Вхід | Реєстрація

Микола Павлов запевнив, що у Полтаві поліпшиться спортивна інфраструктура

Один з найбільш шанованих українських тренерів Микола Павлов в інтерв'ю «Коментарям» розповів про продовження контракту з «Ворсклою», завданнях полтавського клубу і роботі з Костянтином Жеваго.

— Миколо Петровичу, розкажіть, як проходили переговори з Костянтином Жеваго (власник «Ворскли») про продовження вашого контракту?
— Протягом відпустки ми три рази зустрічалися в Києві з Костянтином Валентиновичем (Жеваго) і президентом клубу Олегом Мейданович (Бабаєвим). Ми обговорювали три основні теми: фінансові, кадрові питання та розвиток інфраструктури. По кожному з цих трьох блоків у мене було близько 5-6 питань. Ці моменти, наприклад, викуп футболіста Євгена Селіна, посилення складу, продовження угод з молодими гравцями, поліпшення контрактів виконавців, — все було вирішено, і ми вдарили по руках. Вирішили продовжити співробітництво на п'ять років. Відзначу, за три роки, що працюю в Полтаві, це я вже другий раз продовжую угоду на більш тривалий термін.

— Що мається на увазі під поліпшенням інфраструктури?
— Будівництво спортивних майданчиків, поля зі штучним покриттям в місті. Завдяки Бабаєву таке поле вже відкрили в Кременчуці. Думаю, таке ж ми зробимо і в Полтаві. Читав інтерв'ю нового мера Полтави Олександра Мамая, в якому він говорив про свою готовність допомагати дитячо-юнацького футболу. Думаю, спільно ми можемо це зробити. Наприклад, якщо вони нам дадуть майданчик, один із стадіонів, то клуб візьме на себе зобов'язання побудувати там поле з штучним покриттям, освітленням, де всі діти зможуть займатися футболом цілий рік. Крім того, плануємо побудувати на стадіоні тенісні корти та баскетбольні майданчики. Ще один напрямок — будівництво нової бази в нас у Полтаві.

— А де буде база?
— На тому місці, де ми зараз знаходимося, де у нас три тренувальні поля.

— Які турнірні завдання поставлені перед вами?
— Я знаю тільки три завдання: медалі, Європа, та дві команди, що вилітають.

— Яке місце повинна займати «Ворскла» у турнірній таблиці?
— На даний момент ми займаємо наше місце, навіть, можливо, трохи вище наших можливостей.

— Восьме місце — це рівень нинішньої «Ворскли»?
— Думаю, так. Особливо, враховуючи, що ми майже три роки нікого не запрошуємо. «Виїжджаємо» фактично на одних і тих же футболістів. Нам необхідно кадрове підсилення, цим шляхом ми і підемо.

— П'ять років — великий термін. Він відразу влаштував вас і керівництво клубу, або обговорювалися інші варіанти продовження контракту?
— Я дуже задоволений, що доля звела мене з такими керівниками як Жеваго і Бабаєв. Вперше у своїй кар'єрі я перебуваю в підпорядкуванні у людей, які набагато молодші за мене, але я вкотре переконуюся, що з цими людьми мені по дорозі. Це було їх пропозицію, і я його прийняв. Довго ми цю тему навіть не обговорювали. Більш важливими були питання, про які я говорив раніше. А мої особисті питання — це вже запропонували вони. За ці п'ять років я хочу побачити, що ми почали будувати, і що в результаті побудуємо. Те, що ми за 7,5 років побудували в Маріуполі — ще стоїть. Мене там згадують. Хотілося б, щоб так було і в Полтаві.

Автор: Андрій Іванов, www.kolo.poltava.ua


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
12 січня 2011, 15:10 | Полтава | Спорт і здоров'я
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Курс НБУ
Останні коментарі

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації