Вхід | Реєстрація

Димоходи також плачуть

Усім приватним власникам і фізичним особам, які мають газові опалювальні котли, прошу звернути увагу на той момент, який дозволить зекономити свої кошти за рахунок економії газу чи збереження димоходу від руйнувань. Це відноситься і до тих власників, які змонтували сучасні металеві теплоізольовані димоходи без «кишень» для відводу конденсату й очищення сміття. (Порушення вимог «Правил»)
З 2005 року населення нашої країни активно проводить заміну старих опалювальних котлів, ККД яких нижче 80 %. Практика використання європейських, а також сучасних вітчизняних котлів показала, що існуючі старі димоходи зараз опинились в інших теплових режимах. Такі димоходи не відповідають своєму призначенню і тому потребують модернізації. Пояснюється це тим, що при роботі старих неекономічних ютлів типу КС, КЧМ, АГВ та ін. багато тепла йшло в атмосферу, і димоходи, нагріваючись, не дозволяли утворюватися росі. Сучасні котли, ККД яких вище 85 % (а в деяких котлах до 92 %), мало тепла викидають в атмосферу, і вони не можуть прогріти тонкі стіни димоходів. Ось чому при морозах на стінках димоходів утворюється конденсат. Часто автоматика безпеки (датчик тяги) відключає котли. У такому випадку власники котлів, а бувають випадки —газівники, блокують автоматику безпеки, не розуміючи і не усуваючи причин зупинки котла. Конденсат, стікаючи вниз, змішується з потоком чадного газу, перетворюється в агресивну кислото-лужну рідину і руйнує димоходи із цегли, труб, із різних сплавів і оцинкованого заліза. Не пропадають тільки димоходи із нержавіючої кислотостійкої сталі. Від конденсату у димоходах утворюються парові «пробки», які створюють у котлі ефект зворотної тяги. Полум ‘я виходить назовні котла. Це може привести до загоряння предметів, які знаходяться поруч, а також до загазованості приміщення чадним газом і сажоутворення в теплообміннику. Отже, такий димохід веде до перевитрат природного газу. Треба знати, що при слабкій ізоляції йде повне промерзання стінок димоходу і при згоранні Ім.куб. газу утворюється конденсат в обсязі до 0,8 л., який за 1–2 сезони виводить повністю з ладу димохід.
Що треба робити власнику?
1. Збільшити товщину зовнішньої стінки димоходу за рахунок цегляної кладки. За «ПРАВИЛАМИ», при температурі –20 °C товща кладки повинна бути в 1,5 цеглини; при-30 °C —2 цеглини. Утеплити димохід сучасними теплоізоляційними матеріалами (пінопласт чи ін..)
2. Утеплити азбоцементну трубу теплоізоляційним матеріалом.
3. Усунути тріщини і щілини в приставних димоходах, особливо в місцях примикання до стін, а також усунути підсос від щілин, «кишені»
4. Наростити висоту труби вище зони вітрового підпору.
5. Зняти зонти і навіси з димоходів.
6. Очистити димохід від сажі та сміття.
7. Викликати пічника та отримати акт.
Хороший димохід збереже Вам життя й дозволить заощадити газ до 10 %.

Автор: «ЕХО з регіону»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
24 вересня 2010, 11:25 | Полтавщина | Суспільство
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації