Це третій клас спеціалізованої полтавської школи №40. Усі діти – із особливостями зору. Їхня вчителька сьогодні у ролі Снігової Королеви – на одній сцені з учнями. Казку Андерсена дітвора трохи переінакшила – щоб вистачило в ній місця усім. А ще – щоб, окрім театральних здібностей, про танцювальні нагадати. У декого із цих хлопчаків замість ніг – протези, а у дівчинки – діагноз ДЦП. Десь забереться – десь додасться, діти із фізичними особливостями наділені надсприйняттям, кажуть психологи, вони більш чутливі.
Ірина Колбашова, вчитель 3-А класу СШ № 40:
— Емоційно сприймають ці казки, сприймають ролі, вони так в них входять, і взагалі сам процес постановки казки їм дуже подобається.
Театральна педагогіка як розвиваючий метод поки що у стадії розробки, у 40 школі про нього дізналися випадково і одразу підхопили.
Іван Голуб, директор СШ № 40:
— Готуючись до однієї із педрад, ми знайшли матеріал про те, що в міністерстві освоюється така тема - театральна педагогіка, і ми вирішили - чому б і нам не спробувати.
Почали із молодших класів, бо для дітей молодшого віку від театральної педагогіки найбільше користі: і мовлення розвивається, і психо-фізичний стан у грі коректується. Педагоги 40-ї школи сподіваються, що їх підопічним такі постановки допоможуть повірити у себе, зрозуміти, що вони не гірші за інших.