Вхід | Реєстрація

Останні коментарі

Коментарі користувача
1 ... 1278 1279 1280 1281 1282 1283 1284 ... 1667
гість456 19 січня 2015, 21:09 На тему: Росія проти України: історія в...
56.Ясен
«.От я й говорю про думку жителів села Лелюхівка,»

Дерев"яний,не треба говорити за всіх жителів села.
Ясен 19 січня 2015, 21:06 На тему: Росія проти України: історія в...
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
57.Гість197
«Для недоумка поясню: одні час від часу( Слава Богу) вспоминають про кума,чи товариша в зоні АТО,інші поставили за мету перемогти, і маючи мінімальні пенсії чи зарплати регулярно підтримують Героїв, а ти сидиш звиздиш сєспар тролячий з держкурвою Волоською, хуйлом читачом і декількома зомбі безхрибетними.. Хто найголосніше кричить вор, той і є вор,а Оля все зрада, зрадники - хто ти?
Всі розмови закінчуємо. Слава Україні! Смерть ворогам!»

Так що ж ти мені пояснив?Що ти повний шизоід,і брехун.Так мені ти збрехати можеш,а собі?Тільки й ревеш що всі тролі,сам хто?Розмови він(вона) закінчує,і що,кулявлоб?Земля тобі пухом,прономерована корово.
vredniy 19 січня 2015, 20:52 На тему: Росія проти України: історія в...
21.Бусел
«Читая высеры этой мерзавки-исторички, впервые соглашусь с т.н. нашим правительством, существенно урезающим финансирование школ и учителей. Этой недоумкувату к детям нельзя подпускать на пушечный выстрел, единственно на что она сгодилась бы - так это вместе с патлатым ублюдком собирать мусор с новосанжарских улиц, хоть какая-то польза была бы от этих тварей»

Грубувато,але правильно!
Гість197 19 січня 2015, 20:50 На тему: Росія проти України: історія в...
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
41.Ясен
«!Так у нас війна бо українці більшістю не бігають з рупорами,не ганьблять один одного ,не гетькають.Ну,ну
Для недоумка поясню: з рупором і гетькать вже ніхто не буде, хуйнуть разок в Києві, разок в Полтаві, а тут Ви з Волоською і т.д. і т.п. самі обгадетись..
[[ЦИТАТА|41|Ясен|Я також пересилаю час від часу посилки з амуніцією і харчами своїм друзям і куму які в АТО,й буду це робити ,бо я повинен підтримувати їх,а вони підтримали б мене.Я в цьому впевнений.»

Для недоумка поясню: одні час від часу( Слава Богу) вспоминають про кума,чи товариша в зоні АТО,інші поставили за мету перемогти, і маючи мінімальні пенсії чи зарплати регулярно підтримують Героїв, а ти сидиш звиздиш сєспар тролячий з держкурвою Волоською, хуйлом читачом і декількома зомбі безхрибетними.. Хто найголосніше кричить вор, той і є вор,а Оля все зрада, зрадники - хто ти?
Всі розмови закінчуємо. Слава Україні! Смерть ворогам!
Ясен 19 січня 2015, 20:48 На тему: Росія проти України: історія в...
50.Читач
« про те що елементарна логіка підказує що спочатку потрібно було провести референдум і визначити скільки за ЄС а скільки проти?»

Правильно!Але поки цього немає.От я й говорю про думку жителів села Лелюхівка,а спецкор ст.Луганской.Хто правий? Думаю що я.Спецкор незгоден.
Ясен 19 січня 2015, 20:48 На тему: Росія проти України: історія в...
50.Читач
« про те що елементарна логіка підказує що спочатку потрібно було провести референдум і визначити скільки за ЄС а скільки проти?»

Правильно!Але поки цього немає.От я й говорю про думку жителів села Лелюхівка,а спецкор ст.Луганской.Хто правий? Думаю що я.Спецкор незгоден.
гість456 19 січня 2015, 20:41 На тему: Росія проти України: історія в...

52.Ясен
«. гість456»
Це вже як у колгоспному стаді,корови всі прономеровані ,бо серед сотні Бурьонок не розбереш де саме та.»

Мовчало б уже,раз деревиною родилось.
Маска 19 січня 2015, 20:36 На тему: Росія проти України: історія в...
45.спецкор
«Ніяких ваших глибоких думок і доводів, вибачте, не почув.»
Навіть і не намагався. Ваш ватний мозок адсорбував вже стільки люті і ненависті до всього українського, що зачасту читати без іронії вашу маячню просто не неможливо.
51.Читач
«45.спецкор
«Я ваші емоції прочитав. Ніяких ваших глибоких думок і доводів, вибачте, не почув»

А у них ніколи ніяких доводів а тим більше думок відродясь не було. У них і думати нічим.»
Яка ідилія в дисонансі вашого "розуму"! Потіштеся собі на здоров*я хоч тут.
Ясен 19 січня 2015, 20:31 На тему: Росія проти України: історія в...
42.спецкор
«До чого тут коло спілкування? Ти стверджуєш, що більшість українців за європейський напрямок. Я це розумію в маштабі держави Україна, а не в маштабі села Лелюхівка. Визнай що збрехав. Чи для тебе брехня є аргумент?»

Он воно як,так у вас маштабне мислення!І звідкіля такі знання?Напевно ви працівник якогось дослідницького інституту,який вивчає думку українців про Європу?Чи з інтернета черпаєте позицію більшості українців.Скажу прямо,я говорю про думку знайомих мені людей,жителів багатьох українських регіонів,а оскільки я людина товариська,то знайомих у мене немало.Тому може й правда,в селі Лелюхівка люди хочуть в Європу,а в станіце Луганской в малоросію.Не сказав про ще одне,жив кілька років і в Росії й порівнювати з тією ж Німетчиною просто не хочу.Відстань в сто років.
43.гість456
«. гість456»
Це вже як у колгоспному стаді,корови всі прономеровані ,бо серед сотні Бурьонок не розбереш де саме та.
Саня 19 січня 2015, 18:29 На тему: У день відкриття турніру коман...
2.Сашо
«Сашо»

Тобі до нього як до Києва рачки!
Читач 19 січня 2015, 18:12 На тему: Росія проти України: історія в...
45.спецкор
«Я ваші емоції прочитав. Ніяких ваших глибоких думок і доводів, вибачте, не почув»

А у них ніколи ніяких доводів а тим більше думок відродясь не було. У них і думати нічим.
Читач 19 січня 2015, 18:08 На тему: Росія проти України: історія в...
Отут ідуть дебати хто за ЄС а хто проти. Але хто рахував? А чи думали ті хто кричить Слава.. і спить і бачить себе крутим європейцем про те що елементарна логіка підказує що спочатку потрібно було провести референдум і визначити скільки за ЄС а скільки проти? Невже це важко збагнути? Саме так повинно бути у цивілізваній країні. Якби хунта була впевнена що більшість "ЗА" ЄС вона так би і зробила, хоча б для того щоб свою ж... прикрити. Але не зробила. Робіть висновок, у кого в голові не солома. А свідомі кричіть "Ганьба тролям!"
Читач 19 січня 2015, 18:00 На тему: Росія проти України: історія в...
48.гість999
«Та хіба тільки кияни так думають..»

Не тільки кияни, але мова про киян і їх "внесок" вони ж у себе дома вештались по Майдану а могли б у хаті сидіти.
гість999 19 січня 2015, 17:30 На тему: Росія проти України: історія в...
46.читач
«велику роль на майдані зіграли самі кияни, тапер вони кажуть аби знали шо так вийде то ніхто не виходивби і не допомагалиб, »

Та хіба тільки кияни так думають...
Волоська Ольга 19 січня 2015, 17:15 На тему: Росія проти України: історія в...
37.спецкор
« Бажання змінити щось на краще у них було, але... до млина ще треба й вітру.»

В цьому і суть зради. В українців є такий вислів: "Злізь з коня - не муч скотину". Що означає - зрозумів, що не можеш, не вмієш або не хочеш - іди займисьб чимось кориснішим. Так ні - продовжують отримувати незароблену заробітну плату і навіть не соромляться. А в цей час гинуть люди. Їхня кров - на руках таких от нездар.
читач 19 січня 2015, 16:48 На тему: Росія проти України: історія в...
розказував мені не один киянин, що велику роль на майдані зіграли самі кияни, тапер вони кажуть аби знали шо так вийде то ніхто не виходивби і не допомагалиб, зараз каже в деякій мірі повторюеться те саме, багато людей підтримують і допомогають війні, тільки нічого з цього хорошого не вийде, жаль тих людей які думають що вони захищають батьківщину, а реально вони захищають крісла високопосадовців.
спецкор 19 січня 2015, 16:43 На тему: Росія проти України: історія в...
44.Маска
«хто заважатиме -- не звертайте уваги.:)))»

Ви нікому не заважаєте. Не хвилюйтесь.
26.Маска
«Це вже був апогей маразму... :)))»

Я ваші емоції прочитав. Ніяких ваших глибоких думок і доводів, вибачте, не почув.
Маска 19 січня 2015, 16:27 На тему: Росія проти України: історія в...
39.спецкор
«...ми тут для того щоб почути один одного.»
Та ви вже точно почули один одного. Ви тут спілкуйтесь, а хто заважатиме -- не звертайте уваги.:)))
гість456 19 січня 2015, 15:31 На тему: Росія проти України: історія в...
41.Ясен
«Можливо маємо різне коло спілкування.В ДНР невиключено більше прихилбників малоросії,а на Полтавщині,а тим більше на територіях західніше нашого регіону,люди за рух у Єаропейському напрямку.»

Не факт.
спецкор 19 січня 2015, 15:25 На тему: Росія проти України: історія в...
32.Ясен
«Але більшість українців все ж за рух у Європейському напрямку»

41.Ясен
«Можливо маємо різне коло спілкування.»

До чого тут коло спілкування? Ти стверджуєш, що більшість українців за європейський напрямок. Я це розумію в маштабі держави Україна, а не в маштабі села Лелюхівка. Визнай що збрехав. Чи для тебе брехня є аргумент?
41.Ясен
«Я був в Греції,Польщі,Болгарії,Чехії,Німетчин»

Я так розумію, що був туристом. Якщо жив і працював, то поділись враженнями детальніше.
Ясен 19 січня 2015, 15:11 На тему: Росія проти України: історія в...
37.спецкор
«Сам у Європі не бував»

Я був в Греції,Польщі,Болгарії,Чехії,Німетчині.Лише Болгарія,на мою трішки страждає від євроінтеграції,але це тимчасово.Греки ,недивлячись на зубожіння(формальне) держави живуть значно краще нас,поляки теж значно краще,хоча багато шабаюють в сусідній Німетчині,сама Німетчина без коментарів,рівень життя навіть работяг-нелегалів вищий від нашого середнього.
35.Гість197
«Ясен
«Більшість українців, не громадські діячі,не активісти»
Тому й війна,тому і довго..»

Оце да!!!Так у нас війна бо українці більшістю не бігають з рупорами,не ганьблять один одного ,не гетькають.Ну,ну.А я простодушно думав,що війна у нас довго бо впливовим дядькам це бізнес,бо держава відсторонилась від війська,а сусідня Росія зовсім не брат нам і має великий військовий ресурс.
35.Гість197
«Особисто мій 200-500 грн. щомісяця, теплі речі,продукти. Вибачте все, що можу»
Пишіть правду будь ласка.Я також пересилаю час від часу посилки з амуніцією і харчами своїм друзям і куму які в АТО,й буду це робити ,бо я повинен підтримувати їх,а вони підтримали б мене.Я в цьому впевнений.
37.спецкор
«Чиста брехня. І ти це знаєш»
Можливо маємо різне коло спілкування.В ДНР невиключено більше прихилбників малоросії,а на Полтавщині,а тим більше на територіях західніше нашого регіону,люди за рух у Єаропейському напрямку.
Читач 19 січня 2015, 15:08 На тему: Росія проти України: історія в...
39.спецкор
«ми всі разом знайдемо правду»

"...и правда сделает нас свободными". Здається так в Біблій написано. Але правду треба шукати не тут а в книгах.
спецкор 19 січня 2015, 14:44 На тему: Росія проти України: історія в...
38.Читач
«Оце "заварили". Тут і не втовпишся»

Та ти не соромся. Якщо маєш, що написати, то пиши. Веди себе тактовно і грамотно, май повагу до інших учасників дискусії і ми всі разом знайдемо правду. Кричать - то крикуни, а ми тут для того щоб почути один одного.
Читач 19 січня 2015, 14:39 На тему: Із Кобеляцького району мобіліз...
Конгеніально!(помилився)
Читач 19 січня 2015, 14:37 На тему: Із Кобеляцького району мобіліз...
27.гість456
«Треба,Юра,треба йти.Ну не Петрові Олексійовичу ж йти на фронт»

Правильно. Йдіть братва, хто на фронт, хто е Європу, чи меньше вас тут залишиться тим вільніща земля буде для хазарят. На те й розрухунок. Вони й на бойню не надто витрачаються самі де Біли на свій же убой і бабло збирають. От дійсно Слава, коненіально. Ну з свідомими все ясно, а невже до решти це не доходить?
1 ... 1278 1279 1280 1281 1282 1283 1284 ... 1667
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації