Вхід | Реєстрація

Останні коментарі

Коментарі користувача
1 ... 1419 1420 1421 1422 1423 1424 1425 ... 1666
Волоська Ольга 21 квітня 2014, 18:20 На тему: Головою Новосанжарської РДА пр...
86. шофер
«Важливим ключовим фактором для мене було те, що ми не знали жодної сьогоднішньої проблеми. Ні фінансової, ні геополітичної. »

Зважаючи на певну кількість вжитих грубих слів, хотіла не відповідати. Сподіваюсь, ви сприймаєте наш діалог як дискусію, а не протистояння і полярність позицій. Я з вами багато в чому згодна. Але.... Це ми не знали. А хтось знав. Визначення революційної ситуаціїї: верхи не можуть управляти по-новому, а низи не хочуть жити по-старому. І при будь-якій революції ьє задоволені, не дуже задоволені, і абсолютно незадоволені. Виграє той, хто займає найактивнішу позицію. Ми сидимо дома і пишемо пости? ми програємо. Хтось виходить на вулицю, їздить на Майдан, скаче на пам"ятникові Леніну, обливає портрети краскою. Отой хтось виграє. Десь так.
lbhtrnjh irjkb 21 квітня 2014, 18:20 На тему: Головою Новосанжарської РДА пр...
77.Волоська Ольга
«
Щось я не спостерігала такого до попередньої влади. Від Вас особисто. Чи страшно було, чи так гарно жилося? А де ви були місяць - три - рік тому.»

ПРИ ВЛАД1.
Волоська Ольга 21 квітня 2014, 18:15 На тему: Головою Новосанжарської РДА пр...
88.Галина
«як же ця гарна людина Паршевлюк, могла зносити памятник. стрибати по ньому, писати на ньому Кат»

Навколо цієї гарної людини в той день стрибало ще, не знаю точно, близько трьохсот-чотирьохсот людей. Наших, новосанжарських людей. В тому числі з десяток попівців. А МИ ЇХ НЕ ЗУПИНИЛИ. І я не оправдовую Паршевлюка і не заступаюсь за нього конкретно. Кожен з нас платить свою ціну за свої вчинки. Він свою заплатить. Просто не я йому суддя. Завтра йому працювати з людьми, чиї портрети були облиті не знаю зеленкою чи краскою.
Галина 21 квітня 2014, 18:11 На тему: Головою Новосанжарської РДА пр...
Перед тим як щось робити і казати, треба спочатку думати, а в вас Володимир цей показник підхромуе. Якщо ви така порядна людина, цікаво чого в лікарні в черзі не чекаете а поміж людей без черги в одязі стрибаете. Та і в вашій картці ще місяць тому було написано місце роботи -РДА. Незабагато на себе берете.
Галина 21 квітня 2014, 18:06 На тему: Головою Новосанжарської РДА пр...
Волоська Ольга
«Лох - це, я так розумію, на сьогоднішній день, людина, яка не вміє красти. брехати. зливати. здавати, зраджувати і т.д. Тоді я - за лохів при владі.»

Цікаво тільки як же ця гарна людина Паршевлюк, могла зносити памятник. стрибати по ньому, писати на ньому Кат. Краскою залити пам.ятник афганцям, які ,доречі, були під духами, яких вбивали, допитували, а зараз як кричав Паршевлюк вони психічно хворі люди, а він цікаво здорова людина, яка на дошці пошани малювали німецькі хрести і обливала зеленкою фотографіі, напрошуеться питання і ця людини тепер будеу нас головою РДА,це здрава людина. подивіться на його поведінку,дуже забагато він на себе взяв, аж занатто. Багато хто їздив на майдан і не кічатся не вискочки такі як Паршевлюк. захищайте й надалі Ольго. можливо в вашій сільраді не обільють доску пошани зеленкой і не намалюють на вас хрест
Маринка 21 квітня 2014, 18:06 На тему: Чи будуть провокації на День П...
9.7777фф
«читаю-і думку гадаю--чому ГОЛОВА говорить за ГЕОРГІЇВСЬКІ СТРІЧКИ ---А АВТОР - ЗА гвардійські......»

Може того, шо голова не розуміє різниці між ними?
Волоська Ольга 21 квітня 2014, 18:05 На тему: Головою Новосанжарської РДА пр...
85.Ясен
«призначення на подібні посади за партійними,а не за діловими ознаками,це головна помилка державного,регіонального,та місцевого управління.»

Це якраз те, що мене завжди коробило найбільше впродовж усіх років праці в органах місцевого самоврядування. Згодна повністю з вами. І серед сільських голів чимало достойних людей. Але ж є одне але... Хто погодиться на роль голови РДА строком на місяців три-чотири (час організаціїї виборів), причому з усім хвостом проблем, який супроводжує організацію виборчого процесу? Далі додумуйте.
тарасик 21 квітня 2014, 18:02 На тему: Державний інспектор запевняє, ...
А може Григорівну посадити.

кабасько 21 квітня 2014, 17:58 На тему: Державний інспектор запевняє, ...
Дийсно,як появились клумби,люди почали частише труси миняти и смориду не стало.А як матиола цвите,я думаю,що в Козельщини чути.Не пойму,в Биликах вроди и клумби е,а смердить,може не ти цвитки сажають?
Галина 21 квітня 2014, 17:37 На тему: Державний інспектор запевняє, ...
Цікаво. якби вас Сторож призначили. щоб ви зробили такого гарного для Санжар.Мабуть би роки з два кармани собі набивали, а потім подумали про людей. адже зараз всі те і роблять що наживаються за рахунок людей.І цей Цуцик що приїхав, мабуть теж захотів хабаря, та не туди він пішов за ним. Хай Река і бере собі щось, але він і для людей багато робить.перед ним був господарь, та й що, багато нахазяйнував. зате нікого не ображав,та й нічого не робив, а Санжари були село селом ще й смерділи брудом...........
Негість 21 квітня 2014, 17:19 На тему: Це — не крик душі...
[[ЦИТАТА|Теренін|Тому ми, громадяни Валявщини]]
Даєш Валявську Демократичну Республіку! Ре-фе-рен-дум! Ре-фе-рен-дум!
шофер 21 квітня 2014, 16:13 На тему: Головою Новосанжарської РДА пр...
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
78.Волоська Ольга
«Лох - це, я так розумію, на сьогоднішній день, людина, яка не вміє красти. брехати. зливати. здавати, зраджувати і т.д. Тоді я - за лохів при владі.»
І да, вкотре ви тут му-му-каєте стосовно розкрадання брехні і все таке. Скажіть но без лукавого (якщо ви на те здатні) - нинішня влада, за яку ви тут всі очко рвете, яку важаєте своїм досягненням, нічого не краде? Нікого не дуре? Нікого не зраджує? І ніколи цього не робитиме?

Не існує влади, яка не краде, не бреше, і не зраджує. Село - проковтніт ви ето наконєц то! І перестаньте бикувати своїми кражами та брехнями - в обличчі влади, такі речі є абсолютно нормальними! Ненормально дивуватися і все це засуджувати.

Коли розмова йде про хорошу чи погану владу, до уваги потрібно брати не те скільки вона вкрала, чи скількох людей зрадила. А те, що вона зробила в замін для своєї країни - ось вирішальний і єдино адекватний критерій оцінки влади! Дірєвня, догоніт ви ето на третьому десятку років свого існування!

І якшо случится таке шо догоните (вдруг чого), задумайтеся над ключовим питанням - у якому напрямку відбулися зміни колишньої влади на нинішню. На у бік покращення, чи у бік анусу із розвалом країни (який цілком можливо узгоджений із нинішнім керівництвом).

Від себе. Ясно розуміючи всі ті речі, котрі зараз спробував вам пояснити, мені глибоко пофігу скільки вкрала попередня влада. Важливим ключовим фактором для мене було те, що ми не знали жодної сьогоднішньої проблеми. Ні фінансової, ні геополітичної. А та категорія "насілєнія" яка бЕкає, показником не являється, бо бекатиме пожизненно, при любій владі - бо це їх потолок і призначення.
Ясен 21 квітня 2014, 15:49 На тему: Це — не крик душі...
3.Дописувач
« І с кожним місяцем все більше переконуюся, що газета стала провладною.»
Не згоден!Оця газета скоріше стає жовтою ,такою,що керується слухами,міфами,та базарною брехнею.Що поробиш,боротьба за тираж.А щоб бути провладною,треба бути обережною,це не про"ЕХО".
Ясен 21 квітня 2014, 15:40 На тему: Головою Новосанжарської РДА пр...
74.Чудо Юдо
« та ще й сім’ю його тулити сюди. Гидко читати»
Так,згоден зачіпати в коментарях членів родини будь-якої публічної людини ,це низько і підло,вони не представники влади і обпльовуватись(критикуватись )неповинні.
68.Волоська Ольга
«Згодна. Але ж - у першокласного "комбайнера" повинне бути ПІБ.»
Після призначення конкретної особи на посаду,називати імена інших,можливих кандидатів не коректно.Але ,зрозуміло,що призначення на подібні посади за партійними,а не за діловими ознаками,це головна помилка державного,регіонального,та місцевого управління.Але,щодо конкретних осіб,подумайте,серед ваших колег,сільських голів ,немає кількох можливих (якраз за діловими ознаками )достойних кандидатів?Ну а Паршевлюк нехай спробує,можливо влада змінює людей не тільки в гірший бік.
шофер 21 квітня 2014, 15:08 На тему: Головою Новосанжарської РДА пр...
78.Волоська Ольга
«Лох - це, я так розумію, на сьогоднішній день, людина, яка не вміє красти. брехати. зливати. здавати, зраджувати і т.д.»
думав знайти для вас відповідь у Вікіпедії, і знайшов )) Посилання на ru.wikipedia.org
шофер 21 квітня 2014, 14:57 На тему: Головою Новосанжарської РДА пр...
79.Волоська Ольга
«Нічого. В Європі на велосипедах на роботу їздять. Тоже лохи, мабуть. »
Велик набагато краще, ніж "тіпа машина" яка на картинці: Посилання на savepic.net
А тому лохи не ті хто у європі на великах. Лохи ті хто цього не розуміє.
Гість2 21 квітня 2014, 13:29 На тему: Головою Новосанжарської РДА пр...
В Европі.памятники навіть царям неруйнують.бо цеисторія.а хто дозволив оцьому бидлу руйнувати память наших батьків та дідів.які побудували країну благами якої користуются оці дармоїди.чи з девяностих може побудували нові мости.заводи дороги які працюють більше 5 років та нерозвалюются.
Волоська Ольга 21 квітня 2014, 13:13 На тему: Головою Новосанжарської РДА пр...
80.Та ж сама Гостя
«Чи Ваша сільська рада сама процвітаюча в районі»

З мене питають ті, хто мене обирали. Ви почніть питать із себе. А тоді вже з когось.
Та ж сама Гостя 21 квітня 2014, 13:10 На тему: Головою Новосанжарської РДА пр...
77.Волоська Ольга
«Я не виступаю адвокатом Паршевлюка, але ж він ще й дня не пропрацював, а вже претензії.»

А я думаю виступаєте, ще й як. Думаєте як будуть при владі лохи так до Вас як до сільського голови і питань ніяких не буде.Чи Ваша сільська рада сама процвітаюча в районі
Волоська Ольга 21 квітня 2014, 12:55 На тему: Головою Новосанжарської РДА пр...
76. шофер
«А ось кого побачили: Посилання на savepic.net»

Нічого. В Європі на велосипедах на роботу їздять. Тоже лохи, мабуть.
Волоська Ольга 21 квітня 2014, 12:53 На тему: Головою Новосанжарської РДА пр...
76. шофер
«Як мінімум не лоха.»

З нелохами ми вже працювали. Не далі як у п"ятницю зустрічалася з одним із них в Полтаві, вул, Уютна, 23. При слові Майдан параліч бити починає. Що само по собі не так уже й погано. Лох - це, я так розумію, на сьогоднішній день, людина, яка не вміє красти. брехати. зливати. здавати, зраджувати і т.д. Тоді я - за лохів при владі. Я не в захваті від витівок Паршевлюка останнім часом. Про що писала тут і повторюватись не буду. Але вже те, що пішли Шовкопляс і компанія - це плюс. Думаю, що Паршевлюк не довго керуватиме. Він це й сам розуміє. Питання - хто прийде за ним. І чи зміниться країна в кращу для нас сторону. А це залежить від усіх нас разом взятих. Від готовності самим приймати рішення і нести за них відповідальність.
Волоська Ольга 21 квітня 2014, 12:43 На тему: Головою Новосанжарської РДА пр...
75.Та ж сама Гостя
«Вимагати від посадовця все це ПОТРІБНО!»

Щось я не спостерігала такого до попередньої влади. Від Вас особисто. Чи страшно було, чи так гарно жилося? Я не виступаю адвокатом Паршевлюка, але ж він ще й дня не пропрацював, а вже претензії. А де ви були місяць - три - рік тому.
шофер 21 квітня 2014, 12:41 На тему: Головою Новосанжарської РДА пр...
62.Дописувач
«Не критикуйте людину яка ще поганого нічого не зробила»
А його ніхто не критикує. Не путайте ржач і критику ))

66.Волоська Ольга
«А кого б Ви хотіли бачити на цій посаді? »
Як мінімум не лоха.

Ось кого люди хочуть бачити на керівних посадах: Посилання на savepic.net

А ось кого побачили: Посилання на savepic.net
гiсть 21 квітня 2014, 12:27 На тему: Чи будуть провокації на День П...
ех ,був би Живулько років на 30 молодшим! порозказувало б це гімно якого кольору стрічки носити і прапори!
Та ж сама Гостя 21 квітня 2014, 11:46 На тему: Головою Новосанжарської РДА пр...
74.Чудо Юдо
«Зате всі дружно вимагаємо від когось, в даному випадку голови РДА, поступків, і розуму, і бажання працювати на нас»

Ольго це нормально!!!!!!!! Вимагати від посадовця все це ПОТРІБНО!!!!!!!Інакше навіщо ВІН ВЗАГАЛІ ПОТРІБЕН. Ви ,як сільський голова це повинні розуміти, як ніхто. Ні, хай сидить отримує зарплату із наших з вами кишень а працювати буде народ, а всі помилки можна спихнути на когось, або щось
1 ... 1419 1420 1421 1422 1423 1424 1425 ... 1666
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації