Вхід | Реєстрація

Останні коментарі

Коментарі користувача
1 ... 726 727 728 729 730 731 732 ... 1666
34.Гай Фокс
«Вони співставні з розмірами їх ВВП»

При чому тут ВВП. У абсолютних цифрах які витрати? Вони в США як мінімум в десть разів більщі ніж в РФ.
34.Гай Фокс
«А скільки атомних підводних човнів?»

Ну й скільки човнів? Човнами нікарагуи не окуповують. Де ти чув щоб човни забеспечували підтримку агресії. Човни призначені для нанесення ядерного удару. А от авіаносці - це зброя агресії і диктату.
34.Гай Фокс
«А що, для нинішньої Росії існують загальноприйняті державні кордони?»

А хіба не існують? В Росії й свої кордони визначені в ООН, чого не скажеш про Україну.
34.Гай Фокс
«Не дурко, а міністр закордонних справ уряду суверенної держави. »

Ну да, тієї держави, що нам направля своїх президентів на губернаторські посади. Хоча по тій же сслиці написано і інше "Секретар Ради нацбезпеки Грузії Давид Раквіашвілі у розмові з журналістами припустив, що розміщення російських С-300 в Абхазії спрямоване не проти Грузії, у якої немає сучасних ВПС, а проти активності НАТО в Чорному морі." Тобто вони самі не знають, що до чого.
Із 80 чоловік мабуть половина це працівники селищної ради
33.Адекватник
«...якийсь дурко написав про агресію»
Не дурко, а міністр закордонних справ уряду суверенної держави.
33.Адекватник
«Не завадило б привести і розмір воєнного бюджету США і Росії»
Вони співставні з розмірами їх ВВП. Причому структури самих ВВП у них різні, тож США можуть собі дозволити ще додати якийсь відсоток до воєнного бюджету досить безболісно для себе, а РФ вже "на прєдєлє".
33.Адекватник
«скільки авіаносців у США і скільки в Росії»
А скільки атомних підводних човнів?
33.Адекватник
«...хто дбає про свою безпеку і захищає свої кордони...»
А що, для нинішньої Росії існують загальноприйняті державні кордони?
don Pedro 17 березня 2017, 20:11 На тему: Як продати «Жигулі» і купити B...
2.Чудо Юдо
«на вигляд суворіші і серйозніші, навіть бюджетні варіанти: »

В тебе автосмаки як у Паршевлюка
Адекватник 17 березня 2017, 17:01 На тему: Воюємо чи торгуємо?...
Встряв в полеміку, а статтю цього пришелепуватого не почитав. Ну, те, що у нього каша в голові, то зрозуміло, то видно з дитинства, а те, як він хоче дешево відбутися, то вже нахабство. "а загибель 10 тисяч українських воїнів виявилася прикрим непорозумінням." - Як це так - прикре непорозуміння. Та ні, блін, це злочин і за нього прийдеться відповідати.
Адекватник 17 березня 2017, 16:56 На тему: Воюємо чи торгуємо?...
11.Чудо Юдо
«по весні у тебе уже мізки завертаються. На Донбасі банда озброєних головорізів, підісланих із іншої країни затіяла війну, »

12.Чудо Юдо
«Два роки тому я був потрібен іншим політичним елементам як гарматне м’ясо в АТО, куди кидали всіх підряд лиш би "заткнути". Але вояка з мене ніякий, знову я не пригодився.»

Ну ти таки й юморний, дійсно чудо юдо. Це, мабуть, у тебе щось весняне починається. Банда затіяла війну, а ти там незгодився. Так треба ж було битися із бандою, визволяти народ Донбасу. Хоча, коли на Донбасі дійсно була банда головорізів, то там зявилася "Молода гвардія", а зараз я щось про таку не чув. Тебе он направили, та й то, виявилося, що без толку. Ніт би залищитися там до повної перемоги. А ще, коли в 41-му була банда на Донбасі, то Донецьк називався Сталіно і гітлерівська банада, на відміну від вятровичської, не те що вулиць не перейменовувала, а навідь "бирку" "Сталіно" не знімала. Усікаєш різницю між бандами? І коли ви вже перестанете спикулювати термінами "війна і агресія". Є чинний договір про дружбу між Україною і РФ Посилання на zakon3.rada.gov.ua і є рішення київського апеляційного суду не визнавшого факт агресії. Посилаючись на це рішення можна навіть подавати до суду на неправомірні рішення місцевих рад, прийняті з порушенням закону, про визнання Росії агресосром. З часом воно так і буде. Посилання на levhudoi.blogspot.com
Чудо Юдо 17 березня 2017, 15:48 На тему: Воюємо чи торгуємо?...
5.don Pedro
«а ти сам відчуваєш, що ти потрібен Україні?»

Ага, частково відчуваю.
Наприклад на голосуваннях я потрібен певним політичним елементам як "правильний голосувальник". Але я подачки з гречкою не беру, тому не гожусь на таку роль
Два роки тому я був потрібен іншим політичним елементам як гарматне м’ясо в АТО, куди кидали всіх підряд лиш би "заткнути". Але вояка з мене ніякий, знову я не пригодився.
Нині мені повезло, що я займаюся цікавою для себе справою і корисною для інших людей. Мені повезло робити певний продукт, а не імітувати роботу, як це часто вимагають від держпрацівників, наприклад. Тому відчуваю себе потрібним українцям, принаймні деяким із них.
А чи потрібен державі? Ну що ж, поки я вношу свою якусь частку і загальний ВВП то мабуть таки потрібний :)
1.don Pedro
«беха гарненька»

Якісь вони, як на мене, всі (не тільки БЕХи) останнім сасом стали латентно-гладенькі, занадто обтікаючі. Що за стиль такий? Мені не подобається...

Друге діло старенькі, більш класичні бехи 80-х та 90-х - на вигляд суворіші і серйозніші, навіть бюджетні варіанти:
Посилання на mpower.by
Посилання на autotuni.ru

Правда з їх тогочасними моторами жеруть дофіга.
Чудо Юдо 17 березня 2017, 15:34 На тему: Воюємо чи торгуємо?...
6.vov
«Сепар. він і в Санжарах, Кибиляках, Царичанці сепар( Хоча ваоно може і не місцеве...»

Це не сєпар, це ватнік. Він сидячи у Московії всяку фігню тут пише.

9.Адекватник
«Хоч любому з мізками повинно було бути відомо, що тему голодомору для того й розкручували щоб його повторити.»

Дідуля, попий таблеток, а то по весні у тебе уже мізки завертаються. На Донбасі банда озброєних головорізів, підісланих із іншої країни затіяла війну, а ти тут стару пісню про якісь заговори співаєш.
Ситуація проста як пряма лінія, а ти й тут у свою сторону намагаєшся повернути.
Прогуляйся лісом, подихай свіжим повітрям, може відпустить. Чи ти з дому тепер виходити боїшся через геїв-бандеровців?
don Pedro 17 березня 2017, 15:23 На тему: Воюємо чи торгуємо?...
9.Адекватник
«Так ти не простий Педро, ти, »

попрошу писати повністю don Pedro
9.Адекватник
«Слідуючий етап переполовинити населення, що успішно здійснюється, а потім звалити все на майданутих. СУГС! »

Та я просто не підтримую те, що хліб та продукти на Донбас не завозять у магазини, до чого тут твоя дурня.
9.Адекватник
«Для цього заздалегіть дурням і хрести ставили в кожному місті і селі. »
ти б ще гей-паради сюди б приплів
Коментар видалено за порушення пункту 2.5 Правил користування сайтом
Коментар видалено за порушення пункту 2.5 Правил користування сайтом
Адекватник 17 березня 2017, 14:52 На тему: Воюємо чи торгуємо?...
4.don Pedro
«що далі буде відомо, є гарний приклад з 33-го,
відповідальність за голод звичайно покладуть на ту купку активістів-блокувальників, що засвітилися по телеканалах»

Так ти не простий Педро, ти, виявляється, в темі. Саме так і буде. Ти мабуть знав це с самого початку і помалкував? Хоч любому з мізками повинно було бути відомо, що тему голодомору для того й розкручували щоб його повторити. Для цього заздалегіть дурням і хрести ставили в кожному місті і селі. Залишалось тільки комісарів у владу привести. Дякуючи майдану таки привели. СУГС. Слідуючий етап переполовинити населення, що успішно здійснюється, а потім звалити все на майданутих. СУГС! Починає діходити.

Змінено 17.03.2017, 14:58
don Pedro 17 березня 2017, 14:34 На тему: Як продати «Жигулі» і купити B...
беха гарненька
don Pedro 17 березня 2017, 14:30 На тему: Воюємо чи торгуємо?...
7.vov
«Тим більше "досвід" організації голодоморів у московії значний. А тут ще й Україну можна у всьому обвинити. Так буде точніше. »

населення шкода, наші ж люди там залишилися
vov 17 березня 2017, 14:20 На тему: Воюємо чи торгуємо?...
1.don Pedro
«якщо перестати торгувати з Донбасом, то там буде голод. там зараз діти не доїдають, а завтра закінчаться товари в магазинах, повторюється ситуація голодомору в 30-ті роки, тільки в трохи меншому маштабі»

Там є "влада" яку ще й московія "підтримує". Так що то вже їх проблеми. Перед тим, як віджимати території потрібно думати. Тим більше "досвід" організації голодоморів у московії значний. А тут ще й Україну можна у всьому обвинити. Так буде точніше.

А Володимиру спасибі. Хороша стаття.
vov 17 березня 2017, 14:11 На тему: Воюємо чи торгуємо?...
2.Седой
«Вова из-за тупости врожденной опять передергивает. Правильно будет _ Из Донбасса эшелон с антрацитом, а в ответку мина 120 мм. А далее по тексту.»

Сепар. він і в Санжарах, Кибиляках, Царичанці сепар( Хоча ваоно може і не місцеве...
32.Гай Фокс
«Ось гідний наступник Суворова (це вже не "кримнаш"):»

Майже аналогічна ситуація. Абхазія за часів СССР була автономною республікою. І точно так вона зявилася в період Русько-турецької і Кримської війн. І точно так Грузія не змогла найти спільну мову з абхазами. І точно так для Росії це стратегічно важлива зона. А те, що якийсь дурко написав про агресію, так хай він краще подивиться на Югославію і на те скільки озброєння американці поставили в країнах Східної Європи і Прибалтики. Не завадило б привести і розмір воєнного бюджету США і Росії, написати тут скільки авіаносців у США і скільки в Росії і в інших країнах. Тоді питання, хто агресор, а хто дбає про свою безпеку і захищає свої кордони, відпаде саме по собі. Все решта - пуста тріпологія. А ще не завадило б привести тут фото рубля і доллара і подивитися на чиїх грошах відверто нахабно задекларована доктрина Нового світового порядку.
don Pedro 17 березня 2017, 11:44 На тему: Воюємо чи торгуємо?...
3.Чудо Юдо
«А народу може швидше дійде що вони нікому нах не потрібні окрім України.»

а ти сам відчуваєш, що ти потрібен Україні?
31.Адекватник
«Їх туди ввів ще Суворов і після того вони звідти не виходили.»
Ось гідний наступник Суворова (це вже не "кримнаш"): Посилання на tyzhden.ua
don Pedro 17 березня 2017, 11:31 На тему: Воюємо чи торгуємо?...
3.Чудо Юдо
«Може тоді швидше виїде решта здравого населення і залишаться тільки озброєні бандюки»

всі хто міг виїхати, ті давно вже виїхали.
там населення зараз сидить без роботи, в додачу залишать без води і хліба, що далі буде відомо, є гарний приклад з 33-го,
відповідальність за голод звичайно покладуть на ту купку активістів-блокувальників, що засвітилися по телеканалах
Чудо Юдо 17 березня 2017, 11:21 На тему: Обдурили в Інтернеті на 1600 г...
За тиждень у районі стався також один випадок шахрайства. Мешканець Нових Санжар надіслав 1635 гривень продавцю, у якого замовив товар через Інтернет-магазин «OLX». Гроші продавець отримав, а товар не надіслав.

Як можна так тупити? Це не десятка, а півтори штуки гривень. Я, коли купую з рук в інтернеті, погоджуюся максимум на попередню оплату доставки (продавці перестраховуютсяь на випадок якщо я від товару відмовлюся). Ніколи в житті не оплачую покупку повністю наперед — елементарно ж.
Тема весінніх доріг продовжується - Посилання на exo.in.ua
27.Гай Фокс
«Навіть як курорт він йому потрібен»

Щоб россуждать про Крим, треба почитати історію. Прикольно, що Росія в 2014 не вводила свої війська в Крим. Їх туди ввів ще Суворов і після того вони звідти не виходили. І те, що Крим у свій час дістався Україні, то не заслуга українців, а випадок, який українці не змогли оцінити. Ну, українці, вони такі і є, до них в повній мірі піходить поговірка "Дурню стекляний хрен не надовго". Так воно і сталося. От тут мудрий араб правдиво і здається популярно пояснє ситуацію з Кримом. Посилання на www.youtube.com
1 ... 726 727 728 729 730 731 732 ... 1666
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації