«Я сьогодні підписала листа на адресу керівництва Полтавського міськвиконкому. Ми запросили всі документи, які супроводжували встановлення таких тарифів. Це одноособове рішення міськвиконкому. Якщо ми побачимо, що там не було відповідного обґрунтування, ми будемо застосовувати важелі впливу, які у нас є, щоб повернути на належний рівень. Я вважаю, що це рішення також з юридичної точки зору не бездоганне», - сказала Олена Адамович.
Також вона озвучила абзац з рішення міськвиконкому: «Прийняти пропозиції автоперевізників про застосування ними тарифу "вільний", встановленого самостійно за згодою сторін». Тут, на її думку, не зовсім зрозуміло вжите словосполучення «за згодою сторін»: «У мене зразу виникає питання: за згодою яких сторін? Міськвиконкому і перевізників? Чи перевізників і громадян, які користуються цією послугою? Тоді давайте заходити у маршрутне таксі і торгуватися», - додала вона.
За словами Олени Адамович, ні у Законі України про ціноутворення, ні у Законі України про автомобільний транспорт підстав для такого формулювання не знайшли.
Нагадаємо, останнє розпорядження Полтавської облдержадміністрації, яке стосувалося встановлення тарифів у міському транспорті, що рухається у звичайному режимі, передбачало вартість квитка 1 грн. На початку 2010 року до облдержадміністрації зверталися перевізники, що цей тариф застарілий і економічно не обґрунтований. Спільно обрахувавши, вийшли на собівартість тарифу у межах 1,09-1,14 грн. Додавши рентабельність та округливши цю суму, вийшли на рівень 1,25 грн. Проте центральні органи влади - Мінтранспорт та Мінекономіки - своєї згоди не дали. Тоді перевізники отримували збитки і звернулися до міськвиконкому, щоб їх усіх перевели у режим маршруток, аби мати можливість встановити вартість проїзду 1,25 грн.