Близько сорока учасників турніру представляли республіку Молдову, а також міста України — Вінницю, Київ, Маріуполь, Носівку Чернігівської області, Одесу, Полтаву та Харків. Ініціаторами змагань виступили авіамоделісти Полтавщини, які вже мають досвід організації та участі у подібних заходах.
А своєрідною репетицією та попередньою перевіркою сил стали всеукраїнські змагання з електробою, які були проведені на цьому ж аеродромі нещодавно. — Захід без перебільшення став справжнім святом шанувальників авіамодельного спорту та історії авіації, — зазначив член правління Полтавського клубу авіамоделістів «Небесний капітан» та учасник змагань майор запасу Олександр Звєрєв, — адже у такому форматі він у нас проводиться вперше. Звісно, за головну мету він мав визначити кращі моделі, виучку, професіоналізм та майстерність пілотів та техніків, а також дати змогу удосконалити свій досвід та навички. Причому, вік учасників тут має суто номінальне значення.
Майстерність та перемога підвладна усім віковим категоріям, і це стало зрозуміло вже з моменту початку змагань. За першість кожен учасник боровся завзято і рішуче. Тому видовище було цікавим і незабутнім. Недарма на це дійство прийшла велика кількість глядачів, які стали активними вболівальниками. Клас 1/12 означає, що модель повинна бути точною копією свого прототипу у визначеному масштабі. А абревіатура WWI та WW II відповідає маркам літальних апаратів часів першої та, відповідно, другої світової війни. У цьому контексті дуже важливо зберегти і пропорції, і зовнішній вигляд літаків, які узяті за основу для участі у змаганнях. — Це, до речі, і чудова нагода розширити світогляд ентузіастів та усіх зацікавлених громадян, — продовжив Олександр Звєрєв. — Ось, наприклад, наша команда серед інших представила японський палубний бомбардувальник «Сей ран», який унікальний вже тим, що єдиний у світі використовувався за призначенням з підводних човнів. А чи можна залишитись байдужим до копій літаків «Фоккера», «Месершміта», «Іл-2» та інших? Це — не просто моделі. Це — витвір мистецтва, жива історія авіації, яка продовжує жити через роки та випробування. А ще — це сумлінна праця тих, хто цю історію зберігає і примножує новими традиціями. Тому ми будемо і надалі робити усе можливе, щоб подібні заходи проходили якнаймога частіше. Адже вони окрім спортивного характеру несуть ще й велике виховне і патріотичне значення, долаючи такі негативи як інфантильність, байдужість та зневіру у свої сили. І підтвердженням тому є той факт, що з кожним роком таких ентузіастів, як ми, стає дедалі більше...
У шаленій каруселі повітряних боїв іноді важко було сконцентрувати увагу на якомусь одному елементі — наскільки динамічним було видовище. Але кожен з глядачів отримав справжню насолоду від цієї казкової феєрії, наче поринувши у ті далекі роки, коли небо стало ареною здобуття слави кращих повітряних асів, полігоном випробувань можливостей як для літаків, так і для людських характерів. А заслужену перемогу у змаганнях класу літаків першої світової здобув Ігор Берекет з Молдови. Другим став маріуполець Володимир Кущенко.
Третє ж місце посів полтавець Сергій Меркунов. У класі WW II не було рівних Артуру Шабатурі з Вінниці. Юнак гідно підтвердив першість «військово-повітряної столиці» України із загальною кількістю балів 1697. Ігор Берекет з Молдови трохи поступився лідеру, і з загальним результатом у 1664 бали посів друге місце. А одесит Сергій Рогачов із 1544-ма балами отримав третє місце. Загалом, переможених на цих змаганнях не було. Адже головний приз — чудовий настрій, позитивні враження, нові знайомства та щире спілкування дістались кожному з учасників.