Довідка про фінансовий стан філії «Машівський райавтодор» на момент реорганізації
За 2010 рік виконано робіт на 3 млн. 355 тис. грн. Виробіток на одного працюючого склав 115,6 тис. грн. при середньообласному показникові 105,1 тис. Середня заробітна плата становила 2541 тис. грн. По області – 2068. Філія отримала 42 тис. грн. прибутку. Це дев’яте місце серед філій області. За 2010 рік до місцевого бюджету перераховано всіх видів податків 510 тис. грн.
За п’ять місяців цього року філією виконано робіт на 800 тис. грн. Прибуток склав 30 тис. грн.
Іван ПОРОХНЯ, начальник колишньої філії «Машівський райавтодор»:
– Ця реорганізація за нормального державного фінансування сприймалася б не так болісно. У працівників була б надія на те, що все робиться на краще. А так причина зрозуміла.
Скільки зусиль докладено, щоб утримати людей в колективі. Огранізація мала прибутки і відраховувала значні кошти в бюджет. Фактично її ліквідували. Із 28 чоловік залишиться менше половини. А людей і так не вистачало. Тож буде набагато гірше. Раніше ми розраховували тільки на себе: могли щось заробити по сільських радах і організаціях, мали свої рахунки і свою бухгалтерію. За ці гроші ремонтували техніку, платили за енергоносії, купували пально-мастильні матеріали. Усе це обрізалося. Тепер доведеться розраховувати на господаря із Карлівки. Але за такого фінансування як зараз усе, що заробиться, в Машівку не попаде. Своя сорочка ближче до тіла.
Страшно і те, що люди, яких за два місяці попередили про розрахунок, шукають іншу роботу. Це спеціалісти, яких уже ніколи не буде, дорожна еліта. Тож як можна сподіватися на краще. Людям, яких планується залишити, я не можу тепер дати гарантію, що вони отримуватимуть хоч якусь копійчину. Вони шукають надійнішу роботу. Ідуть сторожами на підприємства нафтогазового комплексу за 1700 гривень. Це більше, ніж за баранкою на дорозі. Інші в Бєлгород їдуть. Стримувати їх не маю морального права. Може статися так, що до нас на роботу присилатимуть дорожників із Карлівки. Але там теж не мед і є дефіцит робочої сили. Де ділися гроші на дорожну галузь, судити не беруся. Чи це Євро, чи ні, але такого розвалу як зараз, ще не було. Що буде далі, зима покаже.
Практично це розвал організації. Коли не потрібні люди, то навіщо тоді дороги.
Згідно з наказом Укравтодору, подібне приєднання райавтодорів відбулося ще в 11 районах області.