Це означає, що до відкриття Евро-2012 територією нашого району більше не курсуватимуть тепловози, що забруднюють навколишнє середовище.
Електровози, окрім екологічної безпечності, ще й набагато економічніші. Крім того, цією ділянкою взагалі не ходитимуть вантажні потяги.
Планується, що наша дільниця пропускатиме 28 пар пасажирських потягів (тобто 56 рейсів). Щоправда, на станції Селещина та роз’їзді Тагамлик зупинятимуться не всі — швидкісні курсуватимуть до Полтави без зупинок.
На роз’їзді Тагамлик буде побудовано сучасну пасажирську платформу. І приємна новина для мешканців Машівки — на 28-му кілометрі Південної залізниці (це приблизно навпроти Машівського УЕГГ) нарешті таки буде сучасна зупиночна платформа для приміських потягів. Згідно з урядовою програмою електрифікації і реконструкції залізниці, це станеться вже цьогоріч. Тепер студенти не бігтимуть на поїзд через увесь райцентр.
Як сказав Юрій Анатолійович, на станції Селещина будівництво пасажирської платформи розпочнеться через пару тижнів. Наступною на черзі буде зупиночна на 28-му кілометрі.
До речі, Полтава має дуже вигідне географічне положення. Згідно з цією ж урядовою програмою, швидкісними потягами мають з’єднати Донецьк, Дніпропетровськ, Харків та південь України. При цьому полтавці (а Полтава, як відомо, пригород Машівки) зможуть швидко і комфортно діставатися і до моря, і до найбільших промислових та культурних центрів України.