— Дійсно, осінню секон-хенд має подорожчати, — розповіла Ольга Мітрофанова, продавець одного з магазинів секонд-хенду у Полтаві. — По-перше, американці та європейці через кризу стали менше розкидатися одягом, витрачати на нього менше коштів. І тепер завезений із закордону одяг буде гіршої якості, але дорожчий. Другим фактором підняття цін на такий одяг є подорожчання дизельного пального. Тож відповідно перевізники піднімуть ціну за свою послугу. А ще плюс ціна за розмитнення. Тож секон-хенд звісно подорожчає. А у людей виходу не залишиться. Адже на сьогодні у нас конкурентів секонд-хенду ще немає. Краще купити у такому магазині якісну і недорогу футболку, ніж на базарі із синтетики за 200 гривень.
Директор іншої полтавської сітки магазинів секон-хенду про подорожчання ще не чула.
— На даний момент подорожчання не було, — говорить Любов Коновалова. — І про можливі подорожчання я ще теж не чула. Але, як правило, товар дорожчає осінню. Чому сказати важко. Долар же теж влітку падає, а восени дорожчає. А чому — хтозна.
На місцевих ринках товар дорожчає з початком сезону та святами. Тож відповідно з приходом осені подорожчає і новий одяг.
— Ціни на товар на ринку піднімають з початком кожного сезону, — розповідає продавець з «Полімпексу» (не забажала представлятися – авт.). – В основному подорожчання йдуть у кінці місяця перед початком сезону, і на початку першого місяця сезону. Наприклад, перед осінню товар починає дорожчати ще у кінці серпня і тримається майже місяць. У другому місяці сезону іде спад цін на одяг. А ще сезон подорожчань починається, коли наступають такі свята як Новий рік, 8-березня та випускний. На такі періоди спеціально завозять товар і роблять йому націнку.
Також, за словами продавця, товар дорожчає коли з’являється новинка.
— Якщо завозять нову модель, щось модне і актуальне, то ціна на дану річ буде спочатку високою. Для цього продавці спеціально моніторять ринок. Перевіряють чи в багатьох торгівельних лавках є такий же товар. Якщо ж це новий товар, то як правило, на початку він є не у всіх продавців. І тоді ціна тримається високою на новинку, поки ця новинка не перестане бути новинкою. Тобто коли вже більшість реалізаторів завезуть подібний товар – він стає дешевшим.