Так, вартість дитячих підгузників відповідно до цього каталогу дійсно заслуговує на те, щоб батьки знайшли можливості залишити своїх чад вдома та піти до гіпермаркету вигідно скупитись.
Як відомо, названий товар для немовлят має свій розмір і підходить тільки конкретній віковій категорії дітей. Тож, пропозиція від МЕТRО скликала до себе 27 лютого батьків тих дітей, вага яких від 15 до 25 кг. Це малюки приблизно від одного до двох років. Адже саме цей товар зображений в акційному каталозі зі знижкою 55% (вгорі на фото).
Проте на тих, хто прийшов сьогодні за запропонованими підгузниками, очікував неприємний «сюрприз». Як виявилось, ціна на них зовсім не змінилась - як було 39.60 грн за упаковку замість обіцяних 14.90 грн, так і залишилось.
Натомість акційними зробили зовсім інший розмір підгузників - ті, які підходять на 4-5-тимісячних дітей. А як же акція? Каталог? Конкретне зображення?
Зрозуміло, що зробили це не помилково, як запевняють співробітники полтавського гіпермаркету, а з певним задумом.
Проте досить неприємним є той факт, що обдурити цього разу вирішили саме ту категорію людей, у яких вдома малі діти, і часто, щоб кудись вийти, чи то до гіпермаркету, чи ще кудись, треба вирішити питання, з ким залишити дитину…