Вхід | Реєстрація

На варті захисту прав споживача

Після кількамісячної перерви відновило свою роботу представництво обласного управління у справах захисту прав споживачів у Кобеляцькому районі. Керівник управління Наталія Конотоп прийняла рішення про відновлення штатної одиниці інспектора в нашому районі після відповідних клопотань з боку районної державної адміністрації, районної та міської ради. Як і раніше, робоче місце спеціаліста управління у справах захисту прав споживачів знаходиться в приміщенні Кобеляцької міської ради (вул. Касьяна, 29, І-ий поверх), де відповідний кабінет та телефонний зв’язок люб’язно надав міський голова Олександр Ісип. Тож тепер жителі міста і району знову мають можливість звернутися за вирішенням проблем, пов’язаних із придбанням неякісних товарів чи послуг, до нашої служби.
Зараз, під час літньої спеки, актуальним питанням для споживачів є придбання продовольчих товарів, якість яких гарантується їх належним зберіганням у магазині. Зокрема, мова йде про дотримання температурного режиму зберігання продуктів харчування. Часто температура повітря в холодильному обладнанні не + 6 С, а 18–20 градусів вище нуля. У такому випадку строк зберігання продукта дуже короткий, а термін придатності аж ніяк не може бути тим, що вказаний на пакуванні. Звертайте на це особливу увагу.
Укотре націлюю споживачів на необхідність одержання товарного чека чи квитанції при придбанні будь-якого товару. Остерігайтесь ситуацій, коли при придбанні товарів вам не видають (відмовляють у видачі) розрахункові документи. На вашу вимогу продавець зобов’язаний це зробити. Не бійтеся і не соромтеся ставити перед ним таку вимогу. У випадку придбання неякісного товару, на який у вас немає підтверджуючого розрахункового документа, практично неможливо застосувати норми Закону України «Про захист прав споживачів» для захисту вашого порушеного права. Крім того, раджу всім уважно знайомитися з інструкціями та правилами користування під час придбання (і перед використанням) складних електромеханічних товарів. У разі появи недоліків у такому товарі з вини споживача, тобто неправильного застосування, покупцю немає можливості допомогти в обміні чи гарантійному обслуговуванні товару.
У торговельних закладах та закладах сфери послуг як у місті, так і в селах нашого району істотно підвищився рівень обслуговування населення, зросла взаємна культура продавців і покупців, підприємців і споживачів. Неправими бувають і ті, й інші, проте завжди і в будь-якій ситуації потрібно знаходити порозуміння. Якщо ж порозуміння немає, то є Закон. Тож при необхідності звертайтеся до представництва обласного управління у справах захисту прав споживачів у Кобеляцькому районі за адресою: місто Кобеляки, вул. Касьяна, 29. Телефон для довідок, повідомлень та консультацій: 3–11–90.

Автор: Ігор ЖОРНЯК, спеціаліст управління у справах захисту прав споживачів


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
27 серпня 2010, 12:36 | Кобеляки | Суспільство
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації