Нагадаємо, 10 січня від вибуху балону в автомобілі загинув водій таксі.
– Ця заправка часто не працює, у неї постійно якісь несправності. Щоб заправитись «на Горі», потрібно постійно телефонувати колегам і дізнаватись, чи працює ця заправка, – говорить водій однієї зі служб таксі в Полтаві. – Можливо, там були якісь неполадки і чоловіку не пощастило.
Існують й інші думки серед полтавських таксистів.
– Я думаю, що винен може бути сам водій. Я чотири роки заправлявся саме на цій заправці. Так, часто буває, що вона не працює. Але там стоїть обладнання, яке відключиться автоматично при найменших відхиленнях від норми. Вибухнув саме балон, тому думаю, що причина в ньому. У машині стояли три балони, при їзді вони труться між собою. Крім цього, взимку на балонах збирається конденсат, який то замерзає, то розмерзається. Рідко буває, щоб балони постійно витирали від цієї води. Через всі ці фактори могла виникнути технічна вада, наприклад, іржа. Через це балон міг не витримати тиску і вибухнути. Але ці вади повинні були бути помічені при проходженні технічного огляду. Можливо, цю процедуру провели халатно, або взагалі не проводили, – висловив думки з приводу трагедії ще один водій полтавського таксі.
Рідні та знайомі загиблого запевняють, що чоловік був відповідальним, порядним і не міг халатно ставитись до стану обладнання.
– Всі документи були в порядку, техобслуговування він пройшов, мав талон, – говорить Микола, близький друг загиблого. – Якщо потрібно, то доведемо справу до суду.
Друзі припускають, що організація, яка встановила балони в автомобіль, могла допустити помилку, через яку стався вибух.
Офіційних же коментарів щодо причин вибуху спеціалісти ще не дають. Розслідування триває.
Рівно рік тому у Полтаві також був вибух на метановій заправці
Нагадаємо, минулого року у Полтаві за збігом обставин (також у січні) на газовій автозаправці стався вибух. Внаслідок цього постраждало двоє людей – вони отримали опіки, але залишились живі. Тоді внаслідок ввімкнення світла у вагончику шино монтажу неподалік заправки вибухнув газ. Працівники шино монтажу отримали травми. Причиною спеціалісти називали порушення експлуатації газопроводу – за 15 метрів з обох сторін не повинні були проводитись будь-які роботи. Наперекір цьому вагон шиномонтажу був встановлений за допомогою підйомного крану за метр від трубопроводу.