Сьогоднішній їх візит до міста затримався на кілька годин. Як пояснили журналісту «Кола» у прес-службі міської ради, байкери запізнилися, бо у Харкові їх затримав Михайло Добкін, голова місцевої облдержадміністрації. Через цю «накладку» гостей не зміг зустріти Олександр Мамай, полтавський мер, адже на 16 годину у нього була призначена інша зустріч. Тож з короваєм байкерів під стінами «білого дому» чекали начальник міського управління освіти та начальник управління сім’ї молоді та спорту.
– Дорога була важка, – зізнався журналістам Василь Вірастюк, президент Професійної Ліги стронгменів України. – На в’їзді до Полтави спідометр показав 4900 кілометрів. Ми восьмий, передостанній день у дорозі, нерви уже на межі. Адже подорож на байку складніша, ніж коли їдеш захищений з усих боків у авто, слухаючи музику.
Як і обіцяли, представники пробігу назвали основні проблеми, з якими стикаються байкери. Наголошували, що просте недотримання правил дорожнього руху автоводіями може стати для мотоциклів смертельними.
– Водії авто не дивляться у дзеркала, не вмикають поворотів, повертають через подвійну суцільну полосу. Нам ці проблеми дуже болять, адже хочемо безпечної їзди, – сказав Ашот Арушанов, найвідоміший байкер України. – Усі ми маємо автомобілі, і знаємо, як поводитися на дорозі. Більшість же автоводіїв ніколи не сиділи за кермом мотоциклу і не розуміють нас.
На запитання журналіста «Кола», які з областей «найприязніші» до байкерів, назвали автономну республіку Крим. А от у Черкасах колону чомусь зустріли досить вороже. Що стосується полтавських доріг, їх назвали «такими ж, як і усюди».
Також байкери зазначили, що дуже б хотіли стерти стереотип, що байкери – «нетверезі, патлаті дядьки, з цигаркою, які грубо відповідають на питання».
– Не треба нас уникати. Ми усі з вищою освітою, знаємо й дотримуємося правил на дорозі. Тому у працівників ДАІ до нас за час пробігу не було претензій. Натомість, коли у одній з областей ми хотіли запитати дорогу у одного інспектора, він від нас чомусь тікав, – зазначили учасники мотопробігу.