До них можна звертатись зі скаргами на неправомірні дії адміністрації ринку, на порушення прав підприємців з боку податківців, чиновників та навіть самих правоохоронців.
Тиждень подібної роботи показав, що підприємці добре сприйняли такі нововведення і вже активно скаржаться.
У приймальнях працюють правоохоронці з трьох напрямів роботи.
Служба протидії економічній злочинності розслідуватиме випадки порушень прав підприємців з боку адміністрації, чиновників та податківців тощо.
Відділ внутрішньої безпеки розбиратиметься з порушеннями, вчиненими самими правоохоронцями (вимагання хабарів тощо).
Дільничні інспекторі міліції займатимуться звичної справою – охороною громадського порядку.
Відправити міліцію «в народ» вирішили у Міністерстві внутрішніх справ України.
Як запевняють правоохоронці, представники малого бізнесу сприйняли таке нововведення позитивно.
– У перший день роботи на центральному ринку надійшло більше 20 скарг від підприємців. Загалом вони стосувались колишнього керівника ринку, якого нещодавно звільнили. Але люди до цих пір продовжують скаржитись на його дії. Наразі проти чоловіка порушено три кримінальних справи, – говорить Юрій Сулаєв, начальник центру зв’язків з громадськістю УМВС України у Полтавській області. – Підприємці говорять, що їм дуже зручно тепер звертатися до міліції, коли громадські приймальні знаходяться так близько. Адже залишати робочі місця надовго для представників малого бізнесу проблематично, бо це їх заробіток.
Прийом громадян у Полтаві здійснюється щоденно з 9 до 12 години, окрім понеділка, за адресами: вул. Новий Базар, 2 та вул. Калініна, 43.