Як і анонсував міський голова Олександр Мамай раніше, рішення про перейменування вулиці Пролетарської на вулицю Кукоби не забарилося. Його таки винесли на позачергову сьому сесію міської ради шостого скликання. Навіть попередні обговорення серед мешканців Пролетарської, говорить мер, встигли провести, але людей прийшло мало, тому думку громади остаточно не сформувати. Втім, на сесію рішення винесли. Деякі депутати з ним не згодні, кажуть, такі серйозні справи без вагомого слова громади не вирішуються.
Олександр Шамота, депутат Полтавської міської ради:
— Моя пропозиція – відкласти це рішенні на наступну сесію для того, щоб ми змогли не тільки як депутати підтримати, а і громадськість також підтримала це рішення.
Олександр Козуб, депутат Полтавської міської ради:
— Вони не проти взагалі вцілому, але ходять чутки: людям треба знати - чому нас не спитають?
Григорій Сахно, депутат Полтавської міської ради:
— Максимально роз'яснить людям, як будуть повертатись затрати, і допомога всіх органів, щоб не було черг по переоформленню документів.
Олександр Мамай, голова Полтавської міської ради:
— Треба провести з мешканцями консультації і на настіпну сесію винести і таки прийняти це рішення.
Рахуватися з думкою мешканців Пролетарської – так вирішили депутати. А от з підвищенням вартості проїзду – ситуація інша. Обговорень з полтавцями не проводили, лише з перевізниками. Останні на зустрічах з представниками міської влади скаржилися на невпинне зростання цін на запчастини та пальне, і наводили свої розрахунки: водій мікроавтобусу «Рута» на 18 чоловік, аби не працювати у збиток, має брати з пасажира 4 з половиною гривні, говорить начальник відділу транспорту та зв'язку Полтавського МВК Ігор Верига. Тому й пішли назустріч перевізникам. Ціну підняли, щоправда, лише до 2 грн. Тариф, за яким курсуватимуть маршрутні таксі, відтепер офіційно називається вільний.
Ігор Верига, начальник відділу транспорту та зв'язку Полтавського МВК:
— Відповідно до методики розрахунку тарифів перевезення пасажирів міським пасажирським транспортом є таке поняття як тариф вільний. Нерегульований.
Так вчинили, продовжує Ігор Верига, аби не компенсувати перевізникам їхні ймовірні збитки.
Ігор Верига, начальник відділу транспорту та зв'язку Полтавського МВК:
— В разі, якщо ми будемо регулювати цей тариф у бік зменшення або збільшення, відповідно до ст.5 і 7 ЗУ «Про автомобільний транспорт», виконавчий комітет зобов'язаний буде компенсувати автоперевізнику цю різницю.
Депутати рішення підтримали. На сесії погодили й звільнити від сплати державного мита обласне та міське підприємства «Полтаватеплоенерго». Так само, як і ГЖЕДи. Останні готуються подати до суду близько 4 тисяч позовних заяв, відтак, аби зменшити тягар на них, вирішено було скасувати цей платіж.
На післясесійній прес-конференції міський голова до рішення про перейменування Пролетарської на вулицю Кукоби повернувся. Нагадав: мешканцям витрати компенсують, щоправда, в чергах їм стояти все ж доведеться: за них цього ніхто робити не буде. Загалом сума, на яку доведеться розкоштелитися міському бюджету, остаточно не підрахована.
Олександр Мамай, Полтавський міський голова:
— Зараз наше бюджетне управління підраховує, скільки це буде коштів, якщо це буде мільйон чи два, безумовно, це кошти великі, але ці кошти у порівнянні з тим, що зробив Анатолій Тихонович Кукоба для Полтави, це ніщо. Тому треба один раз вшанувати його пам'ять
— Тобто, і на мільйон ви згодні?
— Я згоден і на мільйон, і на 2, і на 3
У наших найближчих випусках ми ще повернемося до теми перейменування вулиці Пролетарської. Прозорими міська влада пообіцяла зробити й громадські слухання, на яких вирішиться доля вулиці мікрорайону Поділ.