Водіям вантажівок за проїзд через Кременчук доведеться платити
За умовами реалізації проекту, втілення якого погоджено на засіданні міського виконавчого комітету, головні ваги стоятимуть поблизу Крюківського мосту. За існуючим паспортом експлуатації мостового переходу через Дніпро, міст розрахований на проїзд автомобілів вагою до 13 тон. 50 років тому, більш важких автомобілів тоді ще не було. Нині ж про документ 50-річної давнини згадали й спробують його дотримуватися.
Отже, усім водіям транзитних вантажівок, які проїжджатимуть через міст, покажуть відповідне рішення про вагові обмеження. Після вимірів почнеться виписування квитанцій. Одна - на виконання Постанови Кабміну, де йтиметься про платний проїзд дорогами Кременчука важкої техніки. Інша - на оплату послуг власника електронного приладу, яким будуть здійснюватися виміри. Спочатку планують придбати 11 комплектів для зважування вантажівок. На першому етапі, який є пілотним, куплять чотири таких пристрої. Вартість кожного комплекту 24 тисячі гривень.
Те, що ваги окупляться досить швидко, а кошти виявляться не потраченими марно, прогнозують. Якою буде ціна зважування автівки - ще не вирішили. "На наступне засідання міськвиконкому ми виносимо вартість послуги зі зважування автомобілів. Діятимемо відповідно до постанови Кабінету Міністрів від 2007 року, якою передбачено плату за проїзд важкого та великогабаритного транспорту. Розмір оплати за проїзд залежатиме від навантаження на вісь й вираховуватиметься за спеціальною формулою. Кошти, які будемо стягувати, йтимуть до державного бюджету. Допоможемо державі зібрати кошти. Щодо компенсації витрат нашого підприємства, то мова іде про збір плати за зважування автомобіля", - так пояснює складну механіку боротьби з транзитним транспортом керівник комунального підприємства "Спеціалізована монтажно-експлуатаційна дільниця" Денис Терещенко.
"У нас немає іншого варіанту, щоб уберегти свої дороги від транзитних автомобілів," - так коментує заборону керівник комунального підприємства. - Зробимо спеціальні стоянки у місцях зважування автомобілів, а сама система запрацює у серпні. Є пункт №30 постанови - плата за проїзд вантажного транспорту. Ставки оплати за кожен кілометр у євро затверджено Кабінетом Міністрів. Чим більше коштів заробить для державного бюджету наше підприємство, тим більше отримає місто від облавтодору для ремонту доріг", - говорить комунальник.
Денис Терещенко стверджує, що комунальне підприємство вже підготувалося до удару по транзитному транспорту. Відповідні обмежувальні знаки виставлено, залишилося лише поставити до кожного покажчика по міліціонеру й автомобільні ваги поруч із ним.
Про те, що транзитникам у місті буде непереливки, підтвердив і міський голова Микола Глухов.
"Сьогодні на апаратній нараді говорили про те, що, зупинивши автомобіль, колеса якого руйнують наші дороги, слід пред`явити водієві відповідну претензію щодо ваги автомобіля та температурі повітря", - прокоментував транзитну ініціативу міського виконавчого комітету мер міста Микола Глухов.
Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| | Фінанси
Додати коментар
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном