Залізничні переїзди — об’єкти підвищеної небезпеки
На прилеглій території, яку обслуговує Кременчуцька дистанція колії, знаходиться 68 залізничних переїздів, з яких 24 переїзди охороняємі. За 10 місяців 2010 року по Кременчуцькій дистанції колії допущено 3 випадки ДТП з вини водії автотранспортних засобів:
11.03.2010 року о 9.10 на переїзді без чергового 11 км ПК10 перегону Шлюзи — Редути (2 категорії) легковий автомобіль Тойота Корола державний номер ВІ 2575 АТ, водій Васич Олег Євгенійович, 1966 р. н. в’їхав у бік локомотива ЧМЕ-3 № 3178, поїзд № 4905, під керуванням машиніста ТЧ-6 Шкуренко О.
ДТП допущено через порушення водієм легкового автомобіля правил дорожнього руху.
У результаті ДТП легковий автомобіль відновленню не підлягає На локомотиві пошкоджено підніжку, кронштейн кріплення струмоприймальної лівої котушки.
Локомотив затримано на 1 годину 10 хвилин.
Водія направлено в міську лікарню м. Комсомольск, діагноз — закрита черепно — мозкова травма, струс головного мозку, перелом 10‑го грудного хребця, забій шийного відділу хребта, вивих кісток лівої кисті.
Згідно спільного акту з представником ДАІ вини залізниці немає.
06.05.2010 року в 8.00 на переїзді без чергового 259 км ПК10 рзд. Устинівка (4 категорії) пасажирським поїздом № 173 сполученням Кременчук — Київ, тепловоз ТЕП-150 № 003 під керуванням машиніста Єфімова, було збито трактор МТЗ-80 з причепом без державного номера під керуванням водія ДудникаВ’ячеслава Анатолійовича, 1984 р. н. (працює трактористом в агрофірмі «МРІЯ» м. Глобине, проживає в м. Глобине, вул. 40 років Жовтня, 94).
ДТП сталося через порушення водієм трактору правил дорожнього руху.
У результаті ДТП на причепі трактора пошкоджено задній борт. На локомотиві пошкоджено буферний ліхтар, а також незначні пошкодження лобової обшивки.
Поїзд затримано на 14 хвилин. Травмованих немає.
Претензій до залізниці не має.
22.07.2010 року о 1 годині 05 хвилин на переїзді без чергового 257 км ПК9 ст. Кременчук парна колія (4 категорії) водій мопеда «Карпати» Бугаєць В. А. 1963 р. н. (працює підсобним працівником в ВЧД-11 ст. Кременчук, проживає в м. Кременчук, вул. Мічуріна 73, кв. 60) в’їхав у локомотив поїзда № 640 сполученням Кременчук — Харків під керуванням машиніста ТЧ-5 Зуб А. М.
ДТП допущено через порушення водієм мопеда правил дорожнього руху.
Мопед пошкоджено до ступеня капітального ремонту, на локомотиві пошкоджень немає.
Поїзд затримано на 25 хвилин.
У результаті ДТП травмовано водія мопеда Бугаєць В. А., направлено в 3‑ю міську лікарню м. Кременчука, діагноз — відкрита черепно- мозкова травма, скальпована травма голови зліва, закрита травма грудної клітки, епідуральна гематома, кома.
Згідно спільного акту з представником ДАІ вини залізниці немає.
Допущені випадки ДТП стали можливими через особисту недисциплінованість водіїв транспортних засобів та порушення правил дорожнього руху при перетині залізничних переїздів.
Кожен водій транспортного засобу повинен знати, що залізничний переїзд — це об’єкт підвищеної небезпеки і порушення правил проїзду через залізничні переїзди приводять не тільки до зіткнень, а й до сходів вантажних та пасажирських поїздів.
На залізничних переїздах зіткнення поїздів з автотранспортними засобами виникають через грубі порушення водіями ПДР — водій або в’їжджає в межі переїзду під забороняючі показники світлофора, або об’їжджає закритий шлагбаум.
З метою забезпечення безпеки руху просимо водіїв автотранспортних засобів проявляти особливу пильність та дотримуватись правил проїзду через залізничні переїзди.
Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Кременчук | Надзвичайне
Додати коментар
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном