бедности мог получить высшее образование.Или ,полно работы, выбирай любую (для ленивых была даже статья - заставляли работать). Люди стояли в очередь на покупку новых машин, на путевки в санаторий и т.д. Кстати, если нужна была скорая мед.помощь, то прилетала с области санавиация(ей-богу не вру). И это не для избранных, а для всех. А теперь сравните, чего мы достигли с кучмами и др. за последние 25. лет. Это факты и их можно продолжать.Да, в то время тоже было много проблем, будь здоров. Сейчас тоже есть маленькая доля людей , которые жыруют (помните? - богатых делают бедные) Кстати, практически не было преступности, девчонки к примеру в любое время суток ходили и ездили и ничего не боялись. Так что дела неважные, а менять прапора - это не тот путь.
22. земеля / 15 травня 2017, 10:10
Добавлю: этот период внуки нам не простят, ибо жизнь она в любом случае будет лучше, только когда? Это закон любого общества.
23. don / 15 травня 2017, 10:29
21.земеля
«Я живой свидетель и что помню о 70-х»

чого ж не згадуєш 90-ті, тоді ж наче також були комуністи при владі?
21.земеля
«А теперь сравните, чего мы достигли с кучмами и др. за последние 25. лет.»

а ти з"їздь у Межигір"я і тоді зрозумієш хто обікрав Україну, а також візьми любого з районних керівників, що були у партії Регіонів - в кожного мінімум або джипяра, або квартира в Києві, ну в гіршому випадку декілька квартир в обласному центрі, а зарплати в них були офіційно трохи більші від мінімальних. і тепер у них одна відмазка - що винні у всьому євромайданівці, США, євреї і навіть геї, всі, ну тільки не вони
24. земеля / 15 травня 2017, 11:13
... дон или как тебя там. Ты не внимательно читаешь, что пишут другие. Зациклился и поэтому торопишься.Все кто рулил страной с 90-х они все одинаковые,одним миром мазаные. Кто больше , кто меньше. Я просто сравнил отрезки истории по 25 лет, которые на нашей памяти. Кстати, если твои корни наши , местные то ты не можешь не знать поговорку наших дедов:" Подумай и помолчи, и ты сойдешь за умного" ( только без обид)
25. саша ставицький / 15 травня 2017, 11:28
23.don
«чого ж не згадуєш 90-ті, тоді ж наче також були комуністи при владі?»

Ти трохи помиляєшся , в 90-ті країною вже керували перевертні типу Горбачова , Кравчука , Шушкевича , Ельцина.Ви борці з символікою подумайте , що за останні 25 років вами зроблено для покращення життя людей .Сьогодні на ІНТЕРІ критикували , що в Росії в Омську ледь нке билися за цукор , який продавали на наші по 6грн , а в нас , країні , яка при СРСР була провідною по виробництву в світі , продають по 16 грн і це вважають нормою.
26. don / 15 травня 2017, 11:58
25.саша ставицький
«що за останні 25 років вами»

вами - це ким?, ти уточни, бо тут не зрозуміло
24.земеля
«Я просто сравнил отрезки истории по 25 лет, которые на нашей памяти.»

ти просто згадав часи застою, коли ти нічого не робив, а бухав і прожирав майбутнє
24.земеля
«Подумай и помолчи, и ты сойдешь за умного»

я тобі тут нічого не збираюсь доводити, в тебе совок в голові ще й досі, вийди на вулиці вже не 70-ті роки
27. земеля / 15 травня 2017, 12:53
Дон. Все пословицы и поговорки не в глаз а в бровь. Они прошли испытание временем. Я к сожалению на улицу уже вышел. А от когда ты выйдешь , то тебе будет совсем плохо. Я понимаю, что ты оттуда и фамилия твоя наверное заканчивается на юк или на ук. Я как и подавляющее большинство в те года, да и позже,, не бухал а просто работал. У меня только по линии мамы погибло три родных дяди,поэтому мы разные. А рассудит нас время, причем в ближайшее время.
28. Адекватник / 15 травня 2017, 12:56
20.ukr2017
«аби зфоткатись з жертвами майдану»

Не треба ніде шукати жертв майдану. Жертвою майдану пала держава Україна. Жертвою майдану пали десятки тисяч загиблих у братовбивчій війні, мільйони померлих від погіршення життя і відсутності чи недоступності медичної допомоги і ліків, та мільйони покинувших країну. А ті, що постраждали в період майдану, то не жертви, то лошари, через яких пішли з життя мільйони. Ніхто їх туди не тягнув, ніхто не скривав від них чим це скінчиться, навпаки їх про це попереджали як могли. Хто їм винен, що вони не здатні були навіть подивитися на приклад тих країн де ці майдани пройшли, хоча б на ту ж Лівію рівень життя в якій був на порядки вищий від українського? Справедливості ради треба сказати, що головний винуватець майдану Янукович і його команда, які взялися керувати не розбираючись в глобальній політиці. Ті, хто на тій політиці розуміється використали їх жадобу до наживи і їх кинули. Справедливості ради требе сказати й те, що кращих кадрів у нас просто не було. Так що маємо те що маємо. Про сучасні кадри годі й говорити. Ми ворів на «олімпі» поміняли на вбивць, а на низовому рівні поміняли просто безграмотних на дикунських невігласів і даунів.
29. don / 15 травня 2017, 14:33
27.земеля
«Я к сожалению на улицу уже вышел»

так чого ж к сожалению, вдихни на повні груди свободою, демократією, зараз з тоталітарним режимом покінчено
27.земеля
«на юк или на ук»

та яка різниця, хоть і на твьордий знак нехай заканчується
27.земеля
«У меня только по линии мамы погибло три родных дяди,поэтому мы разные.»

так а це яким краєм до того, що Янукович і партія Регіонів розграбила Україну?
28.Адекватник
«треба сказати, що головний винуватець майдану Янукович і його команда, які взялися керувати не розбираючись в глобальній політиці.»

тобі як до жирафа, в останню чергу дійшло
30. don / 15 травня 2017, 14:33
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
27.земеля
«в те года, да и позже,, не бухал а просто работал.»

не пизди, тоді бухали всі
31. земеля / 15 травня 2017, 15:25
Дон. Ну тогда ты жертва бухания,если тогда все бухали. Мне тебя просто жаль.Или ты жертва других обстоятельств, если твой ник ...дон. Имена зря не дают.
32. саша ставицький / 15 травня 2017, 16:51
29.don
«а»

29.don
«так чого ж к сожалению, вдихни на повні груди свободою, демократією, зараз з тоталітарним режимом покінчено
»

Ти хоч чуєш , про що говориш? Сьогоднішня демократія гірше тоталітаризму. В Дніпродзержинську таксист не відповів пяним СЛАВА УКРАЇНІ- прострелили обидві ноги.Це ти вважаєш демократією?Чи це свобода на повні груди ?Чи демократія , коли поваляли памятники , повипилювали дерева , поміняли хрен зна для чого назви міст і вулиць ?
33. Чудо Юдо / 15 травня 2017, 21:19
21.земеля
«И это не для избранных, а для всех. А теперь сравните, чего мы достигли с кучмами и др. за последние 25. лет»

Не можу за всіх, але скажу зі своєї позиції.
Наскільки я розумію у Радянському союзі жилося спокійно, розмірено. Хоч і на пальмах, практично, сиділи. Недавно передивлявся старі фільми так там у одному італьянському фільмі 1974 року я побачив пральну машину автомат, а у фільмі про ПАР (Африка, йопти) у 1986 році в супермаркетах розраховувалися кредитними картками. А у моїх батьків кольоровий телевізор був вершиною технологій.

Ну це я про погану сторону СРСР. Була і хороша, так. Але для мене чужа, я там мало літ провів. І особисто мені хочеться спитати деяких місцевих крикунів: а де ви були, коли мою Україну розтягували олігархи? От ви, Земеля, наприклад, що Ви робили щоб цьому запобігти? Я то під стіл пішки ходив, ладно. Але ж ви були дорослий і наче розумний чоловік... Ви просто сиділи і тужили за розпавшимся Союзом?
А розікрали ж нашу країну не на Майдані, ні. Її розікрали в 90-х, коли ви, Адекватник, всякі Сєді, Саші та інші, які тут у всіх своїх бідах сварять Майдан, були молодшими, повносправними, були жителями країни, яку розкрадали.
А тепер всьому виною чомусь Майдан і залишилося лише плакати за Радянським Союзом. Не Майдан розвалив його, не Майдан розікрав заводи і фабрики.
Майдан тільки Януковича заставив похватати награбоване і втекти в Росію і штовхнув Україну до Європи, за що Росія на віддячила захопленням Криму і війною на Донбасі. А по-вашому якби ми чекали доки Яник довалить економіку то було б краще?
Я не жалкую ні за Росією, ні за Союзом, ні за Яником-бандюком, ні за комуністичним серпом-молотом, мені від нього ні тепло, ні холодно нині.
34. Чудо Юдо / 15 травня 2017, 21:20
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
32.саша ставицький
«В Дніпродзержинську таксист не відповів пяним СЛАВА УКРАЇНІ- прострелили обидві ноги.Це ти вважаєш демократією?»

При чому тут демократія до двох довбойобів з пістолетом?
Підстрелити можуть і просто так, без особливих причин. На Донбасі он за непризнання неіснуючих республік розстрелюють.
35. саша ставицький / 15 травня 2017, 21:46
33.Чудо Юдо
«ПАР (Африка, йопти) у 1986 році в супермаркетах розраховувалися кредитними картками.»

Кредитна картка -не вершина високих технологый , у нас і зараз багато не має про них поняття , а як і маєш ту картку , то так і жди , що тебе можуть пограбувати , а кредити це взагалі непосильне ярмо на шию.За майдан в деяких міркуваннях можу погодитись , що саме він привів до такої ситуації , тільки от наша біда , що на майдан виходили , коли там годували і платили , а зараз от вийти і постояти за свої права ,- пенсійний вік , страховий стаж , тарифи -нема кому-немає спонсора , отже майдан відстоював чуже .
36. don / 15 травня 2017, 22:34
32.саша ставицький
«Сьогоднішня демократія гірше тоталітаризму.»

Тобі сьогодні нічого не забороняє підійти до колишнього районного керівника партіі Регіонів і поцікавитись у нього за які такі кошти він придбав позашляховик, декілька квартир та веде розгульний спосіб життя, та й взагалі підійти до любого колишнього партійного керівника, які зараз обросли нечуваним достатком, от нехай тобі пояснять чому ти сидиш напівголодний, а вони жирують. Невже ти не второпаєш хто розікрав Україну? Звичайно, ці ворюги задурюють таким як ти, як адекватник та подібним голови, винять у всіх ваших бідах різних Паршевлюків, які насправді зводять кінці з кінцями, а щоб було веселіше, то приплітають сюди США, євреїв і щоб зовсім вже поржать доплюсовують геїв
37. земеля / 16 травня 2017, 06:59
Во истину, не в бровь ,а в глаз: паны дерутся, а в холопов чубы летят.
38. Адекватник / 16 травня 2017, 07:34
33.Чудо Юдо
«Недавно передивлявся старі фільми так там у одному італьянському фільмі 1974 року я побачив пральну машину автомат,»

А чому б тобі не подивитися старі фільми про те, як в твоїх штатах їзидили лише на конях і як там рабували негри? У тебе не вистачає смальцю зрозуміти, що пральна машинка автомат, авто, компи, мобілки - це заслуга часу і прогресу, а не країни чи суспільного ладу.
33.Чудо Юдо
« Її розікрали в 90-х, коли ви, Адекватник, всякі Сєді, Саші та інші, які тут у всіх своїх бідах сварять Майдан, були молодшими, повносправними, були жителями країни, яку розкрадали.»

Саме тоді її і почали розкрадати. Тільки якби я її розкрадав, так я б тут с тобою не сперечався а може б сидів десь під пальмами з холодним пивом і омарами. І, бачиш, ти виходить і сам визнаєш, що за часів СРСР ніхто нічого не розкрадав, а почали розкрадати в 90-х.
39. Адекватник / 16 травня 2017, 07:40
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
33.Чудо Юдо
«А тепер всьому виною чомусь Майдан і залишилося лише плакати за Радянським Союзом. Не Майдан розвалив його, не Майдан розікрав заводи і фабрики.»

Та хто ж тобі каже, що СРСР розвалився від майдану, чи що майдан розікрав заводи? Майдан підпалив залишки України. Лишилося вирішити останнє питання - скупити землю. Як тільки це відбудеться хазяям стане пофігу куди ви йтимете. Можете йти в гейропу, можете йти в тайгу, можете вАще йти наХ. Головне, що земля і рента будуть в руках обраних.
40. саша ставицький / 16 травня 2017, 08:56
36.don
«
Тобі сьогодні нічого не забороняє підійти до колишнього районного керівника партіі Регіонів і поцікавитись у нього за які такі кошти він придбав позашляховик, декілька квартир та веде розгульний спосіб життя, та й взагалі підійти до любого колишнього »

Ти посилаєш мене виясняти за позашляховик , а чому сам не спитав ?Недавно тут піднімали питання про вирубку лісополос , так от вирубка продовжується безбожно , деревину пиляють на дошки і продають , клепають піддони для цегли і продають - заробляють на позашляховики і ні від кого ніякої реакції , влада від цього очевидно має певний відкат , а громадяни бояться тих на позашляховиках , бо можуть і хаиу спалити , може ти щось зробиш?
41. don / 16 травня 2017, 10:56
40.саша ставицький
«Ти посилаєш мене»

так в чому ж сьогоднішня демократія гірша від тоталітаризму?
40.саша ставицький
«Недавно тут піднімали питання про вирубку лісополос , так от вирубка продовжується безбожно , деревину пиляють на дошки і продають , клепають піддони для цегли і продають»

в тебе серце болить за якусь трухляву лісополосу, яка взагалі нікому нах не потрібна, а те що регіонали та партійні керівники розтягли по карманах підприємства та колгоспи і зараз керують холопами, то це мабуть уже тебе не бентежить
40.саша ставицький
«а громадяни бояться тих на позашляховиках , бо можуть і хаиу спалити»

ну якщо бояться, то нехай тоді ховаються по погребах. виживають сильніші і сміливіші - природний відбір однако
42. Адекватник / 16 травня 2017, 12:50
41.don
«так в чому ж сьогоднішня демократія гірша від тоталітаризму?»

Прозріваєш, чи що? ДІйсно, демократії і свободи через край. Посилання на gordonua.com class='quote'>41.don
«виживають сильніші і сміливіші - природний відбір однако»

Блін, перехвалив. Ти конкретно тупиш. При чому тут природний відбір. Великих Укрів цілеспрямовано знищують, як в 33-му. Не спроста ж патріоти хрести голодоморні в кожному селі ставили і не спроста самі своє минули нищили. Ще діждетесь і заградотрядів через які буде не вирватись з України. Кого не повбивають в АТО, тих будуть виморювати голодом і холодом. Хто помолодший ті потікають до Польщі, там з ними ляхи зведуть рахунки. Короче, вас будуть нищити як собак не забуваючи лякати Путіним. При цьму самі там матимуть канхветні хвабрики і найбільший обсяг торгівлі втюрюючи в недомізки лошар інфу про необхідність якихось блокад і санкцій. Посилання на donrf.livejournal.com
43. don / 16 травня 2017, 13:27
42.Адекватник
«Короче, вас будуть нищити як собак »

та ну ти шо от мені розказували, що там за кордоном собака- друг человєка
      0
44. Адекватник / 16 травня 2017, 16:42
43.don
«та ну ти шо от мені розказували, що там за кордоном собака- друг человєка»

Біда усіх свидоміх в тім, що вони усім розказням сліпо вірять. Тобі, бач, розповіли і ти повірив. А мене в школі вчили, що за кордоном людина людині вовк і там може син батька зїсти і навпаки, а що в же про собак говорити. Посилання на alexey43.livejournal.com
      0
45. don / 16 травня 2017, 22:10
44.Адекватник
«там може син батька зїсти і навпаки»

Це тобі в КОБешній школі розказували?
      0
46. Beri Mor / 17 травня 2017, 08:07
14.don
«Тепер ми будемо їздити відпочивати у Европу, або просто з’їздити скупитись можна»

Ага,а як пощастить,то попрацювати клоуном в Макдональдсі,десь у Познані.
      0
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ
Останні коментарі

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації